Raju pukeutuminen

Miksi?

Kävin tänään yhdessä mp tapahtumassa ja mieleen painuvinta pyörien jälkeen tuo pukeutuminen. Varsinkin customilla ajavat ovat kuin jotain ryöstöretkeläisiä. Huivi päässä tai kaulassa,Nahkaliivit joissa jotain tunnuksia ja yleensä vielä joku liuhuparta naamassa,Korvikset vanhoilla ukoilla korvissa.
Alkaa itsensä koristelu oleen melkoista monella.. Miksi näin?
Ja mikä hassuinta ite olen vasta 29v enkä ymmärrä tätä nahka/ketju/pääkallo touhua lainkaan.

10

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skyhighw

Ei sitä tarttekkaan ymmärtää.
      Pukeutumisellaan ihminen viestitää paljon toiselle.
      Kaikki ne nahkaliivit, pinssit, kuviot ym. kertoo paljon sille joka niitä osaa lukea.
      Ulkopuoliselle ne ei sano mitään.
      Eikä tarvitsekkaan.

• 1200buell

45v perheen isät yrittää olla jotain "baikkereita". Oon ajanut harrikalla pari kolme kertaa ja täytyy sanoa et en ymmärrä mikä siinä vehkessä on niiiiiiiin kummallista et joku ottaa elämälleen uuden suunnan aivan tyystin. Antaa parran kasvaa ja kaikissa tekstiileissä lukee sen jälkeen hd.

• skyhighway

Jospa se on sen pyörän mielenkiintoisuus.
        Aina pikku riski mukana.
        Tiedän paljon kavereita jotka haluavat näyttää osaavansa ja selviävänsä vaikka kuinka kinkkisestä tilanteesta. Se antaa itselle jotain, omanarvontuntoa?
        Ymmärrän, ettei kaikilla ole samaa intohimoa ja huollotkin tehdään liikkeessä.
        Mut on vielä paljon bikereitä, jotka haluaa tuntea pyöränsä läpikotaisin, eivätkä halua että kaikki on helppoa..He haluavat rakentaa pyöränsä aina uudelleen ja persoonallisiksi.
        He viihtyvät sitten yhdessä ja tunnistavat toisensa sekä pyörästä , että vaatteista.
        Ei kai siinä mitään pahaa ole?
        Joskus tuntuu että se on ulkopuolelle jäääneiden vuodatusta tämä mustamaalaaminen.
        On vaikea päästä sisäpiiriin jollei ymmärrä vanhan pyörän tekniikasta mitään.
        Mutta niinkuin kaikissa harrastuksissa, snobbailusta tulee joskus itsetarkoitus?

• ON SE NIIN..

Ajan isolla japsicustomilla ja pidän vanhasta tavasta nahkatakkia päälläni ajossa. Mutta kyllä nämä "helyheikit" ovat hieman mauttomia joskus, vaikkei se minua ihan oikeasti vaivaa. HD-miehet ovat lähes ainoa väki joka kantaa merkkitakkia päällään jopa talvella, aika erikoista. Tulee mieleen, ettei näillä ole muuta elämää.
      Ehkä se on niin, että elämänsisältö tulee tuotteesta, joka on maksanut vuoden bruttopalkan, sille täytyy saada katetta kaikin tavoin.
      Itse ajelin jonkin aikaa aikoinaan harrikalla ja enkä pitänyt "lukitusta amerikantyylistä" jota olisi "pitänyt" noudattaa.

Ainoa hauska piirre näissä elämäntapapyörissä on mukava ja lupsattava ääni, muttei ainakaan silloisessa -99 malleissa muuta hauskaa ollutkaan.

• ei mtn lisättävää

TÄYTTÄ ASIAA^^

• Kyllähän asia on..

niin että jokainen tekee niinkuin haluaa. Pukeutuu ja varustautuu oman makunsa mukaan.
      Aloittaja ei osaa päättää näköjään että mitenkä pukeutuu, kun lähtee ajamaan pyörällä?
      Eikä ymmärrä yleensäkään mitään?
      Onkohan pyörää itsellään ollenkaan?
      Hmm, iltaisin nukumaan mennessään ei osaa päättää että pitääkö leukaansa peiton päällä vaiko peiton alla. Kyllä on vaikeaa.

Aloittaja taitaa olla jonkin lahkon kasvatti, kun pelkää näköjään erilaisesti pukeutuvia; erilaisesti ajattelevia jne? Eikä varmaankaan ole saanut äidiltään lupaa tatuointiin tms. Ei ainakaan vaimoltaan.

Mutta:
      on hyvä että tällaisia luusereita on olemassa: me kunnon bikerit; merkkiin, malliin katsomatta voimme todeta että meillä menee v**tun hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      141
      1845
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe