Onko turvallista? Miten saa varmuuskopioidut rekisterit palautettua jos tapahtuu katastrofi? Ohjeet kiitos.
CCleaner ja rekisterin puhdistus
11
565
Vastaukset
- Turvallista on
On turvallista.
CCleanerissä on oma palautustoiminto, mutta et sitä tule kyllä tarvitsemaan.
Eli putsaa ihan rauhassa. On yleensä turvallista. Varmuuskopioidut rekisterit on vakiomuotoisia tekstitiedostoja joissa on .REG pääte, ne palautetaan yksinkertaisesti tupla-klikkaamalla ja sen jälkeen vielä vastataan [Kyllä] varmistus kysymykseen "Haluatko liittää nämä tiedot rekisteriin?" tai jotain sinnepäin.
- kyle234
Thanks!
- Nysvätkää!!!!
Kunnon käyttiksissä ei edes ole moisia rekistereitä.
- no voikos
sillä kunnon käyttiksellä pelata esim black ops:ia?
Vaan "kunnon" käyttiksissä käytetään hitaita tekstitietoisia asetustiedostoja joita on hujan hajan ympäri kiintolevyä.
Windowseissakin oli sellaiset 1990 luvulla. Windows 3.x koneissa oli win.ini, system.ini, autoexec.bat, config.sys ja niitteen lisäksi kaikenlaisia konffitiedostoja ympäri levyä ties missä kun jokainen ohjelma sävelsi omanlaisensa jonnekkin. Tämä on nykypäivää linukseissa.
9x ja ME koneissa oli sekä rekisteri että vanhanaikaiset tekstimuotoiset.
NT Windowseissa tekstimuotoisia ei enää käytetä.- Windows vinkki
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Vaan "kunnon" käyttiksissä käytetään hitaita tekstitietoisia asetustiedostoja joita on hujan hajan ympäri kiintolevyä.
Windowseissakin oli sellaiset 1990 luvulla. Windows 3.x koneissa oli win.ini, system.ini, autoexec.bat, config.sys ja niitteen lisäksi kaikenlaisia konffitiedostoja ympäri levyä ties missä kun jokainen ohjelma sävelsi omanlaisensa jonnekkin. Tämä on nykypäivää linukseissa.
9x ja ME koneissa oli sekä rekisteri että vanhanaikaiset tekstimuotoiset.
NT Windowseissa tekstimuotoisia ei enää käytetä.Näin lisää puhtia koneeseen!
http://www.youtube.com/watch?v=QcGQcGLf7_c
CCleaner on turvallisuuden kannalta paras ohjelma mitä on olemassa.
Palautuspiste kannattaa aina tehdä ennenkuin tekee rajumpia muutoksia jollain muulla tavalla, CCleaner tallentaa itse automaattisesti muutetut rekisteriarvot.- hyvä f.e. :)
"Kunnon käyttiksissä ei edes ole moisia rekistereitä."
EHHEHE HAhhahaa XDXD :):) Kylläpä f.e.dzerzhinsky antoi kunnon näpäytyksen tolle nokkavalle linuxhörhölle:) Oikein hyvää teki nauruhermoille kun sai linuxin kustannuksella nauraa ja aiheesta:) - KANNATTAA KÄYTTÄÄ
hei, itse olen ajanut ccleaneria siitä asti kun ohjelma tuli julki ja esille. EI OLE KOSKAAN PETTÄNYT :D
- olkoot turvatonta
Mä en ees tallenna varmuuskopioit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483