kuinka aloittaa keskustelu tytön kanssa?

apuva pyydän : o

Eli olen 17v poika ja sinkku :/ Niin kysyisin sellasta että kuinka aloittaa keskustelu jonkun tytön kanssa? olen tosi ujo ja pelkään että nolaan itseni :D
Tietäisin yhden kenen kanssa haluaisin jutella mutta en tiedä kuinka aloittaa!

29

16094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gasgsgdfg

      Itekkin haluaisin tietää vastauksen kyseiseen kysymykseen :)

    • ehdotus

      Sanokaa vaik et,Moi!Mitä kuuluu?

    • tyttö minäkin

      no siis hymyile ja moikkaa ensin, kysy mite menee, tällee aluks. oo rento koska sen huomaa jos on hermostunu nii sillon voi tilanne mennä vähä epämukavaks... tytöt tykkää kun ne huomataan eli rohkeesti moikkaamaan :D
      Kehu tyttöä, sano vaikka et sil on kauniisti hiukset tai jtn! se on varmasti tosi kivaa kuultavaa!
      sitte kysy silt vaik jotai koulust, mitä aineit sil on ens tunnil ja näin :) onnee sulle ^^

      • 19dprAifor35

        ei kai kukaan nyt mene randomisti jollekin tuntemattomalle tytölle kehumaan hänen hiuksiaan tai muutakaan..? en ainakaan itse menisi, ja jos mulle tulis joku tollee ni olisin kyl vähän ihmeisssäni...kuvittele nyt tilanne kun joku jätkä tulee sun naaman eteen ''SUL ON KIVA TUKKA''


      • Anonyymi
        19dprAifor35 kirjoitti:

        ei kai kukaan nyt mene randomisti jollekin tuntemattomalle tytölle kehumaan hänen hiuksiaan tai muutakaan..? en ainakaan itse menisi, ja jos mulle tulis joku tollee ni olisin kyl vähän ihmeisssäni...kuvittele nyt tilanne kun joku jätkä tulee sun naaman eteen ''SUL ON KIVA TUKKA''

        No ei kukaa ny tuukkaa et " hei sul on kiva tukka" suk pitää vaa niiku saada sen huomio jotenki esim. Sä näät jonkun jossakin ulkona, nii meet vaa rennosti sen luo sähä voit sanoo jonku isku lauseen mut meet vaa moikkaan kusyt numeroo ja tällee ps. En ole asiantuntia


    • Tyttölukiolahti

      Rohkeesti vaan moikkaat kun kuljet sen ohi vaikka koulussa ja tietysti hymyilet. Oon kans sitä mieltä että kannattaa kehua vaikka et "vitsi ku sulla on tosi nätisti hiukset tänään" tai että "sopiipa toi paita sulle hyvin".

      Kannattaa ettiä vähän yhteisiä puheenaiheita, et yritä vaikka ottaa selvää mitä tää tyttö harrastaa tai et jos vaikka tykkäätte samoista asioista. Mut ÄLÄ ala esittää että tykkäisit vaikka oopperasta jos se tyttökin tykkää, koska tää tulee kuitenkin ilmi jossakin vaiheessa ja sit se on tosi noloa selitellä.

      Toivon että saat kerättyä tarpeeks rohkeutta ja meet juttelemaan :) vaikka ootkin ujo. Ujot pojat on tosi sulosia kun ne punastelevat kun yrittää jutella tytöille. Mun poikaystävä oli ihan samanlainen sillon alkuaikoina :D se oli niin söpöä... Mutta siis sitä yritän sanoa että ujoudessa ei todellakaan ole mitään vikaa ja tsemppiä sen tytön kanssa :)

      • Hirvikala123

        ylä koulussa mun luokalla on yksi tyttö josta tykkään mutta en uskalla mennä puhumaan sille vaikki se on puhunut mulle joistain pikku asioista. jos oisi hyviä vinkkeja tämmöiseen tilanteeseen. tiedoksi vielä olen kahdeksannella luokalla. aijoin esim kysyä sitä tanssimaan 9lkn itsenäisyys päivän tanssiaisiin. oon vähän ujo puhumaan tytöille. ja muut saattaisivat kuulla ja epäillä että oon rakastunut siihen tyttöön. oon kyllä oikeesti rakastunut siihen ihanaan vaalea hiuksiseen tyttöön. Vielä aina kun kävälen sen ohitse mun pitää päästä nopee pois koska sen lähellä aina melkein puhuu muita tyttöjä. Jos oisi kellään hyviä vinkkijä niin pliis laittakaa!


      • mbbbbbbb

        Olen sinun kanssa samassa tilaanteessa. Minäkin tykkään vaalea hiuksisesta tytöstä ja olen itsekkin kahfeksannella luokalla ja en uskalla puhua sille tytölle muutakun välillä pikku juttuja.


      • 28493tuntematontyttö
        Hirvikala123 kirjoitti:

        ylä koulussa mun luokalla on yksi tyttö josta tykkään mutta en uskalla mennä puhumaan sille vaikki se on puhunut mulle joistain pikku asioista. jos oisi hyviä vinkkeja tämmöiseen tilanteeseen. tiedoksi vielä olen kahdeksannella luokalla. aijoin esim kysyä sitä tanssimaan 9lkn itsenäisyys päivän tanssiaisiin. oon vähän ujo puhumaan tytöille. ja muut saattaisivat kuulla ja epäillä että oon rakastunut siihen tyttöön. oon kyllä oikeesti rakastunut siihen ihanaan vaalea hiuksiseen tyttöön. Vielä aina kun kävälen sen ohitse mun pitää päästä nopee pois koska sen lähellä aina melkein puhuu muita tyttöjä. Jos oisi kellään hyviä vinkkijä niin pliis laittakaa!

        Ite oo tyttö 8 lk lla ja oon menossa ens vklp na riparille, enkä tiiä miten aloittaa keskustelu ventovieraalle tytölle(tai pojalle) oon siis menossa yksin ku ei oo saman ikäsiä kavereita, enkä tunne sieltä ketää... :((


      • Anonyymi
        Hirvikala123 kirjoitti:

        ylä koulussa mun luokalla on yksi tyttö josta tykkään mutta en uskalla mennä puhumaan sille vaikki se on puhunut mulle joistain pikku asioista. jos oisi hyviä vinkkeja tämmöiseen tilanteeseen. tiedoksi vielä olen kahdeksannella luokalla. aijoin esim kysyä sitä tanssimaan 9lkn itsenäisyys päivän tanssiaisiin. oon vähän ujo puhumaan tytöille. ja muut saattaisivat kuulla ja epäillä että oon rakastunut siihen tyttöön. oon kyllä oikeesti rakastunut siihen ihanaan vaalea hiuksiseen tyttöön. Vielä aina kun kävälen sen ohitse mun pitää päästä nopee pois koska sen lähellä aina melkein puhuu muita tyttöjä. Jos oisi kellään hyviä vinkkijä niin pliis laittakaa!

        alota vaik lisäämäl snäpis ja siel niiku tervehit ja alotatte keskustelun aiheen. Sitte kerrot et oot samast koulust esim tai et oot sen rinnakkais luokalt paitsi siis jos tunnette jo toisenne sillee. Alotat vaa keskustelun mut jos se on sellane tosi välin pitämätön ja ei niiku piittaa tai vaa jos se on joku slay pick me tyttö nii ne kannattaa vaa heittää roviolle


    • tyttötällainen94

      Samalla kaavalla meidän tyttöjenkin kanssa voi aloittaa keskustelun, kuin kenen tahansa ihmisen (: Ei sulla tarvitse olla edes mitään erikoista aihetta, eikä tarvitse välttämättä edes kehua, jos ei tunnu luontevalta. Jutun voi mielestäni aloittaa ihan arkipäiväisillä jutuilla (:
      Älä ota turhia paineita, niin hyvin se menee! Tsemppiä =)

    • sampsa:D

      Hehe, sama ongelma täälläkin :D Outoa kun esimerkiksi facebookissa juttu luistaa ihan hyvin (vaikka ei kauaa olla ees tunnettukkaa oikee yhtää) mut sit kun kasvotusten pitäis mennä ni tuntuu jotenki yht äkkii kauhee vaikeelt sanoo mitää ja sit pelkään kans et keskustelu jää siihe parii lauseesee mikä vast noloo oiski! :D

      Sit mul on viel seki ongelma et se tyttö on myös helvetin ujo niinkuin minäkin! >.<

      Must toi kehumine ei välttämättä oo mikää paras vaihtoehto, voi tulla jotenki liian "yllätyksenä" ehkä? Mut sillee oon aatellu et menis just jottai et " Mooi, mitäs sä?" tai sit just jotai koulujutuista juttelee...

      Lisää vaan neuvoja jos jollain on jotai lisättävää! Se on nii helppo sanoo et on siin rennosti mut kun se on vähä vaikeempaa toisille. :D

      • Anonyymi

        Siis jos se vast puoli on ujo nii sul on etulyönti asema ujoille on helpompi puhua kun sellasille slay tytöille ainaki yleensä ja ujot on söpömpiä


    • Ole oma itsesi!

      Heei, oon 15v tyttö ja aika ujo... Haluun vaan kertoo, että ei teidän poikien tarvi olla heti sellasia itsevarmoja ja rohkeita, on vaan tosi söpää jos edes uskallatte tulla moikkaamaan ja ehkä juttelemaan niitä näitä! :)
      Mutta älkää ihmeessä alkako puhumaan mistään peleistä, koska harvat tytöt tietää niistä mitään ja se saattaisi olla noloa tytölle...
      Tsemppii vaa!

    • akgsönahen

      Ei välttämättä koulujutuist kannata alkaa heti juttelee! :D Vaikka se onkin jotenki "helppo" aihe... On muuten vittumaista, jos se tyttö on yli ujo O.o kerran luulin löytäneeni kivan tytön ja jonkin aikaa juteltii ja mukamas tultii hyvin juttuun, mut sit tajusin että mitä helvettiä? se ei tyyliin koskaan alottanu keskustelua ite vaa se oli vähä semmosta lypsämistä... ei siitä mitää tullu

      • Anonyymi

        Sama se tunne on kyl ihan tosi vittu mainen.
        Mutta muista olla oma ittes ittes ja kohtelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se tunne on kyl ihan tosi vittu mainen.
        Mutta muista olla oma ittes ittes ja kohtelias.

        Ja vielä yks keskustelu aihe on ongelmista puhuminen. Tää toimii tytöillä ja pojilla.


    • juuuhhh

      Ota tyttöön katsekontaktia ja ku näät sen niin hymyile sille :) ja sitte voit mennä jutteleen ihan normaalisti, ihan vaan et mitä kuuluu tms

    • rasmus9

      minä voinalkaa olen 17v

    • pwfbdvckqd

      Mulla sama ongelma, mutta olen tyttö :D Oon ennen nolannu itteni vastaavas tilantees ku oon ruvennu puhuu yhelle pojalle mut ehkä kerään rohkeuteni ja alotan pian yhen pojan kaa keskustelun :D

    • ihmisetonomituisia

      Mä mietin vaan sitä et mikä idea on siinä et esittää vaikeasti tavoiteltavaa?? Keskustelu voi olla hiukka tylsää jos molemmat esittää samaa roolia... Iha naurettavaa sellanen esittäminen jutella voi iha normaalisti oli kiinnostunut tai ei, eikä se todennäköisesti vaikutakaa mitenkään muuten ku et se toinen vaa kyllästyy ku vastaukset on "juu, mm, nii, ok..." Miten sellanen voi ketään kiinnostaa??

      • onneomituisia

        puhut asiaa.


    • ei välttämättä toimi kaikille mutta usein käytän "moi" useammat naiset tykkäävät kun heitä kuunnellaan eli kävele kohteesi luokse ja kysy hänen päivästä kysy kuinka inhottava se naapurin räksyttävä koira taas on yöllä kun hän ei saa nukuttua

    • Kannattaa sanoa näin "Hikoilette yllättävän vähän noin lihavaksi naiseksi." toimii joka kerta

    • hbbhsszh

      Rohkeesti vaan käsi torttuun!

    • Ootko homo vai hetero? Puhu sille muijalle jos naisista tykkäät. Ei se sua syö mikki hiiri

      • Anonyymi

        Sanoo nimimerkillä@EtsinNaista22. Jos en väärin tulkittee toi 22 luku on su ikä "ehkä" eikä vieläkää mimmiä🦪


    • Jyry

      Mitähän tyttö arvelisi jos saisi sinulta viestin joka alkaa: Eli olen 17v poika. Onko etunimesi Eli? Israelissa on käytösssä tällainen nimi. Jos et tarkoita tätä, mihin edeltävään asiaan tuo "eli" viittaa? Sinmun pitäisi ensin opetella kirjoittamaa jotakuinkin ymmärrettävää suomea ettei haaveilemasi keskustelu tytön kanssa kariudu heti alkuunsa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe