itseesi,niin onnistut kaikessa mihin ikinä ryhdytkin. Tehdään tästä päivästä parhaamme. nyt vain iloisia positiviisia mietteitä. lähdemme aamu lenkille.kaunista aurinkoista päivää kaikille,jotka pystyvät olemaan positiivisia..heta
politiikasta minulla sanparsi. JOS uskot
3
65
Vastaukset
- Tytyväinen
Hei Heta, kuin tuon kauniin tekstisi heti aamutuimaan, mutta en mukamas ehtinyt kiittää. Kiitos. Niin harvoin täällä käy noin ystävällisiä ihmisiä. Ihan olin näkevinäni sinun lämpimän hymysi.
Niinpä. Jokainen hetkemme on oma valintamme. Täytyy vaan itseään tsempata näkemään, mitä hyvää elämässä onkaan. Kiitos. - he
ilman nuoruuden hulluutta ei olis vanhuuden viisautta.Ja nyt ulkoilemaan ihanan kauniiseen luontoon. katsotaan illalla ,miten paljon kirjoitus virheitä palstoillemme on tullut.Pääseekö korpi kotkat kuuluuttamaan.ILO PINTAAN ,VAIKKA SYRÄN MÄRKÄNIS.
Nauti joka asiasta, mitä teet, sillä koskaan et tiedä, onko se viimeisesi sitä lajia.
Eilen kävin hiihtämässä ja koetin nauttia joka hetkestä, mutta tiukille otti.
Aurinkoisilla paikoilla ladulla helmeili vesi ja metsässä oli ladun pinta pakkasen puolella. Jokainen hiihtoa harrastanut tietää mitä siellä metsässä tapahtui.
Kun otin sukset jaloista ja katsoin pohjia, niin huomasin, että pitopinnat oli kuusen neulasilla ja männyn kuoren kappaleiden peitossa.
Hyvä syy todeta, että taisi olla vika kerta tänä talvena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419