rakas koirani senni oli tervuer... tai onhan vieläkin vaikka hän on jo kuollut hän on silti aina osa elämääni...en osaa selittää kuinka hirveältä tuintui kun senni joka oli 12vuotta viime syksynä joudutiin lopettamaan koska hänen kipunsa oli niin suuri sillä sennin jalat olivat niin hauraat ettei hän olisi enää kauaa pystynyt kävelemään.. sennin rakkaus oli niin aitoa... ainakun minua suretti j aitkin senni tuli luokseni katsoi kysyvästi ja pisti päänsä kainaloni läpi... joskus kun tulen koulusta... tajuan taas ettei häntä ole sillä kukaan ei tule vastaani kun avaan oven kukaan ei heiluta minulle häntäänsä... sillä kukaan ei ole koko talossa olen silloin aivain yksin.. senni sinulla on aina paikka sydämessäni!!
koiran menetys on hirveää!!!
7
757
Vastaukset
- BYÄÄÄ
Tiedän kyllä tunteesi. Minulle rakas koira kuoli viime syksynä. Ei siitä vieläkään pysty puhumaan ilman, että kyynel vierähtää poskelle. Jos jokin rakkaus on suurta ja puhdasta, niin ihmisen ja eläimen välinen. Tiedän, että rakas menettämäni koira piti minua tavallaan läheisimpänä ihmisenä, ja juuri sen takia sen viimeinen ja hyvin väsynyt katse kertoi minulle niin paljon. Kyllä se suru ajan kanssa keventyy, ja sydämeen pääse ehkäpä uusi koiranpentu...
- vielä onnellinen
Minulla on 12,5 vuotias staffivanhus. On nivelrikkoa, kuulo mennyt ja kaihikin kasvaa, hyvälaatuisia? kasveja on jo löytyny. Poika saa jo itse valita lenkkinsä pituuden ja vauhdin. Tänään kävelimme ensimmäisen kerran kuukauteen sen normaalinpituisen aamulenkin, tosin vähän hitaammin ja rauhallisemmin kuin ennen, mutta kuitenkin! Tuli niin hyvä mieli!!! Mutta se itku meinaa väkisin tulla silmään jo pelkästä luopumisen ajatuksesta. Tää on ihan kamalaa. Pelkään, että en osaa päättää luopumisesta ajoissa, että ystävälläni on paha olla. Ymmärrän surusi!
- Taisku
Tiedan milta sinusta tuntuu...kylla rakkaan ystavan menettaminen on raskasta. Rakas koirani sai viisi viikkoa sitten vatsalaukunkiertyman kolmannen kerran ja sita koirani ei enaan jaksanu. Kahtena aikasempana kertana saatiin nopealla hoidolla pelastettua, mutta enaan aika ei riittany, elainlaakari oli kahden tunnin ajomatkan paassa.
Itse olin silloin toisessa maassa ja olen vielaki, tuntuu hirvealta menna kotiin kun rakasta koiraani ei siela enaan ole, en edes viela ole tajunnu koko asiaa kunnolla, koko ajan odotan etta sitten kun menen kotiin niin koirani tulee vastaan iloisesti kuten aina ennenkin.
Suru on hirvea, moni kaveri ei tajua sita kuinka tarkea koirani oli minulle, hankalimpina hetkina koirani oli aina lohduttamassa minua, silloin kuin kaverit ei ollu. Ikava on kova, parhainta ja rakkainta ystavaa.- (iso)* Nyyh*
mun iso hännätönMulla oli koira 3wee sitten, ja suru vieläki joskus yllättää...se oli vanhanenglanninlammaskoira(kaikki on yhteen,vaikka ei luulis) sen nimi oli waldo...ja ainaku tulin pihaan joltaki kävelyltä tai joltain, niin silloinhan se tuli siihen mun eteen heiluttamaan sen hännätöntä pehvaa!! sille tuli sitte myöhemmin kurkkuun kasvain,(tai no vähä alemmas)se rotu ei paljo ulvo, se ulvoi aina ku siihen sattui! kerran ku mun iskä vahingossa astui sen tassun päälle se ulvoi:D mutta nyt se on koirien taivaassa...Hyvästi mun lutunen, hännätön pehvan heiluttaja!!:´(
- ikävä
jouduimme nukuttamaan koiramme reilu kuukausi sitten. Se oli täyttänyt muutamaa päivää aiemmin vasta 3 vuotta. Eli meillä oli kaikki vasta edessä. Muutimme isompaan asuntoon jossa oli koiralle oma piha, mutta poika ei ehtinyt nähdä omaa pihaansa. Tuska on suuri vieläkin, en tiedä miten jaksan. Ei ole kukaan vastassa, ei lohduttamassa tai hauskuuttamassa. Meidän vauva on poissa. Vanhan koiran poislähtöön ehtii totuttelemaan vaikka vaikeaa sekin on. Mutta se, että syöpä vie nuoren koiran kuukaudessa... Mutta kiitos pojalle niistä yhteisistä hetkistä, joita ehdimme kuitenkin kokea. En unohda sinua pikku-vauva koskaan! Lämmöllä ajatelleen saman kokeneita, vain koiran omistajat tietävät miten suurelta surulta se tuntuu.
- nöffifani
mun nöffi kuoli maksa kasvaimeen viimekesänä se ois kahen päivän päästä täyttäny kahkesan vieläki mua surettaa aina se tuli lohuttaan mua toivottavasti oot onnelinen koirien taivaassa
- Chocoicu
Tiedän täsmälleen miltä tuo tuntuuu. Silloin, kun Ronini kuoli, niin en syönyt tai tehnyt yhtään mitään, vaan makasin paikallani ja tuijotin tyhjyyteen. En yksinkertaisesti ajatellut mitään muuta, kuin koiraani. mutta kyllä se nyt käy aina välillä unissani ja silloin halaan sen melkein hengiltä! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368