mistähän löytäisi tuohon ohjelman.
HP SCANJET 4400C
7
68
Vastaukset
- hp scanjet 4400c
hyvä.
asensin ton, toimii ookoo. mutta
ihan perseestä.
- kypsy
"asensin ton, toimii ookoo. mutta ihan perseestä. "
siihen. Se on sitä wintoys-maailmaa.- hp scanjet 4400c
totuus tulee esiin.
tarkoitin verrattuna twain-systeemiin. - swe33
hp scanjet 4400c kirjoitti:
totuus tulee esiin.
tarkoitin verrattuna twain-systeemiin.HP ohjelmia ei kannata koneille asentaa, ei printterille eikä scannerile. Käyttäkää muita ohjelmia.
- hp scanjet 4400c
swe33 kirjoitti:
HP ohjelmia ei kannata koneille asentaa, ei printterille eikä scannerile. Käyttäkää muita ohjelmia.
KIITOS TIEROSTA.
WITUN IDIOOTTI!!!!!!
TOI WARMAA MEINAA WT EDES POISTAMINEN EI AUTA.
OLISIT NY HETI SANONU. - 7+17
hp scanjet 4400c kirjoitti:
KIITOS TIEROSTA.
WITUN IDIOOTTI!!!!!!
TOI WARMAA MEINAA WT EDES POISTAMINEN EI AUTA.
OLISIT NY HETI SANONU.Etkö muka tiennyt, että HP on merkkinä ihan paska ja kaikki HP:n ohjelmat ovat paskoja. Ostamalla ja asentelemalla niitä hermot vain menevät, kuten olet tainnut itsekin havaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340