Nordic Center

d

Hei kaikki Hurghadaan matkaajat! Hyvä suomalainen kauneushoitola löytyy Nordic Centeristä Sakkalasta. Paikan pitäjältä saa kullanarvoisia vinkkejä Hurghadasta ja hyvistä ostospaikoista ja ravintoloista. Suosittelen :DD

30

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esko206

      Vittu mitä mainostamista, kuka perkele haluaa lomalla mennä SUOMI puljuun !!!

      • 20+1

        Samat sanat ! Ja hnnatkin yli Tallinnan tason... En suosittele.
        Kun yleisesti Hurghadan hintataso on alentunut, voisi kuvitella, että myös Nordic Center laskee hntojaan - huomattavasti! Ja laittaa ne myös netti-sivuilleen? Vai onko niistä neuvottelemistä kuten muuallakin Hurghadassa?


      • hrg
        20+1 kirjoitti:

        Samat sanat ! Ja hnnatkin yli Tallinnan tason... En suosittele.
        Kun yleisesti Hurghadan hintataso on alentunut, voisi kuvitella, että myös Nordic Center laskee hntojaan - huomattavasti! Ja laittaa ne myös netti-sivuilleen? Vai onko niistä neuvottelemistä kuten muuallakin Hurghadassa?

        Hei, miksei voisi käydä Nordic Centerissä saamassa kauneushoitoja ja saamassa vinkkejä Hurghadaan?? Tämä on ainoa Hurghadan suomipaikka, vertaa esim Alanyaan, siellä onkin mukava käydä suomibaareissa syömässä lihapullia....


    • d

      niin, kuitenkin paljon halvemmalla pääsee kuin jos kävisit ennen matkaa kotosuomessa ja meiltä olis varmaan paikalliset kauppiaat kääntäny moninkertaiset rahat jos ei olis puolivahingossa käyty loman alkajaisiks NC:ssä, kyytikin tuli ihan talon puolesta hotellilta hoitolalle :)

    • esko 33

      NO mitä helvettiä lähteä ulkomaille, jos joka perkeleen paikassa pitää päästä SUOMI puljuu, todellista junttimeininkiä. Mua kyrpii suuresti Suomalaiset turistit jotka hehkuttaa niin olevansa ulkomailla ja vain suomi puljuissa lojutaan, ja sitten ollaan niin ulkomaata että. Voi naapurin Reijolle sanoa olleensa oikein ulkomailla ottamassa kasvoi hoitoja suomi puljussa

      • cevy

        Kun osaat suoltaa noinkin fiksua tekstiä, mistä junttimaisuus ei paista ollenkaan läpi, niin osaisitko kertoa että missäpäin Egyptiä tuo "perkeleen paikka" sijaitsee? Minä kun olen muutaman viikon päästä tuonne lähdössä, niin voisi käydä tuollaisenkin nähtävyyden katsomassa.


    • makaroonit ja kampa

      Heippa! Hurghadan keskustassa on kiva Mon Ami kampaamo kauneus hoitola, ei ole kylla suomalainen mutta ripsien pidennys on 25 euroa ja ylospain, ja jos haluaa cleopatra hoidon kookos vartalonaamion ja hieronnan ja turkish hamam, niin se on 25 euroa vain. voin suoitella olen kaynyt monet vuodet siella ja kiva henkilokunta siella, Haetaan hotellista sinne hoitolaan jos sopii, laittakaa vaikka sahkoposti niin voin antaa lisa tietoja miten se tapahtuu. [email protected]

    • d

      Nordic Center on Sakkalassa, soita tai laita viesti Merjalle niin saat lisätietoja :D Meidät haki hotellilta ja oli kyllä loman paras sattuma että tuli käytyä siellä hoidossa heti alkajaisiks ;D http://www.nordiccenterhurghada.com/

      Ei tarvinnu ainakaan pelätä että alkais paikalliset hierojat ym käyttäytyä sopimattomasti kesken kauneushoitojen

    • matkalle pian

      voisko joku laittaa esimerkkihintoja ko. kauneussalonkiin?

      esim. hiustenleikkauksen hinta kiinnostaisi? Olen lähdössä pian egyptiin, ja olisi kiva saada hiukset siistimpåään kuntoon, mutta paikallisiin kampaamoihin minun turha mennä, koska en osaisi edes selittää millaista hiustyyliä tahdon...

      Entä paljonko jalkahoito maksanee?

      • hurghada koti

        saa 5 eurosta ylospain ja voin tulla tullkkamaan jos haluaat asun taalla ihan sen Mon amin vieressa. jalka hoito myos halpaa 5 euro ja ylospain.


    • toinenkotihurghadass

      mon amissa hoidot tekee vain naiset.. ei miehiä paikalla! ei tarvitse pelätä asiattomuuksia. Nordic centerissä hinnat suomen tasoa, en käy enää ikinä.. mon amissa palvelu ja henkilökuntakin paljon miellytävämpää.

    • ei kiitos

      Ihan liikaa joutuu maksamaan nordic centerissä ja jos haluaa rentouttavaa hierontaa, ei se onnistu jos salongissa on se koira joka haukkuu kaiken aikaa. Sitä paitsi oon allerginen koirille enkä muutenkaa välitä koirista.Paikallisilta saa jopa tasokkaampaa halvemmalla. Ite en mene enää jos egyptiin aion matkustaa.

    • sk

      Jos menee paikalliseen kampaamoon, niin voisi vaikka printata netistä mukaan kuvan siitä, mihin malliin hiuksensa haluaa leikattavan.
      Näin väärinymmärryksen riski ainakin pienenee :)

      • 130+532

        Kovasti ovat Egyptissä tällä hetkellä sillä kannalla, että työlupia ei enää ulkomaalaisille jaeltaisi. Siellä halutaan paikallisille kaikki työt. Turistiviisumeitakaan ei enää anneta kuin max. 3 kk, jonka jälkeen täytyy käydä välillä ulkomailla, mikäli haluaa olla maassa pidempään. Eli enää ei myönnetä viisumeille jatkoa Egyptissä. Poikkeuksena se, jos opiskelee maassa tai omistaa sieltä asunnon. Voi siis olla, että jos nämä suomalaiset yrittäjät eivät saa jotain poikkeuslupaa tai mikäli tämä Egyptin kanta asiasta ei muutuu, siellä ei pian enää ole mitään suomalaisia hoitoloita.


      • Viisumi!!!!!!
        130+532 kirjoitti:

        Kovasti ovat Egyptissä tällä hetkellä sillä kannalla, että työlupia ei enää ulkomaalaisille jaeltaisi. Siellä halutaan paikallisille kaikki työt. Turistiviisumeitakaan ei enää anneta kuin max. 3 kk, jonka jälkeen täytyy käydä välillä ulkomailla, mikäli haluaa olla maassa pidempään. Eli enää ei myönnetä viisumeille jatkoa Egyptissä. Poikkeuksena se, jos opiskelee maassa tai omistaa sieltä asunnon. Voi siis olla, että jos nämä suomalaiset yrittäjät eivät saa jotain poikkeuslupaa tai mikäli tämä Egyptin kanta asiasta ei muutuu, siellä ei pian enää ole mitään suomalaisia hoitoloita.

        Huom. turistiviisumi lentokentältä ostettuna on voimassa i kk, viisumitoimistosta 3.11 turistiviisumi vuodeksi :) Ei ole asuntoa tai yritysta enkä opiskele ja viisumi vuodeksi kahdessa tunnissa! Naatiskelen elämästä Hurghadassa :)


    • 8+10

      Mistä tuollaista olet kuullut 130 532 ? Missä on mustaa valkoisella?

      • 130+532

        Masri el jaum lehti kirjoitti siitä heinäkuussa ja Egyptin suurlähetystö vahvisti tiedon, kun soitin sinne. Suurlähetystö sanoi, että tilanne on tällä hetkellä tällainen, mutta saattaa toki olla jo parin kuukauden päästä toinen.


    • karvat pois

      hurghadassa oli minun milestäni hyviä egyptiäisiä työntekijä jotka osasivat hommansa, ainakin miä olin tyytyväinen...monta kertaa parempi kun monet paikat suomessa

    • ei sinne enää

      En myöskään suosittelisi ylihintaista Nordic Centeriä!

    • En syönyt lihapullia

      Luin tätä ketjua ja en malttanut olla osallistumatta keskusteluun. Onkohan tässä nyt kyse suomalaisesta kateudesta vai miksi suomalainen yritys ulkomailla on niin kipeä asia joillekkin? Tulin juuri Hurghadasta ja kävin jälleen kerran Nordic Centerissä. Olen käynyt siellä jo vuosia ja sinne on aina yhtä mukava mennä. Hinnat on edullisemmat kuin Suomessa ja Hurghadan hotelleissa. Siellä on aina hyviä tarjouksia, esim. manikyyri ja pedikyyri hieronnalla oli nyt 30€. Tarjouksessa oli myös intialainen päähieronta santelihoito hiuksille pesu kuivaus 25€. Arvostan paikan siisteyttä ja hygieniatasoa sekä ammattitaitoista henkilökuntaa. Nordic Center antaa myös mahdollisuuden suomalaisille opiskelijoille työharjoitteluun. Tähän väliin kiitos Iinalle ja Hennalle ihanista hoidoista! Juuri viime viikolla oli Golden 5 ja Mirette -hotelleissa asiakkailta jalkahoidoissa höylätty kantapäät auki. Ei niin kiva hemmotteluhetki lomalle! Ja pointtihan tässä Nordic Centerin vierailuissani ei ole se että haluan hengailla suomi-puljuissa vaan siinä että saan sieltä aina kullanarvoisia vinkkejä ostospaikoista, mm. missä on hinnat kohdallaan, aitoja tuotteita ym. Sekä vinkkejä hyvistä ravintoloista, turvallisista rahanvaihtopisteistä jne. Ja ainahan se kuppi JuhlaMokkaa maistuu! :)

      • tammikuun puolessa v

        Tää oli ihana vinkki.
        Ihan yksin olen lähdössä Sakkalaan ja hotelli La Pacheen.
        Mietin jo mielessäni tuota kahvijuttua ja montaa muuta asiaa.
        On hyvä että löytäisi paikallisia ihmisiä.
        Kun ne oppaatkaan ei ole joka päivä hotellilla.
        Mulle varsin vähän yleensäkään matkanneena on kaikki tälläiset vinkit sangen tärkeitä.
        Ja nyt tuli mieleen kun olen miettinyt että pitäisi tilata kiharat ennen lähtöä että jos siellä pääsee nopeasti kampaajalle niin voisin jättää sinne.
        Minkähintaisia kampaamopalveluja siellä on ja voiko maksaa euroilla vai kuinka.
        Tää oli ihana juttu :)))))


      • Vink vink...
        tammikuun puolessa v kirjoitti:

        Tää oli ihana vinkki.
        Ihan yksin olen lähdössä Sakkalaan ja hotelli La Pacheen.
        Mietin jo mielessäni tuota kahvijuttua ja montaa muuta asiaa.
        On hyvä että löytäisi paikallisia ihmisiä.
        Kun ne oppaatkaan ei ole joka päivä hotellilla.
        Mulle varsin vähän yleensäkään matkanneena on kaikki tälläiset vinkit sangen tärkeitä.
        Ja nyt tuli mieleen kun olen miettinyt että pitäisi tilata kiharat ennen lähtöä että jos siellä pääsee nopeasti kampaajalle niin voisin jättää sinne.
        Minkähintaisia kampaamopalveluja siellä on ja voiko maksaa euroilla vai kuinka.
        Tää oli ihana juttu :)))))

        Nordic Centerillä on nettisivut josta löydät omistajan yhteystiedot. Otappas häneen yhteyttä niin saat lisätietoja! :)


      • tammikuun puolessa v
        Vink vink... kirjoitti:

        Nordic Centerillä on nettisivut josta löydät omistajan yhteystiedot. Otappas häneen yhteyttä niin saat lisätietoja! :)

        Kyllä vaan, löysin jo heti tuon edellisen viestin sen kotisivun ja olemme olleet yhteydessä sähköpostin kautta.
        On hyvä mieli lähteä sinne.


    • kuppamunat

      saako hyvin valtavaa mulukkua?

      • huopis

        Kehoittaisin myös kaihtamaan tuota ylihinnoiteltua Nordic Ceneriä. Mielestäni omistaja (Merja) antaa ylikasvaneine,huonolatvaisine,yli-blondatuin hiuslisäyksineen huonon kuvan omalle paikalleen! Avoid!


    • 2.1. viisumi Egyptissä uusittu vuodeksi. En omista asuntoa täällä. Vaatii 2 kopiota (passista ja voimassa olevasta viisumista), kuvan ja 94 EGP, hoituu yhdessä päivässä ja joskus jopa tunnissa jos käy tuuri.

    • Olen suomalainen

      Suomalaisomistuksessa on uusi pikkukahvila MISR Al Karnak Temple-huoltoaseman yhteydessä. Siellä on todennäköisesti paikalla henkilökuntaa, joka puhuu suomea. Suomalaista kahviakin on saatavilla. Pientä purtavaakin valmistetaan, ja sen voi syödä sisällä, ulkona tai ottaa mukaansa. Ja kaikenlaisia vinkkejä asunnoista, ostettavista ja vuokrattavista. Taksit osaavat viedä yo. osoitteella, ja kun kerran löydät, osaat itsekin kävellen ainakin El Daharin alueella. Kannattaa käydä tutustumassa!

    • sepäse

      Kuppamuna, olet tosi fiksu. Eikö ollut muuta sanottavaa. Kaikilla (melkein) keskustelupalstoilla näitä asiattomuuksia riittää.

    • isokani

      upea palvelu, suosittelen. ihania naisia! isokani

    • Elämä on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe