Mutta en halua siirtyä käyttämään sitä. Haluan pitää vakaan IE8:n. Toiminko viisaasti?
Win seiska update tarjoaa IE9:ä
9
164
Vastaukset
IE8:aan tulee tietoturvapäivityksiä edelleen joten ei ole pakko ottaa IE9:ää jos ei halua.
- .
Kannattaa päivittää 9-versioon, jos tietoturva merkitsee mitään.
Ja selaimiahan on vaikka kuinka monia erimerkkisiä ja useimmat vakaita ainakin Macissa, miksei sitten Windowsissakin. En ymmärrä halua pitää yhden selaimen vanhentuvaa versiota vakauden takia, kun niiden kaikkien pitäisi olla vakaita.
Microsoftia ei kiinnosta päivittää vanhoja selaimia asiallisesti, että parempi sitten vaihtaa toisen merkkiseen käyttöjärjestelmään kun ei Microsoftin systeemit kelpaa.
- Tekiskö mieli sanoa?
Ja mikähän mahtaa olla se Matin vinkkaama "toinen käyttöjärjestelmä"?
Sanoisit sen nyt suoraan vaan etkä pidättelisi ettet tikahdu? Noh, rohkeasti vaan suu auki ja aloita sano että" Asenna U..." kyllä se loppu sieltä tulee kuin refleksin omaisesti ja oloskin alkaa helpottamaan... eikä vannekkaan kiristä enään pääkupolia,,ennen seuraavaa aivopieruasi.Kai se vähän riippuu siitä selaimesta ja mistä tykkää. Jos IE:n sijasta miellyttää Safari niin ostaa Applen tietokoneen. Firefoxista jos tykkää ennemmin niin sitten on valinnan varaa paljonkin.
Mutta näin siis jos ahistaa päivittää käyttöjärjestelmänoletusselainta. Kyllähän siihen Windowsiin voi asentaa toisen merkkisen käyttöjärjestelmän mutta tietysti Internet Explorer pitää päivittää turvallisuussyistä kun sen osia käyttää muutkin ohjelmat ja välillä myös Windows itse.
IE9 on paljon nopeampi kuin vanha IE8. Miksi et päivittäisi sitä?
- ------->
IE9 on oikeasti aika karsea tekele eli pidä IE8, IE9:n tilalle mieluummin Opera jota Microsoft IE9 on epäonnistuen yrittänyt matkia. Myös Firefox4 edustaa tuota Operan luomaa uutta selaintyyliä. Opera paras, se alkuperäinen.
kuka haluaa käyttää eu:n ulkopuolisten maiden selaimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991