Olen ajatellut lähteä vaihtoon lukion ekalla. Olen kahdeksannella luokalla, mutta tässä selailin sivuja ja avattelin, kun siellä luki, että hakea voi jo 2012-2013 vuoden lähtöihin että osuisivatko nuo sitten siihen lukion ekaani. :) Ja kannattaako näin varhain alkaa hakemaan? x)
Hakuaika?
2
110
Vastaukset
- Buubbelipuudeli
Joo, ja jatkona...
Monet sanovat että kannattaisi lähteä vasta lukion tokalla. Että koituuko siitä hirveästi haittaa jos lähtisin jo tuolloin lukion ekalla vai menisinkö sitten vasta tokalla? Kai siinä on lähinnä se, haluatko ensin olla oman ikäistesi kanssa vuoden ja tutustuu lukioelämään, vai onko sun mielestä sitten helpompi lähteä samantien, ja alottaa lukio sitten ihan puhtaalta pöydältä. Mutta ei kai siitä mitä haittaakaan oo, vaikka heti hakisit :)
Ittekkin ajattelin tota vaihtoon lähtemistä jo vaikka kuinka kauan aikaa sitten, muttaa... lopulta hain tossa pari kuukautta sitten kahdella järjestöllä (AFS ja STS). Molemmista olisin päässyt, mutta nyt ollaan AFS:n kautta lähdössä lukion ekan jälkeen :) Yks mun kaveri taas lähti lukion suoraan ysin jälkeen, eikä oo ollu mitään ongelmia hänelläkään.
Tsemppia hakuun! Toivottavasti pääset minne haluut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810