Miksei vaikka, "tietokoneesi on superhypersuojattu".
Mihin voi lähettää e-mailia?
Miksi Avastissa lukee "tietokoneesi on täysin suojattu"
21
272
Vastaukset
ensinnäkään se ei ole hypersuojattu ja toisekseen se ei ole edes täysin suojattu. (paitsi avastin mielestä).
eli turhaan lähetät postia :)- täyspäinen?
Mitä et ymmärrä suomen kielen sanassa 'täysin'?
Täysin pyöreä, huomaatko ristiriidan?- åpuuyä
Mielestäni pelkällä virustorjunnalla ei voi saada tietokonetta täysin suojatuksi, edes superhyper asetuksilla.
- ympäripyöreä
åpuuyä kirjoitti:
Mielestäni pelkällä virustorjunnalla ei voi saada tietokonetta täysin suojatuksi, edes superhyper asetuksilla.
Mainosmiehen kotkotuksia. Ei kai kukaan markkinoi tuotettaan 'suojattu osin'.
- Pentti Neloinen
åpuuyä kirjoitti:
Ei varsinkaan Windovsia.
- upuntu 10.04 Läts
Asenna Upuntu 10.04 LTS niin kaikki on superhypermegaultraextraturbo suojattu.
Minäkin asensin ja on kaikki on varmasti suojassa. Koska nettiin ei edes pääse enään eikä mikään toimi muutenkaan, niin ei mikään myös pääse saastumaan.- Joo, näin huomasin.
Harrastukset loppui siihen paikkaan, kun ubuntulla yritti. Nyt taas Windowsilla ja hyvin pelaa!
Kuluttaja-asiamiehelle. Kuningaskuluttajakin saisi tästä huijauksesta aineksia ohjelmaan.
- manit pois
Voiko M-Karin palauttaa jonnekin, ihan minne vaan kunhan mahdollisimman kaus vai pitääkö siitäkin peelosta valittaa kuluttaja-asiamiehelle?
- trojan32 oli kylässä
Päästin juuri troijalaisen koneelleni kyläilemään. Juotiin yhdessä troijalaisen kanssa pullakahvit ja juteltiin niitä näitä. Lopuksi lähtiessään troijalainen lupasi ettei tee mitään muutoksia koneeseeni kun olin niin ystävällinen. Heilutin vielä kättä hyvästiksi samalla kun troijalainen poistui johtoja pitkin jonnekkin. Eli ei siinä mitään suojia tarvitse riittää kun on vain ystävillinen:)
- åpuuyä
Minä tarjoilen troijalaisille Jatimatikkia. I
- taitaa olla linuks?
Linuks käyttäjät elävät juuri tuollaisessa taikakuplassa ja höpöhöpömaassa viruksien kanssa kahvitellen. Kun uskovat etteivät tarvitse mitään virusturvia.
- hölmöläisen hommaa
taitaa olla linuks? kirjoitti:
Linuks käyttäjät elävät juuri tuollaisessa taikakuplassa ja höpöhöpömaassa viruksien kanssa kahvitellen. Kun uskovat etteivät tarvitse mitään virusturvia.
Mitä sitten virusturva tekisi kun ei ole viruksia? Pyörisi tyjhän panttina ja söisi koneen resursseja. Ja käyttäjän rahoja.
- taikakupla maa
hölmöläisen hommaa kirjoitti:
Mitä sitten virusturva tekisi kun ei ole viruksia? Pyörisi tyjhän panttina ja söisi koneen resursseja. Ja käyttäjän rahoja.
Joo ei ole näköjään viruksia. Linuks käyttäjät tarjoaa niille kahvia ja juttelee niden kanssa mukavia.
- piparia
Tarjositko myös linux-torttua?
- kyllästynyt tähän
piparia kirjoitti:
Tarjositko myös linux-torttua?
Kyllä on Suomalaiset idioottia kansaa tämän sivuston perusteella. Kun joku kysyy asiallisen kysymyksen mistä aiheesta tahansa niin vastaillaan täysin sekopäisesti ja asiattomasti. Jos on aikaa ja kiinnostusta ihmisillä tällaiseen niin ei voi aivan terveitä olla sellaiset henkilöt.
- E.I. Hitto
kyllästynyt tähän kirjoitti:
Kyllä on Suomalaiset idioottia kansaa tämän sivuston perusteella. Kun joku kysyy asiallisen kysymyksen mistä aiheesta tahansa niin vastaillaan täysin sekopäisesti ja asiattomasti. Jos on aikaa ja kiinnostusta ihmisillä tällaiseen niin ei voi aivan terveitä olla sellaiset henkilöt.
Nuo linuxkäyttäjät ovat keskimääräistä typerämpiä ja siksi saamme kiittää jokaisen ketjun sotkemista linux väitetystä paremmuudesta. Kuka hullu nyt jonkun amatööriräpellyksen asentaa ja sillä sitten luulee pärjäävänsä oikeassa elämässä.
- On yksi hullu
E.I. Hitto kirjoitti:
Nuo linuxkäyttäjät ovat keskimääräistä typerämpiä ja siksi saamme kiittää jokaisen ketjun sotkemista linux väitetystä paremmuudesta. Kuka hullu nyt jonkun amatööriräpellyksen asentaa ja sillä sitten luulee pärjäävänsä oikeassa elämässä.
Mad M-Kar luulee pärjäävänsä ja ilmeisesti uskoo myös joulupukkiin ja siihen, että hänen upupaja pärjää kovassa kilpailussa.
- Museo Arkisto
Kyllä. Suomalaiset on idiootteja, varsinkin ne jotka nostavat jotain 4 kuukautta vanhoja viestiketjuja takaisin esiin.
- 22
Mitä linuxlaiset ovat?
Eikö ne windowslaiset taas aloittanut tässäkin jutussa sekoilemaan.
Linuxiin ei ole tehty toimivia viruksia ja sekö sapettaa........... - protection!
Täysin suojattu windows:
http://gallery.hd.org/_tn/std/bizarre/how-to-stop-computer-viruses-with-a-condom-on-the-modem-lead-ANON.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991