Se oli vain
yksi napakka
isku ja
tiesin sen
osuneen.
Vuodattaen
veripisaroita
ja tuntuen
jomotuksena.
Luulin sen
olevan jotakin
suurta,
traagista.
Se olikin
yksi pieni
viilto, joka
paranisi
ajan myötä.
----
Runo, joka on ajankohtainen näin kesällä.. Vetäisin vesurilla kynnen halki..
Yksi napakka isku.
6
127
Vastaukset
- oiva.k
älä ole milläskää
miulta meni peukalo halki
kassaralla ,
ajattelin olipa tuuri ettei peukalo ollut keskellä kämmentä :)
aina se säikyttää
yleensä pelkää pahinta
kun veren pyyhkii pois näyttää paremmalta
kynsikin kasvaa uusi
uudestaan vaan metsätöihin
harva se haavat tunnustaa - mahdotonyhtalo"
Huomenna on tarkoitus mennä uudelleen.. Piti jättää työmaa kesken :(, kun piti saada verenvuoto tyrehtymään. Loppusuoralla kuitenkin ja harmittaa.. Toivottavasti ei tule lisää haavereita.. Ja välissä siskonmies soitti ja muistutti koivikon tarvitsemasta harvennuksesta :(. Hmm.. taidan olla ainoa, joka sen lopulta tekee?
Kääk!.. mut täst mie tykkäsin :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Moni syinen runosi... kävisi tunteidenkin selvittelyyn,
mutta tyhjentävä selvitys sitten alla - auts!
Varovasti siellä puukkojen ja puntareiden kassa.. :))- mahdotonyhtalo"
Olen lopettanut sydänsurujen etsimisen. Joka tarkoittaa sitä, että aion kerralla onnistua ;). Muistona on enää laastari kynnen suojana.
- tee.
Otan osaa!
Suurta virheliikettä ei tarvita terä- tai muittenkaan työkalujen kanssa, ne kun purevat lihaa yhtä mielellään kuin kuin puuta tai muuta. Ja kun sormenpäässä hermoja on vielä niin tiheässä, että kipu sykkii siinä pitkän aikaa.
Itse vedin joskus moottorisahalla peukalon pään halki. Se lisäsi huomattavasti huolellisuutta.- mahdotonyhtalo"
Tuo kuullosti kivuliaalta. Oma haavani kalpenee moiselle. Syy, miksi en ole suostunut käyttämään moottorisahaa on se, että olen kärsimätön ja usein työskentelen äärirajoillani. Siinä tilanteessa saattaisi mennä jokin raaja uusiksi :/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli167273"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn193369Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän663042Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1372658Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi402025Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on111824Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html871743Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3911683En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa611566- 241266