perusjärjestelmä laitteet 2kpl

dwefgrthyj

löytyy laitehallinasta, ja molemmissa keltainen huutomerkki, yrittänyt laitehallinnan kautta päivittää mutta ei onnaa.. käytössä windows 7 ultimate 64 bit mitä teen? kone mennyt tänään 2 kertaa jo jumiin niin ettei hiiri enään liiku ja ainut vaihtoehto on sammuttaa kone kokonaan virtanappi pohjaan.. koneeni olen ajanut läpi ja tiedän ettei ole viruksia tai muitakaan haitakkeita.

8

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no mitkä kaksi ne ovat? takenna hiukan. laitehallinan kautta päivittäminen hakee vaan päivitystä sille ohjaimelle mikä ko laitteessa onkin. sieltä puuttuu ilmeisesti jostain ohjain ja ne pitäisi hakea valmistajan sivuilta.
      paha sanoa ennenkuin kerrot tarkemmin minkä laitteiden kohdalla se keltainen on.

• auttoiko?

ne ovat kohdassa "muut laitteet" ja sitten perusjärjestelmälaite

• hmm, multa ei läytynyt tuota muut laitteet. eikä perusjärjestelmälaitteen nimellä mitään (sama käyttis).
      joskus xp:n alkupuolilla muistelen hämärästi olleen vastaavaa mutta se jostu siitä ku käytin ohjaussauvaa lentosimulaattoripelissä ja kun otin sen irti niin tuli jotain tuota vastaavaa.
      johtuisikohan kuitenkaan koneen jumiminen noista parista asiasta?

lueskeles tuosta nuo pari ekaa muroplazan linkkiä :

http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&biw=879&bih=834&q=perusjärjestelmälaite &btnG=Google-haku&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=8e0c23745e1b3d51

jostain ajurista se kuitenkin taitaa kiikastaa tai sitten olet asentanut jotain mikä jumittaa konetta.

• 12

http://climsy.com/djpcgZCk0b.jpg
        Ajurien puute.
        Itse pähkäilen, mikä tuo lisäsuoritin on. Ajuria sillekään ei autom. löydy.
        Aina uuden käyttiksen asennuksen kanssa tuo ilmestyy. En kuolemakseni muista, miten sen ennen olen hoitanut.

• 12+
        12 kirjoitti:

http://climsy.com/djpcgZCk0b.jpg
        Ajurien puute.
        Itse pähkäilen, mikä tuo lisäsuoritin on. Ajuria sillekään ei autom. löydy.
        Aina uuden käyttiksen asennuksen kanssa tuo ilmestyy. En kuolemakseni muista, miten sen ennen olen hoitanut.

Löytyihän pienellä kaivamisella NVIDIAlta.
        Vielä kun jaksaisi ikivanhalle Dexxan kameralle etsiä. Ehkä Logitechin ajurit sopisi?

• 12+ kirjoitti:

Löytyihän pienellä kaivamisella NVIDIAlta.
        Vielä kun jaksaisi ikivanhalle Dexxan kameralle etsiä. Ehkä Logitechin ajurit sopisi?

eipä taida löytyä enää ikivanhalle kameralle, mulla ei ainakaa webbikamera toiminu enää seiskassa vaikka xp:ssä toimikin. tuote oli poistunut jo ajat sitten eikä siihen saanut enää softaa ja ajureita. logitechin kamera.

• 12++
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

eipä taida löytyä enää ikivanhalle kameralle, mulla ei ainakaa webbikamera toiminu enää seiskassa vaikka xp:ssä toimikin. tuote oli poistunut jo ajat sitten eikä siihen saanut enää softaa ja ajureita. logitechin kamera.

Sehän tässä on kumma, että jossain xp-versiossa toimi, toisissa ei. Samoin 7 Ult 32-bit löysi kuin löysikin siihen ajurin ihan itseltään, mutta nyt 7 Pro 64-bit ei.
        Joitain Logitecheja koetin, mutta ei natsannut.
        Ei muuten, mutta kuvapuheluissa vielä kävisi.

• 12+++
        12++ kirjoitti:

Sehän tässä on kumma, että jossain xp-versiossa toimi, toisissa ei. Samoin 7 Ult 32-bit löysi kuin löysikin siihen ajurin ihan itseltään, mutta nyt 7 Pro 64-bit ei.
        Joitain Logitecheja koetin, mutta ei natsannut.
        Ei muuten, mutta kuvapuheluissa vielä kävisi.

Taitaa bittisyys pykiä, kun ei auttanut ajurien kopioiminen Ultimatestakaan. No, uutta matoa koukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe