Mitä seurapiirikaunottaret teille merkitsee

Irtokiekuraa

Itse seuraan oman maani seurapiirikaunottarien elämää hyvinkin aktiivisesti, suurella mielenkiinnolla.

41

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lejanna

      Naurettavan huvittavan tyhjänpäiväistä tekstiä nettilehden palstalla, ei yhtään mitään muuta.
      Naaman huulet törröllään, tissit suurennettu, perse isonnettu, uuma kapea.
      Yleensä sössöttävä ääni, tukka paksunnettu ja pidennetty.
      Elävä, iso nukke. Usein tyhjä pää, puheista päätellen.
      Amen.
      .

    • s-taka

      Ketä ne on? Oletan että ns. julkkistyrkkyjä. Eipä taida edes kiinnostaa.
      Siis aloittajan kysymykseen vastaus: Ei yhtään mitään.

    • no eipä ne merkitse oikeestaan mitään ihmisinä mutta ajanvietettä mielelläni luen lehdistä mitä ne tekee ja mitä ovat jättäneet tekemättä =))))

    • Eivät yhtään mitään.

    • mikä vitun seurapiiri?

      • lejanna

        No se juuri, vaatii seurapiirirakon.
        "Piiiiriiii pieni pyörii, lapset siinä hyörii, sormet sanoo soo, soo, soo, kengänkannat koo, koo, koo"
        .


    • meeriamanda

      Satuin katsomaan tätä Tiina Jylhän kauneusklinikkaa...ja siellä kolme hesalaista pintaliitäjää keskusteli kun ei tahdo enää löytyä hesastakaan näitä vip-osastoja, kaikenlaiset taavit niihin pääsee jne...:))

      Ikää ei ollut paljonkaan yli 20v ja jo ruiskeita haettiin kasvoihin.
      Eli kai niitä sit on, me tavikset ei vain tiettä :))
      Samojen pintaliitäjien jatkuva esillä olo estää joidenkin lehtien ostamisen, vaikka ristikko olisikin hyvä!

    • ei rekisteröintiä

      No kun ei sitten yhtään mitään, en edes seuraa. Ainoa, mitä jos televisiosta sattuu tulemaan, niin silloin osuu silmään, mitenkään muuten en rekisteröi niihin.

    • Aikaansaannos kiinnostaa, ei henkilö!

      Julkkisten tekemiset, parisuhteet yms. eivät merkitse minulle mitään.
      Eikä kuninkaalliset, eikä tositeeveet, eikä maalaiten morsiamet, eikä, eikä, eikä.

      Aikoinaan lopetimme Seuran tilaamisen koska jokainen lehti oli kyllästetty Matti Nykäsellä.

      Jonkun, vaikuttavan uran tehneen henkilön suppeampi tai laajempi elämänkerta on toinen juttu.

      Tilaamme tarjouksesta Seuran tai Avun tai ostamme tarjouksesta sen irtonumeron mikä sattuu olemaan halvempi.
      Onhan niissäkin niitä juorukuvia mutta nehän on helppo ohittaa.
      Tv-ohjelma on luetuin osa.

      Minusta Suomen Kuvalehti on asiapitoisin ja luettavin näistä yleisimmistaä

    • Ehtaa nahkaa

      Ei kiinnosta. Pelkkä kauneus on tylsää ja jos siitä tulee elämäntapa johon pyritään keinotekoisesti, niin se on estetiikan surma. Näköjään.

      Seurapiiri on outopiiri, sekään ei kiinnosta.

    • Juuri äsken kun istuskelin tuolla ulkona,ehtoo aurinko lämmitti ,krillissä tirisi makkaraa ja ajatus lepatti ympäri tuttua pihaa menneitä muistellen.
      sitten sen auvoisan rauhan särki käki joka kehtasi alkaa kukkumaan.
      Siitä mun ajatus livahti seurapiirikaunotarten hankalaan elämään.
      Sen kaikkinaisia vastuksia miettiessäni suorastaan häpesin omaa helppoa elämääni.
      Kyllä ne jonkinlaisen patsaan ansaitsivat,pitäskö alkaa klupiaskin kanteen piirtämään.

      • :)

        Työtä, synnytyksiä, lapsia, lomia, kauneudenhoitoa, miehiä, äitejä, isiä, suhteita, rahahuolia...


        Tekaiseppa niistä patsas joka eroaa taviksesta. :)


      • ei käsitä????????
        :) kirjoitti:

        Työtä, synnytyksiä, lapsia, lomia, kauneudenhoitoa, miehiä, äitejä, isiä, suhteita, rahahuolia...


        Tekaiseppa niistä patsas joka eroaa taviksesta. :)

        Helppoahan tuosta on piirros tehdä, piikoja vaan kaunottaren ympärille.
        Heillähän on taloutensa ylläpitämiseksi halpoja palvelijoita jopa intiimialueitensa vahauksiin, sitäkään ei osata/haluta tehdä itse.
        Ette todella seuraa nuortenkanavia kun ette tiedä mistään mitään!


      • lejanna
        ei käsitä???????? kirjoitti:

        Helppoahan tuosta on piirros tehdä, piikoja vaan kaunottaren ympärille.
        Heillähän on taloutensa ylläpitämiseksi halpoja palvelijoita jopa intiimialueitensa vahauksiin, sitäkään ei osata/haluta tehdä itse.
        Ette todella seuraa nuortenkanavia kun ette tiedä mistään mitään!

        Miksi tarvis tietääkään? Mitähän nuoret tietävät meidän vanhojen patujen asioista.
        Tuskin mitään, ja tuskin heitä edes kiinnostaa.
        Aika aikaa kutakin.
        .


      • :)
        ei käsitä???????? kirjoitti:

        Helppoahan tuosta on piirros tehdä, piikoja vaan kaunottaren ympärille.
        Heillähän on taloutensa ylläpitämiseksi halpoja palvelijoita jopa intiimialueitensa vahauksiin, sitäkään ei osata/haluta tehdä itse.
        Ette todella seuraa nuortenkanavia kun ette tiedä mistään mitään!

        Kyllä minä vilkaisen hömppäkanaviakin ja luulen tietäväni missä mennään kun on kauneudentavoittelusta kyse.
        Mutta ongelmat ja ratkaisut ovat raharikkailla ja seuralaisillaan sat kuin taviksilla... kerrottuna kymmenellä.

        En ole kiinnostunut kun menee överiksi. Siitä ei seuraa mitään hyvää ainakaan kymmeneen vuoteen. :)


    • Ainakin mulla olis tuol tallissa sellanen uintimakkara, siit sais komeet huulet.

      • lejanna


      • hymm...
        lejanna kirjoitti:

        Miltähän ne huulet ja naamataulu näyttävät meitin ikäisenä, jos niitä aletaan jo 2-kymppisenä piikittämään?

        http://2.bp.blogspot.com/_nhANDNUqX4E/S8tEE4F58WI/AAAAAAAAAUE/vXe1O3_DMuM/s1600/big-lips.jpg
        .

        Siitä syystä sallin tyttöseni nipin napin käyttää valkaisevaa hammastahnaa...jos nuorena jo tarvii hätäkeinoja, niin mihin sitten turvautua kun niille on tosikäyttöä. :)

        Rinnat meillon sopivat ja peppua kannattaa treenata jo nuoresta pitäen inkontinenssia silmälläpitäen...


      • lejanna
        hymm... kirjoitti:

        Siitä syystä sallin tyttöseni nipin napin käyttää valkaisevaa hammastahnaa...jos nuorena jo tarvii hätäkeinoja, niin mihin sitten turvautua kun niille on tosikäyttöä. :)

        Rinnat meillon sopivat ja peppua kannattaa treenata jo nuoresta pitäen inkontinenssia silmälläpitäen...

        Kaikesta on tullut nyt ja tässä-olevaa.
        Ei olla huolestuneita huomisesta, kunhan lapetaan täytettä naamaan, poistellaan kylkiluita, jotta saadaan kapea vyötärö, syödään laihdutuslääkkeitä, Amerikoissa filmitähdet syövät laihtuakseen talouspaperia.
        Sairasta.
        .


      • pullistui
        lejanna kirjoitti:

        Kaikesta on tullut nyt ja tässä-olevaa.
        Ei olla huolestuneita huomisesta, kunhan lapetaan täytettä naamaan, poistellaan kylkiluita, jotta saadaan kapea vyötärö, syödään laihdutuslääkkeitä, Amerikoissa filmitähdet syövät laihtuakseen talouspaperia.
        Sairasta.
        .

        Ja reetu laittoi etumukseen.


      • lejanna
        pullistui kirjoitti:

        Ja reetu laittoi etumukseen.

        Niinhän hyö sanoi tehneensä. Ei kannata laittaa kurkkua, eikä pavunituja, nykyisin.
        Mutta, ihan aikuisten oikeesti, on Reetu hyvin säilynyt mies ikäisekseen, ystävällinenkin, sanoo ukkelini, joka kanssaan on raatannut.

        Mihin pannee naisten lahjoittamat pikkuhousut? Kierrätykseen?
        .


      • lejanna kirjoitti:

        Niinhän hyö sanoi tehneensä. Ei kannata laittaa kurkkua, eikä pavunituja, nykyisin.
        Mutta, ihan aikuisten oikeesti, on Reetu hyvin säilynyt mies ikäisekseen, ystävällinenkin, sanoo ukkelini, joka kanssaan on raatannut.

        Mihin pannee naisten lahjoittamat pikkuhousut? Kierrätykseen?
        .

        Muistatko ne vaaleenpunaset puuvillahousut,mailman parhaita kun rasvaa pyyhitään
        Reetu antaa ne korjaamoille.luulisin


      • Pihihousu
        lejanna kirjoitti:

        Niinhän hyö sanoi tehneensä. Ei kannata laittaa kurkkua, eikä pavunituja, nykyisin.
        Mutta, ihan aikuisten oikeesti, on Reetu hyvin säilynyt mies ikäisekseen, ystävällinenkin, sanoo ukkelini, joka kanssaan on raatannut.

        Mihin pannee naisten lahjoittamat pikkuhousut? Kierrätykseen?
        .

        Luotan sinuun kuin siskooni... missä ja kuka on on tää Reetu? ;)


      • lejanna
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Muistatko ne vaaleenpunaset puuvillahousut,mailman parhaita kun rasvaa pyyhitään
        Reetu antaa ne korjaamoille.luulisin

        Eipä parempia luutuja olla voi, kuin juuri niistä tehdyt.
        Pehmeitä ja imukykyisiä.
        Sullon tietysti jotkut niukat tangat jalassasi?
        Niillä hipsit suurennetulla kartanollasi.
        Muuten, alushousut ovat mainiot päässä leipoessa, ei tarvitse kenenkään syödä karvapullia.
        .


      • lejanna

      • Eräs Lyyti
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Muistatko ne vaaleenpunaset puuvillahousut,mailman parhaita kun rasvaa pyyhitään
        Reetu antaa ne korjaamoille.luulisin

        Heh!

        Tässä jokin aika sitten oli Reetu vierailulla näissä maisemissa. Aioimme joukolla lähteä katsomaan ja jokainen varata mukaansa vaaleanpunaiset mummokalsarit. Menemättä jäi, eikä kukaan tullut kertomaan monetko mummokalsarit lensivät. Olis varmaan ollut hauskan näköistä katseltavaa.


      • Systerisi
        lejanna kirjoitti:

        Ilkka Sysimetsä, tietennii. Niin kuin et muka tietäisi. :))

        http://www.youtube.com/watch?v=NJ9G744XPdI
        .

        No tietty tunnen Frederikin!

        Tässä kuvassa on tosi seksikkään näköinen...syötävä.


      • lejanna
        Systerisi kirjoitti:

        No tietty tunnen Frederikin!

        Tässä kuvassa on tosi seksikkään näköinen...syötävä.

        Voihan ratkiriemun päivä, olen saanut siskon. Tähän asti olen ollut se yksi ja ainoa lapsi, nurkassa nukkuva, itkunsa nielevä.
        Kyllä Reetua kelpaa katsella, jospa se on se golfpallo?
        .


      • .
        lejanna kirjoitti:

        Voihan ratkiriemun päivä, olen saanut siskon. Tähän asti olen ollut se yksi ja ainoa lapsi, nurkassa nukkuva, itkunsa nielevä.
        Kyllä Reetua kelpaa katsella, jospa se on se golfpallo?
        .

        Sukuansa pitää arvioida. Tuttujansa tunnustella. Kaikille ei kannata paljastaa persoonaansa.


      • Vertauksen vuoksi
        lejanna kirjoitti:

        Niinhän hyö sanoi tehneensä. Ei kannata laittaa kurkkua, eikä pavunituja, nykyisin.
        Mutta, ihan aikuisten oikeesti, on Reetu hyvin säilynyt mies ikäisekseen, ystävällinenkin, sanoo ukkelini, joka kanssaan on raatannut.

        Mihin pannee naisten lahjoittamat pikkuhousut? Kierrätykseen?
        .

        4 vuotta Juha Mietoa vanhempi.
        1 vuotta Pekka Ravia "
        11 " Kyösti Kakkosta vanhempi
        1 vuotta Jukka Gustaffasonia vanhempi

        Reetu on pitänyt kropastaan hyvää huolta.


    • aseellinen

      Eivät saa asettani &-jäykäksi.

    • :

      Olen inhonnu aina paksuhuulisia, paksut huulet törröllään on tosi vastenmieliset, yökkkkk, ja RUMAN NÄKÖSET

      • voi siisus,,,

        Minä olen inhonnut ikäni ihmisiä joiden hevosen ikeneet näkyy nauraessaan!
        Stupp nyt esimerkiksi, joku vika kai sekin? Opetettiin ettei ikinä saa näyttää ikeneitä kun hymyilee, se oli säädytöntä. Näin lukee käytöskirjoissa, entivanhaan.
        Ja mehän pidetään tiukasti kiinni mitä on luettu, eikö totta?
        Näin se homma etenee!...?


      • lejanna
        voi siisus,,, kirjoitti:

        Minä olen inhonnut ikäni ihmisiä joiden hevosen ikeneet näkyy nauraessaan!
        Stupp nyt esimerkiksi, joku vika kai sekin? Opetettiin ettei ikinä saa näyttää ikeneitä kun hymyilee, se oli säädytöntä. Näin lukee käytöskirjoissa, entivanhaan.
        Ja mehän pidetään tiukasti kiinni mitä on luettu, eikö totta?
        Näin se homma etenee!...?

        Minkä voi ihminen sille, jos on saanut isot ikenet, häh??

        Pitääkö siis pitää naama aina peruslukemilla, kuin ryppyjen pelkääjä.
        .


      • lejanna kirjoitti:

        Minkä voi ihminen sille, jos on saanut isot ikenet, häh??

        Pitääkö siis pitää naama aina peruslukemilla, kuin ryppyjen pelkääjä.
        .

        mää oon taas aina tykänny isohuulisten ihmisten ulkonäöstä ja kyllä mun mielestä stubilla on hampaat jotka näkyy sieltä suusta eikä ikenet =))))


      • tii-na- kirjoitti:

        mää oon taas aina tykänny isohuulisten ihmisten ulkonäöstä ja kyllä mun mielestä stubilla on hampaat jotka näkyy sieltä suusta eikä ikenet =))))

        piti vielä lisäämäni että komeet valkoiset hyvinhoidetut hampaat onkin ja muutenkin on fressin ja hyvinhoidetun näköinen mies siinä olis esimerkkiä monelle suomalaiselle sohvaperunalle =))))


    • ?

      maailman tyhmin aihe, kuinka kukaan viittii edes vastata ulkonäkö typeryyksiin ???

      • .

        Annahan meidän hölöpäntöörien höpistä. Jos kovin aletaan filosofisiksi, loppuu kirjoituksetkin.


      • Aikuisvastuu

        maailman tyhmin aihe joka maksaa multimiljoonia. !!!

        Sinun mielipiteesi kuluttajana ja lastenlapsiesi kasvattajana on ensiarvoisen tärkeä.


    • muita en seuraile...

      Kiinnostaa vain omat, 6litran "hinkit" sitten 9litran hyvin liikkuva, molemmilla yläpäässä korjattavaa, mahdollinen tuleva normaali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      186
      4206
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      229
      2176
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1311
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      172
      1038
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1028
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1017
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      925
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      65
      909
    Aihe