Pieni vinkki teille, jotka olette viemässä naista treffeille.
Älkää viekö treffikumppanianne paikkaan, jossa tiedät olevan/käyvän ystäviä ja tuttuja.
Treffattava ei ole "näyttelyesine"!
Pieni vinkki treffeille.
32
4308
Vastaukset
- Burla
Treffi-seuralainen esittelee sut random-tutulleen nimeltä. Tuttu kysyy et onks tää nyt se josta sä hehkutit viime vuonna kn viimeks nähtiin...Seuralaises vastaa että eiiii,kun tää on siitä seuraava. Otteita elävästä (lepakko-)elämästä.
- ...
No eihän tossa ole mitään erikoista tai kamalaa... Tottakai on luonnollista, että on ollut edellisiäkin naisia..
Mutta jos ja kun treffiseuralainen vie treffeille paikkaan, jossa on hänen ystäviään ja seurusteleekin koko illan heidän kanssaan tai parhaimmassa tapauksessa vetää vaan pitkiä suudelmia ja kielareita ystäviensa kanssa ja treffiseuralainen on kuin ilmaa.
Entäs kun treffikumppani ilmoittaa yhteistä seuraa jonkun hänen kaverinsa kanssa esim. baarissa tai piknikillä ja käykin ilmi, että tämä sinun treffikumppani onkin epätoivoisesti rakastunut tähän ystäväänsä, jolta ei edes saa mitään vastakaikua ja sinä sitten siinä treffikumppanina olet taas jälleen kerran ilmaa...
Tai sitten, treffikumppanisi haluaa esitellä sinut ystävilleen ja ystävät ovat vilpittömästi iloisia kun treffikumppanisi on löytänyt seuraa, mutta itse treffikumppanisi flirttailee, kähmii ja suutelee vaan ystäviään...
Tai sitten tämä, että treffiseuralainen vie sut paikkaan, missä on sen ystäviä, koska halusi mielummin nähdä ystäviään kuin uutta treffikumppania ja siihen päälle sitten ystävä/tuttava (mies tai nainen)kiekaisee, että : "Ai moi kultsu, annatko panna sua takaapäin niin kuin viimeksikin ? tai, että : "Paljonko maksaa tällä kertaa ?"..
Tai jos oletkin menossa (bi(naisen kanssa treffeille ja nainen vie sinut baariin, missä "yllättäen" onkin hänen ex-poikakaveri,nykyinen ystävä ja kumppanisi yhtäkkiä kiinnostuukin vain miehistä ja viettääkin teidän yhteisen treffi-illan hänen ex-poikaystävänsä kanssa suudellen, hitaita tanssien jne. ja sinä vain kyykötät omassa pöydässä yksin..
Otteita myöskin tosielämästä.. - .*',;'''
... kirjoitti:
No eihän tossa ole mitään erikoista tai kamalaa... Tottakai on luonnollista, että on ollut edellisiäkin naisia..
Mutta jos ja kun treffiseuralainen vie treffeille paikkaan, jossa on hänen ystäviään ja seurusteleekin koko illan heidän kanssaan tai parhaimmassa tapauksessa vetää vaan pitkiä suudelmia ja kielareita ystäviensa kanssa ja treffiseuralainen on kuin ilmaa.
Entäs kun treffikumppani ilmoittaa yhteistä seuraa jonkun hänen kaverinsa kanssa esim. baarissa tai piknikillä ja käykin ilmi, että tämä sinun treffikumppani onkin epätoivoisesti rakastunut tähän ystäväänsä, jolta ei edes saa mitään vastakaikua ja sinä sitten siinä treffikumppanina olet taas jälleen kerran ilmaa...
Tai sitten, treffikumppanisi haluaa esitellä sinut ystävilleen ja ystävät ovat vilpittömästi iloisia kun treffikumppanisi on löytänyt seuraa, mutta itse treffikumppanisi flirttailee, kähmii ja suutelee vaan ystäviään...
Tai sitten tämä, että treffiseuralainen vie sut paikkaan, missä on sen ystäviä, koska halusi mielummin nähdä ystäviään kuin uutta treffikumppania ja siihen päälle sitten ystävä/tuttava (mies tai nainen)kiekaisee, että : "Ai moi kultsu, annatko panna sua takaapäin niin kuin viimeksikin ? tai, että : "Paljonko maksaa tällä kertaa ?"..
Tai jos oletkin menossa (bi(naisen kanssa treffeille ja nainen vie sinut baariin, missä "yllättäen" onkin hänen ex-poikakaveri,nykyinen ystävä ja kumppanisi yhtäkkiä kiinnostuukin vain miehistä ja viettääkin teidän yhteisen treffi-illan hänen ex-poikaystävänsä kanssa suudellen, hitaita tanssien jne. ja sinä vain kyykötät omassa pöydässä yksin..
Otteita myöskin tosielämästä..Kyllä se sitten kertoo jo jotain myös siitä treffikumppanista, joka lähtee treffeille tollasten "valioyksilöiden" kanssa. Ellei sitten ole kyseessä sokkotreffejä.
- Vakavamielinen
... kirjoitti:
Otteita myöskin tosielämästä..Loukkaavaa, sopimatonta ja anteeksiantamatonta käytöstä!
Mieluummin yksin kuin em. kaltaisessa seurassa.
Rakkaudessa ei toimita noin! - ...
.*',;''' kirjoitti:
Kyllä se sitten kertoo jo jotain myös siitä treffikumppanista, joka lähtee treffeille tollasten "valioyksilöiden" kanssa. Ellei sitten ole kyseessä sokkotreffejä.
Kyseessä nimenomaan ensimmäiset treffit vieraan ihmisen kanssa.
- lololzzz
Eikös tuollainen kerro jo enempi kuin tuhat tapaamista, joten melkein vois kittää nopeasta luonne-esittelystään.
- 20 +12
Hyvä Lololzzz :) hitsit kun tulee hyviä vastauksia :) kuka sä olet? ;)
- Jos tää on
20 +12 kirjoitti:
Hyvä Lololzzz :) hitsit kun tulee hyviä vastauksia :) kuka sä olet? ;)
se peppitossun toinen minä?
- Hemmis
Mä olin kerran sellaisilla ensirehveillä, jossa oli miltei koko nyk.tyttiksen perhe!
Se oli aika järkytys, mutta toivuin kyllä siitä ja neljäs vuosi yhdessä lähti juuri käyntiin:)
Se ei ollut suunniteltu juttu tyttikseltä ja sen takia siitä pääsi helposti yli.Mut oli ne "treffit" kuin jostain elokuvasta:D - En ihan ymmärrä?
Mitä järkee viedä treffeille leffateatteriin!?
Mulle tuli ainakin sellainen olo, että toi ei haluu jutella mun kanssa, eikä tutustuu muhun.Ei mua joku leffan katselu treffeillä kiinnosta, silloin pitäis tutustuu toiseen ihmiseen ja haluta kuunnella sitä.
Meluisat baarit on kans out!
Ja tietty missä on paljon kavereita, jotka tulee jatkuvasti moikkaa ja siten häiritsee keskittymistä siihen kenen kanssa on treffeillä.
Paras paikka missä oon ollu treffeillä, on puisto.Nurmikolla makoilu auringossa, katsellen pilvenhattaroita sinisellä taivaalla.Siis ihan unelma treffit!- 19+20
Leffateatteriin ehkä siksi koska jännittää ja pelottaa ettei saa sanottua yhtään mitään? Voihan sitten leffan jälkeen puhua, silloin on ainakin yksi takuuvarma puheenaihe; se leffa. Tietysti ois toivottavaa puhua muustakin, että tosiaan pääsis tutustuun ;)
Ei mun mielestä leffateatteritreffeissä mitään pahaa ole. Puistotreffit kuulostaa kivalta, mut tiedän et jännittäisin sellaisia etukäteen aivan kauheesti. Muuten oon vähän liiankin puhelias, mutta ihastuksen seurassa on aina vaikeeta ja meen lukkoon. - Avain vielä kateissa
19+20 kirjoitti:
Leffateatteriin ehkä siksi koska jännittää ja pelottaa ettei saa sanottua yhtään mitään? Voihan sitten leffan jälkeen puhua, silloin on ainakin yksi takuuvarma puheenaihe; se leffa. Tietysti ois toivottavaa puhua muustakin, että tosiaan pääsis tutustuun ;)
Ei mun mielestä leffateatteritreffeissä mitään pahaa ole. Puistotreffit kuulostaa kivalta, mut tiedän et jännittäisin sellaisia etukäteen aivan kauheesti. Muuten oon vähän liiankin puhelias, mutta ihastuksen seurassa on aina vaikeeta ja meen lukkoon.Oon samanlainen ihastuksen seurassa:(
Mut uskon kyllä että mun lukot aukene melko helposti oikeanlaisen ihmisen seurassa:)
Leffassa kyllä voisin ehtiä psyykkaa itseni hirmu jännittyneeseen tilaan, varsinkin jos leffa on pitkä...Miettisin vaan *apua, kohta tää loppuu, mitäs sitten...* :/
Puisto olis rauhoittava paikka kyllä.Siellä olis muitakin ihmisiä viettämässä aikaa, vois katella niitä siinä samalla.Tunnelma olis rentouttava
- apinaps
mä vien ainakin naisen suoraan pesääni, siis asuntooni. tarjoon vaikka kahvet vaikka en itse juo. kun ilta saapuu ja kuu nousee taivaalle saatampa ryhtyä romanttiseksi ja ehdottaa kuutamokävelyä. ''oho kappas tuossapa hyvä paikka naku-uinnille''. siitä se sitten lähtee.. tai sitten ei. :'D
- varovainen ehkä
Mä en lähde ensitreffeillä suoraan jonkun kotiin! Haluun ensin ainakin muutaman kerran treffata julkisella paikalla ja tutustua kyseiseen henkilöön ennenku astun sen "pesään".
Kuutamokävely olis ihanaa kyllä... - kolin nuotio
varovainen ehkä kirjoitti:
Mä en lähde ensitreffeillä suoraan jonkun kotiin! Haluun ensin ainakin muutaman kerran treffata julkisella paikalla ja tutustua kyseiseen henkilöön ennenku astun sen "pesään".
Kuutamokävely olis ihanaa kyllä...Mä menin ensi treffeillä aikoinaan ex-tyttöystävän kotiin(ajoin satoja kilsoja toiselta paikkakunnalta kotiin, ja tämän asunto sattui sijaitsemaan "matkan varrella". Ja koska kello oli illassa, kun saavuin paikalle, ja matkaa oli vielä parisen tuntia tehtänä ---> jäin samalla kertaa myös yöksi! :D Samassa sängyssä nukuttiin, molemmat ihan omissa laidoissaan ei niin mitään fyysisyyttä. Aamulla lähdin kotiin ajamaan tytön vielä nukkuessa. Siitähän se pikku hiljaa lähti ja melkein puoli vuotta sitäkin ihanuutta kesti, kunnes hänelle tuli sitoutumiskammo ja sanoi "ei". Terveisiä vaan suomen kolmanneksi suurimpaan kaupunkiin, jos sattuu kukista kaunein lukemaan! :P
- 12+18=30
kolin nuotio kirjoitti:
Mä menin ensi treffeillä aikoinaan ex-tyttöystävän kotiin(ajoin satoja kilsoja toiselta paikkakunnalta kotiin, ja tämän asunto sattui sijaitsemaan "matkan varrella". Ja koska kello oli illassa, kun saavuin paikalle, ja matkaa oli vielä parisen tuntia tehtänä ---> jäin samalla kertaa myös yöksi! :D Samassa sängyssä nukuttiin, molemmat ihan omissa laidoissaan ei niin mitään fyysisyyttä. Aamulla lähdin kotiin ajamaan tytön vielä nukkuessa. Siitähän se pikku hiljaa lähti ja melkein puoli vuotta sitäkin ihanuutta kesti, kunnes hänelle tuli sitoutumiskammo ja sanoi "ei". Terveisiä vaan suomen kolmanneksi suurimpaan kaupunkiin, jos sattuu kukista kaunein lukemaan! :P
Kuulostaa kivalta! :) Ja tutulta, olin itse juuri yötä ensitreffeillä tytön luona. Nukuttiin vierekkäin mutta kaukana toisistamme. Koko treffien ajan kyllä tuntui, että kiinnostus oli molemminpuolista, mutta kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta mihinkään fyysiseen, ei mitään halauksia tai pusuja. Olen melko varma, että hänenkin teki mieli suudella, mutta ei uskallettu...
Olisin kiitollinen jos viitsisit kertoa miten teillä edettiin tuosta? :) Kumman aloitteesta näitte seuraavan kerran? - kolin nuotio
12+18=30 kirjoitti:
Kuulostaa kivalta! :) Ja tutulta, olin itse juuri yötä ensitreffeillä tytön luona. Nukuttiin vierekkäin mutta kaukana toisistamme. Koko treffien ajan kyllä tuntui, että kiinnostus oli molemminpuolista, mutta kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta mihinkään fyysiseen, ei mitään halauksia tai pusuja. Olen melko varma, että hänenkin teki mieli suudella, mutta ei uskallettu...
Olisin kiitollinen jos viitsisit kertoa miten teillä edettiin tuosta? :) Kumman aloitteesta näitte seuraavan kerran?Kyllä ihan yhteisesti sovittiin tuona samaisena iltana, että varmasti nähdään piakkoin uudestaan. Ja jo heti viikon päästä tuosta olikin hänen vuoro tulla minun kotikaupunkiini ja kotiini. Tällä kertaa kylläkin ilmoitin, että on tosi mukava tyttö mutta itselläni ei mitään "fiilinkejä" häntä kohtaan. Eli tokat treffit oli sinäänsä ainakin hänelle varmaankin pettymys. Mutta jatkettiin netissä juttelua ja tekstiviestittelyjä, tuosta vielä kuukauden eteenpäin ja sitten aloin itsekin olla niin ihastunu, että se oli menoa vaan! :P Kolin yössä, nuotion äärellä sitten kysäsin, että saisinko jo vihdoinkin pussata, nii siitä se sit lähti. :) oi niitä aikoja.. Ite on täytynyt olla ollut super ihastunut, kun kepeästi jaksoin ajaa 5h suuntaansa tytön luokse, joka ikinen viikonloppu :D
hei saisiko viedä sinut mun pesä vaikka jos käy tuon kahville ja nukkuitaisi vierekäin jos käy vai mitä sanot olisiko hyvä idea haluan tutustua sinun t.nana :D
- cookiecutter
Oikeasti kamalia kokemuksia, etenkin ketjun alkupuolella.
Jos vien tytön treffeille, siihen kuuluisi kahvila tai rafla, ehkä jopa piknik puistossa. Puhuminen on kuitenkin avainsana, enkä ole hiljaisimmasta päästä, joten olisi aivan ihanaa viettää useampi tunti vaan jutellen ja kuunnellen treffiseuraa.
Olen absolutisti, joten käyn melkoisen harvoin baareissa, korkeintaan tosiaan sellaisissa, joissa meteli ei häiritse juttelua. Tai siis sosiaalisista syistähän baariin menisin, mutta en pidä sitä mitenkään hyvänä treffipaikkana. Siellä pyörii ympärillä liian paljon ihmisiä liian lähellä.
Jos toisen tyttösen kanssa pelaa kemiat yhteen, voi kahvilatreffeistäkin yllättävän intiimi kokemus, aivan kuin ei muita koko paikassa olisikaan.
Olen myös melko varovainen ja tahdon tutustua ennen kuin menen kenenkään kotiin tai kukaan tulee omaan kotiini.
Tosin täällä kovasti tuomittiin leffatreffejä, olenko siis ainoa, joka tykkää supista ja jutustella hiljaa läpi leffan. Varoitan aina leffaseuraa, että en osaa pitää suutani kiinni automaattisesti, jos haluaa, että pistän huulet suppuun, täytyy pyytää erikseen. Eli ei mulle leffatreffitkään mitenkään negatiivinen juttu ois, paitsi jos toinen sanoo: "Hys, kato leffaa!"- Ssssshhhhh!
Jos mun treffikumppani supattais läpi leffan, mulle tulis siitä semmoinen ensivaikutelma että se vähät välittää häiritseekö se muita leffateatterissa!
- cookiecutter
Ssssshhhhh! kirjoitti:
Jos mun treffikumppani supattais läpi leffan, mulle tulis siitä semmoinen ensivaikutelma että se vähät välittää häiritseekö se muita leffateatterissa!
Supina on myös tietynlainen synonyymi kuiskimiselle, jos on taito kuiskia hiljaa leffaseuralaisen korvaan, niin ei siitä kyllä häiriinny kukaan. Tai sitten oon sattunut aina leffaan silloin, kun paikalla on pelkkiä kuuroja tai huonokuuloisia (tosi todennäköistä).
Kyllä muakin häiritsee kuuluva juttelu, mutta pientä kuisketta ei kyllä edes kuule. Oon itsekin nähnyt, kun joku kuiskii jotain toiselle leffassa, mutta en kuullut sanaakaan - ja niin sen kuuluu mennäkin, eikös. Siks toisekseen aina ei ole leffassa ensi-ilta, kyllä salit toisinaan melko tyhjiäkin on. Jos seuraavat leffankattojat istuu viis riviä edempänä, niin ne ei kyllä kuule hyvällä tahdollakaan.
- Sinkku taas
Mä en ole ikinä käynyt treffeillä.
Veiskö joku mut ;-)- 18+8=26
Mä olen tänään menossa jälleen yksille, vaikka vannoin, että en enää lähde tähän. Minulla on pelkästään hyviä treffikokemuksia, kivoja juttuhetkiä kahvin tai ruuan on ollut ja kaikki on mennyt omasta mielestä hyvin, mutta koskaan yksikään nainen ei ole halunnut tavata toistamiseen. Joten ilmeisesti olen ollut ainoa, jolla on kivaa :D Leffatreffit olisivat varmaan kivat, vaikka niitä en olekaan koskaan kokeillut. Tällä kertaa on huvipuistotreffit edessä. Kyllä, huvipuistotreffit. Ainakin tällä kertaa treffikumppanin vatsan pohjalla luulisi tapahtuvan jotain, vaikka se ei johdukaan minusta :D Baariin en kuitenkaan ikinä lähtisi treffeille, sillä se on kehnoin tutustumisympäristö, minkä voin kuvitella. Edellä lukemani perusteella kuitenkin baaritreffit ovat ilmeisesti ihan yleisiä, mikä tuli minulle oikeastaan yllätyksenä. No, kukin tavallaan.
- dzsbhdrthn cty
ken mahtaa hän olla ja mistä päin? :)
- ulkona
Suosittelen treffejä jonnekkin laavulle yms. Siis jos on mahdollisuus. Vein exäni sinne. Oli vaahtokarkit, kaakaot ja tulitikut. En vaan perhana osannu sytyttää sitä nuotiota :D Siinä meillä oli pilkkopimeässä hauskaa kun yhdessä puuhasteltiin nuotion kanssa. :) Sitten haistiin savulta ja istuttiin lähekkäin katsellen liekkejä. Täydellistä. Joten suosittelen ettet "osaa" sytyttää nuotiota, se on yhdessä hauska taistella sen kanssa :D Kylhän mä nuotion osaan tehdä, mut oli paperi liian märkää, puut huonoja, tulitikut ei toiminu, tuuli ja minkäs tekosyyn vielä keksin? :P
Ja siellä ei ole ketään muuta, ja juttu kyllä lentää, vaikka sitten siitä perhanan nuotiosta. Ja voi sitten kehasta toista kun se auttoi sen kanssa ;)- vierekkäin
Tuo laavuhommeli on hyvä juttu. Itsekin ulkoilmaihmisenä ja varsinkin vaeltamisesta ja valokuvauksesta pitävänä olisin varmasti ihan myyty. Vieläpä, jos se nuotio ei sattus syttymään ja "joutus" istumaan pilkkopimeässä lähekkäin ;)
- 9+15
vierekkäin kirjoitti:
Tuo laavuhommeli on hyvä juttu. Itsekin ulkoilmaihmisenä ja varsinkin vaeltamisesta ja valokuvauksesta pitävänä olisin varmasti ihan myyty. Vieläpä, jos se nuotio ei sattus syttymään ja "joutus" istumaan pilkkopimeässä lähekkäin ;)
Joo, se voi olla hauska idea, jos seura on varmasti hyvää.
Mut miettikääpä sitä, jos joutuisitte jonku hyytävän naisen kanssa keskelle skuttaa!
Ahhahhhaaa! Vielä pimeässä! Hahaaa!
Ehkei ainakaa ekoille treffeille kuitenkaan? - 10+1
9+15 kirjoitti:
Joo, se voi olla hauska idea, jos seura on varmasti hyvää.
Mut miettikääpä sitä, jos joutuisitte jonku hyytävän naisen kanssa keskelle skuttaa!
Ahhahhhaaa! Vielä pimeässä! Hahaaa!
Ehkei ainakaa ekoille treffeille kuitenkaan?miksei sitä nyt ekoille treffeillekin, jos nyt vähän tuntee jo etukäteen :D ettei ihan sokkotreffeistä kyse..
- Kiva reissu
Mepä matkustettiin yhdessä ja siinä hänen tapojaan asettua hotellihuoneeseen ihastelinTollasta pientä ei niin sanallista;)
- ulkona
Mä en muista oliko ne meidän ekat treffit :) Tais ne olla. Oltiin kyllä vietetty aikaa yhdessä muutenkin. Eikä siellä nyt oo niin pimeetä, kuu paistaa lunta vasten ja tähdet tuikkii taivaalla :) Nää taitaa oikeestaan olla ainoot erilaiset treffit mitkä oon järkänny. Tää ihminen ei oikeen muusta välittänyt kun sohvalla leffan katsomisesta. Ite ois kaikkee halunnu tehdä ja järjestää. No jospa se seuraava sitten ois hieman seikkailunhaluisempi :)
Aika hurjan/kurjan kuuloista, että ensitreffeillä pitäis hengailla toisen kavereiden kanssa. tarpeeksi paha olla yhden uuden ihmisen arvioitavana niin vielä sitte sen kaverit siinä vieressä. jippii... aika huonoa käytöstä treffikumppanilta. jos pelottaa olla yksin uuden ihmisen kanssa niin mieluummin sitte vaikka niin että mennään kahdestaan kahvilassa istumaan ja kaverit istuu omassa pöydässä tarpeeksi kaukana ettei minun joka sanaa kuunnella mutta toisella on turvallinen olo. en kyllä harkitsisi minkäänlaista seurustelusuhdetta ihmisen kanssa joka treffeillä tai muutenkaan lääppii ja pussailee kavereita. jos tällaiseen lesboon/bisseen törmäisin niin häpeäisin hänen puolestaan, koska hän siinä omalla julkisella käytöksellään tukee sitä ahdasmielisten heteroiden ennakkoluuloa että LGBT porukka on "sairasta väkeä ja muutenkin pervoja, panevat kaikkia eivätkä vain yhtä rakasta". minulla kyllä ne pusut on varattu kumppanille ja muu koskettelu ykstyisempään hetkeen kahden kesken. ei kuulu pusut ja lääpinnät kaverisuhteeseen. itse en omia kavereita sillä tavalla koskisi. kaverit on mulle kuin siskoja, jotka on ite saanu valita. ei tulis mieleenkään kokeilla mitään seksuaalista tai romanttista heidän kanssaan.
Itse olen ollut kerran ensitreffeillä elokuvissa. Oli aika pöljä veto. Istuppa siinä sitte paskanjäykkänä ja hermostuneena, kun istut hiljaa tuntemattoman ihmisen vieressä etkä pysty nauttimaan kunnolla elokuvasta taikka seurasta. Elokuvaa edelsi yli puolen tunnin ajomatka meluisassa autossa, jossa ei voinut jutella kuin huutamalla. Pyörähdettiin myös pikakahveilla huoltoasemalla. Elokuvan jälkeen mentiin taas siihen kauheaan kotteroon joka ei edes päässyt lujempaa kuin 60km/h ja jouduin kuuntelemaan tyypin välkkyjä ideoita siitä kuinka tupakanpoltto on parantanut hänen astmansa. Hermostuneita oltiin molemmat mutta se vähä mitä hän siinä illan aikana puhui erosi niin paljon aiemmista viesteistä mitä oltiin vaihdeltu, että aloin miettiä oliko tyypillä edes puhtaat jauhot pussissa. kaiken huipuksi se poltti siinä autossa tupakkaa niin että mulla oli haljeta pää ja oksetti.
Näistä ei voi enää treffit huonommiksi mennä niin eipä enää pelota uudelleen lähteä jonkun uuden ihmisen kanssa treffeille! :D aiempi pohjaveto oli vuosien takaa kun menin ekoilla treffeillä ekaa kertaa ravintolatreffeille ja välkkynä tyttönä menin vahingossa syömään riisiruokani tarjoilulusikalla kun oli aina kotona tullut riisi lusikalla syötyä. Tämä vähän snobi tyyppi ei oikein hyvällä katsonut ja (lyhyt) loppuilta olikin sitten aika kankeeta. :D oma käsitykseni hyvistä ensitreffeistä on mennä kahdestaan johonkin rauhalliseen kahvilaan ja istuksia siellä just niin kauan kuin juttua ja kemiaa riittää. sitten voi sopia toiset treffit vaikka ravintolaan tai vaikka sitten puistoon tai käyttää mielikuvitusta. mihinkään urheiluun en ehkä ihan niin alussa lähtisi, mutta myöhemmin sitten. elokuvateatteri toimii paremmin jos sen molemmin puolin voi sitten jutella. kenenkään kotiin en lähtis ekoilla treffeillä enkä välttämättä vielä toisillaakaan. muutenkin mieluummin olisin eka yövierailun omassa kodissa turvallisuuden tunteen vuoksi.- :(:(:(
Samankaltainen kokemus löytyy myös miulta ensitreffeillä. Nähtiin isomman kauppakeskuksen kahvilassa, kunnes hetken päät selviää että hänellä on muutama ystävä mukanaan (pyörivät kauppakeskuksessa) ja he olisivat lähdössä noin tunnin kuluttua paikkaan x. Tuli vähän ikävä olo, kuin että olisin vain sellainen "käydään nopeasti vaan kattomassa"-juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001