Britney jälleen Suomeen 2011.Kuka on menossa?

BritneyLover

Britney palaa suomeen Femme Fatale kiertueellaan lokakuussa 2011. Ostin itse liput tänään ennakkoon. Loput lipuista tulee myyntiin maanantaina.

15

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Britneeeeeeeeeeeee

Ne, jotka haluvat maksaa ilmahumputuksesta ja lippauksen katsomisesta. Halvempaa olisi vain kuunnella cd-levyjä, joissa on samat "vokaaliosuudet".

• Huolestunut...

Olen menossa. Onhan keikka ikärajaton? Pikkusiskon otan nimittäin mukaan, mutta en löytänyt ikärajoista mitään.

• HIAM

Minä olen menossa, enkä malttaisi millään odottaa! Vuoden kohokohta ehdottomasti! Settilistakin vaikuttaa tosi hyvältä! :)

• femmefatale.........

En minäkää malttaisi odottaa ^__^

EHDOTTOMASTI VUODEN KOHOKOHTA
      !!
      Mutta meen sinne yksin ni ei oo yhtää kivaa :(

• BritneyLover

Uskoisin että keikka on ikärajaton. Ainakin viimeksi oli näin ja olinkin silloin 12-vuotiaan serkkuni kanssa katsomassa Britneytä :) En uskoisi että on mitään huolta tuon asian suhteen!

Ostin tosiaan liput jo tuossa viime lauantaina netistä ja kerkesin jo hätäilläkin että milloin tulevat postissa kotiin. Eilen tuli sitten liput ja nyt alan oikein kunnolla innostumaan! Odottelen kovasti.

• Jep. Liput on hankittu.

Ja keikka on ikärajaton, sillä Lippupisteen nettisivuilla ei ole määritelty ikärajaa. Joten kaikki pääsevät varmasti sisään.

• JK

EN AINAKAAN MINÄ

• Rolloeemeli

Täytyy olla todella bimbo joka menee tuota tonnomirkkua kahtomaan.

• .ksjshss

sellasii bissiksii ja fruittareita, yök.

• lol'

Ei monikaan sillä Britni on myynyt aika huonosti lippuja konsertteihinsa. areenat on puolityhjinä ja liput on alessa, hyvä puoli on se että jos haluat liput niin niitä kyllä riittää.

• ifuseekamy

Britney laulaa melkein koko keikan ihan itse nii eikun lippuja ostamaan :)

• Britney:)

Mä oon menossa :) äiti ostaa lipun permannolle lavan viereen (: joudun yksin sinne jos kaveri ei pääse :(

• Hercules1234

Voi juma...."Vuoden kohokohta". Ei s@@keli että joku elää tyhjänpäivästä elämää. Ja että jollakin pennulla voi olla niin tyhmä äiti että ostaa liput tuommosen älykääpiön konserttiin ja tällä tavoin edistää pentunsa imbesilliyttä.

• Toivoisin

Osallistuin just arvoontaan ja toivoisin et voittaisin voicelta liput ja pääsisin tanssimaan britney spearsinkaa tanssii!!!
      Mut toivoisin myös et olis ikärajaton !!!

• KK

Just tänään tuli liput postissa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9144
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      25
      3622
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2194
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      93
      1966
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      13
      1852
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1445
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1288
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1167
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168