Äiti on idiootti uskovainen

rturtu

Eli äiti on nykyään tommonen helevetin kukkahattu täti uskovainen, joka pilaa elämää.
Itse taas olen hevari,.
Ja äiti katsoo jatkuvasti mun kännykästä biisejä, poistaa kaikki, missä on jotain satanistisen kuulosta, piilottanut (tai todennälöisesti heittänyt pois) mun bändi paitoja, ja sen lisäksi saarnaa mulle kaikkea uskonnollista paskaa.
Voi saatana perkele, että vituttaa tätä tekstiäkin kirjoitellessa, tekisi mieli heittää koko typerä ämmä ikkunasta ulos.....
Mikä uskovaisissa on vikana: Ihan sama, mitä sanot, he eivät tule kuuntelemaan sitä., Eivät ajattele omilla aivoilla ollenkaan, vaan uskovat 2000-vuotta vanhaan kirjaan, ja ärsyttävät sillä muiden elämiä.
Itse asiassa mä ajattelen, että vaikka jumala olisikin oikea, niin jumalaa ei silti kuuluisi palvoa, miksi? Koska jumala on ilkeä diktaattori, jonka sääntöjä kristinuskoiset uskovat ilman syytä.
Onneksi pääsen kohta muuttamaan kouluun 40km päähän....

15

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan niillä uskovaisilla syy uskoa niihin sääntöihin. Jos he eivät usko niitä, niin he joutuvat helvettiin.

      SIis näin se teoriassa menee, mutta käytännössä taas ei niinkään.

    • Noratsu:3

      Rasittavaa täytyy sanoa juuri nuo uskovaiset. Musta on ihan ok jos uskoo Jumalaan ja tämmöstä, mutta ei sitä asiaa pidä tuoda niin kiihkosti esille. Että Jumala auttaa jos rukoilet päläpätipää. Itelläni näin ei ole käynnyt vaikka tuhannesti rukoilisi, joten siksi en usko tähän mahtavaan asiaan. Muttamutta jos vaikka sanoisit faijalles tästä. Tai ns. paiskaat sen ah-niin-tärkeän raamatun sen nenän eteen ja sanot suorat sanat. Sulla on oikeus olla omanlainen. Ärsyttävää ku hevarit ja tämmöset vieläkin yhdistetään saatanan palvojiin. Voimie sulle :3

    • One way Jesus

      Uskon Jeesukseen ja se on ollu ihan kiva rakkaus suhde

    • pölöt uskovat

      Joo, nämä uskoaiset ovat helvetin rasittavaa sakkia. Niiden arvomaailma on peräisin maailmasta joka katosi 2000 vuotta sitten. Mikä pahinta, uskovaiset yrittävät pakkokäännyttää kaikki muutkin uskomaan tähän juutalaiseen jonka Pontius Pilatus tuomitsi Keisarivallan uhmaamisesta kuolemaan. Sitten tästä ristiinnaulitusta katurosvosta ja kapinallisesta tuli legenda.

      Kävin itsekin ruman taistelun kotona ja kirkkoa vastaan ja voitin. En hyväksy toisen vanhempani uskovaisuutta enkä kuuntele lyhyintäkään saarnaa uskoon liittyen.

      Uskovaisille ei mene mitkään tieteen riemuvoitot eikä edes järkipuhe kaaliin. Niinpä ainoa pelastus on muuttaa kotoa ja väistää näitä helvetin idiootteja jeesustelijoita.

      Uskovaiset saisivat lukea VIELÄ KERRAN sen Raamattunsa. Joka ainoa evankeliumi mainitsee, että Pontius Pilatus antoi naulata Jeesuksen ristiin kyltin jossa se tuomion syy ihan oikeasti julistettiin kolmella eri kielellä. "Iesus Nasareticus REX iudeum" Jeesus Nasaretilainen, juutalaisten kuningas. Eikö se nyt ole ihan selkeä kuolemanrangaistuksen syy? Juutalaiset olivat tasan Rooman keisarivallan alaisia ja sitten tämä juutalainen julistautuu kuningasten kuninkaaksi ja myöntää sen kuulustelussa. Jeesus oli juutalainen kapinallinen ja rikollinen.

      Barnabaan evankeliumi paljastaa, että Jeesus ei ollutkaan Jumalan poika vaan juutalaisille lähtetty profeetta. Myös Marian evankeliumi sekä muutama muu Raamatusta pois revitty evankeliumi kertoo suoraan, että Jeesus ei missään vaiheessa ikinä väittänyt olevansa Jumala saati tämän poika. Jeesus korosti olevansa lähtökohtaisesti ihmisen poika. Josef oli Jeesuksen isä ja Maria oli äiti.

      Raamatussa on 5 Mooseksen kirjaa. Arvatkaa mitä? Niitä oli alunperin seitsemän. 6. ja 7. Mooseksen kirja on piilotettu tavalliselta kansalta koska Katolinen kirkko päätti omavaltaisesti mitkä kirjat menevät Raamattuun.

      • Virheellistä tietoa

        Muutamia virheitä. Samalla kun kehoitat uskovia lukemaan Raamattunsa, niin sinun kannattaisi lukea tarkemmin raamattuhistoriaa.... Mainitsemasi evankeliumit ovat myöhemmältä ajalta kuin Uudessa testamentissa olevat neljä. Niitä ei siis ole "revitty" pois Raamatusta, vaan niiden todettiin saaneen jo vaikutteita gnostilaisuudesta ym. opeista, joita ensimmäisellä ja toisella vuosisadalla liikkui Roomassa. Termi Ihmisen Poika ei viittaa Jeesuksen ihmisyyteen, vaan Danielin kirjan 7. luvun kuvaukseen "Ihmisen kaltaisesta" hahmosta jolle annettiin kaikki valta ja kuninkuus Jumalan edessä. Katolista kirkkoa ei ollut olemassa kun kaanoni tehtiin. Nuoremmat evankeliumit eivät myöskään vastanneet 100-luvun kirkkoisien kirjoituksia ja opetuksia ja näin pääteltiin, etteivät ne edustaneet apostolista alkuseurakunnan uskoa. Jeesus ei itse missään vaiheessa väittänyt olevansa juutalaisten kuningas, vaan vältti maaliseen valtaan korottamista.

        Ja mitä tavalliseen kansaan tulee, niin katolinen kirkko kielsi tavallista kansaa lukemasta Raamattua, koska sen mielestä ainoastaan papit ja oppineet voivat ymmärtää Raamattua ja selittää sitä. Tämä siksi, ettei tavallinen kansa hokaisi, ettei se olekkaan katolisen kirkon usko, joka pelastaa vaan henkilökohtainen usko Jeesukseen. Kirkon valta murenisi, jos ihmiset ymmärtäisivät, ettei pelastukseen edellytetäkään "aneita", vaan omaa sydämen uskoa. Se olisi vaarallista kirkon kannalta.

        Mitä voittoon tulee, niin se on nimellinen ja perustuu myös virheellisiin tietoihin Raamatun synnystä.

        Aloittajalle sanoisin, että äitisi ehkä hieman ylireagoi. Jos hän on tuore uskovainen, niin se selittyy sillä. Hän ei ehkä ymmärrä, että hedelmällisintä ei ole tuhota sinun harrastuksiasi saatanan pelossa, vaan mieluummin keskustella asiasta.


      • mullapas onkin 6 ja 7 kirja erikseen


    • VirpiLaaksola.gmail.

