Sain näytepaketin ja kokeiltuani täytyy todeta, että tuote oli hyvä ja ostan varmasti jatkossakin.
Nam!
5
446
Vastaukset
- Hyvät hyssykät.
Täytyy makumieltymykset olla hieman erikoiset,jos e-kirjaimilla höystetty mössö maistuu herkulliselta? Itse en käyttäisi mokomaa mössöä,kuin pakon edessä.
- -----
Kannattaa lukea tuoteseloste, eikä vain trollata samaa humpuukkia. Eipä tossa Juicyssä ole yhtään e-koodia, että sillee. Todella hyvää on.
- ........
paketissa ei ole e-koodia mutta jos tutkii asiaa niin esim sitruuna happo ol lisä aine jonka e-koodi on E330
- -----
Niin sitruunahappo on sitruunasta saatavaa, joten ei mitään ongelmia. Monet eivät tule ajatelleeksi että huippuravintolassa syödessä pihvinpäällä oleva sitruunanviipale sisältää ihan samaa E330, samaa löytyy salaattikastikkeestakin (sitruunanmehua). Joten kannattaa hieman ajatella, eikä vain säikähtää hui e-koodi.
- allergikko
joilakin voi olla esimerkiksi ruoka aine-allergiana sitrus-hedelmät joidenkin kohdalla jopa sitruunahappo voi aiheutaa allergisen reaktion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247