Laitoin jo yhden keskustelun pystyyn mut ei ketään vastannut?!?!?!?!
HEI CMON päättärit!
Mitä aiotte tehä sillon ja missä?
Ite meen kavereiden kaa pyörimään kaupungille ja juodaan
PÄÄTTÄRIT '11
23
1282
Vastaukset
Mitä helvetin väliä sillä on, että mitä kukin tekee? Et sinä heitä tunnista kumminkaan.
- nurmijärve
Eka kaverille alotteleen ja siitä baariin
- fxnf bdfb
Ylppärijuhlien virallisessa osiossa siemaillaan kuohuviiniä, myöhemmin illalla yökerhoon ystävien kanssa :)
- Päättäritkohta
Otetaa kuppia ja niin maan perkeleesti. Puhutaa paskaa, "biletetää" ja oksennetaan?
Eiköhän se ole ihan perus settiä - jes!
^ Juu tolleehan se menee. :P
Tomeglelle tiedoksi että oon vaan niin innoissaan päättäreistä joten kiinnostaa tietää mitä muutkin tekee :) - perussettii
Tälläydytään kolme tuntia, juodaan parit alle ja sitten baariin luokkakavereiden kanssa. Kaikki koittaa iskeä toisiaan ja kaikki juuri niitä joita ei kiinnosta. Parit tappelee ja vetää mustasukkaisuuskilareita, draamaa, tupakan ylikulutusta, oksentelua, yleistä yöpaikkasäätöä ja aamulla korot katki, keuhkot kipeenä ja suussa kissanpaskaa. Taputellaan toisiamme selkään ja kysellään otaks vettä, kuka toi on ja oliko kivaa ja vakuutellaan että kivaa oli.
- 16 wee
^ Siinähän se :D
- stubidoooooo
haha jos oot -95 ja vietät ysien päättärii elä nyt nii perseit vedä niiku eräät omissaa:D:D
- 7
perseet olalle,kiljulla täällä maalla,ponua seuraavana päivänä loivennukseen
Turhin mahdollinen keskustel tämä on. Kaikki teinit vetää lärvit ja örveltää kuka mitenkin kännissä. Kaikilla sama kaava. Ei mitään mielikuvitusta.
- ,minäminä,
Noinhan se aika pitkälti menee. Aivot on alkoholin syövyttämät ennen kuin yksikään edes baari-ikään ehtii. Se on kuulemma hauskanpitoa sellainen.
- Jjjjjjjjal
Kotona oon yksin. Itkeskelen varmaan ku 9.2 keskiarvoa en saanukkaan nostettua enempää ja eipä tullu stipendiä tänäkään vuonna.
- Hikaripinko
Hikipinko oot, no eipä paljo merkkaa noi ala ja yläasteen arvosanat. Elämä on vasta edessä sekä INTTI.
AAMUJAAAAAAAAAA
- Espoonenkeli..
Juhlimaan, mutta ei nyt mitään perseitä. Ekana ostetaan mansikoita ja skumppaa, sit piknikille Hietsuun tai Kaivariin, siis ennen iltaa. Sit loppuillasta varmaan vaan juhlitaan kavereiden kanssa.
Ja kyllä nää hikipinkotkin osaa juhlia, ittellä keskiarvo pitäis olla noin 9.61 mut ei se mun viihteellä olemiseen vaikuta :D - Nettamoi
Hmm, jos teineillä kaikilla sama kavaa, oon 16v, pääsen ysiltä nytten. ja itsellä suunnitelma on lähteä hietsuun sään salliessa mutta alkoholista tietoakaan.
- jes!
Juu sää pitäs olla kyl kohdillaan. Lupailee 21, aurinkoo ja pilvistä ei tietookaan
- dessiiii
muutama siideri kaverin kanssa ajateltiin juoda,sit vaan oleillaan jossain ulkona!:)
- sdfhsdfhsdfsf
vantaan onnela !! ketää muit tulos ?
- tiäks
Mä oon, nähään siel, oon se vähän humalassa oleva! ;)))))
- ddessiee
Kevätjuhlan jälkee iertelen kavereitte ylppärit läpi ja samallahan sitä tuleee aloteltua ku kuoharii yms jokasella tarjolla :) sit illalla meikkailemaa yms valmistautumaa ja alottelemaa kavereitte kans (kaapissa 0,7l tasavalta, ES:ää ja vilmaa!) ja sitten 11 jälkee baariin riehumaa! Nii ja sit "nukkumaa" lähen aika varmasti jonkun mun säädön luo ;D
- epätoivoinensäälittä
Itse teen näin:
-Olen yksin kotona ja vietän aikani pääasiassa koneella
-Kuuntelen hyvää musiikkia ja jauhan scheissea Suomi24:ssä
-Siinä aamutunneilla sammutan sitten koneeni ja käyn nukkumaan
(-Muita vastaavanlaisia tapauksia?)- yhtäsäälittävä
Tein niinku sinäki. Paitsi että pääsin nyt kasilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673