Oon ysiluokkalainen poika ja oon ihastunu yhteen tyttöön joka on samassa koulussa kasilla. Tunnen sitä aika vähän, oon jutellu sen kans vaan pari kertaa mut oon kuitenki aatellu pyytää sitä ulos. Tänään kuitenki kuulin et yks mun parhaista kavereista tykkää siitä. Tykkään oikeesti tästä tytöstä ja haluisin olla sen kans mut en halua menettää mun kaveria. Mitä mun pitäis tehdä ja mitä te aattelisitte jos oisitte mun kaveri?
ihastunu samaan tyttöön ku kaveri :O
4
192
Vastaukset
- jaaaaaaaako
Ajattele pitemmällä tähtäimellä. Kaveri, jonka kanssa kävisitte kaupungil juttelis kuinka ihana k.o tyttö on ja miten ihanaa heillä onkaan. Yöllä ajattelisit yksin niissä leegolakanoissa, et: "siellä se frendi nyt laittaa menemään ja itse runkaan himas".
Sodassa ja rakkaudessa ei ole sääntöjä!
Kaverihan saattaa vaihtaa aivan yhtäkkiä puolta ja alkaa vittuileen sulle, kun viel ootte aika nuorii. Ja tyttö on kumminkin aina tyttö. Tuskin sä vietät ihania ja romanttisia hetkiä sohval frendin kanssa?
Enempää en osaa neuvoa, kun: Carpe diem! - xhgtjtj
Mikä on ongelma? Ei se tyttö oo vielä kummankaan ja se sun kaveris ei oo mikää kaveri jos se ton tytön takia susta ei tykkää
- boi95
Joo kai se näin on, toivottavasti frendi ei kuitenkaan loukkaannu. Mut meen jutteleen sille tytölle vaikka jo maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502652Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732251Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31651En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491116On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.280954- 15844
- 68839
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19759Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54741