Windows 7 hash

onko se vai eikö ?

Mistähän löytää aidon Windows 7 x64 Ultimate suomi version MD5 tai SHA1 tarkistus-summan? Pääsis vertaamaan että onko tuo netissä jaettava versio kuinka paljon muuteltu?

Löytämäni version Windows 7 x64 Ultimate suomi tarkistus-summat on=>>

MD5: 889a935b0d16e813254b3a69aaf3747e
SHA1: 3585a69ee011a96100fe4caa4523bc0e439f804d

Ja ainakin englanninkielen versiossa on ihan eri tarkistus-summat, johtuuko sitten kielestä vai muusta?

16

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |lfpUY

Jo yhden bitin vaihtuminen muuttaa tarkistussumman kokonaan.

PS
      Pelkurit ostavat Windowsinsa kaupasta.

• 32

aaaaaaah! ......Rohkeudesta onkin kysymys!!

• Katesin Pili

''..Netissä jaettava versio'', kuulostaa kohtalokkaalta.. No mutta siis tottakai ENG-kielisen cheksummat on ihan erilaiset, vai meinaatko että suomen- ja englannin kielipaketit on aivan bitilleen saman kokoisia? ..ja ''NETISSÄ LAILLISESTI'' jaettava versio on Mikkisoftan direct download Trial, mikäli sitä on edes enää jaossa muusta ku enterprisesta ja direct download version cheksummat on tietysti aivan erit, kuin DVD-versioissa.

..Jos haluat ''lailliset'' cheksummit ja modaamattoman winukan, niin meneppä ja osta Seiskan suomenkielinen versio kaupasta..Kuulostaa kauhealta waretukselta, kun kyselet cheksummia ja puhut ''muokatuista'' windows versioista..

• No voi hählählää

No voi kamala mitä närästystä voikaan aiheuttaa jos haluaa tietää että onko noissa piraateissa oikeasti jotain mätää vai ei?

Itse asiassa jos orkkisversioien tarkistus-summat olisivat helposti saatavilla niin monikin venäläinen piraatinjakelija luopuisi koko hommasta kun tietäisi ettei sekaan voi ujuttaa mitään takaportteja ym. koska sen voi tarkistaa.

Luulen että piraatti windowsien määrä piratebayssakin romahtaisi kun ei kai ne kriminaalit hyväntekeväisyyttäkään viitti harrastaa ja jakaa puhtaita versioita mistä ne ei pääsis hyötymään itse mitenkään.

Siksi siis vähän ihmettelen että miksi noita tarkistus-summia oikeen piilotellaan kun itse en ainakaan lataisi kopeloituja systeemejä. Samalla myös bottiverkkojen ym. roskapostin määräkin varmaan vähenisi kun yksi rikollisten keino saada hankittua zombikoneiden verkko poistuisi.

• Katesin Pili

..Jos joku haluaisi ujuttaa takaportteja tai exploitteja winukkaan, niin luulisimpa että hän tekisi sen mielummin niihin lukemattomiin 'epävirallisiin' aktivointitekniikoihin, joita nuo sinun mainitsemat venäläiset piraatit jakavat ilmaiseksi internetin ihmeellisessä maailmassa.

..Ja satuit mainitsemaan lauseen ''ei kai ne kriminaalit hyväntekeväisyyttäkään viitti harrastaa''.

..Joten et ilmeisesti tiedä mitä piratismin levittäjät ja kannattajat ajavat takaa, joten lueppa tuo: http://piraattiliitto.org/node/5

• Aatteellinen piraatti ei käytä Windowsia, koska sen ilmaisten vaihtoehtojen julkinen tukeminen ja käyttöhän olisi sitä suurinta vapautta ja kannanotto rahan pakkovaltaa vastaan.

• MD5 löytyikin jo.

Nonniin, yhdellä tutulla oli laillinen suomi Ultimate x64 ja antoi auliisti mulle sen aidon MD5 tarkistus-summan. On se hyvä ettei kaikki ole samanlaisia nipohinkureita kuin tän palstan kireäpipot. Nyt vaan etsimään sitä puhdasta versiota jotta voip laittaa lataukseen turvallisin mielin:)

• Niin tietysti..

Et sitten aatellut tutulta suoraan tehdä kopiota levystä, jos nyt piratismitasosi nousee niin korkealle, että etsit puhdasta versiota internetistä asti?

• Jotkut haluaa..
        Niin tietysti.. kirjoitti:

Et sitten aatellut tutulta suoraan tehdä kopiota levystä, jos nyt piratismitasosi nousee niin korkealle, että etsit puhdasta versiota internetistä asti?

vaan tehdä kaiken vaikeamman kautta.

• MD5 löytyikin jo.
        Jotkut haluaa.. kirjoitti:

vaan tehdä kaiken vaikeamman kautta.

Ei sitten tullut mieleen että tuttu saattaa asua eripuolella suomea ja puhelimen läpi on vaikea tunkea DVD levyä.

• 2G@?GnqQSE
        MD5 löytyikin jo. kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen että tuttu saattaa asua eripuolella suomea ja puhelimen läpi on vaikea tunkea DVD levyä.

Moneenko koneeseen saa asennuksen aktivoitua ennen kuin joutuu "piraattilistalle" eikä voi enää aktivoida mukana tulleella koodilla?

• 2G@?GnqQSE kirjoitti:

Moneenko koneeseen saa asennuksen aktivoitua ennen kuin joutuu "piraattilistalle" eikä voi enää aktivoida mukana tulleella koodilla?

Yksi lisenssi oikeuttaa yhden käyttöjärjestelmäkopion asentamisen yhteen koneeseen. OEM:n lisenssiehtojen mukaan käyttöjärjestelmää ei saa siirtää uuteen koneeseen, vaan siihen pitäisi hankkia uusi lisenssi. Retail-version saa siirtää toiseen koneeseen, kunhan pitää huolen siitä, että edellisessä koneessa olleen kopion käyttö loppuu.

• 2G@?GnqQSE
        Kollimaattori kirjoitti:

Yksi lisenssi oikeuttaa yhden käyttöjärjestelmäkopion asentamisen yhteen koneeseen. OEM:n lisenssiehtojen mukaan käyttöjärjestelmää ei saa siirtää uuteen koneeseen, vaan siihen pitäisi hankkia uusi lisenssi. Retail-version saa siirtää toiseen koneeseen, kunhan pitää huolen siitä, että edellisessä koneessa olleen kopion käyttö loppuu.

Näin lisenssipaperissa mutta käytännössä onnistuu aktivointi ainakin muutamaan koneeseen. Missä lienee rajat?

Itselläkin on OEM-XP useammassakin virtuaalikoneessa.

• 2G@?GnqQSE kirjoitti:

Näin lisenssipaperissa mutta käytännössä onnistuu aktivointi ainakin muutamaan koneeseen. Missä lienee rajat?

En tiedä, kun itse asentelen ja käytän Windowseja vain työn pakosta ja asiakkaille tietysti asennetaan vain laillisia systeemejä, myös virtualisoituina.

Virtualisoinnissahan rauta näyttää käyttöjärjestelmän kannalta olevan identtistä, joten ainakin vanhan XP:n tapauksessa tuo saattaa hämätä lisensoimattoman kopion tunnistusta. En tiedä, kun en ole kokeillut itse. Seiskassa on tiukemmat systeemit.

• 2G@?GnqQSE kirjoitti:

jos koneissa on saman merkkinen ja mallinen emolevy niin aktivointi onnistuu.
        näin ainakin XP:ssä.

• |lfpUY

Voi olla työlästä. Erilaisia asennuslevyjä on paljon ja eri ohjelmat tuottavat erilaisia levykuvatiedostoja.

"Nyt ulos ja varkaisiin. Ei jumalakaan laiskoja elätä."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe