kuinka flirttailla?

poikajokuvaan1996

otsikko kertoo jo kaiken ja antakaa ihan asiallista vinkkiä kiitos!

28

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkonäön kehuminen varmaan riittää tuossa iässä.

Ei mitään, "Oot vitun kuumis hei, mennääx panee?", koska ne ei toimi. Ellei sitten vastapuoli ole blondi.

• ____________________

tai pissis.

• Tosiaan kannattaa kehuu ulkonäköö ja vaiks muutenki kehuu :)

• poikajokuvaan96

no jos ny unohettas iät ja kertositte kiitos!

• dffgssdfggdfsgfdfdfg

Nä vähän tääl 18 vuotias jätkäki kaipais vinkkii, et ei se iästä ole kiinni!

• simpukankuori

Oon kiltti ja vastaan näihin ikuisuuskysymyksiin. : D Oon tyttö, 19 jopa, mutta ei se iästä ole kiinni. Tässä siis vinkkejä jotka toimii 12-100 vuotiaille.

1. No se silmiin katsominen. Katso ihastustasi niin, että hän näkee sen.
      2. Hymyile.
      3. Katso poispäin ja katso häntä hetken kuluttua uudestaan.
      4. Hakeudu hänen lähelleen samaan porukkaan ja osallistu keskusteluun, mutta aina kun sanot jotain tai hän sanoo jotakin, katso ensiksi häntä - viestität, että pidät hänen mielipidettään eniten arvossa.
      5. Koita myös kuunnella, mitä hän sanoo, vaikka vaikeaa olisikin (kun se on niin söpö ja kaikkee)
      6. Muistele aikaisempia keskusteluitanne - hän tajuaa, että olet oikeasti kuunnellut ja haluat puheisiin juuri hänen kanssaan.
      7. Anna katseesi liikkua välillä koko kasvojen alueella, ei vain silmissä - huulissa vaikkapa (tahtoisin suudella sinua)
      8. Puhu kivoista asioista, joille nauratte yhdessä. Kerro jotain vähän noloa itsestäsi, vaikka joku kömmähdys, jolle voitte yhdessä nauraa - sinä luotat häneen ja haluat jakaa itsestäsi vähän enemmän
      9. Kosketa kevyesti. Huomaa muka joku roska hänen olkapäällään. "Hei sulla on tossa jotain", nyppää se "jotain" pois ja vilkaise häntä silmiin, virnistä ujosti ja jatka jutustelua kuin ei mitään (jännite! Molemmat tietysti ymmärrätte jo tämän hipaisun merkityksen, heh)
      10. Ole kohtelias, jos huomaat että häneltä putoaa jotain, nosta se, miehenä tietty avaat oven jne. Näihin liittyy aina se silmiin katsominen ja hymy.

Eli pelkällä katseella oikeastaan sen parhaimman flirtin saa aikaan, toimii paremmin kuin härski läppä.

Itsellä on tapana osin tiedostamatta hiplata niskan ja kaulan aluetta, pyöritellä esim. kaulakorua kun juttelen Hänelle. En tiedä oikein mistä johtuu, luin joskus jostain että se on jokin signaali sille, että haluaisi koskettaa toista juurikin siitä niskasta (joo-o, kaulasuudelmafetissi . : D). Ja kun juttellaan, joskus vähän kiusoittelen häntä jostain, ei siis mitään vittuilua, vaan juurikin sellaista, mille voimme molemmat nauraa (meidän juttumme, yhteinen pikku salaisuus).

Tytöistä ja varmasti pojistakin on toki aina kiva kuulla joku ulkonäköönkin liittyvä kohteliaisuus, joku neutraali "jännä koru" (tällöin voit jopa ottaa siitä kiinni ja tarkastella lähemmin -> "viaton" kosketus! ; D) tai "onpa sulla pitkät hiukset" (ja ihaileva silmäys, ei edes tarvitse sanoa "nätit hiukset" koska silloin se on vähän, no, imelää...). Ei siis mitään "vitsi sulla on hyvät ryntäät tai tiukka perse". : D Tuommoisia viattomia, muka neutraaleja huomautuksia, joiden painoarvo on kuitenkin suunnaton. Kohteliaisuudet muistaa jopa lopun ikäänsä.

Flirttailu on taitolaji, sen oppii vähitellen. Kaikki on enemmän teoissa kuin sanoissa, ruumiin kieli joutuu tässä koetukselle. :) Siitä tulee molemmille hyvä mieli eikä sen tarvitse mennä mihinkään vakavaan. Itse useinkin vähän flirttaan jopa kaupankassalle hymyllä ja silmiinkatsomisella ja on aina kiva, jos toinen vastaa hymyyn ja voi lähteä kaupasta taas vähän iloisempana. Jos kuitenkin huomaat, ettei toinen ole yhtään messissä, ei vastaa katseeseen tai hymyyn ja on muutenkin etäisen oloinen, kannattaa jättää juttu sikseen.

Tällästä. Kivaa kevättä vaan kaikille! ; D

• ..

Kiitos simpukankuori vinkeistä, täällä eräs ainakin arvostaa niitä todella. ^^

• takahikiän asukki

lissää vinkkiä kiitos
      t.takahikiän asukki

• joku tyyppi

kiitti simpukankuori vinkeistä

• matti näsä

nii kiitti tosi hyviä heti toimi:)

• simpukankuori
    • tämänhulluudenaloit.

lissää vinkkiä vain!

• needHELP!

oon ihastunu yhteen nuorempaan poikaan mun koulusta. Ei olla koskaan puhuttu, eikä se välttämättä tiiä mun nimeekään ku ei olla faacebookissa kavereita Kuinka saisin kiinnitettyä pojan huomion itseeni, tai muuten vaan huomaamaan mut?mulla ja varmaan muillakin) on sellanen "refleksi", et ku kattoo suoraan silmiin ni kääntää heti pään pois ettei vaikuttais joltai stalkkerilta. Aina ku saan sen silmät muhun ni heti ku katon sitä ni se kattoo muualle. Eikä se sitte toistamiseen kato enää mua. Eli flirttailu on sen kaa melko vaikeeta. Haluisin päästä ees juttelee sen kaa. Mitä uskotte, et jos "vahingossa" tiputan hanskan sen eteen ni nostaaks se sen mulle? Olisko sillon hyvä hetki jutella ja millasista aiheista? Mulla ei oo yhtään kaveripoikii ni en tiiä... Entä olisko hyvä idea facebookissa "vahingossa" lähettää sille viesti ja sit olla sillee "sori, tää viesti oli mun kaverille ja sit alkaa juttelee. Mitä pojat ajattelee jos (joskus ees saan sen kattomaan muhun pidempään) silmäniskuista tai perseelle läpsäsystä jos on slap an ass -päivä? Eniten haluisin saada tietää miten pääsisin lähestyy sitä helposti ja mistä aiheista kannattais puhuu...? Toivottavasti pääsette vastaamaan pian ku kohta on ystävänpäivä ja haluisin ennen sitä tietää jotain niksei. Vaikka ystävänpäivä oliski menny voitte vastailla tähän. Kaikki hyvät kikat olis kiva tietää! :)

• kkkko

Useilla yläasteilla on se "halipäivä" aina ystävänpäivänä, ja ainaki meillä tuntemattomatkin halas toisiaan. Siinä ois hyvä alotus puhua jotain ja vois sit myöhemminki koulussa aina moikata tms.
      Mitään facebook-viestiä en menis pistämään, varsinkaan kun ette edes ole kavereita niin joku "oho piti mennä frendille" -viesti ois kyl aika selvä että ei tosiaan pitänyt kaverille mennä. :D Voithan sä sitä pyytää kaveriks ja sit jos se hyväksyy niin mennä puhumaan jotain jee ootko se meiän koulussa oleva en ollu varma hehehee ootko millä luokalla joo se ope on ärsyttävä jippii. Jotain päivänselvää asiaa. Kyllä huomaat jos poikaa ei kiinnosta puhua sun kanssa.
      Mieluummin koitat kuitenkin saada siihen jotain kontaktii ennen kun meet fb:n kans säheltämään. Kuitenki "huolestuttavaa" et se poika ei hae suhun minkäänäköstä katsekontaktia ja kääntää katseen heti pois. Voisit vaikka ens kerralla kun katsot sitä niin hymyillä kun katseenne kohtaa ja kääntää itse katseen pois ja takaisin ja katsoa kattooko se sua vielä. Jos ei tehoa, niin en usko että sitä kiinnostaa sun seura millään tavalla.
      Ja älä mene tiputtelemaan sun hanskoja ympäri käytäviä että se nostelis niitä, en usko että tuon ikäinen poika nostaa jonkun tuntemattoman hanskan käytävällä, ellei sitten tilanne ole sellainen että kävelet hänen edessään ja et huomaa kun hanska tippuu ja jatkat matkaasi. Se on sitten sääli jos hanska jää paikoilleen siihen lattialle. :D

• needHELPagain

kiitti ku vastasit! :) joo, meilläkin on se halipäivä, mut meijän koulussa yleensä ollaan ainakin jo tuttavia ennen haleja. Varmaan nyt eka lisään sen fb:ssä ja katon sitte mitä käy. Toi perseelle läpsäsy on ehkä vähän liian tunkeileva. Mut voisko se toimii et sit facebookis lähettäis viestin "sori saatoit varmaa hämmentyy siitä läpsäsystä mut mun kaverit löi vetoo uskallanko läpsästä koulun parhaimmannäköstä poikaa"...? :D

• kkkko

Joo no mun mielestä vois, mutta kannattaa eka miettii tilannetta itsesi kohdalta, itse ainakin mietin aina monelta kannalta asiat. Eli jos joku tuntematon tulisi sua läppäsemään, niin miten reagoisit miellyttävän/epämiellyttävän läppäsyyn?
        Jos sulla pokka riittää tohon niin tee ihmeessä niin, mutta jos meet läppäsemään niin älä oo heti sen jälkeen että HIHIII TEIN SEN ja juokse karkuun vaan vaikka kävele kavereittesi kanssa samalla ohi, läppäse ja kun poika kääntyy niin hymyile vaan ja tee semmonen viekas ilme ja mene pois tilanteesta. Ja sitten tuo viesti.
        Toisaalta taas tuosta poika selkeästi huomaa että olet huomannut hänet, ja on aika "sääli" jos hän ei itse tiedä kuka olet/häntä ahdistaa sinun "seurasi" tai hän ei vaan ole kiinnostunut susta tai paljastuu kusipääksi joka naureskelee asialle kavereidensa kanssa. Oletko valmis siihen että jutussa saattaa käydä myös huonommin? Ettei sitten jälkeemäin kaduta. :)
        Mutta toteuta ihmeessä jos olet varma ja tule kertomaan miten meni.

• helppiii
        kkkko kirjoitti:

Joo no mun mielestä vois, mutta kannattaa eka miettii tilannetta itsesi kohdalta, itse ainakin mietin aina monelta kannalta asiat. Eli jos joku tuntematon tulisi sua läppäsemään, niin miten reagoisit miellyttävän/epämiellyttävän läppäsyyn?
        Jos sulla pokka riittää tohon niin tee ihmeessä niin, mutta jos meet läppäsemään niin älä oo heti sen jälkeen että HIHIII TEIN SEN ja juokse karkuun vaan vaikka kävele kavereittesi kanssa samalla ohi, läppäse ja kun poika kääntyy niin hymyile vaan ja tee semmonen viekas ilme ja mene pois tilanteesta. Ja sitten tuo viesti.
        Toisaalta taas tuosta poika selkeästi huomaa että olet huomannut hänet, ja on aika "sääli" jos hän ei itse tiedä kuka olet/häntä ahdistaa sinun "seurasi" tai hän ei vaan ole kiinnostunut susta tai paljastuu kusipääksi joka naureskelee asialle kavereidensa kanssa. Oletko valmis siihen että jutussa saattaa käydä myös huonommin? Ettei sitten jälkeemäin kaduta. :)

Kysynpähä vaa tytöt.mitä se tarkottaa ko jos katon mun ihastukse kohdetta ja se huomaa ja kattoo sit melkee heti kääntää pois ja vähän ajan pääst takas.ois kiva vaa tietää mitä toi tarkottaa.
        IKÄ ON 14 SILLÄ TYTÖLLÄ

• nHa2
        kkkko kirjoitti:

joo katon toteutanko tota läpsäsyy ja kerron miten käy. Ite olisin kyl imarreltu jos joku läpsäsis sillee "hyvä perse!" :D

• nHa3
        helppiii kirjoitti:

Kysynpähä vaa tytöt.mitä se tarkottaa ko jos katon mun ihastukse kohdetta ja se huomaa ja kattoo sit melkee heti kääntää pois ja vähän ajan pääst takas.ois kiva vaa tietää mitä toi tarkottaa.
        IKÄ ON 14 SILLÄ TYTÖLLÄ

ja nyt viel vastaan nimimerkille helppiii kun oon ite tyttö:itekki käännän aina katseen pois jos joku tuntematon/puoltuttu kattoo mua. Mut mun mielestä on aika ratkasevaa jos kattoo toisenki kerran. Se kertoo kiinnostumisesta? ;D

• kehash
        nHa2 kirjoitti:

joo katon toteutanko tota läpsäsyy ja kerron miten käy. Ite olisin kyl imarreltu jos joku läpsäsis sillee "hyvä perse!" :D

Kuinka vanha olet? Meinaan että jos mä tekisin noin näin lukiossa niin saattaisi olla että saan mustan silmän aika nopeesti :D

• nhp4
        kehash kirjoitti:

Kuinka vanha olet? Meinaan että jos mä tekisin noin näin lukiossa niin saattaisi olla että saan mustan silmän aika nopeesti :D

vikaa vuotta yläasteella eli siis 15

• La Mariposa
        helppiii kirjoitti:

IKÄ ON 14 SILLÄ TYTÖLLÄ

Tyttönä käännän itsekin katseen kun ihastus katsoo mua. Ujostuttaa. Eiköhän se tyttö susta pidä kuitenkin :)

• neeeeeedheeelp

haluaisin tietää viel mitä ajattelette tästä ideasta: meijän koulussa saa sillon ystävänpäivänä laittaa kirjeen joko julkiseen -tai henkilökohtaiseen boxiin. Julkksessa se luetaan kaikkien kuullen koulun radiossa ja henkilökohtaisessa se kuljetetaan henkilölle itselleen luettavaaksi. Oliksko hyvä idea kirjottaa sille pojalle? Ja kannattaisko paljastaa siinä mun omaa nimee? Lähettäiskö kumpaan boxiin? Nopeita vastauksia, ei oo enää paljoo aikaa

• epäjulkisuus

ei tosiaankaan julkiseen omalla nimellä varmaan kannattaa pistää mutta tuo on tosi hyvä idea

• US

Älä nyt jumalauta laita julkiseen.

• 00

Ei muuten kannata kylää liika ku mun luokal on yks tyttö joka kokoajan kattoo mua. Se rupee oikeesti ahdistaa. Et voitte vähän aikaa kattoo sitä ja sitten PUHUMAAN IHASTUKSELLENNE!!!

• fadsfdasf4234

Tee se
      ^ ^ juttu :)

• DontNeedHelp anymore

tein siis näin: kirjotin sille kirjeen, jossa kerroin sille et pidän siitä. Laitoin sen sinne henk.koht boxiin. Kirjeen loppuun kirjotin ohjeen miten se voi selvittää kuka sen kirjeen lähetti jos se haluu tietää. Nyt on hyvä olo ku oon saanu kertoo mun tunteista sitä kohtaan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe