Kannttaako paikanpäällä vaihtaa rahaa vai forexilla?
valuutan vaihto
10
220
Vastaukset
- Matkaa odottava
Vanhoista kirjoituksista päätellen vasta perillä. Itse kyllä silti ajattelin jonkun kympin vaihtaa jo kentällä varalle.
- d
paikanpäällä ei mene vaihtopalkkiota ja kurssi parempi...hotellillakin saattaa olla vaihtopiste avoinna tiettynä päivänä ja euroillakin pärjää
- d
siis tiettyyn aikaan päivästä... kolikoita mukaan (euroja)
- Matkaa odottava
Siis miksi euron kolikoita mukaan?
Käsittääkseni euroilla ei kuitenkaan kannata maksaa, vai?
Sama raha tuo selkeyttä ja kurssikin on parempi. - d
Jos ei vaihda puntia niin saa laukkupojalle antaa jotain, ja myös lentokentän vessassa ollaan käsiojossa (ekakerralla oli vessassa tosi röyhkee tyyppi, ei tuhahti kahden euron kolikosta vaikka käsittääkseni puntakin riittäis). Ite en ajatellu vaihtaa valmiiks kun vaihtopisteitä oli ainakin viime hotellin läheisyydessä hyvin. Pari kolme euroa riittää taksikyytiinkin jos ei ole vaihtopistettä heti kulmilla. Sitä vaan meinasin että helposti pärjää alun euroilla, mutta pidemmän päälle kauppiaat varmaan laskee kurssin vähän alakanttiin.
- Matkaa odottava
Nii sitä meinasin että halvemmalla pääsee jos ei maksa euroilla, varsinkaan noita tippejä :)
- d
onhan se niinkin, meinasin 50cent ja euron kolikoita ottaa kun arvelin että saattaa hävitä forexilla enemmän ;) varmaan molempi parempi, anyway ei tuu hätä käteen jos ei tuu vaihdettua ennenkuin kohteessa :)
Itse ainaskin yleensä vaihdan Forexilla suurinpiirtein n.50e Suomessa koska esim. en ottanut lentokenttäkuljetusta vaan lähden sitten taksilla kentältä pois ja justiinsa vessassa joutuu ehkä maksamaan jonkin verran rahaa. Loput sitten vaihdan juuri paikan päällä paremman kurssin takia.
- Reppureissaaja88
Jos vaihtaa vasta paikan päällä, kannattaako lentokentällä vaihtaa rahaa?? Saako sieltä sitten isompi seteleitä vai voiko myös pyytää ns. pikkurahoina? :)
- 3+14
Paikan päällä, tulokentällä kannattaa vaihtaa n 20e ja pyytää pieniä seteleitä 1 Punnan kolikoita !
Paikan päällä pankissa tai rahanvaihtotoimistoissa saa parhaan kurssin.
Suomessa ei kannata vaihtaa Egyptin puntia yhtään!
Euron kolikoita ei vaihdeta Egyptin pankeissa, vain paperirahaa, joten tipeiksi aikomianne Euron kolikoita eivät myöskään paikalliset saa vaihdettua Punniksi, kuin muilta Eurojen käyttäjiltä. Ei siis ole hyvä tippi-valuutta.
1 Euro on nyt n 8,80 Puntaa, jolla punta-määrällä saa jo ½ Stella-oluen terassilla - ei hotelleissa.
1 Punnan kolikko on nyt n 0,12 Eur ja 5 Punnan seteli on 0,60e, jotka on hyviä tippirahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490