Eli etsin siis 13-15v poikaystävää. Itse täytän tänä vuonna 14v. Saisit olla huumorin tajuinen, mukava ja tietenkin tärkein.... rehellinen. Pidän tosi paljon eläimistä, musiikista, piirtämisestä ja mitä niitä nyt onkaan vielä... =)
Jos sinua kiinnostaa niin laita mesesi tuohon alas, tai pyydä minun meseä =)
Eipä tässä sen enempää, mesessä voin kertoa enemmän itsestäni, ja mielelläni haluaisin tietää myös sinusta =)
13-15v Poika joka etsit tyttöystävää Lapista...
6
266
Vastaukset
- tyttölapista
heii, mä oon 15v tyttö jota on sanottu mukavaks, huumorintajuseks, luotettavaks/rehelliseks niinku mä parhaani mukaa pyrin olemaanki :))
mut joo, jos viel kiinnostaa ni lisääppä eka: [email protected] - naurettavaa lukemist
Tuon ikäinen typerä nulikka tartte kyl vie mitää..vittu saa nauraa mahansa kipeäksi joillekkin 12-15v pikkulapsille"mul on se oikee jo! ihQ!
- jamppa007
täällä ois 13v sinkku poika. sähköpostini on [email protected]
- jamppa007
no hei yksinäinen. minun ikäni on 13 täytän tänä vuonna. pidän lemmikeistä ja olen ahkera. mun sähköpostini on [email protected]
- Moii!
Jos jollakin pojalla kiinnostaa juttu seura (tai enempi ^^) niin laita sähkö postiin viestii!! (osote on: [email protected]) Oon muuten kohta sitten 14v, että samaa ikää voisit toki olla, eli 14-16... Oodtan meiliäsi =D
- nh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va476767Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko935277Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas944856Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64689Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724525Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi184502Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224106Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html524092Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544067Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1714018