Kristityt uskovaiset hyökkäsi marssijoiden kimppuun Moskovassa pahoinpidelläkseen marssijat.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052813800197_ul.shtml
On se kumma kun ei missään saa olla rauhassa.
Uskonnot pitäisi kriminalisoida.
Kristityt väkivaltaisia
25
125
Vastaukset
- voi elämä..
Mene pohjois Koreaan siellä saat olla rauhasa uskovilta. Se hirmuhallinto sulle varmaan ois mieleen..
Ja itsehän sä tälläkinn palstalla tunnut päiväsi viettävän..? Pakottaako joku sinut tänne ?- No voi voi elämä
"Mene pohjois Koreaan siellä saat olla rauhasa uskovilta."
No en varmasti saa, se maahan on nimenomaan uskonnollisessa hirmuhallinnossa.
Politiikan tutkija Han S. Park teoksessaan Juche: The Politics of Unconventional Wisdom (2002) ja teologi Thomas J. Belke teoksessaam Juche: A Christian Study of North Korea's State Religion (1999) ovat todenneet, että Juche-aate on "itse asiassa uskonnollinen liike".
"Kim nuoremman syntymäpäivänä "ukkonen pauhasi, salama löi, ja myöhemmin jopa sateenkaari ilmestyi Panmunin ja Taehongdanin piirikuntien lumisille taivaille", Pohjois-Korean radio kertoi. "Huomatessaan, että tämä taas osoittaa suuren kenraalimme olevan taivaasta lähetetty suurmies, ihmiset eivät voineet hillitä iloaan", raportti päättyi. Virallisten elämänkertakirjailijoiden mukaan Kimin syntymää Paektu-vuoren rinteellä ennusti pääsky ja koristi kaksoissateenkaari. Kimin synnyttyä yötaivaalle syttyi uusi tähti. Kim pystyy vaikuttamaan ilmastoon ajatuksen voimalla jne."
Ei tuollaisilla mytologisilla ihmeillä ja ihmeteoilla, joita Pohjois-Korean tiedotusvälineet jatkuvasti raportoivat tapahtuneen ja tapahtuvan suurten johtajiensa läheisyydessä, ole mitään tekemistä uskonnottomuuden kanssa. Tuollaiset ihmeet ovat tyypilliisiä uskonnollisia elementtejä, joilla typeryksiä huijataan uskomaan, että johtaja on joku jumalallinen ja erehtymätön taivaan valittu. Siis vähän kuin paavi katolisissa länsimaissa.
- Mirka ...
Kristityt haluaisivat saastuttaa Pohjoiskorean saatanillisilla säkeillään niin kuin ovat jo monen muun saastuttaneet.
Kalifornialaisen liikemiehen kerrottiin matkustaneen Pohjois-Koreaan, koska hän halusi tehdä siellä lähetystyötä.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Pohjois-Korea vapautti pidättämänsä amerikkalaisen/1135266488005
Kansa uskoo Kim Jong-il jumalallisiin kykyihin. Jättäkää te vainoharhaiset uskovaiset Korean demokraattinen kansantasavalta rauhaan.- voi elämä..
Ai se on mielestäsi hyvä, ettei ihmisillä ole ihmisoikeuksia ? Ei sananvaltaa vaan joku diktaattori hallitsee heitä ! ihmiset näkevät nälkää?
Uskovat on vieneet heille ruokaa ja perustarpeita suomestakin. Kuten Lauri Jakkila ym.
"" saatanillisilla säkeillään"" ..On kommunismi heidät saastuttanut, ei Jumalan sana joka antaa vapauden.
Mutta isäntäsi valheita täällä levität, eikö sulla ole muuta elämää, kun täällä pitää solvata aina uskovia.
- poika nimeltä Mirka
Tää MirkaMarko on oikeasti mielenvikainen.
- Peace and love
Poika nimeltä Mirka - olet kenties kristtty ja uskovainen ? Viestistäsi huokuu sellainen tosiuskovaisen lähimmäisenrakkaus ;)
- Mirka ...
""Tää MirkaMarko on oikeasti mielenvikainen.""
Noinhan ne uskovaiset väittää kaikista jotka ei usko heidän satuihin ja höpötyksiin. - voi voi
Mirka ... kirjoitti:
""Tää MirkaMarko on oikeasti mielenvikainen.""
Noinhan ne uskovaiset väittää kaikista jotka ei usko heidän satuihin ja höpötyksiin.Ei saisi tuomita, mutta kyllä sinä Mirka olet itse antanut itsestäsi aika juntin kuvan.
- body
Kun uskonto oppina sokaisee ihmisen, niin se tekee melkoisia typeryyksiä.
Pohjois-Koreassa on oma uskonto ja se ei siedä vapautta, se on muuten fakta.Ovatko nämä kaikki kristittyjä, jotka sanovat Mirkaa mielenvikaiseksi ja juntiksi, sen lisäksi että Moskovassa kristityt hyökkäsivät väkivaltaisesti viattomien ihmisten kimppuu?. Siitä tapauksestahan Mirka kertoi. Oliko syyllinen siis Mirka ja nuo hyökkäjät viattomia?
Kyllä kristillisyys on sairasta, ei voi mitään, jos se on tällaista. Väkivaltaa ja toisten ihmisten halveksuntaa. Kristilliset lestadiolaiset ja katoliset käyttävät hyväkseen lapsia. Kiitos ei, kristillisyys!- voi voi
helsinkijokkeri kirjoitti:
Ovatko nämä kaikki kristittyjä, jotka sanovat Mirkaa mielenvikaiseksi ja juntiksi, sen lisäksi että Moskovassa kristityt hyökkäsivät väkivaltaisesti viattomien ihmisten kimppuu?. Siitä tapauksestahan Mirka kertoi. Oliko syyllinen siis Mirka ja nuo hyökkäjät viattomia?
Kyllä kristillisyys on sairasta, ei voi mitään, jos se on tällaista. Väkivaltaa ja toisten ihmisten halveksuntaa. Kristilliset lestadiolaiset ja katoliset käyttävät hyväkseen lapsia. Kiitos ei, kristillisyys!Ei kristillisyys tässä ketään hauku, vaan minä ja tuo toinen, ja minusta et edes tiedä, olenko kristitty. Ja jos Mirka olisi uskovainen, olen varma, että et olisi noin suopea hänen omituisille kirjoituksilleen, vai mitä?
Ei kannata kärjistää. Et tiedä paljoakaan maailman menosta, silloin ei kannata alkaa vääntää kättä niistä asioista, joista sinulla ei ole hajuakaan, eikö vain?
Ja muuten, minä kyllä sanoin että Mirka on itse itsestään antanut juntin vaikutelman, itse en pidä sellaista turhanpäiväisenä haukkumisena. Jos tuollaisesta loukkaantuu, ei ole nähnyt paljoa maailmaa, otaksun. voi voi kirjoitti:
Ei kristillisyys tässä ketään hauku, vaan minä ja tuo toinen, ja minusta et edes tiedä, olenko kristitty. Ja jos Mirka olisi uskovainen, olen varma, että et olisi noin suopea hänen omituisille kirjoituksilleen, vai mitä?
Ei kannata kärjistää. Et tiedä paljoakaan maailman menosta, silloin ei kannata alkaa vääntää kättä niistä asioista, joista sinulla ei ole hajuakaan, eikö vain?
Ja muuten, minä kyllä sanoin että Mirka on itse itsestään antanut juntin vaikutelman, itse en pidä sellaista turhanpäiväisenä haukkumisena. Jos tuollaisesta loukkaantuu, ei ole nähnyt paljoa maailmaa, otaksun."voi voi". Kyselinkin että ooteko kristittyjä, en sanonut sitä varmaksi. Annoit taas arvion, tälllä kertaa minusta, joka ei ole mairitteleva. Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista? Vain koska pidän "juntti"- sanaa halventavana? Itsekin, kirjoitit siinä yhteydessä, "että ei saisi tuomita, mutta..." Pidit siis juntti-sanaa mahdollisesti tuomitsevana.
Olen pöyristynyt kristittyjen törkeistä teoista ja vihamielisistä sanoista lähimmäisistä. Ja olen toden totta ollut kristillisessä elämässä mukana, kun vaimonikin oli aktiivinen kristitty. Mutta oma uskoni katosi nähtyäni kuinka todellisuudessa uskovilla ei ole Jumalan voimaa eikä kukaan tietämäni edes parantunut vaivoistaan.
Tilanne ei ole näköjään parantunut, kristillisyys ei ei oo mukavan tuntuinen uskonto. Liikaa pahoja asioita, kuten kyllä islamissakin.- #
Todisteita sitten vaan kehiin, jos kerran tiedät että taustalla oli uskoviksi tekeytyneitä sateenkaarimiehiä.
Jos et voi todistaa väitettäsi, niin silloin se on vaan omaa mutuiluasi. - voi voi
"voi voi". Kyselinkin että ooteko kristittyjä, en sanonut sitä varmaksi. Annoit taas arvion, tälllä kertaa minusta, joka ei ole mairitteleva. Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista? Vain koska pidän "juntti"- sanaa halventavana? Itsekin, kirjoitit siinä yhteydessä, "että ei saisi tuomita, mutta..." Pidit siis juntti-sanaa mahdollisesti tuomitsevana.
Olen pöyristynyt kristittyjen törkeistä teoista ja vihamielisistä sanoista lähimmäisistä. Ja olen toden totta ollut kristillisessä elämässä mukana, kun vaimonikin oli aktiivinen kristitty. Mutta oma uskoni katosi nähtyäni kuinka todellisuudessa uskovilla ei ole Jumalan voimaa eikä kukaan tietämäni edes parantunut vaivoistaan.
Tilanne ei ole näköjään parantunut, kristillisyys ei ei oo mukavan tuntuinen uskonto. Liikaa pahoja asioita, kuten kyllä islamissakin.*Kyselinkin että ooteko kristittyjä, en sanonut sitä varmaksi.*
Anteeksi, ymmärsin sitten lauserakenteesi väärin.
*Annoit taas arvion, tälllä kertaa minusta, joka ei ole mairitteleva. Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista?*
Tuo oli oma virheeni, sillä olisin halunnut ennemminkin kirjoittaa passiivissa, nyt kun luin viestin jälkeenpäin, siitä tosiaan saa käsityksen että puhuisin juuri sinulle. SIitäkin pahoitteluni. Mutta mitä tarkoitat sanalla: taas?
*Pidit siis juntti-sanaa mahdollisesti tuomitsevana.*
Joku voisi jopa ottaa sen loukkaavasti, kumma kyllä.
Ja näin lopuksi, kyllä ateistitkin/muslimitkin/hindutkin yms. ajattelevat pahasti toisista, jotkut sanovat sen ääneen ja jotkut eivät. Sellaista elämä ikävä kyllä on. Pitäisi sitäkin kitkeä pois. - voi voi
voi voi kirjoitti:
*Kyselinkin että ooteko kristittyjä, en sanonut sitä varmaksi.*
Anteeksi, ymmärsin sitten lauserakenteesi väärin.
*Annoit taas arvion, tälllä kertaa minusta, joka ei ole mairitteleva. Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista?*
Tuo oli oma virheeni, sillä olisin halunnut ennemminkin kirjoittaa passiivissa, nyt kun luin viestin jälkeenpäin, siitä tosiaan saa käsityksen että puhuisin juuri sinulle. SIitäkin pahoitteluni. Mutta mitä tarkoitat sanalla: taas?
*Pidit siis juntti-sanaa mahdollisesti tuomitsevana.*
Joku voisi jopa ottaa sen loukkaavasti, kumma kyllä.
Ja näin lopuksi, kyllä ateistitkin/muslimitkin/hindutkin yms. ajattelevat pahasti toisista, jotkut sanovat sen ääneen ja jotkut eivät. Sellaista elämä ikävä kyllä on. Pitäisi sitäkin kitkeä pois.*Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista?*
Koska kenelläkään meistä ei ole hajua. Siiitä luulen. - Ihmetystä tunteva
"voi voi". Kyselinkin että ooteko kristittyjä, en sanonut sitä varmaksi. Annoit taas arvion, tälllä kertaa minusta, joka ei ole mairitteleva. Mistä tiedät ettei mulla ole hajuakaan asioista? Vain koska pidän "juntti"- sanaa halventavana? Itsekin, kirjoitit siinä yhteydessä, "että ei saisi tuomita, mutta..." Pidit siis juntti-sanaa mahdollisesti tuomitsevana.
Tilanne ei ole näköjään parantunut, kristillisyys ei ei oo mukavan tuntuinen uskonto. Liikaa pahoja asioita, kuten kyllä islamissakin.Miten tullaan noin limaiseksi kuin sinä ja sinun kirjoitustyylisi? *kananlihalla*
- M@k3
Jeesus kehoitti rakastamaan vihollista, mutta onneksi Paavali lisäsi, että se ei koske homoja yms vähemmistöjä ja että kaikki erilaiset joutuvat helvettiin.
- Yks vaan
"On se kumma kun ei missään saa olla rauhassa. Uskonnot pitäisi kriminalisoida."
Luitko tämän kohdan antamastasi linkistä:" Moskovan poliisi on useiden vuosien ajan kieltänyt homomarssit vedoten julkiseen häiriöön"? Tai tämän kohdan:" Tilaisuuteen oli venäläisten lisäksi kerääntynyt tunnettuja homoaktivisteja muualta Euroopasta ja Yhdysvalloista, mutta mielenositukella ei ollut viranoamaisten lupaa."
Siis mielenoosoituksella ei ollut viraromaisten lupaa ja poliisi oli kieltänyt homomarssit. Jos nuo mielenosoittajat olisivat totelleet poliisia, joka oli kieltänyt homomarssit eikä ollut antanut lupaa mielenosoitukselle, niin he olisivat saaneet olla rauhassa. Itse hyväksyn ilman muuta homoseksuaalit, mutta kyllä heidänkin täytyy noudattaa heille annettuja ohjeita ja totella poliisia.- Nasse.
vernistelijämme töräyttää taas kunnon aivopierun kunnon uskisdefenssillä.
Kun kerran valtiovallan toimestakin syrjitään, hakataan ja viedään vankilaan, niin on ilman muuta oikeutettua että kunnon kiristetyt (TM) osallistuvat vääryyksiin.
Sellainen on sukovaisen "moraali" Juu, vikana on siis kun homot eivät noudata Moskovan miliisin käskyjä? Minusta vika on siinä, että homille ei anneta siinä kaupungissa mahdollisuutta osoittaa olevansa olemassa, vaan heidän halutaan pysyvän poissa silmistä. Aiemminhan Neuvostoliitossa oli kaikki mieleosoitukset ja marssit ankarasti kiellettyjä.
Muualla maailmassa sentään tilanne on nykyään jonkin verran parempi. Homomarrsit ovat sallittuja, Moskova on jälkijunassa eikä muutosta ole näköpiirissä. Tästä näkee kuinka samasta asiasta saa erilaisen kuvan. Joku syyttää homoja, joku toinen viranomasten mielivaltaisuutta.- Verna-Liis.a
Nasse. kirjoitti:
vernistelijämme töräyttää taas kunnon aivopierun kunnon uskisdefenssillä.
Kun kerran valtiovallan toimestakin syrjitään, hakataan ja viedään vankilaan, niin on ilman muuta oikeutettua että kunnon kiristetyt (TM) osallistuvat vääryyksiin.
Sellainen on sukovaisen "moraali"En kyllä ymmärrä, miksi saan sinut aina vain kimppuuni, vaikka kirjoittaisin kuinka asiallisesti. Kiinnitän muutenkin huomiota siihen, mitä ja miten kirjoitan, mutta vielä tarkempana olen tänne kirjoittaessani, kun tiedän, että sinäkin olet täällä.
Minä hyväksyn ilman muuta homoseksuaalit, mutta jos Moskovassa mielenosoituksella ei ollut viranomaisten lupaa ja siellä poliisi oli kieltänyt homomarssit, niin tuo olisi heidän ( homoseksuaalien ) pitänyt ottaa huomioon.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään homoseksiuaaleja vastaan, mutta en minä etkä sinä voi vaikuttaa siihen, että Moskaovan poliisi on useiden vuosian ajan kieltänyt homomarssit.
"Kun kerran valtiovallan toimesta syrjitään, hakataan, ja viedään vankilaan, niin on ilman muuta oikeutetua että kunnon kristityt ( TM ) osallistuvat vääryyksiin."
Jos ketkä hyvänsä kristityt osallistuvat vääryyksiin, niin ei se ole tietenkään oikein samoin kuin ei olisi oikein, jos ateistit osallistuisivat vääryyksiin. Vielä kerran: Minulla ole mitään homoseksuaaleja vastaan, minusta on väärin, jos heitä syrjitään, hakataan ja viedään vankilaan. - Järkky ::))
Juu, vikana on siis kun homot eivät noudata Moskovan miliisin käskyjä? Minusta vika on siinä, että homille ei anneta siinä kaupungissa mahdollisuutta osoittaa olevansa olemassa, vaan heidän halutaan pysyvän poissa silmistä. Aiemminhan Neuvostoliitossa oli kaikki mieleosoitukset ja marssit ankarasti kiellettyjä.
Muualla maailmassa sentään tilanne on nykyään jonkin verran parempi. Homomarrsit ovat sallittuja, Moskova on jälkijunassa eikä muutosta ole näköpiirissä. Tästä näkee kuinka samasta asiasta saa erilaisen kuvan. Joku syyttää homoja, joku toinen viranomasten mielivaltaisuutta.Koska homot eivät noudata Moskovan miliisin käskyjä niin kristityt uskovaiset kokee että heillä on oikeus pahoinpidellä homoja.
- mieti tätä
Järkky ::)) kirjoitti:
Koska homot eivät noudata Moskovan miliisin käskyjä niin kristityt uskovaiset kokee että heillä on oikeus pahoinpidellä homoja.
Tai onko se niin, että koska homot ei noudata Jumalan ja Moskovan miliisin käskyjä, niin Moskovan miliiseillä on oikeus pahoinpidellä homoja?
- vastarantalainen
Miksi heidän sitten täytyy marssia, eivät heterotkaan tee numeroa itsestään!? Olkoot mitä ovat, miksi niin huomiotaherättävä meteli? sitäpaitsi, häiritsijät eivät olleet uskovaisia, vaan ihan "tavallisia" kansalaisia.
- agnus Dei
Mirka kuulostaa murrosikäiseltä, joka ei ole vielä paljoa asioita miettinyt...
Yleistäminen ja leimaaminen ei ongelmia ratkaise.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1741941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1991212Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846