Suomalaisuus on siis Venäjä.

Urho Kaleva.

Näin on totuus kävi esille äsken, vain toisessa muodossa.

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No valakasehan vähäsen meillekkii, mitä tarkotat?

    • meeriamanda

      Meinaa et ne poistot kolahtelee tiuhaan....kevytkenkäisistä naisista...oletan näin!

    • lejanna

      Onkohan mulle tullut jokin yläpään auringonpimennys, kun tuntuu, ettei näitä aloituksia enää ymmärrä. ://

      Onko sulla mennyt Ljudmila hukkaan?
      .

      • Sellasta tuppaa olemaan kun etsii pilua ja puloa.
        Mä olen lopettanu ton alotusten analysoinnin rönsyillään vaan rauhassa .
        Tänään tutkin keltaruusun silmuja ,hyvin on äimät hatussa.


    • lejanna

      Suletu, ei kanata. :))

      Minä Keltaruusun kerran, näin mailla Texasin. Vain mulle hymyn silloin. soi ruusu kaunehin. ♫ ♪ ♪

      Minä laitoin joskus vuosia sitten tuohon olohuoneen ikkunan eteen vaaleanpunaisia ruusuja. Eivät ikävä kyllä eläneet kuin yhden kesän.
      Ukolla karmea autokuume, tekisi mieli sanoa iso sana. :/
      Se yrittää puhumalla väsyttää minut.

      .

      .

      • Muistuta sitä, että autokuumetta seuraa rattirapula...


      • Anna periksi ja hoivaa kuumeista viemällä se kauppaan.
        Osta valkoinen minäkin ostin.


      • lejanna
        piikkiö kirjoitti:

        Anna periksi ja hoivaa kuumeista viemällä se kauppaan.
        Osta valkoinen minäkin ostin.

        Se on kuin kissa pistoksissa.
        Koko maassa on yksi ja ainut rukki, johon se tähtää.
        Aikoo mennä hakemaan se junalla.
        Pitäisiköhän antaa haseva vastalause, vai myöntävä vastaus?
        Tosi komealla ja isolla autolla nytkin isäntä ajelee. ://
        Oli meilläkin valkoinen auto.
        Rattirapula, voiko sillä soittaa, niin kuin mandoliinirapulalla?

        .


    • u,,,.-.,-,,--

      Tuli esille, mutta ei voinut olla koska suomen aivot eivät kestä totuutta oli asia mikä tahansa.

      • ystäväsi,,,,,,,,,,,,

        Kuulehan nyt, ystäväni. Ei ihan kannattaisi mitätahansa aloitusta tehdä, rumin sanoin...ei me täälä suomessakaan vielä niin vapaamielisiä olla!
        Sinä kirjoitat S24 sivulle, sinun totuus on mitä on olkoon vaikka kuinka oikeat, vaan sinä SAAT vain kirjoittaa sen puitteissa mitä formaatti sallii.
        Tuli mieleeni, kirjoitteletko siellä Ruotsissa vastaaville sivuille ja onko ne sallivimpia?
        Miksi mollaat jatkuvasti suomalaisia, olethan sitä itsekin?
        Miksi tulet lomalle Suomeen, kai sinulla olisi varaa mennä muuallekin?
        Anna meidän olla laisiamme ja ole itse mikä sitten oletkin, ilman moitteita?


      • görgyj
        ystäväsi,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Kuulehan nyt, ystäväni. Ei ihan kannattaisi mitätahansa aloitusta tehdä, rumin sanoin...ei me täälä suomessakaan vielä niin vapaamielisiä olla!
        Sinä kirjoitat S24 sivulle, sinun totuus on mitä on olkoon vaikka kuinka oikeat, vaan sinä SAAT vain kirjoittaa sen puitteissa mitä formaatti sallii.
        Tuli mieleeni, kirjoitteletko siellä Ruotsissa vastaaville sivuille ja onko ne sallivimpia?
        Miksi mollaat jatkuvasti suomalaisia, olethan sitä itsekin?
        Miksi tulet lomalle Suomeen, kai sinulla olisi varaa mennä muuallekin?
        Anna meidän olla laisiamme ja ole itse mikä sitten oletkin, ilman moitteita?

        Suomalaisia ei saa
        arvostella, koska suomalaisilla on huono itsetunto.


    • -.,....-.,-.-.-

      Kuinka oli yliopistoissa ex autonomi, kielet Ranska, Venäjä, jne. ei ollut Suomea.

      Eikö voi arvostella Suomea. Pieni maa kuin Suomi haluaa olla paljon suurempi kuin. Miksi näin???

      Yleensä Ruotsin TV:ssä ei puhuta Suomesta, mutta vapahtaja Soini oli kumminkin.

      Kyllä aatu ottaa suomalaiset hoiviin, uskoa vain tulevaisuuteen.

      • uutimia lukeva,,,,,,

        Usko nyt että pärjäämme ilman sinuakin maassamme, sinähän olet vaihtanut ruotsiin. Eipä paljoakaan kiinnosta mitä ruotsi meistä ajattelee, olemme Suomalaisia!
        Saksalla ei ole enää aatua, eikä sitä nuoleskella....etkö ole huomannut?


      • näe totuus imevä...
        uutimia lukeva,,,,,, kirjoitti:

        Usko nyt että pärjäämme ilman sinuakin maassamme, sinähän olet vaihtanut ruotsiin. Eipä paljoakaan kiinnosta mitä ruotsi meistä ajattelee, olemme Suomalaisia!
        Saksalla ei ole enää aatua, eikä sitä nuoleskella....etkö ole huomannut?

        Olen ollut siellä 10 päivää ennen vaaleja. Kuka perusti suomalaisen teollisuuden vastaus Saksa. Suomalainen on nuolija kansa hyvin suuressa määrin. Olen suomalainen, olen itämainen kuin tosi historia kertoo.


        Tosi asiaan, Aatu pelasti Suomen, tästä en kirjoita.

        Onko historian kirjoitus peilessä ... näin on ...DDR...jne. suljettu.


        Ilman Aatua ei olisi minua. Missä on "apinoillla" järki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe