Soutelin hiljaa elämän virtaa
ja katselin ympärilleni
kun äkkiä
edessä oli kuohuva koski
jonka voima veti venettäni
sitä kohti vaikka koetin soutaa vastaan.
Kosken kuohut ja tyrskyt
kolhivat minua kipeästi.
Mutta kuitenkin kohta
virta alkoi tyyntyä
ja tuli tyyni poukama
jossa voi taas rauhoittua.
Tyynen poukaman jälkeen
edessä voi olla vielä monta koskea
mutta matkaa on jatkettava
eteenpäin ja koetettava
ottaa opikseeen.
Virran uomassa
2
221
Vastaukset 2
Virta vie...
'o'o'o'o'o'o'
Toisinaa sen kosken näkee kaukaa jo,,,
vaan minkäs teet laskettava se on kuitenkin läpi
Vaan niin kuin koski tulee eteen, tulee myös se tyven
Jopa se ranta, jonne veneen haluaa vetää ja asettua :)
http://www.roppilax.fi/Koski pieni.JPGKiitos Murukulta kommentistasi.
Luulen että piakkoin se ranta jossa voi istuskella ja opettaa matoja uimaan on hyvin lähellä,reilun viikon päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812546Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.30996- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6568- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502