      tää olis aika tärkeetä..et jos viittisit lukea niin KIITOS jo etukäteen:/


      Se voi joskus tuntua sille et uskovaiset on päälle käyviä puumia, mutta mun perhe on uskossa ja ne on saanut kyllä mutkin uskovaiseksi..että kannattas ees joskus kyllä kuunnella äitiäsi, sillä tiiän että se on oikeassa..se vaan on huolissaan susta ja sun uskostas, sillä mä en voi tietää yhtään teijän perhetaustoista..mutta tutustuisit edes tähän raamattuun ja niiku esim. paholaisen palvominen se ei ole oikein..paholainen on todellakin olemassa, sillä jos on olemassa hyvä niin on pahakin..joten voin sanoa jo että paholainen haluaa sut helvettiin..eli kadotukseen ja se ei rakasta ketään..ja Jeesus se on olemassa ja usko tai älä..ihmisiäkin tulee joskus katoamaan..mutta en yritä tyrkyttää sulle uskon asioita vaan niiku että tajuaisit mistä on kyse..(mutta en usko että ymmärrsit mua) se on vain ja ainoastaan siitä kyse TAHDOTKO SINÄ OTTAA JEESUKSEN VASTAAN..:) jos joskus tajuat mitä tarkoitin niin mene puhumaan äitisi kanssa..

    • Tommy_________booood

      Kukkahattujen käy hyvin;) !!! käänny ennen kuin on liian myöhäistä..:) päätös on sinun tietenkin..

    • :)

      Vihaan kukkahattutätejä :D

    • Anonyymi

      No meidän perheemme on kai luokiteltavissa uskovaiseksi ku me uskotaan Jumalaan ja kuulutaan kirkkoon ja minä ja isä ollaan käyty ripari. Minä viime vuonna. Täälä ei kuitenkaan edes rukoilla pahemmin. Ainut kerta ku oon nähnyt äitini rukoilemassa kirkon ulkopuolella oli silloin, kun menin leikkaukseen jossa multa poltettiin sydämestä joku hermorata pois 2018.

      • Anonyymi

        Tai johdin rata tais olla sen virallinen nimi mikä poltettiin. Leikkauksen onnistuttua äitini ylisti Jumalaa, mutta äitini ei puutu mun tai isäni uskomuksiin tai muihin tällaisiin.


      • Anonyymi

        Nyt on jo pahat psykoosit tulilla. Mitäköhän jos menisit hakemaan apua tuohon ongelmaasi? Annas joku esimerkki näistä satanistien käsialaa olevista biiseistä, niin voin tyrmätä jokaisen väittämäsi.


      • Anonyymi

        ymmärrätkö mitä tarkottaa olla uskovainen jos toi sun mielestä on uskovainen


    • Anonyymi

      Kännyä koskee mielestäni kirjesalaisuus, vai onko se nykyään joku viestintäsalaisuus?
      Eli toisen kännyä tonkiva syyllistyy RIKOKSEEN!

    • Anonyymi

      Ei kaikki uskovat ole samanlaisia. Olen jo iäkäs ja ollut nuoresta saakka uskova, siis ihan samanlainen syntinen. Rukoilen , kun tarvitsen apua ( niinkuin ihmiset yleensä). En ole mikään supermallinen uskova. Jumala on armollinen, ei pikkumainen. Olen saanut valtavan paljon rukousvastauksia pitkän elämäni aikana.on ollut vastoinkäymisiä ja juuri silloin Taivaan Isä on lähellä ja tärkeä. En elä suinkaan moitteettomasti, vaikka haluaisin.
      Olen opettanut lapsenlapsillenikin, että rukous on huokaus Jumalan puoleen. Sen voi tehdä bussissa, koulussa tunnilla tai vaikka baaritiskillä. En itsekkään ” sylje lasiin”.

      Ei, en kuulu kirkkoon, erosin 20v sitten. Miksi, no enhän kuulu moniin muihinkaan yhdistyksiin. Ei Jumalaa raha kiinnosta- uskokaa tai älkää.
      Minäkin olisin voinut voittaa lotossa ,jos näin olisi. Okei , rahaa on ollut riittävästi, empä tarvi enempää. Siitä menis varmaan yöunet.

      On ihanaa ,kun turva Jumalaan ja on rauha sydämessä ( rauha ,
      jonka vain Jumala voi antaa) .

      Että tämmösiäkin uskovia on . Ukko ei usko, mut se on hänen asiansa. Olenrukoilkuut hänen puolesta sen50v, mutta uskoon ei tulla väkisin ,jos ei nöyrry ja antaudu Jumalan tahtoon. Aamen ja hauskoja joulupyhiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe