Onko kenelläkään kokemuksia Kuta Beachin läheisyydessä olevasta Sayang Maha Mertha Hotellista? Hinta oli Booking.comissa hyvin halpa ja arvosteluja muutamia. Eniten häiritsi puheet petiötököistä? Varasimme Deluxe huoneet ja toivottavasti ei näissä huoneissa ole moisia... Lisäksi, voisitteko kertoa mitä aktivitetteja hotellin läheisyydessä. Mitä kannattaa Balilla ehdottomasti tehdä, vinkkejä???
Kiitos vastauksista.
Sayang Maha Mertha Hotelli
13
445
Vastaukset
- one bintang
Tuli oltua tuolla vuosi sitten, hotelli on tod hyvällä paikalla ja huoneet oli perus siistit ilmastoinnilla. Ötököitä ei ainakaan silloin näkyny :)
Hotellista on 10 min kävely rannalle jos ei jaksa altaalla pulikoida. Hotlan vierestä löytyy kauppa,rahanvaihto ja pesula ainakin.
Mitä kannattaa tehdä? No mennä ainakin Lombokissa sijaitseville Gilisaarille :) - -Sarana-
Kuulostaa hyvältä! Ei siis tarvetta hotellin vaihtoon. Kiitso vastauksesta. Gilin saaret katsastamme aivan varmasti :)
- one bintang
Hotelli muuten järkkää gileille matkoja ihan kilpailukykyiseen hintaan.
Jos haluatte nopeasti perille niin speedboat alle ja sillä mestoille. Itse suosittelen trawangania tukikohdaksi ja olkaa saarilla mahd kauan, 2 viikkoakin menee nopeesti :) - -Sarana-
Trawangania itsekin ajattelin tukikohdaksi! Ja kiva jos hotlalta saa varattua matkoja gileille. Meillä ei niin väliä sillä ollaanko nopeasti perillä vai ei, mukava istuskella myös botskilla aurinkoa ottaen, mutta täytyy katsella hintoja ja kauanko saarille ylipäätään kestää hitaamalla botskilla...
- one bintang
No jos ei kiirettä oo niin sit hitaalla botskilla kandee mennä.
Hintoja about: hidas laiva 150 000 ,kesto 13 h
speed boat 700 000 ,kesto 4 h
ja noi on siis menopaluu hintoja. Olimme reissun ensimmäiset yöt Sayang Maha Merthassa kun kiersimme Indoneisan saaria kuukauden verran keväällä 2008. Muistaakseni varasimme majoituksen suoraan hotellin omien sivujen kautta ja saimme ne edullisesti. Paluumatkalla majoituimme Legian 2:n varrella olevaan hotelliin.
Jos haluat vinkkejäni Balin tai muiden saarten nähtävyyksistä, ota yhteyttä!- BaliBali
Meidän piti olla 7 yötä ko.hotelissa, mutta 2 yötä riitti (vaikkei todellakaan mitään luxusta eikä edes keskivertoa odotettu). Henkilökunta oli ystävällistä ja ruoka hotellilla oli edullista ja hyvää, mutta viereinen rakennustyömaa aiheutti sen verran kovaa meteliä aamuvarhaisesta iltamyöhään ettei tosikaan ja allasalue oli todella epäsiisti.
- -Sarana-
Ok, onkohan rakennustyömaa vielä taydessä käynnissä maaliskuun lopulla?! Ei nimittäin kauheesti houkuttele jos ryskettä kuuluu noinkin paljon... Noh, täytyypi sitten vaihtaa mestoja jos näin on. Mihin hotelliin vaihdoit sitten "BaliBali"?
- BaliBali
Noi viisi yötä vietettiin sitten Sanurilla Oasis Lagoonissa, Legian oli muutenkin aika huono kokemus. Etukäteen suunnitellusta oltiin myös 4 yötä Lovinassa.
Rakennustyömaa oli sen verran alussa, että uskoisin sen olevan vielä maaliskuussa käynnissä - one bintang
Tuli oltua tuolla 3 yötä pari viikkoa sitten, ei se rakennustyömaa nyt niin kovaa meteliä tuottanut ettei tuolla pystyisi oleen. '
Itseäni ei ainakaan haitannut yhtään, tietty riippuu mistä kohtaa hotellia huoneen saa :) - -Sarana-
Minkä tason huoneissa olet yöpynyt "one bitang"? Hyvä jos työmaa meteli ei ole niin kova. Itse olen saanut nukutuksi kyllä huoneissa joihin on kantautunut paljon meteliä, mutta koskaan ei työmaa meteliä...
- one bintang
Superior huone on ollut kummallakin kerralla, löytyy ilmastointi, kuumavesi suihku ja tv.
Voithan pyytää respasta olisko mahd saada huone mahd kaukaa rak työmaasta. Kun jotkut huoneet on kiinni melkein rakennustyömaassa ja toiset taas 50 m päässä. - -Sarana-
Ok. Hyvä tietää. Laitankin heti pyynnön hotellille, että saataisiin huoneet kauempaa rak työmaasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483