Ei koskaan enää

dedo arriba

Inglesiin! Olimme mieheni kanssa siellä juuri 6 kuukautta! Koskaan aikaisemmin emme ole siellä olleet, ainoastaan Puerto ricossa ja hyvin usein Las Palmasissa, mutta kuitenkin vain 3 viikkoa kerrallaan.
Okei, se on ihan hyvän pituinen jakso, mutta 6 kuukautta, se oli kerta kaikkiaan liikaa, ainakin Inglesissä.
Mikä meteli, mikä saasta, ja homojen runsaus. ja se nimenomaan alkoi etoa!
Joka kulmassa tuli homo-pareja vastaan käsi kädessää, yäk!
Kaiken huipuksi Maspalomasin hiekka dyyneillä alastomia homoja myymässä itseään ja imemässä toisiaan.
Emme vieläkään ole toipuneet näkemästämme!
Ihmettelen, miten joku voi pitää kyseisestä paikasta, vai oliko se ehkä niin, että pidemmän ajan kuluessa tulee helpommin esille myös miinukset?

239

24295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyterin dyynit

      No pitikö jämähtää Inglisiin niitten homppeleitten kanssa ? Olisitte kiertäneet saarta, siellä on paljon nähtävää. Ei kai kotimaassakaan kukaan jaksa lomailla puolta vuotta samassa paikassa... menkää ensi vuonna Yyteriin, siellä on matalammat dyynit, ei pääse homppelit yllättämään..

      • Täh?

        Aloitus on vanha.
        Mutta kuyllä mä asun kotonani useinkin puoli vuotta, jopa vuoden, syntymättä pakkomiellettä, että pitää lähteä kiertämään suomea. Matkat onkin eri asia. Vaan sielläkin sitä rauhoittuu mielellään kohteessa minkä on ostanut. Miksi pitäisi paeta negatiivisia asioita muualle, lisä kustannuksin. Kiertää puoli vuotta ympäri jotain Gran Kanariaa vai?


      • Anonyymi

        Kai sieltä voisi ostaa talkoilla jonkun syrjäisen kivitalon suomikeskukseksi halpa majoitus ruoka juoma pieni uima allas missä rauhoittua.


    • Hekohekooo

      6kk inglesis,joopa joo mikä provo.1-2vko on passeli jos kiertelee saarta ja keksii tekemistä.

    • lovisa-mummo

      No,jopas nyt sattui!
      Olin siellä neljä kuukautta tänä talvena,mutta ollaankohan oltu samassa Inglesissä?Ei minusta siellä sen saastaisempaa ja meluisampaa ollut kuin tavallisestikaan,tietysti riippuu siitä missä päin asui.Kävin myöskin nakurannalla ja dyyneillä eikä kukaan käynyt myymässä itseään.Kyllä sai ihan rauhassa kävellä.Mikä siinä muuten yököttää jos poikapari kävelee käsi kädessä?Ei kai ne tulleet teille mitään ehdottelemaan?Sinulla on hyvin omituiset käsitykset homoista,et taida tuntea ketään henkilökohtaisesti.Toivotaan että toivutte näistä sielunvammoista ennen seuraavaa matkaa ja avartakaa vähän näkemyksiänne myöskin toisin ajattelevista.

      • Kiitos varoituksesta

        No ei se kyllä kovin kauniilta kuulosta, jos on massoittain alastomia miehiä itseään kaupittelemassa ja toisiaan imeskelemässä. Ei kovin normaalia käytöstä. Enkä siis tarkoita sitä homoutta, vaan ihan jotakin muuta.
        Ehkä jätämme kyseisen rannan avoimen seksin harjoittajille ja kaupallisen seksin tarpeisiin.


      • joooo-o

        No tuota... jos taas se mielipide on tuollainen niin sen tiedon kyllä voi pitää itsellään.
        Ellei halua ongelmia tuottaa itselleen...


      • jojoo1212

        Taidat olla itse sairas ,,,,


      • ei-homofoobikko

        Homofobia. Se kyllä on sairaus. Ei homous. Suosittelen pientä itsetutkiskelua sinullekin.


      • Narpa Kyymä
        joooo-o kirjoitti:

        No tuota... jos taas se mielipide on tuollainen niin sen tiedon kyllä voi pitää itsellään.
        Ellei halua ongelmia tuottaa itselleen...

        Mitenkä niin? Homojen aivotoiminta poikkeaa heteroista joten ei ne sille itse mitään voi, joten härskisti sanoen sen voi sanoa olevan sairaus, kun aivot toimii normaaleista ihmisistä poikkeavasti. Vai eikö skitsofrenia ole sairaus, tai psykoosi. Ne aiheuttaa kanssa poikkeavaa käyttäytymistä. Vai onko kakkareiän nylkytys sun mielestä sitten tervettä?


      • ei B-rapun poikia
        Kiitos varoituksesta kirjoitti:

        No ei se kyllä kovin kauniilta kuulosta, jos on massoittain alastomia miehiä itseään kaupittelemassa ja toisiaan imeskelemässä. Ei kovin normaalia käytöstä. Enkä siis tarkoita sitä homoutta, vaan ihan jotakin muuta.
        Ehkä jätämme kyseisen rannan avoimen seksin harjoittajille ja kaupallisen seksin tarpeisiin.

        Siis joissakin maissa se on vaan machoilua kun mies imuttaa miestä taikka laittaa sitten b-rappuun.
        Ja tämä on tosi.


      • pahaa ympäristölle

        Tiedätkö mikä on hienoa? Se, että ajattelee itse. Oma katse kannattaa avartaa siihen, että elää muiden pelon saneleman hirmuvallan alla, kohdata asia ja yrittää päästä vielä elämään kiinni. Käy sääliksi ihmistä, joka on joutunut syntymään tuollaisen ajattelumaailman uhriksi.


      • joku vaan

        sairautta on noi sun kommenttis...suorastaan rasismia..anna ihmisten olla mitä ne on


      • narpa kyymälle
        Narpa Kyymä kirjoitti:

        Mitenkä niin? Homojen aivotoiminta poikkeaa heteroista joten ei ne sille itse mitään voi, joten härskisti sanoen sen voi sanoa olevan sairaus, kun aivot toimii normaaleista ihmisistä poikkeavasti. Vai eikö skitsofrenia ole sairaus, tai psykoosi. Ne aiheuttaa kanssa poikkeavaa käyttäytymistä. Vai onko kakkareiän nylkytys sun mielestä sitten tervettä?

        oon aina ihmetellyt et miks niin monet HETERO miehet tykkää kakkareijäst! Et ne on kans sit sairait!!! vai erooks naisen persereikä muka jotenkin miehen persreijäst? ihan yhtä pervoo!


      • benny & björn
        Narpa Kyymä kirjoitti:

        Mitenkä niin? Homojen aivotoiminta poikkeaa heteroista joten ei ne sille itse mitään voi, joten härskisti sanoen sen voi sanoa olevan sairaus, kun aivot toimii normaaleista ihmisistä poikkeavasti. Vai eikö skitsofrenia ole sairaus, tai psykoosi. Ne aiheuttaa kanssa poikkeavaa käyttäytymistä. Vai onko kakkareiän nylkytys sun mielestä sitten tervettä?

        Onko Suomi24:een kirjoittaminen ja homoista itkeminen ihan normaalia?
        Mitäs jos hommaisit itelles jonkun ulkoilmaharrastuksen? Sulle voisin suositella sauvakävelyä. Sauvahan sulla nytkin on kädessä.


      • En pelkää
        ei-homofoobikko kirjoitti:

        Homofobia. Se kyllä on sairaus. Ei homous. Suosittelen pientä itsetutkiskelua sinullekin.

        Eipä tule mieleen ketään, joka homoja pelkäisi joten mistä niitä foobikkoja oikein löytäisi? Eri asia sitten jos homostelua pitää iljettävänä, ehkä oikea sana siinä tapauksessa olisi homoantipaatikko.


      • Toivoa sopii
        joku vaan kirjoitti:

        sairautta on noi sun kommenttis...suorastaan rasismia..anna ihmisten olla mitä ne on

        ".anna ihmisten olla mitä ne on"

        nimim.
        Toivoo nekrofiili.


      • kevätpörriäinenkoivu

        Niin, se homoushan onkin jo tunnetusti geenivirhe vai mitä?


      • Kanarialle en
        Kiitos varoituksesta kirjoitti:

        No ei se kyllä kovin kauniilta kuulosta, jos on massoittain alastomia miehiä itseään kaupittelemassa ja toisiaan imeskelemässä. Ei kovin normaalia käytöstä. Enkä siis tarkoita sitä homoutta, vaan ihan jotakin muuta.
        Ehkä jätämme kyseisen rannan avoimen seksin harjoittajille ja kaupallisen seksin tarpeisiin.

        Joo, mäkin olen käynyt siellä ja sain tarpeeksi oli tammikuu, maaliskuussa kuulemma siellä vasta "ilo" alkaa. Matkasta olisin nauttinut enemmän jos kaveri ois ollut mulle "kaveri", mutta uuden miehen perään oli koko ajan menossa ja kaikki kelpasi yäk!Voi miten naiset on miehen kipeitä!!! Syntinen Las Palmas-ilta oli sellainen, että meidät vietiin retkelle 3 ravintolassa naposteltiin jotain ja viim eisessä ravintolassa tanssi "leikatut" miehet naisina bikineissä. Pituus herätti ekaksi arvailuja miten noin pitkiä naisia, he olivat miehsitä leikattuja naisia eli sukupuolileikattuja. Viimein yökerho päätty "tiikerimäiseen" musiikkiin ja värivalot vilkttivat yökerhossa, aidon sex eli naiskentelun näimme. Pidän ehdottomasti Kreikkaa parempana paikkana.


      • Naurizio

        Olen ehdottomasti samaa mieltä!
        On väärin harrastaa seksiä eri tavalla kuin minä, ja haluan saattaa tähän myös muutamia muita epäkohtia:
        Olen kuullut että jotkut käyttävät normaalissa elämässään vasenta kättä oikean sijaan, ja mielestäni näiltä ihmishylkiöiltä pitää vasen käsi poikkaista jotta oppisivat tavoille.
        Ja kuulemma on ihmisiä jotka syövät erilaista ruokaakin kuin minä? Häpeisivät!
        Ja kun nyt vauhtiin päästtiin, niin sanottakoon sekin että jos joku uskaltaa olla ihonväriltään erilainen kuin minä niin kyllä kamalasti suutun!
        Tärkeintä on että kaikki tekevät jokaisen asian, sukupuolielämäänsä unohtamatta juuri samoin kuin minä! Minä tiedän parhaiten ja sieg hail!


      • Eve1955
        Toivoa sopii kirjoitti:

        ".anna ihmisten olla mitä ne on"

        nimim.
        Toivoo nekrofiili.

        Nimeenomaan. Miks ottaa paineita muista. kukin taablaa tyylillään. Jos sä et hyväksy, niin anna olla.


      • Anonyymi
        ei-homofoobikko kirjoitti:

        Homofobia. Se kyllä on sairaus. Ei homous. Suosittelen pientä itsetutkiskelua sinullekin.

        Homous on sairaus, ei homofobia


      • Anonyymi
        Narpa Kyymä kirjoitti:

        Mitenkä niin? Homojen aivotoiminta poikkeaa heteroista joten ei ne sille itse mitään voi, joten härskisti sanoen sen voi sanoa olevan sairaus, kun aivot toimii normaaleista ihmisistä poikkeavasti. Vai eikö skitsofrenia ole sairaus, tai psykoosi. Ne aiheuttaa kanssa poikkeavaa käyttäytymistä. Vai onko kakkareiän nylkytys sun mielestä sitten tervettä?

        Juuri näin!


    • muuttolintu43

      Ollaan asuttu San Fernandossa nyt vuosi ja pari kk. Käydään ehkä kerran viikossa turistialueilla. Homot ja lesbot eivät haittaa, jos heitä näkee, toivon heidän kestävän ikuisen murjomisen tyhmiltä ihmisiltä. Jokainen on sitä, miksi syntyy. Muuten viihtymiseen: me elämme tavallista elämää täällä, syömme kotona tai pari kertaa viikossa ulkona, ajamme silloin tällöin jonnekin muualle. Saaren sisäosat ja saaren ns. vihreä osa, keskiosasta itään Teldestä on mielenkiintoinen pienine nätteine kylineen, esim. Santa Brigida, San Mateo ym.
      Ei ole kyllästytty. Ainoa hankala asia oli kuumuus viime vuonna elokuusta lokakuun alkuun. Kaippa senkin osaa käydä läpi paremmin tänä vuonna. Nyt on taas lämmintä, varjossa 22-23 astetta, auringossa 25-28 astetta, mutta sen kestää hyvin.

      • Lämpöön hamuava.

        Asutte Fernandon puolella ja kysyisin, että oletteko vuokralla vai omassa.Jos olette vuokralla niin onko minkä hintainen kämppä ja mitä kautta vuokrasitte? Olen aikeissa muuttaa toistaiseksi sinne ja haeskelen miten saisin edullisen asunnon sieltä. Tunnen Inglesin hyvin myös San Fernandon joten mielelläni ottaisin kämpän sivummalta. Olen tulossa sinne nauttimaan rauhasta ja lämmöstä pois täältä Suomesta. Olen jo eläkkeellä, enkä voi niin hirveän kallista vuokraa maksaa. Olen vaatimaton enkä mikään nirso asunnon suhteen. Toivottavasti voit vastata tähän viestiin. Kiitos!


      • Kokkima
        Lämpöön hamuava. kirjoitti:

        Asutte Fernandon puolella ja kysyisin, että oletteko vuokralla vai omassa.Jos olette vuokralla niin onko minkä hintainen kämppä ja mitä kautta vuokrasitte? Olen aikeissa muuttaa toistaiseksi sinne ja haeskelen miten saisin edullisen asunnon sieltä. Tunnen Inglesin hyvin myös San Fernandon joten mielelläni ottaisin kämpän sivummalta. Olen tulossa sinne nauttimaan rauhasta ja lämmöstä pois täältä Suomesta. Olen jo eläkkeellä, enkä voi niin hirveän kallista vuokraa maksaa. Olen vaatimaton enkä mikään nirso asunnon suhteen. Toivottavasti voit vastata tähän viestiin. Kiitos!

        Hola hamuava !!
        Asuntojahan siellä on paljon vuokrattavana ja monen kokoisia.
        Ole hyvä ja kirjoittele tarkemmin toiveistasi mun e-mailiin: [email protected]
        Olen ollut talvet yli 40 v saarella.
        Matti


    • Talviasukas

      Taas tuli todistettua, että näemme asiat jokainen omalla tavallamme. Olemme asuneet saarella 6 kk:n jaksoissa 15 vuotta, useissa eri paikoissa. Meistä Playa del Inglés on paras. Asumme rannan tuntumassa yksityisessä bungalowissa eikä meille kuulu minkäänlaista hälyä mistään, päinvastoin vallitsee ihana rauha uima-altaan äärellä. Elämme tavallista elämää, katselemme tv:tä (myös Suomen), luemme lehtiä ja kirjoja, tapaamme tuttuja ja osallistumme kaikenlaiseen kanssakäymiseen. Meitä eivät homot eikä lesbot ole häirinneet. Kävelemme majakalle ja takaisin silloin tällöin, mutta olemme tottuneet nudisteihin, että emme edes huomaa kulkeneemme alueen läpi. Mutta jokainen valitkoon asuinpaikkansa omien kokemustensa perusteella. Niin mekin olemme tehneet koluttuamme kaikki maanosat.

    • let"s go tunnelmissa

      hei talviasukas ja muuttolintu..olemme 20.4 tulossa maspalomasiin hotelina duna beach..kertoisitteko edullisia ruokakauppoja ja ym paikasta!!!lisäksi olisin kiitollinen ehdotuksista yllättää miespuoliset matkalaiset joista toisen 50v synttäreitä juhlimme.oikeen paljon kiitos etukäteen..kohta jo kohteessa =)

    • aitee+lapset

      Vaikken olekaan kumpikaan let's go tunnelmissa-kirjoittajan kaipaamista henkilöistä, niin voisin silti vastailla kaupoista.:) San Fernandossa on Bellavista-ostoskeskus, josta löytyy HiperDino-marketti. Siellä on palvelutiskit ja edulliset hinnat. Ruuan lisäksi löytyy vaatetta ym. San Fernandossa on myöskin EuroSpar-kauppa, samat hinnat suunnilleen kuin HiperDinossa ja valikoimatkin taitaa olla suht samat. Sitten vähän kauempana on Atlantico-ostoskeskus (taksilla n.20e Maspalomaksesta), josta löytyy liikettä joka lähtöön ja Carrefour-tavaratalo. Kyseiset liikkeet ovat paikallistenkin käyttämiä, joten turistikrääsää niistä ei löydy.

      Maspalomas on alueena ihanan rauhallinen ja vehreä. Kiva, kun on matalaa asutusta ja puistoalueita. Toisin kuin Inglesissä. Ja Inglesiin hurauttaa äkiiä taksilla ja hintakin vain pari-kolme euroa. Maspalomaksessa on Holiday world, mistä löytyy pieni huvipuisto ja keilahalli. Lisäksi tietysti ravintoloita ym.

      • hhuihhuj

        Atlanticoon kannattaa mennä bussilla, maksaa noin pari euroa, numero tais olla 66 jos en väärin muista.


    • vouti vaani

      Nii oliko aloittaja siellä Inglesissä voutia paossa vai miksi et uskaltanut tulla pois sieltä, ennen ku koko "kakku" oli lusittu..

    • inglesin ruusu

      Jos noin huonosti viihdyitte,miksi ette lähteneet pois aikaisemmin??Ei kai se mikään Pirunsaari ole että on pakko olla säädetty aika??

    • let"s go tunnelmissa

      aitee lapset kiitos vastauksestasi..täällä jo kovasti odotellaan matkaan lähtöä..puerto ricossa olemme jo olleetkin mutta käydä pitää uudestaan päiväretkenä...viemässä hieman ruisleipää ja salmiakkia =))))

    • Pekka Routalempi

      Jospa onkin niin, että ukkos salaa tykkäskin stalkata niitä homppeleita ja niiden touhuja, muuten on aika hankala käsittää sitä, ettette lähteneet aiemmin pois..joka aamu, puolen vuoden ajan lähditte moista hirveyttä, vastentahtoisesti, tarkastelemaan....aika jännä...sanois Routalempi....

      • adjgccv

        Tulee kuitenkin mieleen sekin vaihtoehto, että jospa valittajat näkivät asioiden todellisen kulman ja terveemmältä yhteiskuntarakenteelta??.... Miten sitä nyt ennen kuin koko aika kaikesta valmiiksi sovitellusta lomasta on ohi? Onhan se niin että minäkin hiukan ihmettelen sitä että kukaan ei saisi tuoda julki mielipidettään jos se jotenkin vastustaa kaikenmaailman kieroutumien ihannointia! Ingles on muuten ihan Yes!


    • Jo monta vuotta

      Tule talveksi Teneriffalle Pueerto de la Cruziin. Ei homot ärsytä.

    • ei voi olla

      ja se Las Palmas on 40 minuutin päässä ja 6 kk Inglesissä? Miksi...en ymmärrä? Ja mitä joku tekee 6 kk tuossa paikassa ja yleensä Kanarialla?...no joo ehkä jotkut sydänsairaat vanhukset mutta mitä oikeasti?

      • Abuela 69

        Väännänpä rautalangasta jos, sitten ymmärrrät. Jos voit valita, murjotatko talvet pimeässä, tuiskuisessa, viimaisessa, liukkaassa, lumisessa, kylmässä, kärttyisten ja kateitten ihmisten parissa Siperian perukoilla pyntättynä paksuihin vaatteisiin ja ulsteriin henki huuruten vai aurinkoisessa, lämpimässä, kauniissa kesässä kävellen hienolla heikkarannalla ja pulahtaen välillä meren syleilyyn tai uima-altaasi viilentävään veteen, kuljet kevyissä kesävaatteissa iloisella mielellä mukavien ihmisten seurassa, käyt edullisilla ostoksilla... Minä valitsen kesän, Sinulla on oikeus valita toisin.


      • lempityinen

        Kas kas, tollo on palannut keskuuteemme! Hän ei koskaan ymmärrä mitään. Kanarialla viihtyvät myös nuoremmat. Ovatko sinun mielestäsi sydänsairaat vanhukset jotenkin "huonompia ihmisiä", kun matkustavat halveksimallesi Kanarialle? Nyt en kyllä ymmärtänyt minäkään, pointtisi oli?


      • Lortta Lertti
        Abuela 69 kirjoitti:

        Väännänpä rautalangasta jos, sitten ymmärrrät. Jos voit valita, murjotatko talvet pimeässä, tuiskuisessa, viimaisessa, liukkaassa, lumisessa, kylmässä, kärttyisten ja kateitten ihmisten parissa Siperian perukoilla pyntättynä paksuihin vaatteisiin ja ulsteriin henki huuruten vai aurinkoisessa, lämpimässä, kauniissa kesässä kävellen hienolla heikkarannalla ja pulahtaen välillä meren syleilyyn tai uima-altaasi viilentävään veteen, kuljet kevyissä kesävaatteissa iloisella mielellä mukavien ihmisten seurassa, käyt edullisilla ostoksilla... Minä valitsen kesän, Sinulla on oikeus valita toisin.

        Typerys! Onhan noita muitakin paikkoja kuin joku kuppainen Kanaria tai Suomalia. Mieluummin kiertelee Kaakkois-Aasiaa vaikka nyt Japanin ydinturma vähän pienentää alueen kokoa. Ei tartte rasvamunista välittää ja homotkin on paljon fiksumpia. Kiinaan pitäis lähteä seuraavaks ja hommata sieltä duunia vähäks aikaa vaikka englannin opettajana. Thaimaassa kun välttää turistirysiä niin on kivempaa ja turvallisempaa eikä seksiturismia tarvitse katsella.


    • Muuttolintu43

      Menkää ihmiset Meloneras-rantaan! Minäkin luulin, ettei sellaista olekaan, mutta nyt se on löydetty. Jos kävelee Meloneras-bussipysäkeiltä hotellia kohti, joka näyttää valtavalta kirkolta ja kääntyy siitä rantaan, tulee hienolle leveälle rantatielle, joka on päällystetty ja suojakai meren puolella. Siitä kun kääntyy oikealle ja kävelee, kunnes näkyy H10-hotellin suuri alue, luolannäköinen sisäallas, jossa on poreilua joka suunnasta. Uimarannassa on hienoja aurinkotuoleja, ja ylempänä viihtyisiä ravintoloita ja baareja. Juomien hinnat ovat melko edulliset, ruokaa on edullisista annoksista kokonaisiin hummereihin asti.
      Sopivan pituinen kävelymatka, rauhallista, sekä vanhemmat että lapsiperheet näyttävät viihtyvän siellä. Vietetään syntymäpäiväkin siellä, kun menemme sinne kolmannen kerran tällä viikolla..

      • Siellä asuneet

        Tuon kirkolta näyttävän hotellin nimi on Lopesan Villa Del Conde, tultiin sieltä
        juuri ja tykättiin siitä kovasti.
        Kannattee käydä ihan katsomassa sen respa. Oli heti sen verran erikoisen näköinen kuin kirkko konsaan.
        Hotellihuoneet olivat sitten kyllä perinteisemmät , mutta todella hyvä hotelli.
        Rantakadun puolelta sisälle ei pääse, mutta toiselta puolelta pääsisäänkäynnistä kyllä.


    • jotain rotia

      Eikös tämä ole syrjintää sateenkaariporukkaa kohtaan! Missä on palstan sheriffi??

      • Sotis (ei kirj.)

        Tee ilmoitus ylläpitoon, jos asia sinua vaivaa. Harvoilla palstoilla on sheriffejä; poistavat sääntöjen vastaisia viestejä vain pyynnöstä. Eli asiaton viesti-ilmoitus ja siitä se lähtee.


      • En vaikene

        "Eikös tämä ole syrjintää sateenkaariporukkaa kohtaan!"

        Ei, ei se ketään syrji. Vai ovatko homot mielestäsi jääneet jostakin paitsi tuossa viestissä? Ihan tiedoksesi, maassamme on mielipiteenvapaus. Homostelusta ei ole pakko tykätä, ja sen saa ihan ilmaistakin. Eli ryömi sinä vaan takaisin kivesi alle meitä vaientamasta.


    • apua!

      kannattaa seuraavaksi mennä luostariin!!!

      • adjgccv

        Syrjintää sekin on, jos ei saa sanoa mielipidettään! Varsinkaan kun ei ole ollut ketään osoittamassa sormellaan henkilökohtaisesti! Yleisluontoisesti saa ilmaista, jos ei pidä luonnonvastaisesta elämänmallista, tai heitä puolustavien hyökkäävistä kirjoituksista. Tajutonta, että ei saisi enää sanoa asioita oikean elämänmallin puolustukseksi ja väärän tuomitsemiseksi! Älkää väittäkö, että samaa sukupuolta olevien harrastama seksi olisi luonnollista! Muunlainen kaveeraaminen kyllä!


      • Moraalipäällikkö
        adjgccv kirjoitti:

        Syrjintää sekin on, jos ei saa sanoa mielipidettään! Varsinkaan kun ei ole ollut ketään osoittamassa sormellaan henkilökohtaisesti! Yleisluontoisesti saa ilmaista, jos ei pidä luonnonvastaisesta elämänmallista, tai heitä puolustavien hyökkäävistä kirjoituksista. Tajutonta, että ei saisi enää sanoa asioita oikean elämänmallin puolustukseksi ja väärän tuomitsemiseksi! Älkää väittäkö, että samaa sukupuolta olevien harrastama seksi olisi luonnollista! Muunlainen kaveeraaminen kyllä!

        Hahhaa täältähän se löytyi se asioista päättävä taho. Kun sinä olet päättänyt mikä on oikea elämänmalli ja millainen seksi on luonnollista niin kyllähän se uskottava on. Kiitos että kerroit meille asioiden oikean laidan. Hahhhhaaa..


      • adjgccv
        Moraalipäällikkö kirjoitti:

        Hahhaa täältähän se löytyi se asioista päättävä taho. Kun sinä olet päättänyt mikä on oikea elämänmalli ja millainen seksi on luonnollista niin kyllähän se uskottava on. Kiitos että kerroit meille asioiden oikean laidan. Hahhhhaaa..

        Kuules moraalipäällikkö, eiköhän ne ole nuokin asiat päätetty vähän toisella foorumilla? Turhaa osoitella asian oivaltaneita. Ei taida moraalipäällikkö-nimimerkiltä onnistua luonnon kiertokulun muuttaminen kuin omaksi vahingokseen? Miettimistä olisi, onko miettijöitä?


      • jeesus4add9
        adjgccv kirjoitti:

        Syrjintää sekin on, jos ei saa sanoa mielipidettään! Varsinkaan kun ei ole ollut ketään osoittamassa sormellaan henkilökohtaisesti! Yleisluontoisesti saa ilmaista, jos ei pidä luonnonvastaisesta elämänmallista, tai heitä puolustavien hyökkäävistä kirjoituksista. Tajutonta, että ei saisi enää sanoa asioita oikean elämänmallin puolustukseksi ja väärän tuomitsemiseksi! Älkää väittäkö, että samaa sukupuolta olevien harrastama seksi olisi luonnollista! Muunlainen kaveeraaminen kyllä!

        Homoeläimiä löytyy lajista kuin lajista. Luuletko, että ne ovat tehneet jonkun tietoisen valinnan?

        Mene hakkaamaan vaimoasi sillä Raamatulla.


      • Marty tiesi
        Moraalipäällikkö kirjoitti:

        Hahhaa täältähän se löytyi se asioista päättävä taho. Kun sinä olet päättänyt mikä on oikea elämänmalli ja millainen seksi on luonnollista niin kyllähän se uskottava on. Kiitos että kerroit meille asioiden oikean laidan. Hahhhhaaa..

        "Hahhaa täältähän se löytyi se asioista päättävä taho."

        Jollet minua usko, usko Marty Feldmania. Hän sanoi aikoinaan, että komedia on kuin sodomia. Molemmat luonnonvastaisia tekoja.


    • diipadaapasaaret

      kerran kävin viikon lomalla, en kumminkaan onneksi Inglesissä mutta koko Kanariansaaret sai riittää.. Laadukkaampia ja mielenkiintosempia lomapaikkoja täynnä historiaa ja nähtyyksiä on Italia, Kreikka ja Espanjan manner.. homot ei sinänsä häirinneet ainakaan ravintoloissa (rannalla oli kuuma sinä kesänä 50C!!) mutta "laatuviihde" eli saksalainen Elvis alkoi etoa!

      • Támo Italia

        Kyllä Italia todella on aivan toista kuin Epsanjan sopulikohteet. Bella Italia!! Kanaria oli etoi ja ravintolat huijasivat laskuillaan.


      • Osin pilalla
        Támo Italia kirjoitti:

        Kyllä Italia todella on aivan toista kuin Epsanjan sopulikohteet. Bella Italia!! Kanaria oli etoi ja ravintolat huijasivat laskuillaan.

        Italiassa vaan on se vika, että se on täynnä omahyväisiä italialaisia. Olisi hieno yhdistelmä Italia ympäristönä, mutta kansoitettu serbeillä. Serbit ovat sydämellisiä aidosti, eivät feikkejä kuten italialaiset.


      • Talvilomalle

        Italiaan, Kreikkaan tai manner-Espanjaan?? Älä hulluja puhu, siellä on hiton kylmää ja lunta/vettä tulee ovista ja ikkunoista !
        Kun noin kerrasta lyttäsit Kanariansaaret, taatusti vierailit myös muilla saarilla?
        Ja myös tietänet, että kaikki saaret ovat erilaisia. Jos etsii löytyy paikkoja joissa ei ole turisteja lainkaan vain paikallisia, merta ja luontoa. Bailareille taas puolestaan löytyy omat mestansa kuten myös kulttuurista kiinnostuneille.

        Kesällä taas mielestäni Italia, Kreikka ja manner-Espanja ovat ehdottomasti liian kuumia, siksi valitsin Kanarian jossa kesällä on miellyttävät 28c ja leppeä tuulonen.
        Tosin poikkeuksellisesti voi mennä muutamana päivänä yli 45c, con calima.

        Homoja ja lesboja kuuluu lähimpään ystäväpiiriini ja ovat ehdottomasti loistavia ihmisiä.
        Eivätköhän nuo aloittajan pelästyttämät tyypit ole saarille rilluttelemaan tulleita turisteja, paikalliset hoitanevat hommansa diskreetisti muualla.


      • 254
        Támo Italia kirjoitti:

        Kyllä Italia todella on aivan toista kuin Epsanjan sopulikohteet. Bella Italia!! Kanaria oli etoi ja ravintolat huijasivat laskuillaan.

        Joo varmaan kevät-syksyaikana rantalomakohteena ja muulloin kaupunkikohteena. Mutta sinua voidaan huijata vaikka Hikiällä, ellet huolehdi asioistasi. Myös Italiassa.


    • Abuela 69

      Kesällä oli siis kuuma, mutta menepä rantalomalle tammi-helmikuussa Italiaan, Kreikkaan tai Espanjan mantereelle!
      Kyllä Kanariansaaret varmasti lämpötiloissa voittaa nuo kohteet. Historiaa ja nähtävyyksiä voi tietysti tutkia ulsteri päällä.

    • Doris*

      Niinpä on tuo Inglesin seutu varmaan vähän turhaa turisti hässäkkää, mut toisaalta hyppy tästä arjen oravanpyörästä tekee toisinaan niin hyvää! Lämmin tuuli iholla ja lukemattomien herkullisten ruokien ääressä voi toki viettää välillä hyvillä mielin viikon tai kaksi :)
      Kun arki vaatii ihmiseltä paljon ei ole rikos viettää hetki ilman suuria extreme elämyksiä.
      Monta hyvää viikkoa saarella viettäneenä...

    • Kokkima

      Eihän sitä tarvitse lentää 4700 km miettimään kaiken maailman "himppeleitä ja homppeleita". Monessa suuremmassa kaupungissa Suomessakin tehdään "kauppaa" kadulla !!
      Voisihan sitä ottaa vaikka mukaan valokuvan omasta postiluukuusta,jos tuntuu,että on joutunut vähän liian kauaksi kotoa.
      Gran Canarian katuja yli 40v tallaaneena,suosittelen lyhentämään vielä siitä 3 viikon reissustakin osan pois!!
      Kokkima

      • Kotio sieltä

        Jösses, oletko ollut jo 40 vuotta reissussa Kanarialla. No ei ole ihme jos alat kyllästyä paikkaan. Tule nyt ihmeessä välillä pois sieltä katuja tallaamasta.


    • Seija-Sisko

      onpas taas ihmeen homofobista tekstiä jutun alottaneelta. minä en edes kiinnitä huomioita tuollaisiin!! Ingles ei tosin ole kyllä minunkaan suosikkilomakaupunki..pelkkiä hotellia ja ravintoloita ja uimarantaa. Sitten minua siellä ärsyttää suomi-baarien runsaus..mutta saari on kyllä käymisen arvoinen paikka..paljonhan siellä on nähtävää. http://reissaten.vuodatus.net/blog/2882198/matkalla-gran-canarialla-04-11-osa-1/

    • Synkän ilmaston uhri

      Sainpa nauraa kun luin tätä ketjua. Kiitos.

    • Kanapeeee

      Kanarian saarilla kerran käyneenä, ei koskaan enää!

      • BAnggang

        Niinpä,ei ole sinun kohteesi koska ei ole halpoja huoria tarjolla,kysys bangsaenilta jos sen eukolta sais super halvalla.


    • nenenee

      Eihän nyt nudisti rannoille kannata mennä jos ei kestä näkemäänsä...Kyllä siellä muitakin rantoja on...

      • Pakosti mennään, heh

        Meidänkin muija siunailee sitä touhua kun kotimaassa ollaan vieraille ja kavereille. Kun etelään mennään niin pitää päästä katselemaan pippeleitä päivittäin. Nää on niitä hienopieruja!


    • mommox2

      Minä pidän Inglesistä.Jos etelään matkustaa niin eletään maansa maan tavalla.Ei ole pakko katsoa homoja ja jos meteli häiritsee,ostakaa korvatulppia.Minkä ihmen takia olitte puoli vuotta siellä???

    • Pikku Weeti

      Joka kerta kun lähtee emännän kanssa liikkeelle,niin voin sanoa sitä painajaiseksi.

      • gaytaiei

        Kandee jäädä kotiin nauttimaan toisista solariumin valossa! :-)


      • gaitaieivoiei
        gaytaiei kirjoitti:

        Kandee jäädä kotiin nauttimaan toisista solariumin valossa! :-)

        olen gay voi ei


    • S-Kyösti

      Kyllähän se niin on, jotta ihan 100% heteromieskin nauttii välillä miesten välisestä seksistä. Se on aivan normaalia nykypäivänä, ja piristää arkea kun salaa vaimolta käy pojissa. ;)

      • höpöp.

        "Kyllähän se niin on, jotta ihan 100% heteromieskin nauttii välillä miesten välisestä seksistä."

        Höpöhöpö, miten sen tietäisit. Olet bi.


    • OssiTaneli

      gaytaiei


      OLET HOMO PETTERI!

    • Homot sucks !

      "Kaiken huipuksi Maspalomasin hiekka dyyneillä alastomia homoja myymässä itseään ja imemässä toisiaan." Onko sulla jtn homoja vastaan?
      Joo en määkään niistä pidä ne on ihan vatipäitä, mut anna niiden olla. Sikku meet Ranskaa niin älä enään valita hómoista.

    • u i a dhfggg
    • acuetianei))))

      Siinäpä oivaa seutua Suomen vihreiden puoluekokous paikaksi .

    • parapsyko

      No en tiedä,miten olette niin pienessä paikassa viihtyneet sen 6 kk!!! Itse olen 2000-luv käynyt 6 kertaa viikon-parin reissuja.En ole koskaan törmännyt vastaaviin ilmiöihin,vaikka dyyneillä pääasiassa päivät olenkin makaillut/uinut jne.Tottakai nakurannoilla on homoja,lesboja,heteroita.Mutta kaikki sulassa sovussa.Käypä Suomessa nakurannalla,kotimainen nakuranta on tirkistelypaikka!! Englishessä kuuluu jokapäiväiseen elämänmenoon.Viime jouluna nyk morsiameni pelkäsi etukäteen ko paikkaa,luullen sitä remupaikaksi,kun ei ollut ennen käynyt.Palatessamme hän mainitsi että tullaan toistekin.Kun oli niin rauhallista!! Me emme käytä kumpikaan alkoholia,oli edukas matka(300e/viikko/henkilö).Kiva,viihtyisä 3 huoneen tilava huoneisto,ihan keskustassa ym.Suosittelen muillekin,jos rahassa haluaa lomailla....Mies vm-58

      • vanapoik

        Olen käynyt Inglesissä toistakymmentä kertaa vuosien aikana.Ja aina olen maannut alasti dyyneillä kuten nudistit.Mutta suomalaisena en osaa silti nudistina itseäni jostain syystä pitää.
        Kuitenkaan koskaan minulle ei ole tultu itseään kauppamaan maksusta.Eikä ole kukaan häirinnyt milläänlailla.Ei edes kiertelevät limun kauppiaat.
        Toki joku käy kulkiessaan vilkaisemassa,jotta näkyisikö jotain erikoista, mutta eihän katsominen haittaa. Ellei katsojat ole hetero pariskuntia joilla näyttää olevan hirmuinen kiinnostus nähdä alastomia miehiä.Se tuntuu jotenkin moraalittomalle, kun ajattelee että he ovat ristillisessä aviossa ja heidän kuuluisi elää vain toisilleen ja nauttia toistensa katselusta.


    • kiitos, ei

      Kiitos, ei enää koskaan *** torakka hotelli!!!
      Eikä mitä palveluita hotellissä, suomalainen karaoke-paikka haisi kusella ja
      vanhoja huoria oli tyrkyllä.....
      Kiinalaisesta ruokapaikasta tuli ruokamyrkytys!!!!!

      • masat2

        ..niin, sehän oli SUOMALAINEN paikka, kaikki Suomessakin haisevat kuselle ja syljeskely lattialle ja kadulle on Suomessa ihan tapa, ja Suomestahan ne huorat olivat sielläkin...


    • Kellivoide33

      Joo ei kannata sitä Kärsämäen peräkylää kauemmas lähteekkään jos pelkää homoja. Kannattaa pysyä siellä oman navetan kulmilla vain, ei tule sitten pelkoja

    • aikikaigirl

      Itse tykkäsin Inglesistä. Oletkohan joku homofoobikko kun kerran noin olet järkyttynyt kun kaksi miestä kävelee käsikädessä vastaan? Ja oliko pakko mennä nakurannalle jos ei kestä nähdä alastomia ihmisiä? :D

      • Mummeli.

        Mie oon käyny Inglesissä noin 4-5 kertaa viikko kerrallaan ja jos viel joskus on varaa matkustaa niin sinne.


      • En peloissani

        "Oletkohan joku homofoobikko kun kerran noin olet järkyttynyt kun kaksi miestä kävelee käsikädessä vastaan? "

        En minä homoja pelkää, se vaan on ällöttävän näköistä kun miehet julkihomostelee.


    • joopa joo

      Kuka käski olla puoli vuotta siellä?

    • Niinhän se on, että puhe kertoo jotain kohteesta, mutta aina se kertoo paljon puhujasta.

      Olen monena vuotena ollut Inglesissä marraskuussa pari viikkoa ja tullut siihen tulokseen, että Ingles on todella upea lomapaikka: se on lähellä, matkoihin ei kulu turhaa aikaa, säät ovat aina hyvät, kaikki on siistiä: hotelli, kadut, vessat jne., palvelut pelaavat, ei tule huijatuksi ja taksilla on myös edullista liikkua jne.

      Olen myös kävellyt monet kerrat rantaa pitkin Maspalomasiin ja en ole kertaakaan nähnyt rannalla mitään erityistä: en seksikohtauksia tai itsensä kauppiaita. Sen kyllä olen havainnut, että jotkut "näkevät" esim. ns. maksullisia ihmisiä pilvin pimein joka paikassa. Ja näissä tilanteissa olen todella tullut siihen tulokseen, että puhe kertoo enemmän puhujasta kuin kohteesta. En osaa sanoa vielä, että mistä tämä näiden ihmisten tapa nähdä tosia ihmisiä esim. ns. maksullisina ihmisiä, nousee. Siinä on kai jotain toisten ihmisten aliarvioimisen tarpeita, ehkä. Homofobian taustoista en osaa sanoa mitään, mutta ikävältä se tuntuu, että joidenkin ryhmien seksuaalisesta suuntatumisesta on jatkuvasti näin hirveä meteli.

      että tällaiset kokemukset

    • makuhuuli

      voi voi sentään, homoja joka puolella. taisivat olla ihan kivannäköisiä, kun ois niin tehnyt mieli. ei malttanut lähteä pois kun nautti niin näkemästään. nyt sit muka ollaan niiiiin kauhistuneen pettyneitä. oisitte menneet leikkiin mukaan, ois varmaan maistunut hyvältä, ne ruokottomat, komeat miehet! ah, oispa ollut kiva olla matkalla.

      • ohje sinulle

        Olet sairas. Homostelet vaan, kun muuhin et pysty, mutta jätä kehottamiset tekemättä.


    • rahaxx

      oma oli vikas miksi lähditte matkaileen ulkomaan matkailu voitaisiin kokonaan kieltää niin ei tulis turhia pettymyksiä ja mikä parasta,säästyisi rahaa:)

    • Mukava talvipaikka

      Hola!
      Olet tainnut nähdä unta. Me myös, pariskunta ,olimme siellä. Alue oli todella positiivinen yllätys. Siellä erittäin siistit kadut ja rannat, eikä homopareja näkynyt sen enempää kuin Helsingissäkään. Ei ollut suomalaisia eikä muunkaanmaalaisia juoppoja. Nautimme olostamme koko talven.

      Tottakai liikuimme koko saaren alueella. Teimme retkiä Moganiin, Puerto Ricoon, vuorille, Las Palmasiin . Usein olimme myös pohjoisrannan viljelyalueella. Suurin osa ajastamme kului kuitenkin San Agustinin/Playa del Inglesin alueella ja muualla Las Palomasissa.

      Ensi talvena menemme uudestaan Atlannin aalloista ja auringosta inauttimaan pitkäksi aikaa.

    • ZAKKI JA ZAMMI

      HOLA HOLA AINA KOHTEESSA trevlig resa!!!

    • lallalalspäääerfe

      voi vittu kuinka pelle ihminen oletkaan, olkoon homoja jos haluaa. miehiä on muutenkin enemmän kuin naisia, turvat kiinni lapset

    • Leabriitta

      Hei!
      Olen kerran ollut Gran Canarialla. Kävelin vahingossa nudistirannan läpi pienten poikieni kanssa. Vähän se tietysti hämmensi, mutta ei maailmaani kaatanut. Vuokrasimme auton ja kiersimme koko saaren. Kokemus ihan ok. Olimme siellä kaksi viikkoa silloin, mutta en varmaankaan muuttaisi sinne asumaan. Teneriffalla olen käynyt kaksi kertaa ja Fuenteventurassa kerran. Molemmat paikat ihan hyviä. Manner Espanjassa olen asunut parikin kertaa pidemmän ajan jakson kerrallaan. Kokemukseni ovat olleet ihan hyviä.

    • tsystystyshjjj

      Ei koskaan enää.Kondomin imin lasteineen alas ja olin raskaana.Okei, se on ihan hyvän pituinen jakso,Kaiken huipuksi Maspalomasin Emme vieläkään ole imeneet koska olemme lesboja,

      • Hola Espanja

        naisilla hirveen ruma se ryppyreikä yääkkk...ja vanhemat naiset sitä tarjoaa


    • reyman

      Oltiin maaliskuussa Gran Canarialla Mas Palomasissa. Hotellissa Colorado Golf.
      Enää emme halua samaan hotelliin,mutta muuten saarelle voisi ajatella menevänsä uudelleen,vähän eri mielialalla ehkä.
      Tuli kyllä käytyä vuorella TOSI ylhäällä,jne.jne.jne
      Ingles on hieno menomesta,vaikkakin siellä tunsi kuuluvansa sexuaalivähemmistöön(ainaki lauantaina)mutta tiedettiin mihin lähdettiin..
      Meloneras on upea paikka. Sinne kenties uudelleen..
      Käveltiin vaimon kanssa rantaväylää.. oli mahtavaa nähdä tähtitaivas ja kuulla Atlantin aaltojen kohina..
      Paras ilta koko lomalla..

    • Hasta La Vista

      Niin. Onneksi tuota tapahtuu vain ulkomailla, eikä täällä Suomen lintukodossa.

      Paitsi, että.. jos lomakohde osoittautuu täydeksi painajaiseksi, siellähän on pakko olla puoli vuotta. Haisua ja sotkua ei löydy Suomesta, tai no.. viikonloppujen jälkeen ainakin oman kr-taloni ulko-oven pielet ovat aina ihan virtsan peitossa ja naapurin käytävään oli jopa ulostettu viime vkl:n jälkeen..

      Kyllä muualla on asiat huonosti. Onneksi selvisit hengissä takaisin Suomeen.

      Ehdotan, että lomailet jatkossa vain Suomessa, kun tuo ulkomailla oleskentelu tuntuu olevan noinkin tuskallista. Itse eri puolilla maailmaa asuneena kokemuksesi tuntuvat siltä, että hotellisi/ majapaikkasi on ollut jonkinlaisessa slummissa.

      Ja mitä tulee homoseksuaaleihin, heitä ei tietenkään Suomesta löydy samassa mittakaavassa. Jaa.. no jokaisessa sarjassa on kiintiöhomo..

      Mutta sitähän ei voi laskea.

    • asdga

      Kanariansaaret on kusinen paikka. En lähde sinne enää ikinä. Turkki ja Kreikka parhaimmat, Kypros ehkä kuitenkin paras...

    • Inglesissä ihastutti

      Inglesissä oltiin heterokaverinikanssa lomalla ja olipa kiva katella homopoikia/miehiä.Nyt me sit ollaan kokeiltu mies mies hommia ja akat jäi meiltä molemmilta.Asutaan yhdessä ja nautitaan miehekkäistä asioista.Suosittelen kokeilemaan homostelua vaikka ihan kotomaassakin :)

      • Niin kävi

        "Nyt me sit ollaan kokeiltu mies mies hommia ja akat jäi meiltä "

        Sitten heräsiti ja sinua keljutti...

        "Suosittelen kokeilemaan homostelu"

        Muistahan se kehotuskielto.


    • Como las tostadas

      Olen käyny Gran Canarialla viisi kertaa, Teneriffalla kaksi kertaa ja Lanzarotella kerran. Kaikista olen tykännyt, enkä nää Playa de Inglesissä mitää vikaa. Tuttu paikka. Pääsis vaan pian uudestaan!

    • Joltain kuullut

      No jopas on ollut vaikeaa aurinkoilla.
      Hyvin ootte osannu kytätä noita imemisiä sun muita.
      Älä höpise!!!

    • Populisti2006
      • Los Lobos

        Niri-nirni-nari... Vittu te suomalaiset olette kyllä paskaa kansaa.
        Olen asunut elämästäni yli puolet, siis tarkemmin 18-vuotta eri maissa.
        Sekaan mahtuu mm. Saksa, Espanja, Saudi Arabia, Intia, Thaimaa ja USA.

        Olen nyt käyny kolme kertaa Kanarialla lasteni kanssa talvi seasonilla ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Ei meteli, ei likaisuutta. Homoja ei tarvi mennä vasiten etsimään, niitä löytyy ihan joka puolelta maailmaa, eikä he varsinkaan Kanarialla ole koskaan meitä härinneet tai huonosti käyttäytyneet.

        Taitaa olla PerusSuomalaisten vaalimainos koko juttu. Lopettakaa se kitinä ja nauttikaa maailmasta. Muualla osataan, mukaanlukien Kanarialla elää. Opettelisitte tekin.


      • tottakylpuhut
        Los Lobos kirjoitti:

        Niri-nirni-nari... Vittu te suomalaiset olette kyllä paskaa kansaa.
        Olen asunut elämästäni yli puolet, siis tarkemmin 18-vuotta eri maissa.
        Sekaan mahtuu mm. Saksa, Espanja, Saudi Arabia, Intia, Thaimaa ja USA.

        Olen nyt käyny kolme kertaa Kanarialla lasteni kanssa talvi seasonilla ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Ei meteli, ei likaisuutta. Homoja ei tarvi mennä vasiten etsimään, niitä löytyy ihan joka puolelta maailmaa, eikä he varsinkaan Kanarialla ole koskaan meitä härinneet tai huonosti käyttäytyneet.

        Taitaa olla PerusSuomalaisten vaalimainos koko juttu. Lopettakaa se kitinä ja nauttikaa maailmasta. Muualla osataan, mukaanlukien Kanarialla elää. Opettelisitte tekin.

        juuri näin,homot on sielä yhdel ja samal alueel eikä ne sieltä poistu.
        100 kertaa enemmän ovat vaivaksi nuo thaimaan päällekäyvät huorat !


    • -.-

      ootko joku rasisti? kannattaa joskus siihe peilii vilkasta ja antaa ihmisten tehä mitä haluaa. maassa maan tavalla.

    • nousu ja lasku

      Oota kun minäkin tästä pääsen lähteen, ai-että!! ihana vaan katella ja nauttia auringon laskusta... unohtaa huolet, kaupisteliat, ym. kaiken mailman pusutteliat.

    • matkustajako

      Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Saari on kaunis ja siellä on rauhallista, jos ei mene ihan keskikaupungille. Jos olet valinnut kohteen kuuden kuukauden ajaksi, etkä ole käynyt aiemmin niin katsohan pöljä peiliin. Se on tosi nasta paikka, eikä edes yli 20:n kerran jälkeen tunnu pahalta. Jos homot sinua häiritsee niin minkä helvetin takia niille alueille on mentävä. Pysy vaikka hotellihuoneessa ja tilaa ruoka huoneeseen ja ota aurinkoa parvekkeella. Suoraan sanoen vituttaa tuollainen uikutus. Jos olisit käynyt peräkylääsi pidemmällä aiemmin niin ei olisi niin kova shokki, kun kerran olet ulkomailla.

    • Mr. Finland

      Ai maailma suo reppanaa, ja miestäsi myös. Mitäs möllöt Ingglesissä niinkin kauan?

    • Jounilantommi

      Kaikk vastauksesi tässÄ! tässä on homman nimi!

      • bitchassniggabiotcgh

        Hyvää yötä, meitä on olemassa!


    • Antero Käämipalo

      Olen ollut ihan homona inglesissa monta vuotta... vuosikymmentä, ja ainut mikä minua inhottaa on heteroakat, nuo suonikohjuiset huorat, jotka huutavat ja käyttäytyvät kuin pahaiset paviaanit. Kännnissä haluaisivat imeä homoista valtikkaani joka on suuremipi kuin jokapojan jormakokoelman helmi..
      muutinkin viettämään kylmät ajat nigeriaan - siellä voisin myydä itseäni homoturisteille jos rahat loppuvat. Ammatinvalintahan sekin.

    • No voi hella lettat tentään... homoja, hui sentään.. Etkö ole tiennyt että tässä maailmassa on myös homoseksuaaleja?? Ei ne pelkästää Inglesissä majaile! Kävin itse Inglesissä maaliskuussa ja ehdottomasti takaisin joskus!!!!!!!!!!!

    • Muorin vaari

      Matkustamisesta vielä...
      Oliko sitä sitten pakko mennä sinne nudisti rannalle?
      Olimme Turkissa lomailemassa ja se on muslimimaa,
      kuten kaikki varmaan tietää?
      Olimme kaksi vanhusta uimarannalla ja kuinkas ollakaan,
      siihen ihan meidän eteen tuli suomalainen nuori nainen ja mies pelaamaan
      jotakin palloa ja naisella ei ollut yläosaa uimapuvussaan.
      Mutta näkyi että oli ottanyt aurinkoa yläosan kanssa varmasti
      jo Suomessa, kun rajat näkyivät selvästi. Tyrmistyttävää,
      että kun ei kotimaassa kehtaa olla ilman yläosaa, niin sitten pitää
      tulla muslimimaahan hyppimään kaiken kansan eteen.
      En voinut pitää suutani kiinni, vaan sanoin, että minnes se yläosa jäi,
      käypäs hakemassa päällesi, jos meinaat siinä vielä hyppiä;
      nainen vähän meni hämilleen, mutta jatkoi peliä.

      Törkeetä suomalaisnaiselta, ja mieskin siinä kehtasi naisensa
      kanssa hyppiä. Miettikääs nyt vähän naiset, mikä passaa ja mikä ei!

    • Suvaitsevuutta

      VOI SINÄ FARISEALAINEN ! Miksi halusit mennä mennä nudistirannalle , jos et siitä pidä ? Onhan siellä muitakin rantoja ? Anna toisille ihmisille rauha ! Onhan siellä paljon muutakin harrastettavaa . Kävitkö edes suomenkielisessä jumalanpalveluksessa ? Se on harras kokemus . Itse kävin siellä , vaikka en olekaan kiihkokristitty . Se oli harras kokemus . Niin ja sitten , muistitko sinä imeä miestäsi ja nakuilla vaikka omissa huoneissa ?

    • yyterin dyynit

      Avaa Sulje
      No pitikö jämähtää Inglisiin niitten homppeleitten kanssa ? Olisitte kiertäneet saarta, siellä on paljon nähtävää. Ei kai kotimaassakaan kukaan jaksa lomailla puolta vuotta samassa paikassa... menkää ensi vuonna Yyteriin, siellä on matalammat dyynit, ei pääse homppelit yllättämään..

    • gsephnpnepnhp

      Olen käynyt Playa del inglesissä ja siellä dyyneillä ei todellakaan ollut homoja myymässä itseään. Jos olet noin homofobinen, miksi lähdit koko paikkaan tai olisit pysynyt sisällä hotellissa.

    • Homoparin tuttava

      Pakkoko oli mennä juuri sinne homorannalle? Olen ollut Inglesissä ainaskin 20 kertaa ja olen viihtynyt, koska sieltä on mukava tehdä retkiä ympäri saarta bussilla tai autolla. Jos todella inhoat noin homoja, vaikea keksiä paikkaa jonne voisit matkustaa. Parempi pysyä kotona ikkunat peitettyinä, jos vaikka sattuisi homopari käveleen asuntosi ohi. Elä hyvä ihminen ja anna toistenkin elää...!

    • 69

      Play del ingles on ollut jo vuosia homojen ja piilohomojen kohtaus paikka. Tutkimusten mukaan jopa 60% miehistä jotka sinne matkustaa on homoseksuaaleja. Tervemenoa vaan dyyneille, mutta muistakaa rasvat mukaan;)

    • eienääegyptiin

      Toi ei ole mitään verrattuna siihen kun kävin egyptissä ja tunisiassa!! en halua edes muistella sitä reissua :'(

    • JOO KYLLÄPÄ ON SUPPEA TEIDÄN AJATUSMAAILMA JA AHDASMIELI ! ELI KUN ASUTTEN 6kk INGLESISSÄ NIIN ETTEN TAJUA HYÖDYNTÄÄ SAARTA MUUTEN JA JOS TIEDÄTTEN ETTÄ SIELLÄ ON HOMOJA JA ETTEN KESTÄ NIITÄ NIIN IHMETTELEN MIKSI EDES MENITTEN SINNE ??? SUOSITTELEN SEURAAVALLA KERRALLA ASUMISTA FATAGAN REITIN VARRELLA JOSSAIN PIENESSÄ KYLÄSSÄ. SE VARMAAN SOPISI TEILLE ! iGLES ON KIVA PAIKKA ASUA SE RIIPPUU JOS ASUU YUMBON VIERESSÄ JOSSA SAAREN GAY JA LESBO JA TRANS KESKITTYMÄ NIIN VOI VOI... OLISITTEN MENNEET MAS PALOMASIN PUOLELLE JA SAN AUGUSTINIIN NIIN PALJON RAUHALLISEMPAA... JA INGLESISSÄ PALJON SIISTIMPÄÄ KUIN SUOMESSA !!!
      ps. ENSIKERRALLA KANNATTAA TUTUSTUA MINNE MENEE ASUMAAN NOIN PITKÄKSI AIKAA JA JOKAISELLA OIKEUS SIIHEN MITÄ ON, SE AIVAN SAMA JOS HOMOT TUUMAISIVAT : YÄK HETERO JA NE PUSSAILEE JA MITÄ NE NAISET DYYNEILLÄ AJATTELEE JOTKA POLETTAVAT ITSEÄÄN NIIN ETTÄ USEMPI MIES OIKEIN YMPÄRÖI NAISTA MIKÄHÄN NIIDEN MIELESSÄ ON SITTEN ???
      JOTEN INGLES ON HYVÄ PAIKKA ASUA JA OLLA , MUTTA TOTTA EI SOVI KAIKILLE KUTEN EI SUOMIKAAN MAANA !

      • 3+33

        Ingles on Kanarian Saarten suurin ja pahin turisti läävä jossa ei ole muuta silmän iloa kuin hotellit, bungalowit ja hotellit. Kanarian Saarilla on parempiakin paikkoja kuin iki vanha Ingles jossa ei ole kuin turisteja ja joitain tiukkiksia häiritseviä homoja. Viimeksi mainitut ovat sentään ok.
        Ingles on Kanarian Saarten häpeäpilkku, massa turismin keskittymä.


    • Perusajatus

      Kiva että teillä oli kuuden kuukauden loma.

      Jos jollain perusteella päädyitte Inglesiin, oletettavasti otitte selvää minne olette menossa? Esimerkiksi internetistä (tuttavallisesti netistä) saa hyvää tietoa monesta asiasta ja helposti, esimerkiksi hakukoneiden avulla (mm. Google).

      Homofobiasta kannattaa mennä puhumaan jollekin. Ja sitä paitsi jos miesparien olemassaolo häiritsi, (en itsekään mitään akteja viitsisi katsoa) miksi kuljitte alueella jossa homot eivät tyydy vain kulkemaan kadulla? Sitä paitsi ihan varmasti kohteessa oli myös paikkoja, jossa on lähinnä heteroita. On erittäin vaikea uskoa, että koko kaupunki oli absoluuttisesti homovaltainen! Ja hehän ovat kuitenkin yleensä varsin ystävällistä porukkaa käsittääkseni.

      Että varmaan ei kannata jäädä sitten katselemaan jos jotain ällöä näkee, mietin vain että miten siihen tilanteeseen pääsee koska sitä ennen on tullut paljon vihjettä että nyt ollaan väärään suuntaan menossa.

      Kuudessa kuukaudessa ehtii vaikka mitä, itse asiassa jo kahdessa viikossa. Miksette vaihtaneet kohdetta?

    • Simbelle

      Hölmöläiset.
      Taisitte olla ja oliko pakko olla juuri Jumbon (homojen suosimalla) alueella? Oliko pakko mennä rannalle dyynien kautta kyttäillen homoja? Taitaa ukkos olla piilohomo, vai mitä?
      inglesissä pystyy tosi hyvin välttämään nämä "vastenmieliset" yksinkertaisesti valitsemalla muu ostarialue majoituksineen, niit löytyy kyllä. Samoin rannalle on tuhansia reittejä... Oliko pakko mennä dyynien homoalueen läpi?
      tsot tsot piilohomppelit....

    • Matkustelkaa,,,,,,,

      Nämä provo aloituksen tekijät kait saavat jotain mielihyvää muuten surkealle elämälleen siitä kun joku jaksaa kommentoida,muka koettua asiaa.
      Kun vastauksia ei tule,niin he kommentoivat omaa kirjoitustaan ja saavat asian pysymään pinnalla.SURKEETA,,,,,,,

    • Iara

      Ymmärrän, että et pitnyt likaisuudesta ja metelistä, mutta ei homoissa oo mitään pahaa! En tajuu sitä! Olen tyttö, ja hetero. Mutta ittelläni on monta biseksuaalista ystävää jotka ovat enemmän suuntautuneet oman sukupuolen edustajiin. Ei siinä ole mitään pahaa. Mutta ehkä mullekkin se itsensä myymis hommeli ois menny yli. Mut normaali kadulla ei olis yhtän paha!

    • joojaa

      ei kai sitä munaa tarvitse julkisella paikalla imeä,oli hetero tai homo.rannalla liikkuu lapsiakin.kävelimme dyyneillä ja minunkin lapseni näkivät pari nakupelleä,jotka onneksi menivät piiloon.emme siis olleet nudistirannalla.no emmepä siitä tietenkään järkyttyneet.onhan näitä suomessakin joka kesä.meinaan näitä julkisella paikalla sekstailioita.talvella luultavasti vähemmän...huvinsa kullakin,jos vaikka joku katsoisi.

    • Niih.....

      No on sulla murheet. Ajatelkaa niitä homoraukkoja kun harva se päivä törmäsivät suomalaiseen läskipariskuntaan (te) jotka horjuivat tuhannen soossissa suomi-karaokekapakista kohti aparttementostaan ja tuijottivat vastaantulijoita kun halpaa makkaraa vaikka ite olivat tarjouksessa!

    • I HATE YOU !

      "Viha ruokkii vihaa"! Ovatko suomalaiset vihamielisiä ruotsinkielisiä kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä karjalaisia kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä venäläisiä kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä romaaneita kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä maahanmuuttajia kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä ääri-islamisteja tai ääri-kristittyjä kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä Jumalaa kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä homoja kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä raiskaajia kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä lakia ja järjestystä kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä pedofiilejä kohtaan? Ovatko suomalaiset vihamielisiä toisia suomalaisia kohtaan? Vihaammeko toistemme erilaisuutta? Vihaammeko toistemme erilaista taustaa tai kasvatusta?

    • cc8020

      Minä vietän joka talvi 1-2 vk Inglesissä.Olen 35 v mies. En ole ihramahanen maalaisjuntti. Ihanan vapautunut meno siellä on. Rannalla alastomuus on pop. Siellä nakurannan läheisyydessä saksalaiset miehet antaa vaimojaan turistien hellittäväksi kun itse eivät pysty tarpeeksi antamaan. Turvallisesti tietenkin. Liikkuvalle ihmiselle upea paikka. Majakalle 5 km kävelymatka jossa käyn kahvilla. Kun liikkuu viikon kunnolla auringossa, niin jaksaa taas vuoden paiskia töitä toimistossa.Yumbon ostarissa kahviloissa upeita kaksimielisiä kabaree esityksiä joka ilta englannin kielellä. Las palmasiin pääsee bussilla kätevästi n.30 km. Siellä aistii aidon espanjalaisen ilmapiirin. Siellä on mukava istua katukahvilassa kahvin ja croisantin parissa ja vainn katsella kadun vilinää. Suuressa tavaratalossa voi tehdä tuliaisostokset.

    • Persun persun

      Mahtava perussuomalaisten ketju
      - näkyy koko elämän ja aatteiden kirjo.
      Persut Kanarialle!

      Nakit ja muusi, let`s go!!!

    • 22...............

      Reppana !

    • ingles11

      Olimme tänä talvena ensimmäistä kertaa Inglesissä ja aiomme tulla ensi talvena sinne uudelleen.. Me emme nähneet minkäänlaista likaisuutta missään,eikä metelikään haitannut. Homo-ja lesbopareja näkyi,mutta ei se meitä haitannut.Ehkä sinun tarvitsee valita toinen paikka lomailuun.

    • hankkikaa elämä..

      voi herranjumala kun ahdistaa täällä yhdellä jos toisella noi homojutut! mitä vikaa on siinä jos ihmiset (sukupuoleen katsomatta) rakastaa toisiaan?? mitä homot ja lesbot on tehneet väärin? ja heti on kaikki miehet homoja jos pukeutuu johonki pinkkiin paitaan. kun eihän se sovi suomessa ainakaan että mies on hyvännäköinen ja tuoksuu hyvälle...

      HUOM. ITSE EN OLE LESBO!!!

    • Taija......

      ehkäpä kirjoituksesi oli provo, mutta miks hemmetissä olitte inglesissä 6 kk, jos paikka kerran noin kamala! EI ymmärrä,

      Mutta itse olen kyllä samaa mieltä Inglesistä. Ystävän kanssa olin siellä vuonna 2006 ja viikko kyllä riitti. Homoja oli aivan sairaasti ja ei siinä mitään vaikka olisivatkin olleet niinkuin muutkin pariskunnat. Mutta siellä ne juoksenteli käsikädessä ja imuttelivat juuri joka kulmalla ja käyttäytyivät todella asiattomasti. Joo ja se alastonranta aivan järkky ja harmi että se keskeisellä paikalla, joten paha sitäkään on olla näkemättä.

      Ennen tuota matkaa suvaitsin homoja, mutta tuon matkan jälkeen meni kyllä maku noihin sairaisiin ihmisparkoihin. Sairaita he ovat. ei normihetero pariskuntakaan yleisellä paikoilla paneskele tai juoksentele stringit jalassa kauppakeskuksissa. Hyi homot! Ärsyttää tää ylisuvaitsevainen maailma.

    • silvis

      Tulin just Inglesistä pari päivää sitten ja en voi sanoa että olisin nähnyt roskan roskaa esim. rannalla. Paljon tässä turistirysässä on kyllä espanjalaisia ja paikallisiakin asukkaita ja matkailijoita. Suurin osa nudisteista oli kyllä pariskuntia. Ihmispaljous teki ihan hyvää tälle eristäytyneelle elämälle

    • Mr. Kai Nuu

      Onko pakko mennä ulkomaille....onhan näitä "jätkän humppia" jo eduskunnassakin..
      Oma maa mansikka, muu maa mustikka....
      Matkailkaa kotimaassa, niin jää myös tuottoa Suomeen, eikä tarvitse köyhäillä etelän slummeissa...

    • jk

      vai silleen

    • tuulihuminoi

      Homofobiset ihmiset etoo..YÖK!!! On heteroita, homoja, lesboja, bi-seksuaaleja...ihan normaalia. Sulla on korvien välissä vikaa...

    • apina 1965

      on se niin väärin joku on 6k.lomalla.mä antaisin melkei mitä vaan jos voisi olla niin kauvan lomalla.mitä tulee homoihin niin ei ne ole minua koskaan häirinny työ kaverina ihan ok.

    • anonyymi--
    • Vanhusten puolesta !

      Hei nimimerkki "I HATE YOU!" Sulla oli pitkä lista siitä olettamuksesta, että mitä suomalaiset vihaa. "Viha ruokkii vihaa". Listastasi puuttui kaksi hyvin keskeistä vihanaihetta. Nimittäin parveketupakointi ja koirat/koiranpaskat jalkakäytävillä. Yleensä nämä kaksi vihanaihetta asuu juuri samassa taloudessa. Tupakalle erillinen valtionvero n. 6 €/aski! Koiria on suomessa kohta enemmän kuin alle 16 vuotiaita lapsia. Koirat ehkä saavat kohta lapsen oikeudet yhteiskunnassamme. Subjektiivisen päivähoito-oikeuden jne..Koiria hoidetaan/hoivataan suomessa moninverroin paremmin kuin vanhuksia laitoksissa. Ulkoilutetaanko jokaista vanhusta joka päivä, kuten koiria? Halitaanko, puhdistetaanko, silitetäänkö ja jutellaanko niille joka päivä? Kaikille koirille pitäisi eduskunnan säätää erillinen valtionvero, joka olisi n. 200€/kk. Näillä verotuloilla koulutetaan ja palkataan lisäää hoitajia vanhuksille. Silloin vanhukset ei tarvitse laitoksissa maata päiväkausia märissä haisevissa vaipoissa. Koiraihmiset maksaa tälläisen pikkuveron mielellään kun se menee hyvään tarkoitukseen. Ovat hekin joskus laitoksessa. Siinäpä uudelle hallitukselle, eduskunnalle ja Perussuomalaisille miettimistä.

    • Mr. Real

      Nobelin arvoinen keksintö on lääke, joka parantaa nämä homot ja muut samaan sukupuoleen ihastuneet..
      Hitlerillähän oli keinot.....tosin aika julmat....
      Eihän luonnossakaan taida lisääntyä nämä puppelit....;).
      Homppelit laittaa varmasti miinuksia.....kiitos!

      • Hohohoh

        Hei Persu, te teette meitä koko ajan lisää. Toivottavasti oma lapsesi on dyyneillä imemässä munaa hahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Korrelaatio löytyy
        Hohohoh kirjoitti:

        Hei Persu, te teette meitä koko ajan lisää. Toivottavasti oma lapsesi on dyyneillä imemässä munaa hahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        "Toivottavasti oma lapsesi on dyyneillä imemässä munaa"

        Olet kyllä pahasti sairas. Juuri sinun kaltaisia varten tarvittaisiin kehotuskielto. Tutkittu juttu, että homostelu ja pedofilia kerrooivat positiivisesti.


      • Turha hetero

        Maailma tarvitsee lisää homoja ja lesboja. Siten saadaan tämä ihmiskunnan tuhoava väestöräjähdys viimein pysähtymään.
        Nyt vaan kaikki synnyttämään ainoastaan homoja ja lesboja!
        Saadaan vähitellen sukupuolinen vähemmistö enemmistöksi ja maailma pelastuu.


      • Ei päde
        Turha hetero kirjoitti:

        Maailma tarvitsee lisää homoja ja lesboja. Siten saadaan tämä ihmiskunnan tuhoava väestöräjähdys viimein pysähtymään.
        Nyt vaan kaikki synnyttämään ainoastaan homoja ja lesboja!
        Saadaan vähitellen sukupuolinen vähemmistö enemmistöksi ja maailma pelastuu.

        Maailma tarvitsee kaikkea muuta kuin homoja. Koskaan eivät homot ole pelastaneet mitään.


    • _:;

      Haukkukaa vaan aivottomat bimbot lapsianne täällä ja tuomitkaa oikein ja syyllistäkää oikein, jokainen omalla sairaalla tavallanne , ELÄMÄ OPETTAA, maksun aika koittaa, tavalla tai toisella, pilkka osuu AINA omaan nilkkaan, SE ON NIIN OIKEIN!

    • pellopaleton

      homot ja lesbot lääkäriin tai leikattavaksi.

    • ilmaista nautintoa

      Mitä pahaa siinä on, jos homoparit lomallaan kävelevät käsikädessä. Kaunistahan tuo. Käsi se hakeutuu meidän heterojenkin kesken lomalla lämpimässä toisen käteen.
      Olen tälläinen vanhempi rouva, joka lomailee keväisin Gran Ganarialla. Mielelläni pistäydyn juomassa virvoitusjuomia ko.rantakioskissa. Mukavaa kun hyvän näköinen puppeli ilkosillaan istuu viereen.

      • No huh

        "jos homoparit lomallaan kävelevät käsikädessä. Kaunistahan tuo. "

        No eikä ole, ällöttävää se on.


    • fgjxju

      "Mitä pahaa siinä on, jos homoparit lomallaan kävelevät käsikädessä"
      Kysymys on perversiosta kuten pedofilia.
      Kaikkea ei pidä sallia

    • sasaasasa

      "Käsi se hakeutuu meidän heterojenkin kesken lomalla lämpimässä toisen käteen. "
      Kohta ollaan kilvan kehumassa, kun pedofiilit kulkee lapsen kanssa käsi kädessä.
      ...kaunistahan sekin on ? ? ?
      Luonnottomasta ollaan vääntämässä luonnollista - eletäänhän nyt sentään 2010-lukua, nykyaikaa.
      Tämä on hyvä muistaa.

    • trwerere

      Hyvä trolli! iskikö kevätnälkä? Kyllä joku kohta ruokkii

    • Patikkamies

      Minä olen käynyt monta kertaa Inglesissä ja mukavaa on ollu. Olen hyvin liikunnallinen ihminen (mies 29v). Teen 11 kuukautta vuodessa sisätyötä. Kun sinne dyyneille menee, niin loppuu ahistus. Ei nimittäin seinät ahista. Tulee hyvin vapautunut olo. Sellainen maailmanvalloittajan olo. Olen kävellyt ne dyynit ristiin rastiin. Se hiljaisuus myös kiehtoo. Se varsinainen vapaan seksin alue on hyvin pienellä alueella. Sinne ei juurikaan vahingossa eksy. Se ydinalue on noin 300X300m ja puiden suojassa. Minäkään en sinne löytänyt kun esitekartan avulla, vaikka olin mielestäni kävellyt alueen joka kolkan. Pitää olla elämälle utelias. Kaikki uudet vaikutteet rikastuttaa elämää. Elämän sisältö lisääntyy. Suosittelen ehdottomasti Inglesiä kaikille maailmanvalloittajille. Moni umpihetero mies mielellään katselee kun miehet keskenään touhuaa. Vie miehesi rohkeasti seuraavalla kerralla sellaseen miesten baariin, jossa monitoreissa pyörii luontofilmit ja baarin perällä on lukittavat kopit kahdenkeskisiin tapaamisiin. Käykää ainakin yhdessä kopin takana kuuntelemassa sitä ryminää ja rytkettä kun hevoset nai. Nimittäin tanner tömisee ja ajoskus aitaakin kaatuu.

      • Ihaaaaa

        Hyvä, just näin, tuo alue vain koko dyynien mittainen, siellä tosin sitten myös hoterot peuhaa ihan samalla tavalla.

        Ingles on homojen euroopan lomapääkaupunki, ALKÄÄ TULKO SINNE jos kantti ei kestä! Miksi sinne pitää stna tulla, eikö sieltä vaan vois pysyä poissa, menkää Alanyaa niinkun muutkin kunnon punaniskat, Inglesissä on vain homomiehiä ja eläkeläisiä. ÄLKÄÄ TULKOOOOOOOOOOOOOOOOOO


      • Niin juu

        "Moni umpihetero mies mielellään katselee kun miehet keskenään touhuaa. "

        Taidat olla varsinainen syntymäpöljä, tai sitten et tiedä miehistä mitään.


    • X-Tosimies

      Eikö siellä inglesissä Kasbash ostoskeskuksen ympärillä illalla pyörineet tummaihoiset tautiset huorat inhottanut yhtään? Olen nuorehko heteromies. Joka ilta kun liikuin siellä klo 21.00-05.00 välillä, niin huorat vihelteli ja olivat välillä jopa vaatteissa kiinni. Samoin kymmenet huorabaarien sisäänheittäjät oli kimpussa koko ajan lappuineen. Ei ollu mitään rauhaa. Jos ei ollu kiinostunut aidsisista huorista, niin perään huudeltiin ja kiroiltiin suomea murtaen. Minusta tämmönen huorien väkisin tyrkyttäminen on paljon ällöttävämpää kuin keskenään rakastelevat homomiehet. Se koko Inglesin kaupunki alkaa olla todella huonossa kunnossa. 70 luvun kulta aika on ohi. Mitään ei juuri korjata. Ostareissa katot vuotaa jne. Jalkakäytävät täynnä likaisia purukumia. Pissakin haisee siellä täällä. Kai ne odottaa, että EU maksaa koko kaupungin peruskorjauksen, niinkuin Las Palmasissa. turistien määrä on siellä romahtanut. Se koko paikka on köyhien eläkeläisten ja rahvaan työväestön lomaparatiisi. Jolla on rahaa, niin menee kaukoitään tai jenkkeihin.

      • ItseoppinuTalousnero

        Nou hätä. Kyllä talousnero Katainen vielä hoitaa homman, annetan rahaa kaupungin kuntoon laittoon. Pääsihän se ylioppilaaksikin rimaa ripoen ja nyt pyörittelee miljadreja.


      • Einarinveli

        No,ei kait sinne tarvii mennä. Mitä vittua Suomalaiset ovat jokapaikkaan änkeytymässä?
        Sitä saa mitä tilaa. Jos on niin pöljä, että maksaa jostain Kanarian matkasta, niin sehän on maksajan ropleema.
        Ei se Suomalaisille kuulu, siellä käynti. Suomalaiset pysyköön Suomessa ja sillä selvä.
        Ei se meille kuulu, se matkailu lentokoneella ympäri maailmaa. Eihän Kanarialaisetkaan matkaile Pohjoiseen. Miksi helvetissä Suomalaisten pitäis sinne mennä?
        Onko meillä joku semmonen oikeus lentokoneella lennellä ja paljasta läskipersettä käydä näyttelemässä? Ei niinku ilmastovaikutuksia paljo ajatella.
        Kyllä Suomalaisista on tullut lyhyessä ajassa aika pöljää porukkaa.


      • wollus

        saman ilmiön minäkin huomasin,ostoskeskusten alue oli aika ahdistava niin,varsinkin huumeiden myynti tuntui vastenmieliseltä.Aika huvittavaa ettei niissä striptese-baareissa ollut lava-showta ollenkaan,privaattia vaan tarjottiin ja se olikin sitten "tosi rohkea" privaatti,huoratouhua


      • ingles1

        tervemenoa...


    • Talviasukas

      Talviosoitteemme on Avda Tirajana, Playa del Ingles.
      Paikka on erittäin siisti. - Kadut spoolataan joka aamu.
      Palvelu on erinomaista. Sairaanhoito huippuluokkaa.
      Rannat/hietikot ovat puhtaat. Ihmisillä on täysi vapaus
      liikkua turvallisesti ja missä asussa haluaa.
      Kukaan ei häiritse.
      Parempaa aluetta emme ole maapallolla löytäneet.

      • Talviasukas

        Meitä on näköjään nyt kaksi samalla nimimerkillä kirjoittavaa Talviasukasta. Eipä silti, mielipiteesi voin hyvin allekirjoittaa. Minä Talviasukas-nimimerkkiä muutaman vuoden käyttänyt asun Avda Italialla. Voitaisiinko jotenkin erottua? Tirajana tai Italia?


    • Lähden vieläkin

      Minusta Inglesissä on mukava käydä, olen käynyt 15 kertaa.
      Tunnen koko saaren aika hyvin, kiertelen bussilla katselemassa paikkoja.
      Mutt asumaan, en halua, pari, kolme viikkoa on maksimi, sitten haluan pois.
      Ei minua homot ja nudistit häiritse. Ensimmäisellä kerralla kävellessäni nudistirannan ohi vähän pidempään tuli katseltua. Sitten ei edes huomioinut onko vaattet päällä vai eikö ole lainkaan.

    • hmmmm...

      Voi miten pikkusieluinen ihminen pitää olla, jos homot ylipäätänsä vaivaa. Se vaiva on siellä omassa päässä. Olis kirjoittajalla vissiin vakava itsepohdiskelun paikka.

    • Kait se on ihmisten käytös mikä ratkaisee, ei se mikä on kiinnostuksesi kohde. Intiimit asiat kuuluu yksityiseen tilaan, jos sitä harjoittaa julkisesti, se on jotain sairasta huomion herättämistä; ollaan sitten hetoreita, homoja tai lespoja. Muiden huomioiminen on perus-sivistystä.

    • Innostunut lomailija

      Eipä mulle ole varsinaisesti huonoa lomaa sattunut. Pari ehkä vähän ikävämpää.
      Italian Ricionessa joskus 70 luvulla asunto oli niin meluisalla paikalla, ettei kunnon unta saanut millään. Lisäksi silloinen vaimoni oli saanut päähänsä jättää mielenterveyslääkkeensä kotiin. "Eihän lomalla niitä tarvitse, kun ei ole stressiä".
      Toinen hankala reissu oli Kyproksella joskus 80-luvulla kun silloinen vaimoni päätti viettää sen ryyppäämällä ja kiukuttelemalla. Ei siinä auttanut muu kuin keksiä omaa ohjelmaa ja yrittää kaikin tavoin välttää yhdessä oloa.
      Kolmas kerta oli telttareissu ympäri Suomen kansallispuistoja. Kävi niin huono tuuri, että satoi koko ajan ja teltta sekä kamppeet kastuivat. Lopulta piti lopettaa reissu kesken jo parin viikon taistelun jälkeen.
      Monta muuta tosi hyvää ja hyvää reissua on tullut tehtyä yli 40 vuoden aikana, useina vuosina kaksikin lomareissua.
      On niissä toki ollut seikkailujakin mukana, kuitenkin reippaalla mielellä ja tilanteita kaihtamatta ne ovat olleet tosi hyviä ja monipuolisia.

    • kaksviis

      Kuulun myös porukkaan: ei koskaan enää Inglesiin. Olen käynyt siellä yli 30 kertaa ja nyt kun olen kierrellyt vähän ympäri maailmaa, niin olen todennut, miten tylsä paikka Inglesi on. Yksi lomareissu sinne riittää ja sekin maksimissaan 2 viikkoa.

    • suokkinainen

      Onko maailmassa enää mitään paikkaa mihin kukkahattutäti voisi matkustaa? Sellaista paikkaa, missä seksiä ei pursuaisi ihan joka kohdasta. Sellainen paikka, missä naisihminen voisi liikkua yksin repun kanssa. Tuskin on!

      Olen reissannut monessa paikassa vuosien saatossa, nyt ei enää oikein kiinnosta. Olen vanhemmiten rakastunut Suomeen omaan kotimaahani.

      Rakastan kylmiä pakkaspäiviä, karua aamua räntäsateessa ihanassa loskassa, vesisateessa, Siperian kuumia kesäpäiviä, kaatosadetta neljää vuoden aikaa, hyttysiä, metsiä, tuhansia järviä, kaupunkeja, kyliä, tympeitä ihmisiä, nauravia ihmisiä, kännisiä ihmisiä, selviä ihmisiä, kuoleman hiljaisuutta, melua, lintujen laulua....

      • airispage

        Olen lukenut kokemuksista Inglesiissä ja ihmetellyt. Asun Las Palmasissa 3-4 kk talvisin ja se on ihan mukava paikka,mitä niistä homoista vaahtoaa, antaa ihmisten olla ja kaikkien kukkien kukkia.Palmasissa on hyvät mhdollisuudet kävellä ja istuksia illalla paseon reunalla seuraamassa maailman menoa jos muuta ei viitsi tehdä, toinen kukkahattu


    • hgytut8668

      voi voi,tässä joku joka vanhasta tottumuksesta kasikytluvulta meni sinne ja pettyi. Se on nyt homojen mesta. Imagessa oli hyvä juttu tosta. Oksettavia kuvia näytettiin ihan päiväsajalla kuvattuna...

      mutta joo, kerran olin pariisissa seinen rannalla kävelemässä päivällä ja joku vanha hintti kulki ohi ja puristi poikaystävääni perseestä ja iski silmää.

      Homot on aika munamiehiä...

    • Oula 58

      Tulin 20/04 pois Saarelta olin 5_kuukautta ja olen ollut 6_talvia siellä.Olen itsekkin nähnyt dyynit vaan en ole niin kiinnostunut homo rannoista,että Heidän tapansa elää häitritsisi elämääni.On paljon muitakin paikkojakin mihin voi mennä esim. vuoristo vaellukset.Ja siisteydestä harvoin näkee koiran paskoja ja roskia kadulla,koska katusiivoojat päivittäin työskentelee paskojen parissa.Suomessa kyllä löytyy paskaa ja roskaa kaduilta,koska siivoojia ei enää ole.Homotkin on ihmisiä siinä kuin Tekin tiukkapipoiset ihmiset. Parempi ehkä,että pysytty Suomessa.Hyvää kesää ja toivottavasti ei tavata Canarialla!!!!!!!

    • Ime ite

      No huh, huh!! Tolla asenteella kannattaa jäädä kotiin tarjoilemaan ja imemään itseään. Inglesillä on todellakin paljon muutakin kuin nudistirantoja. Itse olen ollut saarella siis Inglesissä jo seitsemän kertaa ja aion mennä sinne uudelleenkin ensi talvena. Matka on jo tilattu. Iloisiin tapaamisiin Inglesissä maaliskuussa 2012.

      • opintomatkalle

        Kyllä huomaa että Suomi on homofobian luvattu maa.Tuskin muualla maailmassa tälläistä keskustelua edes käytäisiin! Käykääpä opintomatkalla pohjoisafrikassa,vaikkapa Tunisiassa tai Marokossa,kyllä sielläkin näkee yhtä jos toista jos haluaa nähdä.


    • :D :D

      Voi hyvä jumala, anna kaikkien kukkien kukkia.
      Meitä ei häiritse rakastavaiset, kohdistuu se mihin vain.
      Silloin itseltä puuttuu hyvä elämä, ja rakkaus jos täytyy sekaantua muiden elämään.

    • vanha mut ei väsynyt

      No voi harmi, että oli noin ikävä loma.Minulla kun oli Ingelsissä niin mukavaa, että menen sinne taas ensi syksynä. Homot oli rannalla kuin pingviinit ja eivät haitanneet minua yhtään. Yyterissäkin on niitä ja muita ilkialastomia ihmisiä myös, joten en suosittele sitä niille, jotka eivät voi elää samalla rannalla.
      Matkailu avartaa, joten kiertäkää vähän maailmaa niin on helpompi elää. Maailma kun muuttuu. terv muummeli

    • Ingles2010

      Kävin marraskuussa ekaa kertaa Inglesissä ja se kyllä yllätti minut siisteydellään. Päiväsaikaan siellä oli todella rauhallista eikä iltaisinkaan baarien jytke häirinnyt. Tosin varmaan riippuu siitä,missä päin hotellisi oli. Ja homopareja...no jaa näinköhän yhden tai kaksi paria koko lomani aikana. Voi kauhiaa :)

    • Reissaillaan

      Menipä melkein mihin tahansa tavan etelä-Euroopan lomakohteeseen, niin samanlaistahan se touhu taitaa olla paikassa kuin paikassa. On ollut siellä missä minä olen ollut. Sama musiikki, mekastus baareissa ja uima-altailla, tungosta, äänekkäitä perheriitoja, ryyppäämistä, pikkupenskojen huutoa, epämääräisiä laskuja ravintoloissa, huonoa ruokaa jne. Sitähän se on. Vaan silti on mukava taas lähteä uudelleen.

    • A6996

      Me ollaan keski-ikänen pariskunta pohjoisen maaseudulta. Asumme metsän keskellä.Lapset jo muuttaneet kotoa.Olemme molemmat metsureita. Käymme joka talvi Inglesissä. Molemmat olemme hyvin uteliaita kaikkeen hyvin omituiseen. Joka kerta käymme Yumbon ostarilla hevosmiesten baarissa sitä touhua katsomassa. Joihinkin ei naisia päästetä, mut vaimo laittaa tukkansa poninhännälle ja minun vaatteet päälle. Pilailupuotiviikset tekee täydellisen miehen. Joillakin miehillä on mustat karjapaimenen nahkahousut.Siellä pyörii härskit hevosfilmit. Mustassa pimeässä huoneessa monen hevosmiehen ryhmä ottaa miehestä mittaa. Välillä haistellaan sydänlääkettä kun ottaa niin koville.Kostea hiki ja pierun haju leijuu ilmassa kuin raskaan ja hikisen savottapäivän jälkeen. Lukittavissa kopeissa on jalkapallon mentävä reikä viereiseen koppiin. Joskus samaan koppiin menee jopa 2-3 hevosta. Oven takana kuuntelemme hevosten piehtarointia ja hirnuntaa. Sitten alkaa kuulumaan ryminää ja rytkettä. Kyllä siinä tanner tömisee ja tuntuu, että seinätkin kaatuu. Hevonen on ilman loimia remmikiikussa seljällään. Hevoslääkäri tekee tutkimusta ja työntää kätensä kyynärpäätä myöten mustaan aukkoon. Kyllä siinä on meille maalaisille ihmettelemistä. Pitkään meillä riirrää puheenaihetta.Vaimo kertoo sitten kukkahatussaan kirkkovaltuuston kokouksissa muille naisille meidän jännittävät matkakertomukset. Tädit kuullemma kuuntelee silmät pyöreinä ja kahvi meinaa mennä välillä väärään kurkkuun :) Suosittelen kaikille vierailua kyseisissä paikoissa. Mut ei heikkohermoisille.

    • vasella

      olaan oltu inglelissä monta kertaa,ja olaan todettu ihanaksi paikaksi,tulemme varmasti menemään monta kertaa vielä sinne,nähtävää on paljon.

      • vasla

        Mitä nähtävää on Inglesissä? Siis itse Inglesissä?


      • vasla kirjoitti:

        Mitä nähtävää on Inglesissä? Siis itse Inglesissä?

        Ainakin upeat hiekkarannat ja dyynit.


    • helesinkiläenen

      http://www.helsinginseurakuntayhtyma.fi/?Deptid=4118 Varaa kuule seuraava 6 kk tuonne, niin on hiljaisuutta, eikä homoista ole haittaa. Huoneetkin ovat 1 hengen, joten miehestäsikään ei ole haittaa! Itse olin Helmikuussa tuolla 2 viikkoa. Harmi kun mulle ei tullut kukaan kauppaamaan itseään. Taidat olla miehekkäämmän näköinen kuin minä?

    • kisuli1212

      Homous on luonnonvastaista - inhottavaa!

    • adjgccv

      Niinpä, pitää vähän hämmentää soppaa.... Jokaiselle jotakin: -70 luvulla ei ollut kyllä Las Palmasissa motakaan siistiä katua, ja onkohan muuten maksettu, kuin tyhmänä kannettu turistin leima otsassa rahaa? Ne "huorat" siellä niin Inglesin kuin Las Palmasin kaduilla kyllä vähemmän työntävät sitä tavaraansa, mutta sitä enemmän haluavat rahasi ilman sottaamista! Ja sekin on tunnettua, että on hiukan kyseenalaista se sekstailu ihan vain sekstailun pakosta kenen kanssa vaan! Kaikki mitä ihminen keksii, ei suinkaan ole loppukädessä luonnollista, eikä siten myöskään luonto "anna anteeksi"! Ja sekin kun joku sanoi aiemmin, että pimpit on rumia, voipi johtua vähän liiasta revittelystä! Minun näkemäni ovat olleet siistejä, jopa kauniita! Mutta rupisia muniakin siellä dyynien takana esitellään! Siinä se sitten tuonnempana nähdään(ainakin jotkut näkee) mikä on oikein, ja mikä väärin! moni on jo nyt maksanut hengellään ennen viimeisiä lääkityksiä nuo keksityt ilojen kustannukset. Pidetään vaan mieluummin oikeita asioita kunniassa ja ryypätään sen verran vähän, että pysyy asiat hallinnassa! Houkutuksia kun on joka kulmalla! VAROKAA!

    • Morrisonni
      • Milkku ja Malkku

        Kylymää juuotavaa väliittömmästii, hetii väliittömäästii, eiku nyt hetii väliittöömäästii!!

        "minulla on aina maksamakkarat täällä matkalla mukana"

        Oisko alanya sopivampi paikka eikä mikään inglesi hahaahaaa, jos vaikka siellä seuraavat 6kk deturin mukavien asiakkaiden kanssa, on kippistä muuta mukavaa


      • 10 kertaa inglesissä
        Milkku ja Malkku kirjoitti:

        Kylymää juuotavaa väliittömmästii, hetii väliittömäästii, eiku nyt hetii väliittöömäästii!!

        "minulla on aina maksamakkarat täällä matkalla mukana"

        Oisko alanya sopivampi paikka eikä mikään inglesi hahaahaaa, jos vaikka siellä seuraavat 6kk deturin mukavien asiakkaiden kanssa, on kippistä muuta mukavaa

        Ingles on ihan kiva lomapaikka, oliko ketjun aloittajan pakko olla siellä 6 kk, jos siellä oli niin kamalaa olla. Olisitte tullet kotiin, kyllä sieltä lentoja on pitkin vuotta.


    • Onpa ollut karmeet kokemukset keskustelun avaajalla. Parikymmentä keskim kolmen viikon lomaa siellä käyneenä ei yksikään homo ole vielä itseään kaupannut eikä perässänikään juossut, kai en ole tarpeeksi miehekäs. Olen liikkunut rannat ja dyynit, kadut ja kapakat. Kaikenlaistahan siellä katvepaikoissa varmaan tapahtuu.
      Voisiko ajatella, että etsivä löytää.

    • Vasla

      No kyllä kannattaa Las Palmasissa loman viettää! Vanha kaupunki kaunis. Katselkaa avoimin silmin ja mielin. Ei se ole junttipaikka enempää kuin muutkaan paikat. Vanha perinteinen lomapaikka. Menen taas katsastamaan sen.

    • Inglesin ystävä

      heh heh, pitäsikö sun sulkeutua jonnekkin pimeään ja suljettuun huoneeseen, kun olet noin pelokas homoja kohtaan. Heitä on joka puolella joten koitappa avata sulkeutunutta mieltäsi hieman. Tekisi hyvää sinulle.

    • Ei homo

      Olimme juuri Inglesissä Neptuno hotellisa vaimon kanssa jossa oli enemmistö homoja.
      Mitään haittaa ei niistä ollut, käyttäytyivat fiksusti, pukeutuivat siististi. Toisella reissulla kun olimme Rohdoksella missä suomalaiset känniset örveltäjät häiritsivät kaikkia läpi vuorokauden.

      • Niin missä oli?

        "Vaimon, jossa oli enemmistö homoja." Ei ne nyt kovin homoilta vaikuta, jos ne vaimossasi olivat :-)


      • Kielivartio
        Niin missä oli? kirjoitti:

        "Vaimon, jossa oli enemmistö homoja." Ei ne nyt kovin homoilta vaikuta, jos ne vaimossasi olivat :-)

        Sinulle, "Niin missä oli?" olet varsinainen pilkun n****ja: Etkä edes osaa Suomen kieltä juuri nimeksikään. "Ei ne nyt kovin homoilta vaikuta, jos ne vaimossasi olivat:-".
        Tarkastuta oikeinkirjoitus jollain peruskoulun käyneellä, ja älä yritä neuvoa kieliopissa, kun et sitä itse hallitse.
        Keskustellaan mieluummin mukavasta lomailusta Kanarialla. Ja sallitaan keskustelun luontevaksi tekevät, pienet kirjoitusvirheet.


    • hyvät kanariansaaret

      Kanarialla on kaunista ja rauhallista, jos ei tapaa dede arriban tyyppisiä, jotka kertovat hyvin kummallisia tarinoita. Me olemme viihtyneet saarella kohta 3 vuotta ja viihdytään edelleen.

    • Elluneiti

      Löytyykö Inglesistä homovapaata hotellia tai edes sellaista, jossa olisi enemmistö heteroja. Ja mitä paikkoja pitää välttää ettei tarvii seurata homojen häiritseviä ylenpalttisia "rakkaudenosoituksia"? Oon siellä usein käynyt, enkä aiemmin ole törmännyt muuhun pelottavaan kuin niihin isoihin tummiin leideihin.

      • OnTunnettuaEttä

        Allasalueella kootaan "junaa" joka aamu ja se lähtee puksuttelemaan heti kun paikat on rasvattu. Siinä sitten karvaiset sällit äheltää ja paska haisee.


      • Tabascos

        miksi pitää mennä inglesiin jos homppelit ärsyttää? paljon muitakin paikkoja kanarian saarilta löytyy.


    • Cubras

      Pannukuparis o halpaa ja vahvaa olutta traumoihin

      • PitkäKrapula

        Varsinkin 4 vuotta myöhässä


    • VirallinenValvoja

      Ja taas...2011...voi ei!!

    • Rdgfggfhghj555

      Ei sitten kannata vissiin mennä. Oli juuri tilaamassa matkaa.

    • Minierkki

      Kannattaa tänne tulla, olen just tilaamassa votkaa, aurinko paistaa ja Josén baarin keittiössä paistetaan mulle aamiaspihviä.

    • H1235

      Täytyy sanoa kuinka ahdasmielinen pariskunta. Minua ei haittaa pätkäkään onko siellä homo tai lesbo pareja ne ovat ihmisiä siinä kuin muutkin. Minusta on hienoa on erilaisia ihmisiä. Tämä kyseinen pari menkää venäjälle siellä ette törmää homopareihin.

    • Anonyymi

      😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Tuossa edellä neljä iloista homo seksuaali miestä nauraa kyyneleet silmissä palstan tylsille heteroille joiden ahdasmielisyys on häpeäksi koko yhteis kunnalle. Säälittävää sakkia kaikki tuuli puku heterot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa edellä neljä iloista homo seksuaali miestä nauraa kyyneleet silmissä palstan tylsille heteroille joiden ahdasmielisyys on häpeäksi koko yhteis kunnalle. Säälittävää sakkia kaikki tuuli puku heterot.

        Koko maailman väestö koostuu mainitsemistasi tuuli puku heteroista. Ilman heitä ei syntyisi ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maailman väestö koostuu mainitsemistasi tuuli puku heteroista. Ilman heitä ei syntyisi ihmisiä.

        On ne silti säälittäviä ne haisevat tuuli puku heterot. Siitä ei kahta sanaa.


      • Anonyymi

        Miten viisas kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten viisas kommentti!

        Viisas meille viisaille. Haisevalle tuuli puuvillaa tarpeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas meille viisaille. Haisevalle tuuli puuvillaa tarpeellinen.

        Voi miten syvällistä viisautta!8


      • Anonyymi

        Olipas typeriä sanoja taas. Lasten teko on aivan eri asia kuin elämästä nauttiminen poika rakkaan kanssa. Jos sitten tuntuu siltä niin käy polkasemassa jotain kurttu ruusua ja bubi painajaista joita tuuli pukuuneen erehtyy inglesiin häiritsemään tosi miesten viihtymistä. Miksi sinä trolli vänkäät koko ajan tosi asioita vastaan. Onko vaikeeta vai eikö enää ota eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas typeriä sanoja taas. Lasten teko on aivan eri asia kuin elämästä nauttiminen poika rakkaan kanssa. Jos sitten tuntuu siltä niin käy polkasemassa jotain kurttu ruusua ja bubi painajaista joita tuuli pukuuneen erehtyy inglesiin häiritsemään tosi miesten viihtymistä. Miksi sinä trolli vänkäät koko ajan tosi asioita vastaan. Onko vaikeeta vai eikö enää ota eteen.

        Näinhän se on. Tuo typerä vanha pieru ei ole koskaan kuullut sijaissynnyttäjistä tai muista vaihtoehdoista mitä trendikkäät ja dynaamiset nuoret miehet haluaa käyttää tuuli puku lepakkoon sekaantumisen sijaan. Hyi hitto koko ajatustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Tuo typerä vanha pieru ei ole koskaan kuullut sijaissynnyttäjistä tai muista vaihtoehdoista mitä trendikkäät ja dynaamiset nuoret miehet haluaa käyttää tuuli puku lepakkoon sekaantumisen sijaan. Hyi hitto koko ajatustakin.

        Sijaissynnyttäjä on tuuli puku NAINEN.
        tuuli puku nainen synnyttää huonolla tuurilla homo pojan 😂😂😂😂
        Katkeraa, niin katkeraa 🤪


      • Anonyymi

        "Äärettömän iljettäviä tyyppejä nuo homppelit ovat. "

        Kierrän mahdollisimman kaukaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sijaissynnyttäjä on tuuli puku NAINEN.
        tuuli puku nainen synnyttää huonolla tuurilla homo pojan 😂😂😂😂
        Katkeraa, niin katkeraa 🤪

        Kukahan nyt on katkera. Kun on varaa voi synnytyksen ostaa naiselta ja viihdyttää itseään kenen kanssa haluaa eli komea könsikkään kanssa. Miksi siis hankkia harmikseen koko lehmä kun maitoa saa kaupasta on ilmiön nimi. Sen kun sinä vanha pieru tajuaisi joskus mitä toki epäilen.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä tylsistä heteroista. Hyi hitto !!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Äärettömän iljettäviä tyyppejä nuo homppelit ovat. "

        Kierrän mahdollisimman kaukaa!

        Ihan turhaan. Me homppelit tuskin katsotaan sinua sillä silmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan. Me homppelit tuskin katsotaan sinua sillä silmällä.

        Pyllis pullistelee!


      • Anonyymi

        Kyllä nyt harmittaa. Onneksi dynaaminen ja viisas homo mies ei tee samaa virhettä kahdesti. Miksi jankkaat typeryyksiä eläke pappa. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat tiedämme ettei sinusta ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi ja siksi haukut koko ajan meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotta emme kirjoittaisi asua kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Vain sinun trollausten takia täällä joudutaan jankkaaminen itsestään selvyyksiä eikä asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia tule palstalle. Olet pahainen trolli eläke pappa.


    • Anonyymi

      Onhan homotkin ihmisiä sentään...muistakaapa se.

      • Anonyymi

        Ovat. Ja osa heistä on tod kivoja ja ennenkaikkea fiksuja! Tämä täällä riehuja on täysin dorka idiotismin kylväjä! Pilaa kaikkien maineen.

        Olen hetero, jolla paljon ystäviä kaikenlaisia ystäviä, mutta hyvin käyttäytyviä ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat. Ja osa heistä on tod kivoja ja ennenkaikkea fiksuja! Tämä täällä riehuja on täysin dorka idiotismin kylväjä! Pilaa kaikkien maineen.

        Olen hetero, jolla paljon ystäviä kaikenlaisia ystäviä, mutta hyvin käyttäytyviä ihmisiä!

        Miksi sitten haukut muita. Miksi et kirjota asua kirjotuksia ja sisällön tuotoksia kuten haukkumasi dynaaminen ja varakas homo mies. Oletko trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten haukut muita. Miksi et kirjota asua kirjotuksia ja sisällön tuotoksia kuten haukkumasi dynaaminen ja varakas homo mies. Oletko trolli.

        Sinä olet täysin tyhjänpäiväinen, yksinäinen ja katkeroitunut ihmisparka! Aivan sama ootko homo tai hetero, rikas tai köyhä! Sinä olet oman yksinäisen kuplasi orja, jonka ajatusmaailma kiertää yksinäistä katkeraa kehää. En edes sääli sinua, olet niin törkeä tyyppi... tyhjä tynnyri, joka kolisee platkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet täysin tyhjänpäiväinen, yksinäinen ja katkeroitunut ihmisparka! Aivan sama ootko homo tai hetero, rikas tai köyhä! Sinä olet oman yksinäisen kuplasi orja, jonka ajatusmaailma kiertää yksinäistä katkeraa kehää. En edes sääli sinua, olet niin törkeä tyyppi... tyhjä tynnyri, joka kolisee platkua!

        Miksi sinun eläke pappa on pakko haukkua muita kirjottajia koko ajan. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet täysin tyhjänpäiväinen, yksinäinen ja katkeroitunut ihmisparka! Aivan sama ootko homo tai hetero, rikas tai köyhä! Sinä olet oman yksinäisen kuplasi orja, jonka ajatusmaailma kiertää yksinäistä katkeraa kehää. En edes sääli sinua, olet niin törkeä tyyppi... tyhjä tynnyri, joka kolisee platkua!

        Tuntuu papalla olevan taas vaikeeta. Onko dildo ja suoli huutaa kostoa vai miksi olet niin ilkeä muita kohtaan eläke pappa.


    • Anonyymi

      Apinarokko liikkeellä.

    • Anonyymi

      No kai siellä muutama heterokin hilluu ja Afrikan prostituutio huumeet sekä vanhukset jotka taas elää muistoissa.

      • Anonyymi

        Vanhat kävyt täällä tosiaan valittaa koko ajan. Heitä harmittaa kun yksityis lento koneilla lentävät nuoret dynaamiset ja varakkaat homo miehet viihtyvät Inglesissä. Siksimtuo kaamea älämölö vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat kävyt täällä tosiaan valittaa koko ajan. Heitä harmittaa kun yksityis lento koneilla lentävät nuoret dynaamiset ja varakkaat homo miehet viihtyvät Inglesissä. Siksimtuo kaamea älämölö vuodesta toiseen.

        Että homotrollimme lentää oikein yksityiskoneella.
        Luultavasti ainoa lentomatkasi oli se kun portsari heitti sinut kapakasta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat kävyt täällä tosiaan valittaa koko ajan. Heitä harmittaa kun yksityis lento koneilla lentävät nuoret dynaamiset ja varakkaat homo miehet viihtyvät Inglesissä. Siksimtuo kaamea älämölö vuodesta toiseen.

        Yksityis lento koneet, nuoret dynaamiset varakkaat homo miehet. Voi stana, herää jo, sinulle nauretaan, suorastaa hirnutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityis lento koneet, nuoret dynaamiset varakkaat homo miehet. Voi stana, herää jo, sinulle nauretaan, suorastaa hirnutaan.

        Kuka hirnuu kuka ei. Minä ainakin tykkään tämän hahmon jutuista kun niissä poika rakkaus on pää asia eikä toiseen haukkuminen niin kuin sinulla eläke pappa. Poistuisi palstalta, niin kaikilla olisi kivempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hirnuu kuka ei. Minä ainakin tykkään tämän hahmon jutuista kun niissä poika rakkaus on pää asia eikä toiseen haukkuminen niin kuin sinulla eläke pappa. Poistuisi palstalta, niin kaikilla olisi kivempaa.

        Ai, omista jutuista tykkäät, olisi se pitänyt arvata. Mahotonta menoa, jne, jne,........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, omista jutuista tykkäät, olisi se pitänyt arvata. Mahotonta menoa, jne, jne,........

        Minä ainakin olen eri henkilö kuin tuo edellinen mutta tykkään lukea poika rakkaus tarinoita vaikka vähän kadehdinkin heidän yksityis lento koneita ja dynaamisen vaurasta elämän tapaansa. Meitä on täällä monia kun tykkää inglesin suomi yhteisön homo seksuaalien jutuista. Mielummin niitä lukee kuin muiden kirjottajien haukkumista näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olen eri henkilö kuin tuo edellinen mutta tykkään lukea poika rakkaus tarinoita vaikka vähän kadehdinkin heidän yksityis lento koneita ja dynaamisen vaurasta elämän tapaansa. Meitä on täällä monia kun tykkää inglesin suomi yhteisön homo seksuaalien jutuista. Mielummin niitä lukee kuin muiden kirjottajien haukkumista näin se vaan on.

        Olishan se pitänyt arvata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olen eri henkilö kuin tuo edellinen mutta tykkään lukea poika rakkaus tarinoita vaikka vähän kadehdinkin heidän yksityis lento koneita ja dynaamisen vaurasta elämän tapaansa. Meitä on täällä monia kun tykkää inglesin suomi yhteisön homo seksuaalien jutuista. Mielummin niitä lukee kuin muiden kirjottajien haukkumista näin se vaan on.

        Kyllä se näin on. Iloiset ja tyylikkäät homo pojat ja heidän juttunsa ovat palstan parasta antia kaiken tuon haukkumisen sijaan. Miksi pitää ahdistella ja vähätellä muita kirjottajia koko ajan. Miksi te trollit ette anna kaikkien kukkien kukkia ja elää elämäänsä Inglesin vehreässä paratiisissa. Mikä ihme noita pappoja vaivaa. Eikö ota enää eteen ja se harmittaa kun pojat pitää keskenään hauskaa Inglesissä. Kokeilkaa sinistä pilleriä ja tulkaa Yumboon juhliin mukaan. Kyllä sieltä löytyy mies seuraa ihan jokaiselle miehelle .


      • Anonyymi

        Poika rakkaus ja ihanat homo seksuaaliset kokemukset eivät ole trollausta. On epätervettä väittää niin joten kukahan on trolli.


    • Anonyymi

      apinarokkoa liikkeellä...varokaa humumiehiä.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe