Lea Laven

Anki74

Onko täällä ketään Lea Laven fania? Itse olen ollut Lea Fani n.15v. Joka sai alkunsa kun kuulin Lean kappale Shampanjaa kuului radiosta kouluaikana.Nyt omistan Lean levyjä melkein kaikki paitsi multa puuttuu 3 levyä 70-luvun alusta.Haluaisin tietää mistä niitä vois etsiä tai jos jollakin on itsellään kyseiset levyt niin kyllä minä niistä maksan tai laittakaa netti osoitteita joista vois etsiä.

20

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      www.altavista.com

    • Tears Go By

      Lea Lavenin vanhempia levyjä voi löytää antikvariaatti kaupoista,levymessuilta.Joitakin
      löytyy minultakin.En myy tai jos niin hinnat ovat
      tähtitieteellisiä.Itsekin huomasin aikoinaan, että Lea Lavenin levyjä oli vaikea löytää. Ne ovat hyvin kysyttyjä, enkä ihmettele laisinkaan näin loistavan laulajan levyistä kun on kyse.

      • ANKI74

        Miltä vuodelta sun lavenin levyt on? Itse kun etsin ihan 70-luvun alun levyjä jotka multa puuttuu? paljonko olisi sun levyjen hinta jos olisit myymässä?Mun levyjen kannessa on myös lavenin nimmarit joten niidenkin levyjen arvo on huikea.Voitko ilmoittaa.


      • Something
        ANKI74 kirjoitti:

        Miltä vuodelta sun lavenin levyt on? Itse kun etsin ihan 70-luvun alun levyjä jotka multa puuttuu? paljonko olisi sun levyjen hinta jos olisit myymässä?Mun levyjen kannessa on myös lavenin nimmarit joten niidenkin levyjen arvo on huikea.Voitko ilmoittaa.

        Minun Lea Lavenin levyt ovat 1970-luvun alusta
        ja niistä löytyvät aidot nimikirjoitukset.
        Levyt ovat hyväkuntoisia, vinyylilevyjä.
        Hinta ei enempää, eikä vähempää kuin 1000 euroa/
        kpl. Siitä vaan,jos kiinnostaa.


      • ANKI
        Something kirjoitti:

        Minun Lea Lavenin levyt ovat 1970-luvun alusta
        ja niistä löytyvät aidot nimikirjoitukset.
        Levyt ovat hyväkuntoisia, vinyylilevyjä.
        Hinta ei enempää, eikä vähempää kuin 1000 euroa/
        kpl. Siitä vaan,jos kiinnostaa.

        Montako levyä sulla on vain ja tuo hinta on kyllä naurettava /pelleilyä varmaan)


      • Marjukka77
        ANKI kirjoitti:

        Montako levyä sulla on vain ja tuo hinta on kyllä naurettava /pelleilyä varmaan)

        No mees kattoon kun Lea esiintyy musikaalissa Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen Seinäjoella! Me käytiin kattomassa ja oli kyllä hyvä! Tuo tumma nainen... ja mustalaismusiikki! Ah!


      • tässäkö taas
        Marjukka77 kirjoitti:

        No mees kattoon kun Lea esiintyy musikaalissa Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen Seinäjoella! Me käytiin kattomassa ja oli kyllä hyvä! Tuo tumma nainen... ja mustalaismusiikki! Ah!

        Lea on Anneli Saariston ohella niitä harvoja, jotka laulavat mitä vain, muut laulavat mitä osaavat :)
        ts. Lea kuulostaa livenä yhtä hyvältä ja vahvalta kuin levyllä, mikä ei ole itsestäänselvyys! Oletteko samaa mieltä? Toi Shampanjaa on minunkin suosikkini, kuten myös Vie-levyltä tuttu "Tässäkö taas", joka on mieleenpainuva vähälle huomiolle jäänyt kappale.
        Mistähän mahtaa johtua, että Lea Laven pitää aina niin matalaa profiilia? Harvoin näkee missään. Matskua tullut viimeksi kotisivujen mukaan 2006, joten onhan siitä jo aikaa. Toki parempi niin, kuin se 65 v. "ikinuori" joka laulaa että anna mulle piiskaa ja huseerää joka lehden sivuilla.


      • tässäkö taas
        tässäkö taas kirjoitti:

        Lea on Anneli Saariston ohella niitä harvoja, jotka laulavat mitä vain, muut laulavat mitä osaavat :)
        ts. Lea kuulostaa livenä yhtä hyvältä ja vahvalta kuin levyllä, mikä ei ole itsestäänselvyys! Oletteko samaa mieltä? Toi Shampanjaa on minunkin suosikkini, kuten myös Vie-levyltä tuttu "Tässäkö taas", joka on mieleenpainuva vähälle huomiolle jäänyt kappale.
        Mistähän mahtaa johtua, että Lea Laven pitää aina niin matalaa profiilia? Harvoin näkee missään. Matskua tullut viimeksi kotisivujen mukaan 2006, joten onhan siitä jo aikaa. Toki parempi niin, kuin se 65 v. "ikinuori" joka laulaa että anna mulle piiskaa ja huseerää joka lehden sivuilla.

        En löydä ajankohtaisia Lean keikkoja mistään, outoa, on sentään kesä.


      • Dark ladu.
        tässäkö taas kirjoitti:

        En löydä ajankohtaisia Lean keikkoja mistään, outoa, on sentään kesä.

        Leahan ei enää juuri keikkaile kuin satunnaisesti. Hän ilmoitti päätöksestään jo joskus pari vuotta sitten. Ei hänen enää tarvitse eikä jaksa.


      • eläkemummeli
        Dark ladu. kirjoitti:

        Leahan ei enää juuri keikkaile kuin satunnaisesti. Hän ilmoitti päätöksestään jo joskus pari vuotta sitten. Ei hänen enää tarvitse eikä jaksa.

        eläkemummona aktiivisesti keikkailisikaan. Kun voimat on heikot, niin kannattaa toki säästää niitä oman elämänsä elämiseen ja siitä nauttimiseen!


      • Dark ladu.
        eläkemummeli kirjoitti:

        eläkemummona aktiivisesti keikkailisikaan. Kun voimat on heikot, niin kannattaa toki säästää niitä oman elämänsä elämiseen ja siitä nauttimiseen!

        Kukin tavallaan. Lea on syntynyt 1948 eli hän on nuorempi kuin esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Katri Helena ja Kari Tapio. Nämä taas painavat kuin viimeistä päivää. Se on vain toisille elämäntapa.


      • tässäkö taas
        eläkemummeli kirjoitti:

        eläkemummona aktiivisesti keikkailisikaan. Kun voimat on heikot, niin kannattaa toki säästää niitä oman elämänsä elämiseen ja siitä nauttimiseen!

        Oletteko itse kysynyt Lealta tunteeko hän olevansa "heikko voimavaroiltaan"? Hah


      • Dark ladu.
        tässäkö taas kirjoitti:

        Oletteko itse kysynyt Lealta tunteeko hän olevansa "heikko voimavaroiltaan"? Hah

        Eihän tässä mistään heikkoudesta ole ollut puhe. Miksi enää kiertää maata keikkaillen jos se ei enää maistu. Lea haluaa varmasti jo nauttia elämästä ja vapaudesta ja on sen todella ansainnut. Laulut elävät! Niin se käy...


      • Mustalaisleiri
        Marjukka77 kirjoitti:

        No mees kattoon kun Lea esiintyy musikaalissa Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen Seinäjoella! Me käytiin kattomassa ja oli kyllä hyvä! Tuo tumma nainen... ja mustalaismusiikki! Ah!

        Lea oli aivan upea, Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen, vahvoilla lauluilla. Kyllä siltä vaan
        löytyi sitä näyttelijän uraakin. Kokonaisuus oli loistava, muutaman kerran nähneenä pidin
        oikein paljon. Ei muuta kuin tälle vain jatkoa... dai dai dai dari dari daridai...


      • pieniä ilot
        Mustalaisleiri kirjoitti:

        Lea oli aivan upea, Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen, vahvoilla lauluilla. Kyllä siltä vaan
        löytyi sitä näyttelijän uraakin. Kokonaisuus oli loistava, muutaman kerran nähneenä pidin
        oikein paljon. Ei muuta kuin tälle vain jatkoa... dai dai dai dari dari daridai...

        siis laulaako omia laulujaan tuossa Mustalaisleiri... vai jotain muita? Seurassa oli juttua tosta alkukesällä.


    • Ssamppanjaa

      Lea on aivan huikea! Vahva ääni ja laulaa mitä vain. Tuntuu että aina on pitänyt suht matalaa profiilia? Naantalissa asuu ja jostain luin että tekee vain keikan kuukaudessa, eli eläkkeellä on. Mielenkiintoinen levytysura. Ääni taipuu mihin vain. On enemmän kuin pelkkä iskelmälaulaja. Ehdottomasti mielenkiintoisempi artisti kuin Katri Helena tai Koivuniemi!

    • valitsivatlaveen

      Itse lukeudun myös Lea Laven-faneihin. Nykyään taitaa joo keikkailla hieman harvemmin, jotain laivakeikkoja tekee enimmäkseen.
      Se on totta kun selaa tämän naisen levytysuraa löytää melkein joka mahdollista tyyliä, mitä nyt raskaan sarjan rockin on Lea tainnut jättää kokeilematta vielä.
      Tumma nainen, Ei oo-Ei tuu, Kriminal tango, Mustasukkaisuutta, Se on siten niin, Shamppanjaa, Kun kielletyssä videossa, Kortit kertoo kohtalomme, Jambalaya, Nyt kun oot mennyt, Rotunainen, Vie meidät rakkauteen, Bella cara, Vai niin, Kaunista Veeraa... Tuolla naisella löytyy hyviä kappaleita listaksi saakka.
      Paula Koivuniemeä pidän kyllä toisena parhaimmista Suomalaisista naisartisteista.

    • tykkään vaikken ookkaa mikää iskelmämies. lean kasetteja kun jostain sais tai cd levyjä

      • Anonyymi

        Mikä Lavenin laulama iskelmä se oli jossa lauletaan mm. että sydän hakkaa niin, se takoo kaikki paikat mustelmille?


    • ei hajua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe