kilpailukuvamoka

kuvaviidakko

Osallistuin erääseen kuvakilpailuun ja nyt menin ja lähetin saman kuvan toiseen.
Ensimmäisessä kilpailussa se ei menestynyt, joten ajattelin että laitan sen toiseen. Yllätys yllätys, en enää muista ensimmäisen kilpailun sääntöjä, eikä niitä löydy mistään, että tarkistaisin tuliko luovutettua kuvan käyttöoikeus kuvanlähetyksen mukana.
Ja siihen toiseen kilpailuun tosiaan jo menin osallistumaan samalla otoksella.
Mitenkä tämän kanssa nyt menetellään?

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh, vaikea sanoa.
      ole ensi kerralla huolellisempi sääntöjen lukemisessa kun lähetät kuviasi jonnekin kilpailuihin.
      aika usein nuo "kilpailut" haluavat omistusoikeuden saman tien eli kerätään helvetisti kuvia joita sitten myydään eteenpäin kuvaajan saamatta mitään.
      itse en lähettäisi jos "kilpailun" järjestäjä vaatisi kaikki omistusoikeudet heti.

• eero.kukkonen

Kyllä kuvaajalla mielestäni aina säilyy oikeus kuvaansa. En ole koskaan kuullutkaan etteikö kuvaa voisi itse myöhemmin käyttää johonkin muuhun tarkoitukseen.

• 9+6=16

Googlen 1. hakutulos sanalla 'valikuvauskilpaiulu': Nissanin valokuvauskilpailu >>> säännöt >>> kohta 11: "Nissanilla on kaikki käyttöoikeudet kuviin".

Ei ole ihan tavatonta tuo mistä aikaisemmin joku mainitsi, osallistumalla kilpailuun annat työsi ja kaikki sen oikeudet kisan järjestäjälle. Oikeastaan ihan näppärää... (siis kisan järjestäjän kannalta) ...pikkupalkinnolla tuurilla saa nimellisellä hinnalla hyvällä tuurilla käyttökelpoista aineistoa mainontaan. Eli kannattaa lukea säännöt ennen töiden lähettämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6704
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4532
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3326
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3027
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1606
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1590
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1533
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1389
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1340
    Aihe