Työ ei ollut sitä mistä haastattelussa oli puhetta, työilmpiiri erittäin huono, esimies ei halunnut tietää ettei työntekijät tule toimeen keskenään, työpaikalla harrastettiin henkistä kiusaamista...Masennuin, ahdistuin ja aloin voimaan fyysisesti pahoin. Irtisanoin itseni, koska mielestäni mikään työ ei ole sen arvoista että itse voi huonosti.
Tällä viikolla pitäisi sitten käydä työkkärissä kuuntelemassa haukut ja vastaanottamassa karenssi. Se pelottaa oikeasti, koska siellä ihmistä ei varmaan minun tapauksessani kohdella ihmisenä, vaan pidetään idioottina koska itse vapaaehtoisesti lähdin työstäni, vaikka minulla ei uutta työtä ole valmiina.
Pelottaa mennä työkkäriin
3
323
Vastaukset
- ^^^^^^^^^^
Mene lääkäriin ja yritä saada sairauslomaa. Olisi kannattanut hakea jo työssä ollessa.
- Pohjoisesta puhaltaa
ihmisenä olet viisas ei työpaikka saa olla painajainen eikä kenenkään tarvi kuunnella vittuilua ei edes TYÖKKÄRILTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kerro omin sanoin minkälaista sielä oli ja voit tilittää takasi jos ne kovin rupeaa vitsaileen siel tökäris! Täs sulle pieni vinkki tulevan varalle seuraavan kerran kun pääset töihin liity heti AMMATTILIITTOON ne auttaa jos työpaikalla tulee ongelmia ne auttaa viimeistään jos työnjohto ei oikein rupea millekkään! Sulla ei oo mitn. pelättävää mennä sinne tökäriin ei se ole sun syy jos työpaikalle on niin reikäpäistä porukkaa ettei sielä kertakaikkiaan voi olla mää pidän sul peukkuja et kaikki menee hyvin kyl ne asiat aina jotenkin lutviutuu ja jos ne perkeleen tökärin ämmät ei tajua et sul on ollu hankala olla siel töissä ja antavat karenssia nii ajattele että olkoon... Jos olet taloudellisessa ahdingossa voit hakea apua sossusta karenssin aikana!
- öiuglfy
Jos työnjohto on mulkku niin se on eikä siinä paljon liitot auta, elleivät työpaikalla kaikki kuulu liittoon ja luottamusmies asiat ovat reilassa. Ikävä kyllä näitä liittoon kuulumattomia vapaamatkustajia löytyy ja nimenomaan he pilaavat työnjohdon perseen nuolennallaan työilma piiriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019