Kokkola teatteri-ilmaisunohjaaja

*****************

Moi, oisko tietoa millaisia pääsykokeita on tiedossa kokkolan teatteri-ilmaisunohjaaja linjalla?

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiks siellä sivulla lukenu et jotain ryhmäjuttuja ja mahdollinen haastattelu ainakin.
      Pakko kysyä, kun itsekin hain tuonne, että ootko saanut jo pääsykoekutsun?
      Näin paniikissa täällä itse sitä odottelen.

    • *******

      Joo, ei oo viel tullu kutsua kotiin.

      Joo siellä on varmaan jotain ryhmätehtäviä ja yksi haastattelu.

      Mutta mitä ne ryhmätehtävät sitten sisältävät ei tietoa??? Lisätieto sisällöstä tai sisällön arvailusta kaivattais..?

      Vois olla esim. improa, muodostaa tekstistä joku impro juttu, jotain jossa testattattaisiin toisten ihmisten ohjaamista, äänen käyttön testaus...

      Pääsykoe kutsun pitäis tulla ensi viikolla. Ne on kuulema valinneet sinne jo 120 hakijasta 80 jotka ne kutsuu pääsykokeisiin.Pääsykokeet on yksi päiväisiä hakijalle. Pääsykokeet on 23-26.5 välisenä aikana joten 26 hakijaa per päivä.

    • Impro kyllä kelpais mulle :)

      Tuo kokkola on mulla kyllä lähinnä viimeinen vaihtoehto, kun matkaakin täältä kotikaupungista sinne tuommoset 500km. Edestakaset junamatkat on opiskelijahinnoillakin vielä kuuskymppiä :(

      Mutta parempi se kokkolakin kuin ei mitään. Ihan mielelläni siis pääsykoekutsunkin ottaisin vastaan.
      Mitenköhän ovat muuten valinneet nuo 80? Kun ennakkotehtäviähän ei ollut ja ei siinä heidän omassa lomakkeessakaan ollut mitään kummoisempaa.
      Tulikin muuten mieleen, että muistinkohan täyttää sitä O.o
      Tein haun koulussa ja olin täyttämässä sitä kokkolan omaa lomaketta, mut sitte aattelin, että voin tehdä sen kotonakin, kun ei tartte tulostaa... Oh fuck. Hyvä minä.

    • *********

      Joo impro kelpais kyl mulleki.

      En mäkään asu siel seuduil, mut haluisin kuitenkin päästä siihen koulutukseen. Ja oisin valmis muuttamaan sinne.

      Joo, eihän se ekstra lomake nyt mitenkään ihmeellinen ollu, eikä siin ees ollu kauheesti tilaa, mut siihe pysty kirjoittamaan harrastuneisuudestaan jne..
      Ne on valinnu ne kutsuttavat hakijat just noiden ekstra lomakeiden mukaan. Mä kirjoittelin sinne vaikka mitä. Noiden ekstra lomakkeiden täyttämine oli pakollista, et toivottavasti oot täyttäny ne.

    • jänskättää

      Tänään tuli itselle kutsu valintakokeeseen :) Innolla odottelen! Onko tietoa paljonko valintakokeeseen on otettu porukkaa?

    • **********

      Mulleki tuli tänään kutsu kokeisiin. Valintakokeisiin on tietoni mukaan kutsuttu 80 hakijaa. Ootko hakenu tän tyyppiseen koulutukseen aijemmin? Tai ootko harrastanut teatteria pitempään?

    • jänskättää

      En tiedä kenelle kysymyksen esitit mutta vastaan silti :D Olen n. 8 vuotta ollut harrastajateattereissa mukana ja käynyt kansanopiston vuoden kestävän valmentavan teatteri-ilmaisun linjan... Entäs itse? :)

    • Pari vuotta sitten piti ryhmätehtävässä opettaa muulle ryhmää joku juttu. Osa opetti leikin, osa esim. kuperkeikan.. mitä tahansa. Arvioinnin kohteena oli ryhmänhallinta ja ohjaustaidot. Muita pääsykoe-juttuja en muista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe