koiran menetys on hirveää!!!

oujee

rakas koirani senni oli tervuer... tai onhan vieläkin vaikka hän on jo kuollut hän on silti aina osa elämääni...en osaa selittää kuinka hirveältä tuintui kun senni joka oli 12vuotta viime syksynä joudutiin lopettamaan koska hänen kipunsa oli niin suuri sillä sennin jalat olivat niin hauraat ettei hän olisi enää kauaa pystynyt kävelemään.. sennin rakkaus oli niin aitoa... ainakun minua suretti j aitkin senni tuli luokseni katsoi kysyvästi ja pisti päänsä kainaloni läpi... joskus kun tulen koulusta... tajuan taas ettei häntä ole sillä kukaan ei tule vastaani kun avaan oven kukaan ei heiluta minulle häntäänsä... sillä kukaan ei ole koko talossa olen silloin aivain yksin.. senni sinulla on aina paikka sydämessäni!!

7

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BYÄÄÄ

      Tiedän kyllä tunteesi. Minulle rakas koira kuoli viime syksynä. Ei siitä vieläkään pysty puhumaan ilman, että kyynel vierähtää poskelle. Jos jokin rakkaus on suurta ja puhdasta, niin ihmisen ja eläimen välinen. Tiedän, että rakas menettämäni koira piti minua tavallaan läheisimpänä ihmisenä, ja juuri sen takia sen viimeinen ja hyvin väsynyt katse kertoi minulle niin paljon. Kyllä se suru ajan kanssa keventyy, ja sydämeen pääse ehkäpä uusi koiranpentu...

    • vielä onnellinen

      Minulla on 12,5 vuotias staffivanhus. On nivelrikkoa, kuulo mennyt ja kaihikin kasvaa, hyvälaatuisia? kasveja on jo löytyny. Poika saa jo itse valita lenkkinsä pituuden ja vauhdin. Tänään kävelimme ensimmäisen kerran kuukauteen sen normaalinpituisen aamulenkin, tosin vähän hitaammin ja rauhallisemmin kuin ennen, mutta kuitenkin! Tuli niin hyvä mieli!!! Mutta se itku meinaa väkisin tulla silmään jo pelkästä luopumisen ajatuksesta. Tää on ihan kamalaa. Pelkään, että en osaa päättää luopumisesta ajoissa, että ystävälläni on paha olla. Ymmärrän surusi!

    • Taisku

      Tiedan milta sinusta tuntuu...kylla rakkaan ystavan menettaminen on raskasta. Rakas koirani sai viisi viikkoa sitten vatsalaukunkiertyman kolmannen kerran ja sita koirani ei enaan jaksanu. Kahtena aikasempana kertana saatiin nopealla hoidolla pelastettua, mutta enaan aika ei riittany, elainlaakari oli kahden tunnin ajomatkan paassa.
      Itse olin silloin toisessa maassa ja olen vielaki, tuntuu hirvealta menna kotiin kun rakasta koiraani ei siela enaan ole, en edes viela ole tajunnu koko asiaa kunnolla, koko ajan odotan etta sitten kun menen kotiin niin koirani tulee vastaan iloisesti kuten aina ennenkin.
      Suru on hirvea, moni kaveri ei tajua sita kuinka tarkea koirani oli minulle, hankalimpina hetkina koirani oli aina lohduttamassa minua, silloin kuin kaverit ei ollu. Ikava on kova, parhainta ja rakkainta ystavaa.

      • (iso)* Nyyh*

        mun iso hännätönMulla oli koira 3wee sitten, ja suru vieläki joskus yllättää...se oli vanhanenglanninlammaskoira(kaikki on yhteen,vaikka ei luulis) sen nimi oli waldo...ja ainaku tulin pihaan joltaki kävelyltä tai joltain, niin silloinhan se tuli siihen mun eteen heiluttamaan sen hännätöntä pehvaa!! sille tuli sitte myöhemmin kurkkuun kasvain,(tai no vähä alemmas)se rotu ei paljo ulvo, se ulvoi aina ku siihen sattui! kerran ku mun iskä vahingossa astui sen tassun päälle se ulvoi:D mutta nyt se on koirien taivaassa...Hyvästi mun lutunen, hännätön pehvan heiluttaja!!:´(


    • ikävä

      jouduimme nukuttamaan koiramme reilu kuukausi sitten. Se oli täyttänyt muutamaa päivää aiemmin vasta 3 vuotta. Eli meillä oli kaikki vasta edessä. Muutimme isompaan asuntoon jossa oli koiralle oma piha, mutta poika ei ehtinyt nähdä omaa pihaansa. Tuska on suuri vieläkin, en tiedä miten jaksan. Ei ole kukaan vastassa, ei lohduttamassa tai hauskuuttamassa. Meidän vauva on poissa. Vanhan koiran poislähtöön ehtii totuttelemaan vaikka vaikeaa sekin on. Mutta se, että syöpä vie nuoren koiran kuukaudessa... Mutta kiitos pojalle niistä yhteisistä hetkistä, joita ehdimme kuitenkin kokea. En unohda sinua pikku-vauva koskaan! Lämmöllä ajatelleen saman kokeneita, vain koiran omistajat tietävät miten suurelta surulta se tuntuu.

    • nöffifani

      mun nöffi kuoli maksa kasvaimeen viimekesänä se ois kahen päivän päästä täyttäny kahkesan vieläki mua surettaa aina se tuli lohuttaan mua toivottavasti oot onnelinen koirien taivaassa

    • Chocoicu

      Tiedän täsmälleen miltä tuo tuntuuu. Silloin, kun Ronini kuoli, niin en syönyt tai tehnyt yhtään mitään, vaan makasin paikallani ja tuijotin tyhjyyteen. En yksinkertaisesti ajatellut mitään muuta, kuin koiraani. mutta kyllä se nyt käy aina välillä unissani ja silloin halaan sen melkein hengiltä! XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe