Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen

Laritsa M

Hän sotkee Kepun pressanvaaleja varten laatimaa käsikirjoitusta. Samankaltainen tilanne oli takavuosina silloin, kun Johannes Virolainen ja Ahti Karjalainen kilpailivat Kepun presidenttiehdokkuudesta.

Enään en jaksa muistaa kumpi valittiin Kepun presidenttiehdokkaaksi. Ehkä neukkujen suosikki Ahti Karjalainen. Mauno Koivisto muistaakseni voitti silloin pressanvaalit.

Toivotan Paavo Väyryselle menestystä. En ole Kepu-myönteinen, mutta Väyrynen olisi sopivan ikäinen presidentiksi.

22

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä muutan

      Heti suomesta vaikka Timbuktuun,jos Väyrysestä tulee pressa.

      • ++++++++++++++++++++

        Sekin plussaa vielä!


    • Paavosta pressa !

      Paavo Väyryselle kuuluisi presidentin virka, hänellä on pitkä poliittiunen ura takana ukomaan ministerinä ollu aikasemminki.
      Oikeestaan Paavo Väyrynen olisi pitäny valta presidebtiksi AHTISAAREN tilalle, hän hävisi muutamalla äänellä Ahtisaarelle !
      Paavo olisi ollu paljon parempi pressa silloin, Ahtisaari on ollu hyvä ulkomailla, mutta ei suomessa saanu mitään aikaseksi , perssana oli näin kansalaisen näkökulmasta oli sekava asia asioissa !
      Presidentti voi olla vastaava kuin ruotsissa kuningas, siis pelkkä keulakuva, Väyrynen on jo iäkäs, oikein sopiva suomen pressaksi .

      • Kannatetaan!

        Jos Paavo Väyrynen olisi valittu MaunoKoiviston sijaan presidentiksi, olisi vältetty
        monet itsemurhat
        ja konkurssit olivat jääneet tapahtumatta!

        Hän on niin varovainen ja jaksaa ajatella asiat,
        on älykäs ja tietoviisas,
        sekä kokenut!

        Väyrynen pressaksi!


      • Vielä on aikaa
        Kannatetaan! kirjoitti:

        Jos Paavo Väyrynen olisi valittu MaunoKoiviston sijaan presidentiksi, olisi vältetty
        monet itsemurhat
        ja konkurssit olivat jääneet tapahtumatta!

        Hän on niin varovainen ja jaksaa ajatella asiat,
        on älykäs ja tietoviisas,
        sekä kokenut!

        Väyrynen pressaksi!

        Sanompahan vain, että olispa rahat vettä juomassa jos Väyrysestä tulisi presidentti. Meillä pitäis olla todella ehdokas pula, jos Väyrynen olisi kepun ehdokas. No onhan Väyrynen huumori miehiä otetaan se siltä kannalta.


      • irti emusta
        Kannatetaan! kirjoitti:

        Jos Paavo Väyrynen olisi valittu MaunoKoiviston sijaan presidentiksi, olisi vältetty
        monet itsemurhat
        ja konkurssit olivat jääneet tapahtumatta!

        Hän on niin varovainen ja jaksaa ajatella asiat,
        on älykäs ja tietoviisas,
        sekä kokenut!

        Väyrynen pressaksi!

        Kyllä suomi olis täysin erinäköinen ! Väyrynen olis ottanu Kekkosen tavoin koko kansan hyvinvoinnin huomiooa !
        Väyrynen oli silloin vielä nuori hänellä olis ollu paljon annettavaa suomen kansalle !
        Nyt hän on vanhus kuten me, kunnioittakaamme hänen pitkää poliittista uraa suomen kansan hyväksi.
        Ei enään ainuttakaan sossu pressaa suomen vahigoksi !
        Nyt olemme kusessa ton EU:n takia, Lipposen syy !


    • Homelite-man

      Hyvä mies on Paavo. Ei tee rötöksiä vaan työtä. Toivotaan, että media ei sotke taas Väyrysen mahdollisuuksia.

      • Kannatetaan!

        Toivon minäkin, ettei jollain yhdellä hokemalla saada hänen hyvyyttään lokaan sotkettua.
        Hän ei ollut sellaista aikaisemmin kokenut, kun ei ollut mikään katupoika koskaan ollut, mutta sellaisten uhri hänen kampanjansa sitten oli, ala-arvoista ilkeilyä kaikki tyynni!


    • Paavo pressaksi

      Totta, Paavolle kuuluu pressan vakanssi, Paavolla pitkä poliittinen ura, kokemusta ja koulutusta riittävästi, hyvää politiikkaa on tehny suomen hyväksi

      • Tässä Pate V:n astelmassa piilee pieni fiba - demokratiassa vaalien äänimäärä ratkaisee valituksi tulemisen, ei halu tulla pressaksi.

        Jos P.V pääsee keskustan presidenttiehdokkaaksi, se ei vielä ratkas mitää. En rutkuta tai muuta maasta mäkeen, jos hänet valitaan.


    • Uutta mulle

      Olli Rehn aikoo osallistua, sanoi sen tänään aamuteveessä.

      • Luulenpa että

        Olli Rehn yrittää pois talouskomissaarin vaikeasta virasta.


      • Paavo pressaksi
        Luulenpa että kirjoitti:

        Olli Rehn yrittää pois talouskomissaarin vaikeasta virasta.

        juu, siellä tarvitaan älyä, ja vaikka sitä oliski siellä ei pärjää ku isot maat jyrää niiku tahtovat !


    • Paavo on markkinamiehiä ja tietää mainoksen arvon.
      Ei Paavo tosissaan ole tuon pressajutun kanssa.
      Kyllä hän tietää mahdollsuutensa, mutta nyt ovat kansanedustajavaalit tulossa.
      Kuka saa halvempaa mainosta edukuntavaaleja varten, kuin Paavo ja tuutin täydeltä täälläkin, eikä maksa mitään.
      Sellainen se Paavo on. Fiksu ja hirmu itserakas mies.

      • Vastenmielistä!

        Olen alkanut inhota Jopelin yksisilmäisyyttä.
        Jotenkin tosi vastenmielistä.
        Saa tietenkin sanoa aina nuo sossuja ihailevat mielipiteensä, mutta saan minäkin sanoa että inhoan niitä.


      • Paavo paras

        Paavo fiksumpi kuin luuletkaa !


      • Jopel+nk
        Vastenmielistä! kirjoitti:

        Olen alkanut inhota Jopelin yksisilmäisyyttä.
        Jotenkin tosi vastenmielistä.
        Saa tietenkin sanoa aina nuo sossuja ihailevat mielipiteensä, mutta saan minäkin sanoa että inhoan niitä.

        Voi voi.
        Et tainnut ymmärtää kirjoitustani.
        Minähän kehuin Paavoa ja tuutin täydeltä.
        Jotkut tykkää sellaisesta henkilöstä jotkut ei.
        Hyviä ominaisuuksia joihinkin hommiin, mutta ei minun mielestäni pressahommiin.

        Oletkos koskaan kuullut, että joku olisi valittu Suomen presidentiksi sen jälkeen, kun hän on sanonut liian aikaisin minä haluan.

        Pitää siis sanoa: Voinhan minä ryhtyä, jos ihan välttämättä haluatte.
        Paavokin tietää sen ja siksi hänellä on tuo huvittunut ilme kasvoillan.
        Hänestä on kiva seurata, kuinka helposti ihmiset on manipuloitavissa.

        Kuten tuolla jossain kirjoitin, totuuden kertominen on siinä mielessä hankalaa, että ihmiset ei tykkää siitä.


    • Hui, hui

      Tottahan se on, että Paavo on viisas, kiero ja itserakas. En suurin surminkaan hänestä presidenttiä haluaisi. Suorastaan kauhuskenaario.

      • ..

        älä ny viisastele


      • Olet juuri yksi

        sellainen, jolle sanat "nukkua yön yli" tekevät Paavo Väyrysestä täysin kykenemättömän presidentin virkaan. Ensin yksi sossu sanoo nuo sanat, ja toiset sossut on komennettu paikalle höröttämään kovaa aina kun hän sanoo nuo snat.

        Mitä pahaa on yön yli nukkumisessa?

        Tämä vain esimerkkinä siitä, millä media sai sotkettua hänen vaalinsa.

        Niin, toinen sitten se, että jos vaalit ovat lauantaina ja sunnuntaina, niin perjantai-iltana uutiset kertovat sossun suulla jonkin perättömän jutun Paavo Väyrysestä, J a TOTTAKAI kaikki muut sossut uskovat!


      • Paavo on HYVÄ
        Olet juuri yksi kirjoitti:

        sellainen, jolle sanat "nukkua yön yli" tekevät Paavo Väyrysestä täysin kykenemättömän presidentin virkaan. Ensin yksi sossu sanoo nuo sanat, ja toiset sossut on komennettu paikalle höröttämään kovaa aina kun hän sanoo nuo snat.

        Mitä pahaa on yön yli nukkumisessa?

        Tämä vain esimerkkinä siitä, millä media sai sotkettua hänen vaalinsa.

        Niin, toinen sitten se, että jos vaalit ovat lauantaina ja sunnuntaina, niin perjantai-iltana uutiset kertovat sossun suulla jonkin perättömän jutun Paavo Väyrysestä, J a TOTTAKAI kaikki muut sossut uskovat!

        Paavo Väyrynen on kunnon mies, koko kansa ymmärtää tyhmän mollaavat hyökkäykset Paavoa vastaan, toimittajat ovat tehneet ITSENSÄ NAURUN ALAISEKSI ei Paavoa , KOKO kansa on ollu AINA PAAVO VÄYRYSEN PUOLELLA !


    • Ikänä sopiva?

      Sopivan ikäinen? Perustele, kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe