Tahtoisin uusia kavereita jne.. eli tutustuu uusiin tyyppeihin vaikka alkuun kirjeitse tai mesellä jne.. mut ilmoitelkaa jos kiinnostaa =)!
95- syntyneelle typykälle uusia kavereita??
Nappula||
8
319
Vastaukset
- jjjuuuuuu
jos kiinnostaa niin oon 96 syntyny tyttö [email protected]
- sonjasddd
jos kiinnostaa nii lisää [email protected] :))
- jfjhdsjs
[email protected] jos innostaa
- juuso.juntunen
olen 16 v jätkä ja haluun uusia frendei ja ehkä jopa seurusteleen mut ilmotelkaa mun sähköpostiin jos kiinnostaa oon stadist [email protected]
- fgjfyuj
16v jätkä tampereelta [email protected]
- andeeeeee
[email protected]
jätkä stadist - Nappula||
kiitoksia kaikille jotka haluatte edes yrittää ilmoitelkaa jos en ole teitä lisännyt tai jtn.. mutta uusilta immeisiltä vaan viestiä kehiin love
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405856
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4112720- 1422634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192128- 171865
- 731286
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä81117Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52968
- 85907