porvarit ne vasta isänmaallisia.Rahaa lähetetään rikkaiden

he

maiden pankkien turvaksi. Älykkäitä meidän porvarit.Olemmeko kotimaan köyhät liian lähellä,ettei silmänne hätää ,nää eikä kuule.

17

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Paavo Lipponen se meidät EMU:un vei.

      Kyseinen sossu halusi Euroopan pressaksi.

      Suomessahan näitä sossupressoja on ollut jo 30 vuotta.

      Kolme, Mauno Koivisto, Martti Ahtisaari ja Tarja Halonen.

      Millainen on heidän aikansa ollut?

    • ALUSTA ASTI

      KOITTAKAA MUISTAA, KUKA ON OLLUT VASTAAN!

    • direktiivi

      Mitähän tuokin huokaus tarkoittaa...alusta asti.

      Mitä väliä mitä ajattelet kuka tuosta selvää saa????????????????????????????????????????????????????

    • Niin kuin kaikki tiedämme, Kekkosen jälkeisten pressojen vaikutusmahdollisuus Suomen sisäpolitiikkaan on ollut aika vähäinen.
      Siitä huolimatta, tai sen takia, Suomi voi keskimäärin paremmin, kuin koskaan.
      Kyllä korjaamisen varaa silti on ja siksi persut ovat voimissaan.

      Monet toivovat, että tulevaisuudessa pressa voisi pitää vain Uuden Vuoden puheen Itsenäisyyspäivän juhlien lisäksi.

    • Paavo Lipposelle kannattaa antaa ihan oma kappale.
      Kyllä minusta annat liian suuren kunnian Paavolle tuossa EU-asiassa.
      Muistaakseni yli puolet meistä silloin Eu:n halusi, joten ei se Paavo yksin ollut sitä tekemässä.

    • äänestin vastaan

      EU:hun menoon olisi pitänyt vaatia 2/3 osan enemmistö, on se niin iso asia.

    • rosvot kiinni !!

      Tulee muutos, EMME tahdo ylläpitää eteläeurooppaa, pitäköön itse huolen itsestään, suomessa on aivan omat työttömät, sen seurauksena köyhyys huikeaa, tähän ON tultava muutos.
      Katainen ja Kiviniemi vastuuseen jos saattavat suomen ikuiseen maksukierteeseen eteläeuroopan hyväksi, unohtaessaan oman suomen kansan kurjuuteen !
      Siperia odottaa Lipposta, Kataista, ja Kiviniemeä, jos suomi saatetaan konkursiin !
      Timo Soini ainoa mahdollisuus paremmasta suomesta !

    • Näin tapahtui.

      Mauno Koivisto saattoi Suomen konkurssi-tilaan, itsemurhiakin ennätysmäärin!

      Siksi hän itse halusi lopussa vähentää omaa valtaansa, tajusi jo itekki!

      • Eetvi.

        Juu ja Koivisto yritti evätä Virolta itsenäisyyden.


      • juu ja
        Eetvi. kirjoitti:

        Juu ja Koivisto yritti evätä Virolta itsenäisyyden.

        kutsui ryssiä suomeen muka inkeriläisinä.


      • kaikella aikansa
        juu ja kirjoitti:

        kutsui ryssiä suomeen muka inkeriläisinä.

        HOH hoijaa vähissä ovat näköjään tiedonjyvät !

        Onhan sanonta "maalla ne viisaat ovat, kun merellä vahinko sattuu".


    • aika on kaikki

      Kumpiin sinä kuulut maalle vai merelle, kas kun kummassakin on vaaroja.

      • kaikella aikansa

        En kumpaankaan.

        Ihminen tarvitsee pitkän tähtäimen tavoitteita, jotta ei turhautuisi lyhyen tähtäimen takaiskuista.


      • kaikella aikansa kirjoitti:

        En kumpaankaan.

        Ihminen tarvitsee pitkän tähtäimen tavoitteita, jotta ei turhautuisi lyhyen tähtäimen takaiskuista.

        Mikäs meitillä on oleillessa. Suurimpana puolueena työväenpuolue - kokoomus. Lisäksi heidän lippunsa alla asuu TOIVO.

        Vaikka ennemmin äänestän nukkuvien puoluetta kuin kok, niin irvailen - hyvä se on toivossa elää.


    • nyt ei nukuta

      Äänestettään SOINIA, älä anna periksi !

      • yx suomalainen

        Stubb on tulevaisuuden miehiä ! Sano mitä sanot !


      • ei kaalimaata
        yx suomalainen kirjoitti:

        Stubb on tulevaisuuden miehiä ! Sano mitä sanot !

        Kaikki toiset käy, mutta dosentti J Bäckman "Venäjän liehtari" ei, eikä myös hänen koko edustamansa puolue.

        Lukekaa hänen ajatuksiaan Goglesta pöyristyttävää sanon minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe