Pelikonetta hankkimassa

apuaaa

Hei. Olisin tässä nyt lähiaikoina hommaamassa uutta konetta vanhaa korvaamaan ja kaveri suositteli tällaista:

http://www.omakone.fi/product/7/pelikone

Itse kun en tietokoneiden komponenteista tiedä hölkäsenpöläystä, niin kyselisin että riittääkö tässä paketissa potkua Black Opsin, simsin yms pelailuun?

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdd

riittää tolla pelaa helposti ihan kaikki uusia pelejä kaikki grafiikka asetukset täysillä

• dsdd

jos munki rakentamalla koneella pelaa
      emo asus p5qse2
      prossu intel quad 2 core 3,2 ghz (4ydin)
      näyttis asus hd 5850 1gb dx 11
      muistit ddr2 841mhz
      ja 1,5 tb kovalevytilaa

• kyllä sillä pelaa.
      kaikki pelit toimineet täpöillä minunkin koneessa joka on:

emo: asus p5q deluxe
      prossu: quad 9550 2.83GHz
      näyttis: radeon 4870 512
      muistit: ddr2 1066 8g
      kiintis: samsung 1 tera 7200 32

• jttttrtt

Ihan kevyesti. HUOLETTA!

• asdasd123

Moi, vastaisitteko tähän kun kaveri on kirjoitellut tälläistä tonne foorumeille ja bongasin asian itse, hän väittää että qx9650 ei pärjää i5 2500K eli miten asia nyt oikeasti on :D?

Itse kyllä väitän että qx9650 häviää tuolle i7 980x mutta tuon i5 2500K se vie kerta heitolla.

siinä on vähän mitä hän kirjoitti-->

Kaveri väitti että tuo i7 980x vie ehkä vakiona tuota core 2 qx9650, mutta kun qx9650 kellottelee niin on kuulemma paljon parempi yms. Itse kyllä väittäisin että tuo i5 2500k ja i7 980x on parempia kuin tuo qx9650.

• pepepe4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe