enpä keksiny otsikkoa.. :D

ajottaja:)

Jepa ja täällä taas:D
Eli siis, oon 12 vuotias tyttö ja haluisin irl ystäviä turusta. Jos ei ni ehkä sit meseen tai facebookkiin. Tuun hyvin toimeen poikien kanssa ja siksipä mulla onkin enemmän poikakavereita kun tyttöjä. Voin näin alkuun sanoa, etten oo mikää "omg twilighhhhht!!!

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et saa seuraa

niin,et sitten viitti saaha sitä seuraakaan kun kerran et laita osoosi tähän,se joka hakee seuraa laittaa ITSE OMAN OSONSA TÄHÄN,onko selvä.

Ja vielä,vittuuks teet sellasen oson mis on kokonimi,hullun hommaahan tommonen on,ei kukaa täysjärkinen käytä mesessä eikä sähköpostissa,niissä joita näissä nettijutuissa käytetään,omaa nimeensä.

• aloittaja.,.

No, voit olla ilonen et oma mese ja sähköpostiosoteet ei oo sellasia ku mun.

• et saa seuraa

No, voit olla ilonen et oma mese ja sähköpostiosoteet ei oo sellasia ku mun.

Miten tuo nyt pitäisi ymmärtää,minä en ainakaan ymmärrä tuota mitä yrität sanoa.

• pojukkaaa

Hienosti osaa 12-vuotias tyttö kirjoittaa. Tulee selkeää, asiallista ja lähes virheetöntä tekstiä toisinkuin saatanan pariakymppiä lähenteleviltä amispelleiltä.

Aloittaja jatka samaan malliin, kiva nähdä että noinkin nuori kirjoittaa noin järkevästi! :)

• alottaja:)

:) kiva kuulla. Ooksä nyt kuin vanha ?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5848
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      407
      2687
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2611
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      18
      2122
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1818
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      8
      1117
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      958
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe