Homo homo homo

Hetero nyt,AINA hete

Voi vittujenkevät,eikö tässä yhteiskunnass oo enää nuoria ja teini-ikäisiä muitakun homoja ja bi/lesboja.
Kaikki pennut jo 10 vuotiaasta alkaen ulisee täällä homo/lesboseuraa mesee ja irl.
Mihin tää maalima on oikee menossa ku jo pikkupennut,pojat, on jo homoja kyrvän lutkuttujia.
Voi ristus että osaa vituttaa tää tällänen touhu.
Nim nyt hetero ja AINA hetero.

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄYSIN100%HOMO

      kypsää (heterot saastuttaa yhteiskunnan) :p

    • lål

      no vittuuko tänne tuut valittamaan?Eiköhän molempia oo ihan riittävästi..

      • Hetero nyt,AINA hete

        no siks tulin ku vituttaa ja ihmetyttää ku jo 10 vuotiaat pennut,pojat on jo kyrvän lutkuittajia,saatana,eikö nykyään enää oo terveitä nuoria/teini-ikäsiä ollenkaa.


      • lål
        Hetero nyt,AINA hete kirjoitti:

        no siks tulin ku vituttaa ja ihmetyttää ku jo 10 vuotiaat pennut,pojat on jo kyrvän lutkuittajia,saatana,eikö nykyään enää oo terveitä nuoria/teini-ikäsiä ollenkaa.

        juu , tuo 10-vuotias juttu on totta. Vaan aika törkeetä sanoo "terveitä nuoria/teinejä"? jos on homo/lesbo nii ei oo terve?


    • homo100%

      Kyl mä huomaan et te ootte selvästi vähän jälkeen jääneitä noitten juttujenne perusteella ;) Homothan on ihan vitun pelottavia

    • jaaaahas...

      Aika lapsellista, aloittaja. Vaivaako homofobia vai mikä? Eikö löydy seuraa kun kaikki hyvännäköiset on homoja/lesboja, hm? :D Itse olen hetero, mulla on ihana poikaystävä, eikä mitään väliä kuka on homo ja kuka lesbo. Oikeasti, me ollaan kaikki vaan ihmisiä! Mun täti on lesbo ja sillä on kaks lasta, enkä oo varmaan ikinä nähnyt onnellisempaa ihmistä. Ja totta kai rakastan tätiäni hirmuisesti, ei siihen vaikuta seksuaalinen suuntautuminen. Joten painu vaan vittuun fobioides kanssa ja jätä meidät terveet ihmiset rauhaan. Ja entä sitten jos ihminen huomaa jo kymmenen vuotiaana olevansa homo? Ei sitä voi mitenkään peruuttaakkaan, että kehen rakastuu. Mutta se on kyllä totta, että 10-vuotiailla ei oo tälle palstalle paljoo asiaa. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe