Oon ysiluokkalainen poika ja oon ihastunu yhteen tyttöön joka on samassa koulussa kasilla. Tunnen sitä aika vähän, oon jutellu sen kans vaan pari kertaa mut oon kuitenki aatellu pyytää sitä ulos. Tänään kuitenki kuulin et yks mun parhaista kavereista tykkää siitä. Tykkään oikeesti tästä tytöstä ja haluisin olla sen kans mut en halua menettää mun kaveria. Mitä mun pitäis tehdä ja mitä te aattelisitte jos oisitte mun kaveri?
ihastunu samaan tyttöön ku kaveri :O
4
197
Vastaukset
- jaaaaaaaako
Ajattele pitemmällä tähtäimellä. Kaveri, jonka kanssa kävisitte kaupungil juttelis kuinka ihana k.o tyttö on ja miten ihanaa heillä onkaan. Yöllä ajattelisit yksin niissä leegolakanoissa, et: "siellä se frendi nyt laittaa menemään ja itse runkaan himas".
Sodassa ja rakkaudessa ei ole sääntöjä!
Kaverihan saattaa vaihtaa aivan yhtäkkiä puolta ja alkaa vittuileen sulle, kun viel ootte aika nuorii. Ja tyttö on kumminkin aina tyttö. Tuskin sä vietät ihania ja romanttisia hetkiä sohval frendin kanssa?
Enempää en osaa neuvoa, kun: Carpe diem! - xhgtjtj
Mikä on ongelma? Ei se tyttö oo vielä kummankaan ja se sun kaveris ei oo mikää kaveri jos se ton tytön takia susta ei tykkää
- boi95
Joo kai se näin on, toivottavasti frendi ei kuitenkaan loukkaannu. Mut meen jutteleen sille tytölle vaikka jo maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3138750Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat805343Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3054776SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden693315Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22757Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42122Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72028- 1132006
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401903Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01870