Rukouspyyntö

kisumisu25

En tiedä voiko tälle palstalle laittaa tällaista,mutta laitan nyt kuitenkin.

Rukoilkaa puolestani,että saisisin töitä ja talouteni tulisi paremmaksi.
Haluaisin myös apua,tukea,voimaa ja uskoa Herralta parhaillaan tekemään ja suureen kirjanteko projektiini.
Pyydän,että se kirjan käsikirjoitus menisi läpi kustantajalta,mutta jos se on vain Herran tahto.

Kiitos,että saan kirjoittaa ruokakirjaa ihailemani henkilön kanssa.

23

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>----

Näet Herra kisumisun huolet ja pyynnöt. Vastaa hänelle hyvän tahtosi mukaisesti ja anna hänelle tarvitsemansa apu. Kiitos.

• kuunteleva_seurakunta

Minä en ainakaan koe ettei tälle palstalle voisi rukouspyyntöjä jättää.

Rukoilen puolestasi Jeesuksen nimessä.
      Siunausta ruokakirjallesi.

-Suvi,kotiäiti-

• Rami Bar-Amin

Rakas Jumala. Älä anna pienten lasten kitua nälässä ja taudeissa enää, kiitos. .. .. Eikun tämä olikin joku toinen rukous. No aamen sillekin..

• rosa-m

Rukoilen siunausta sinulle. Ja näin maallisemmin: Onnea kirjasi kanssa! Älä anna periksi.

• Ilman muuta voi laittaa esirukouspyyntöjä.

Rukoilen rakastavan Jumalan läsnäoloa elämääsi ja voimia ja siunausta suunnitelmiisi.

Henna Hauta-aho
      pappi

• Harhaisten meemiloisella taitaa olla hiukan huono huomiokyky, kun se rukous pitää oikein monistaa. Eiks se kuule sitä, jos ihan itse pyydät keskuudessasi siellä pääsi sisällä asioita ajatusharhaltasi?

• ieva..

Oletko muuttunt mirkaksi... vai aina ollutkin?

• ieva.. kirjoitti:

Oletko muuttunt mirkaksi... vai aina ollutkin?

En kumpaakaan.

• En rukoile sori, mutta toivon että asia menevät haluamallasi tavalla.

• Ps. Jos todella haluat olla epäitsekäs, rukoile mieluummin vaikka sairaiden lasten puolesta. Jos minä olisin jumalasi minulla olisi kädet täynnä töitä merkittävämpien ja vakavampien asioiden takia kuin uskovaisen oman edun tavoittelu tai uskovaisen avainten etsiminen. Tiisös etten paremmin sano... Mutta kuten sanoin, toivon.

• Soot Missu aina niin ihailtavan rehellinen ja rehti :) *respekt*

• 6 milj. ei riitä

Kuinka monta rukoilijaa pitää olla koossa, jotta pyyntö hyväksytään?

• Mihin esirukouksia tarvitaan?

Pohdin asiaa siitä näkökulmasta, että kristinuskon Jumala olisi olemassa ja mieleen tuli kaksi vaihtoehtoa:

1) Jumalan tietoon tulee saattaa jokin asiantila, että se voisi siihen puuttua eli Jumala ei ole kaikkitietävä.

2) Jumala voidaan saada ihmisten käyttämän magian keinoin toteuttamaan jotakin mitä se ei muuten tekisi eli Jumala ei ole kaikkivaltias.

Kumpikin on tosin ristiriidassa kristinuskon opin kanssa.

• Rami Bar-Amin

Esirukouksia tarvitaan, jotta paikat olisivat tarpeeksi liukkaita sitten, kun edetään varsinaiseen rukoukseen asti.

• Shrink

Aatu, mihin puhetta yleensä tarvitaan, kommunikointiin, eikö niin ?

Olet väärässä, kun sanoit, "Jumalan tietoon tulee saattaa jokin asiantila ", ei tietenkään, Hän kyllä tietää..............

Kysymys on samanlaisesta suhteesta, kun vanhemmilla on lapsiinsa, puhetta tarvitaan paljon.

-eikä aina mene perille silti, kummassakaan " tapauksessa ", you know ?

Mistä ristiriidan löydät ?

Vastaankin samalla; tulkinnasta, lähinnä peilistä ?

• girl22gr

Auta Herra kisumisua saamaan töitä ja kirjaprojekti kuntoon,Amen!

• MrMorden

Pyydän rukouspyynnön että hihhulius poistuisi maailmasta. Ei enää olisi uskonnon nimissä tappamista. Ei enää olisi muuta kuin uskoa totuuteen, ei valheeseen. Ei enää olisi epätasa-arvoa sen takia että joku hihhuloi väärällä tapaa kuin itse.

Oi. hihhulit, rukoilkaa että tämä ihme tapahtuu !!

Kiitos

• kuunteleva_seurakunta

Esirukousta tarvittaisiin hyvin usein tukemaan hädässä olevia ihmisiä henkisesti. Tiedotusvälineistä luemme ja kuulemme harvase päivä onnettomuuksista ja muista kauheuksista, joissa joku tai jotkut ihmiset ovat joutuneet tukalaan tilanteeseen tai joita on kohdannut suuri suru. Rukoilla voi kun hädän havaitsee vaikkei henkilöitä tunnekkaan. Olen varma, että jos ihmiset rukoilisivat enempi lähimmäistensä puolesta, maailmasta tulisi parempi paikka elää. Rukousta siis tarvitaan ja paljon, olisipa vain rukoilijoita. Uskon rukouksen voimaan.

• Auta ja johdata Jumala kisumisua saamaan töitä ja kohentamaan talouttaan. Johdata ja ohjaa myös Kisumisun kirjaprojektia, sinä tiedät rakas Jumala mikä on Kisumisulle parasta, anna sitä hänelle, kiitos..Jeesuksen Kristuksen nimessä ..aamen.

• m.i

voimia sinulle kisumisu, rukoilen kerrankin jonkun puolesta, vaikka en ole niin koskaan tehnyt. VOIMIA! Aamen.

• Aikas paljon pitää saada herran apua, että kisumisulla edes kirjoitusvirheet vähenisivät kirjaa ajatellen. Muuten ei kirjaa koskaan viitsitä julkaista. Uskoa täytyy, että rukoilu auttaa, heh!

• kisumisu25

Kiitos Juhani ja kaikille muillekin. Olette Herran siunaamia lapsia.

• EL.a . K. IM

http://mina.suomi24.fi/kisumisu25

Ènkö taivaan linnutkin ruoki ajoissa`.

Jos olet nähnyt siihen projektiin paljon vaivvaa, niin eiköhän se mene läpi.

Mille kustantajalle veit sen kirjan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3432
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1319
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      85
      1299
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      935
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe