Tyttöystävää?

haluan tytön:)

Olisiko täältä mitään mahdollisuuksia löytää tyttöystävää joku luotettava mukava ja fiksu tyttö:)) Siis kun munmielestä on yhtä tyhjää noiden "mesekavereiden" kanssa tai niitä hakea koska se menee jokakertaa niin että se päättyy siihen ensimmäiseen kertaan koko chättäys:(( tykkäisin enemmän txt ja soitella yms!^^.Täytän 19 vuotta tämän vuoden aikana ja oon todellakin raitis:) mut jos nyt vastailisitte?

18

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkinen1

jos kasvaisit vielä sen 10vuotta ni varmaan alat olee semmone täysikänen

• lolllipipoop

joku emo selvästi....

• tyttöne vaa<3

Hei!;) Su vie viestis olii ihanaaa

• kysynvaa

sano nyt vaan eka rehellisesti minkä ikänen oot?

• kerronpahavaa

:DDD öö, 17v tyttö ja totta puhu! Hei, et oo ku vaa pari vuot vanhempi. Vastaa pliis miss asut?

• alottajaaaaaa=)

pomarkus:) aika korpi on:D sää?:)

• Tyttönen:)

Vähä repesi tos äske ittelleni, ku en aluks oikee tajunnu iha ota su viestiis tai tota vastaus. Ai asut vai jossai korves:D Vaiko? No, auttopa tosi paljo toi:D Selitä ny edes vähä tarkemmi:D No, mä asu tääl jossai pääkaupunkiseudul:) Hei kerro vähä lisää ittestäs:))) Joookooo???:)))

• alottaaaaaja

juu ei se mitää:D korvespa hyvinkin=( mut en viittis selittää täällä kaikkien nähden.Kerron kyllä kaiken ja tarkasti kerronkin mutta onko sulla mesee sähköpostii tai mitää:) kun en tosiaan viittis tässä näiden nähde kertoa koko elämäntarinaani

• Tyttövaatiiniiikerro

No, kerro ees jotai ittestäs eka:) iha vähä vaa:) On mul sähköposti, mut hei eks sä vois laittaa, vaik su sähköpösti osotteen:), ku en sillee oikee viittis laittaa sitä tähä näkyville:( sori oo pahoillani!!!

• aloittanutkpdsfk

Mitähän mää sitten vielä kertoisin:) Ainakin oon luotettava,mukava ja ymmärtäväinen tykkään kuunnella yms:> Luonne pitäisi olla kohdillaan:D ulkonäöltään kait aika perus löytyy kuvia ettei siinä mitään:) Aika monestakin paikkaa.Sää kuulostat niin mukavalta ja mä laittaisinkin sen mutta kun niissä sattuu oleen nimeni:< keksitään nyt jotakin millä pääsis ees jutteleen kahden kesken!=) Ehkä on säälittävää yrittää täältä mitään mut oon aikas yksinäinen niin mikseipä sais koittaa.

• Tyttöööööööööööööö<3

kuullostat joteki ihanalta

• alottanut taasends

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta!:D Kumma että mulle vastaa joku noin täydelliseltä kuulostava likka: ) eikö sulla sitten muka oo ketää? :o Ei ujoudessa oo mitään väärää/pahaa! just hyvä:D oon itekkin hiljaisempi:)) ja on kuvia joo tosiaan ja saat kuule selville kun nyt ensin jotenkin saatas yhteystiatomme:/ Kuulostat vaan niin unelmalta että toivottavasti et oo joku joka vaa tahallansa kiusaa että voi tutustuu mut sit tää onki joku pila:D on vaan niin huonoja kokemuksia=( Mitä mä nyt kysyisin:) jotakin kikkaa millä saan sun mesen prkl: o haluun sen(: ja oon ihan kunnolline usko pois

• aloittanut täällä ta

Et ny viittis vaa antaa meseee kun haluuun sen!

• hahahaa:D

Päivän naurut teijän ''tyttönen'' ja ''alottaja'' pätemisistä:D:D:D, juu-u kyllä se minäki oon nii vtun täydellinen täällä netissä ;)

• Creeper

Moi

Oon Pamela Anderson
      meille vai teille?

asun los ankkalinnas :D

• täällänäinhei : D

moro ^_^ okei tyttö ja aloittaja tais jo kylvää rakkauden siemenet mut jossei ni mä voisin mailailla : D Mut aloittaja laittakoot jotain mihkä mailaa, jos vielä haluaa . D

• LaGrandeNoir
    • horaaneko

Aika selvää että alottaja oli joku pedari seksin tarpeessa. -.- Hyi helvetti hankkis elämän! "emmä voi mitään näyttää mut anna osote niin sit saat nähä mut!!!!" joopa joo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe