Kumpi parempi

Jäätelölapanen vai ilmaplanktoonia syövä kissa?
Noin niinku keksintönä meinaan.

16

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tofu stracciatella

      Ilmaplanktoonia syövä kissa.

      Mitä ihmettä jäätelölapasella tekee? Eihän jäätelö niin hyvää ole, että sitä viitsisi usein syödä. Ätläkän makeitakin tuppaavat olemaan. Tietty, jos jäätelölapasessa olis säätöyksikkö, josta vois valita raakaaineet ja säätää niiden määrää, niin ehkä harkita uudelleen.

    • Henk koht pirän jäätelölapasta aikas fiksuna ,katos kun ihminen joka haluu rötköttää soffalla jäätelölautasen kanssa.
      sehän haluaa syörä herkkuaan pitkin iltaa ja siinä alkaa käsi jäätymään eli tumppu käteen ja syömään.
      Säolit kehittäny ajatuksen uurelle tasolle,sun pitäs fiksuna syventyy noihin ostoskärryjen pyöriin niin saatas nekin toimimaan.

    • lejanna

      Joopati , tunnustan suuren loven yleissivistyksessäni. Tein parit kärrynpyörät, väiskivemmelsääret ja käsilläseisonnat, mutta eipä auttanut ymmärtämään, mistä puhut.

      Noin niin kuin teoriassa, jäätelöhanska olisi hieno, joka sormi erimakuisia.
      Tekee älyttömästi mieli jätskiä, lakua tai mansikkaa.
      Pienet ne on vanhuksen ilot ja kaipuut.
      .

      • mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
        Ton lapasen jo selitinkin mut toi kissa.
        Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
        Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
        Aika visusti olen ollu ?vai mitä.
        Mitä sää ole keksiny?


      • lejanna
        piikkiö kirjoitti:

        mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
        Ton lapasen jo selitinkin mut toi kissa.
        Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
        Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
        Aika visusti olen ollu ?vai mitä.
        Mitä sää ole keksiny?

        Meinaatko, että Dafin vai Ryskyn remmiin?
        Kissa olisi ihana. Saa nostaa metrin korkealle, ja aina vain jalat on lattialla.
        Minen syö jädeä, kuin hyvin harvoin.
        Männöö maha ripatille. Sen parantaminen pieremällä, on yhtä tarkkaa puuhaa, kuin pärekaton kulotus.

        Minen ole meidän perreen keksijä, se on tuo ukkelini.
        Alakoulussakin, kun vei omatekoisen kidekoneen kouluun, opettaja antoi jälki-istuntoa, kun luuli hänen valehtelevan, kun poika sanoi sen itse tehneensä.
        .


      • s-t-a
        piikkiö kirjoitti:

        mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
        Ton lapasen jo selitinkin mut toi kissa.
        Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
        Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
        Aika visusti olen ollu ?vai mitä.
        Mitä sää ole keksiny?

        Nokun sulla on se toinenkin... ;-/ niin että eläpäs valita, näkymätön et oo!!!

        Jäätelölapanen ois parempi. Minua surettaisi jos kissat vain möllöttäisi katolla kun ne on sinne ajettu ja söisi planktonia. Tai ei ne kyllä kesäaikaan paljon muuta tarvii, lie etsiivät jotain murkinaa metästä ja peltojen koloista yö- ja aamuaikaan? Mutta sehän on kissojen elo ja ilo. Sitten tulleevat kehräämään ja jyystämään polvee ja kerjäämään kiitosta. Ihania ne on - jos eivät syö pelkkää ilmaplanktonia!


      • s-t-a kirjoitti:

        Nokun sulla on se toinenkin... ;-/ niin että eläpäs valita, näkymätön et oo!!!

        Jäätelölapanen ois parempi. Minua surettaisi jos kissat vain möllöttäisi katolla kun ne on sinne ajettu ja söisi planktonia. Tai ei ne kyllä kesäaikaan paljon muuta tarvii, lie etsiivät jotain murkinaa metästä ja peltojen koloista yö- ja aamuaikaan? Mutta sehän on kissojen elo ja ilo. Sitten tulleevat kehräämään ja jyystämään polvee ja kerjäämään kiitosta. Ihania ne on - jos eivät syö pelkkää ilmaplanktonia!

        No ehän mä tosissani pikkasen vaan säälii kerjään.
        Mä olen ain ollu pikkasen takavasemal ja se sopii .
        kissat on kivoja ja oma varsinkin.
        Kattelin tossa lehrestä et puskaraiskaaja on tuomittu ja tuli mieleen et eikös siel puskassa olevia naisia pelota huurella sieltä.


      • s-t-a
        piikkiö kirjoitti:

        No ehän mä tosissani pikkasen vaan säälii kerjään.
        Mä olen ain ollu pikkasen takavasemal ja se sopii .
        kissat on kivoja ja oma varsinkin.
        Kattelin tossa lehrestä et puskaraiskaaja on tuomittu ja tuli mieleen et eikös siel puskassa olevia naisia pelota huurella sieltä.

        Sori sori, luulin että tämä miun kakkosnimmari tunnistetaan jo - ventovieraiden ei tarvitsekaan! Tottahan toki on se vähän puskassa... mutta eikös vain vähän? Vieno lyhennelmä rekatusta.

        On jäätelö hyvää kun sallaa syö, vai mitenkäs se olikaan?


      • k/k
        s-t-a kirjoitti:

        Sori sori, luulin että tämä miun kakkosnimmari tunnistetaan jo - ventovieraiden ei tarvitsekaan! Tottahan toki on se vähän puskassa... mutta eikös vain vähän? Vieno lyhennelmä rekatusta.

        On jäätelö hyvää kun sallaa syö, vai mitenkäs se olikaan?

        Kyllähän mä sut tunsin kuhan höpötin kun tuli toi otsikko mieleen.
        Ei tarvi eres salaa syörä kun jätski maistuu.
        Sää kun oot siel Saimaan takana niin ootko nähny sitä Miikkulaista?


      • s-t-a
        k/k kirjoitti:

        Kyllähän mä sut tunsin kuhan höpötin kun tuli toi otsikko mieleen.
        Ei tarvi eres salaa syörä kun jätski maistuu.
        Sää kun oot siel Saimaan takana niin ootko nähny sitä Miikkulaista?

        No en, mutta aina vaan lähemmäksi kuuleman mukaan levittäytyvät. Tänä keväänä meidän kesämökkireitin varrella on jo havaittu pesä, kait poikanenkin. Varmaan 50 vuoteen eka kerta. Norpat kun oli saaliseläimiä vielä 50-luvulla, ja niistä jopa maksettiin tapporahaa, nimismiehelle kait piti jokin ruumiinosa kiikuttaa niin valtiolta tuli rahat, tai suoraan kansliasta mene tiedä. Tuttu poliisimies on aikanaan asiasta kertoillut eli uskottava se on.

        Eiköpähän hiljaa järvellä ajellessa lähivuosina jo norpan pää saata vilahtaa jos tarkkana on. Minä kun en kalasta (ainakaan verkoilla) niin minua ei kalastusrajoitukset haittaa. Kiva se olisi nähdä. Elän toivossa, ja saatan mökkeilläkin enemmän ensi kesänä.

        Mukavaa kesää sinne teillekin päin!


    • Jäätelöä lapasesta syövä kissa olis kiva.
      Pitäisikö ottaa uusi kissa. :)

      • Se keksintö vois olla sellanen et se lähtis lapasesta.
        Ainakin meiän kissa popsii jätskiä ihan mistä vaan.


      • lejanna
        piikkiö kirjoitti:

        Se keksintö vois olla sellanen et se lähtis lapasesta.
        Ainakin meiän kissa popsii jätskiä ihan mistä vaan.

        Meidän haukku napsii sormetkin kourasta.
        Lapsena hän oli laiha luikku, ei edes syönyt joka päivä.
        Nyt tuntuu ruoanhimo kasvaneen.
        Jännä, kun syötiin tässä päivänä muutamana tikkujätskiä. Hänelle kun loppua tarjottiin, tempaisi tikusta. Sai nostaa, vaikka katon rajaan. Siitä piti kiinni.
        .


    • .

      Seslonki ompi parempi.

      • Muistatko miten se laulu meni?kumpi ompi parempi.heteka vai seslonki.
        Ei millä muist enemppä,viheläs pikku pätkä.


    • .

      Seslonki ompi paaarempi.

      Vihellän, kuin beagle mainoksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe