TV1: lestadiolaisuuden homoviha

Kirkon kanta ?

Miksi kirkon johto tuomitsee kirkon omien lähetysjärjestön homofobian ja syrjinnän, mutta ei piittaa lainkaan omassa suurimmassa herätysliikekkeessään tapahtuvasta homojen alistamisesta?

Tänään illalla tv-ohjelma käsittelee mm. tätä:

http://ohjelmat.yle.fi/ykkosdokumentti/kylla_homotkin_siivoaa

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt todella

Ja homotko saa sitten syytää vapaasti omaa uskovaisvihaansa ja vaikuttaa, jopa kirkon sisällä omissa liikkeissään uskovaisvihan lietsontaa muutamien liberaaliluopiopappien uskollisella tuella.

Kristinuskon peruskirjassa kielletään homoseksuaalinen käytös. Uskoa ei kielletä. Edelleenkin.

• kyselijävaan

Kertoisitko ihan konkreettisia esimerkkejä elävästä elämästä, jossa käy ilmi mainitsemasi homoseksuaalien harrastama uskovaisviha? Annnapas muutamia käytännön esimerkkejä siitä, kuinka se konkreettisesti ilmenee?

Kiitos jo etukäteen.

• sinä sul esim.

No tämä palsta.

• ???
        sinä sul esim. kirjoitti:

No tämä palsta.

Palstalla on tainnut homojen oikeuksia ajaa enemmän heterot kuin homot itse?

• kyselijävaan
        sinä sul esim. kirjoitti:

No tämä palsta.

Laittaisitko sitten ihan konkreettisia esimerkkejä tältä palstalta niistä homoseksuaalien harjoittamasta uskovaisvihasta?

• yu

TAAS tulossa homomyönteinen dokumentti jossa-jälleen kerran-kuvataan homot uhreina ja marttyyreina.Aiotaanko todella koko suomen kansa"homottaa"? Homoseksi on edelleenkin iljetys jota harjoittava joutuu vastaamaan siitä Jumalalle,vaikka kuinka vastaan väitätte.

• pelkurit

Eikä lyödyille saisi antaa suunvuoroa? Homoa onkin helpompi lyödä kun unohtaa hänen olevan tunteva ihminen,.

Pelkureitahan te olette jos ette halua nähdä sitä miten helvettiin tuomitsemanne itse kokee väkivaltanne.

• Moni palstalla homojen Raamatulla hakkaamista harrastava jättää varmaankin ohjelman katsomatta. Illuusiosta jatkuvaa irstailua harrastavista homoista on helpompi pitää yllä kun kieltäytyy kohtaamasta sitä tosiasiaa, että yhteiskunnassamme homot kokevat edelleen syrjintää ja siihen syrjintään syyllistyvät myös uskonnolliset yhteisöt.

Ja järkyttävää toki olisi jos joutuisi vielä itse katsomaan peiliin...

• Äänestä rahoillasi

Vilpittömästi toivon että ohjelma saa jälleen monet miettimään, miksi ovat yhä sellaisen kirkon jäseniä, joka sallii homojen syrjinnän.

Toivottavsti muutama katsoja eroaa kirkosta saatuaan asiallista tietoa tästä.

Piispat eivät piittaa homovihasta. Homoja saa mollata miten paljon vaan. :-(

• yu

Kun seuraa ateistien ja homoseksuaalien samanmielistä kampanjointia homouteen kielteisesti suhtautuvia kohtaan,niin ei voi välttää sellaista ajatusta,että nyt on pantu suuremmat voimat kokoon kaatamaan KAIKKEA kristillistä ja pyhää arvomaailmaa,mikä länsimaissa on vallinnut.Jäljet johtavat melko selvästi sylttytehtaalle eli sarvipää joukkoineen on villitsemässä lopun ajan ihmiset sodoman ja gomorran tielle....

• Syrjintä ja alistaminen ei ole oikein mitään ihmisryhmää kohtaan. Ketään ei saa syrjiä eikä alistaa. Emmekö me kuitenkin siitä ole yhtä mieltä?

pappi Sonja

• EROTKAA

syrjintä ja alistaminen on ollut aina mukana kirkon toiminnassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2191
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      99
      2191
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2033
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1376
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1356
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1006
    Aihe