olin noin vuos sitten tääl, tyyppejä joit mä muistan on ninetales, rndm. , jamin10 , flareon(numeroita), ja joitain muita. En oo ollu pitkään aikaan nii tulin vaa sanomaan moi.
Onko tääl enää ketään joka muistaa mut?
56
84
Vastaukset
- yks tyyppi
mä muistan
- nm
Moi Spheal! muistatko? :3
- Spheal.
nm? Ei tuu mieleen...
- jamin10
ite tulin kurkkaa pitkäst aikaa nyt :p
- nm
Jamin! :D Long time no see! Otteltaisko? vaikka BW:llä? jos vitos genen tiimi löytyy...
- jamin10
Jep ! :p Mul ei oo Ev-tiimii B/W:s vielä.. Enkä oo siirtäny edellisii tiimeikää. Mut kolmas tiimi IV genis on vielki kesken ja sain siihen breedattuu iha saatanan hyvän poken :PP (loistavat IV:t) mut sellasen ingame tiimi matsin vois kyl ottaa :D se tiimi on iha hyvä mul whites :D
- LuXo
Minä muistan nuo kaikki Sphealin mainitsemat tyypit .-D Käytin vaan eri nimimerkkiä tai sanotaanko nimimerkkejä x3 En nyt niitä muista enkä ainakaan sellaista joka olisi jäänyt teidän mieleen .-P
- nm
No, in-game kelpaaa :)
Oteltaisko huomenna (MA), vaik iltapäivällä? - Spheal.
Katotaan.. en voi ehk viel pariin päivään, pitää saaha tiimit kasaan, mut mul on platinum, nii älä sit varaudu millekkää vitos jakson pelille.
- nm
Jaminellehan minä puhuinkin... Spheal.. :3
mutta jos Spheal/Jamin haluat nellos genen matsin niin mene Poke Labiin.
http://poke-lab.com/pokelab-client-dev/pokelab.php
PL nimimerkkini: NMx13 (olen pl:ssä aika usein.)- jamin10
Damn missasin ton. Nyt tänää illal täs kerkeen kyl, jos satut paikalle. Eikö muute tosiaa pysty ottaa lv 100 matsei BW:s? En löytäny sellast asetust.
Niija vois täs kysästä, et toimiko Nature-Everstone kikka sukupuolettomil pokeil? Esim Starmie/Metagross
- nm
hmmm... BW:ssä voi ottaa Flat Battlen (kaikki pkmn 50lv, ei samoja itemejä) tai No Restrictions (ei sääntöjä).
Everstone jtn. pitäis toimii, koska ei Dittollakaan ole Naturea.
matsista ehkä perjantaina iltapäiväl?
ei pysty tänään.. tai huomenna kettuttaa yks juttu...- jamin10
Perjantaina käy. No vähä bebast ku ei oo 100lv battlee.
Ditto tosin muuttuu varmaa vastakkaisee sukupuoleen, mut luulis et toimis.
- nm
jamin@ Illmottele kun oot tääl ja fc
- nm
jamin c'mon 14:00-> iltapäivä
- jamin10
Oon kato kesätöis ni pääsin vast kolmelt :P ja nyt ei ehi ku jotai menoo ny. Joskus myöhää illal/huomen
- nm
jamin10 kirjoitti:
Oon kato kesätöis ni pääsin vast kolmelt :P ja nyt ei ehi ku jotai menoo ny. Joskus myöhää illal/huomen
Vai menoo, ok.
- jamin10
nm kirjoitti:
Vai menoo, ok.
äh huomiselle taitaa mennä. Ei kyl osaa sanoo viel et monelt mut katotaa ./
- jamin10
jamin10 kirjoitti:
äh huomiselle taitaa mennä. Ei kyl osaa sanoo viel et monelt mut katotaa ./
Nyt näin aamul oon ottelukykynen jos satut paikalle.
Whiten FC: 1463 5486 9222
Ja jos ny innostuu toisen ottelun ottaa nii
Blackin FC: 5071 3953 4599 - nm
jamin10 kirjoitti:
Nyt näin aamul oon ottelukykynen jos satut paikalle.
Whiten FC: 1463 5486 9222
Ja jos ny innostuu toisen ottelun ottaa nii
Blackin FC: 5071 3953 4599No otellaa, jos nyt täällä olet? FC (Black)- 3181 5450 3862
vastaa jtn. :) - jamin10
nm kirjoitti:
No otellaa, jos nyt täällä olet? FC (Black)- 3181 5450 3862
vastaa jtn. :)eieiei osu ajotukset yhteen ei :D
- nm
jamin10 kirjoitti:
eieiei osu ajotukset yhteen ei :D
lol oon tääl :P
meen wi-fiin jos nyt tuut? :p - jamin10
nm kirjoitti:
lol oon tääl :P
meen wi-fiin jos nyt tuut? :phei voitko venaa hetken et meen syömää nopee? :D sit ilmotan tääl ja tuun
- nm
jamin10 kirjoitti:
hei voitko venaa hetken et meen syömää nopee? :D sit ilmotan tääl ja tuun
No Khyl! oon jo wifis valmiina :)
http://poke-lab.com/pokelab-client-dev/pokelab.php
lataas toi niin voidaan keskustella oottelun kulues ja otella ehk sen jälkeen tuol nelos genen tiimillä? - jamin10
jamin10 kirjoitti:
hei voitko venaa hetken et meen syömää nopee? :D sit ilmotan tääl ja tuun
nyt oon tulos
- jamin10
jamin10 kirjoitti:
nyt oon tulos
tota labii en kyl lataa viel, mut jossaivaihees vois kyl. Mitkä säännöt tähä? :0
- nm
jamin10 kirjoitti:
nyt oon tulos
ok, mut lataa toi :P
- nm
nm kirjoitti:
sulla on kaks samaa itemii?
- jamin10
nm kirjoitti:
hitto mul on in game tiimis Zekrom D: Flat rule ei toimi toisinsanoen :/ minkä lv pokei sul on noi oikeesti? mul 90-100
- nm
jamin10 kirjoitti:
hitto mul on in game tiimis Zekrom D: Flat rule ei toimi toisinsanoen :/ minkä lv pokei sul on noi oikeesti? mul 90-100
No vaiha Zekrom johonkin randomii.. ei mullakaan kaikki oo in-game tiimist vaan jtn. randomei jotka oon napnnu :P mun pkmn 70lv..
- jamin10
nm kirjoitti:
No vaiha Zekrom johonkin randomii.. ei mullakaan kaikki oo in-game tiimist vaan jtn. randomei jotka oon napnnu :P mun pkmn 70lv..
äh.. no ok käyn kattoo mitä löytyy
- jamin10
jamin10 kirjoitti:
äh.. no ok käyn kattoo mitä löytyy
kiva, piiitkästä aikaa wifi ongelmii ja just nyt. kestää hetki
- nm
jamin10 kirjoitti:
kiva, piiitkästä aikaa wifi ongelmii ja just nyt. kestää hetki
tää on kolmel pokel...
- jamin10
nm kirjoitti:
tää on kolmel pokel...
hito huono tää wifi battle näis B/W. Iha shaiba. ja nyt taas katkes..
- nm
jamin10 kirjoitti:
hito huono tää wifi battle näis B/W. Iha shaiba. ja nyt taas katkes..
Oon ihan samaa mieltä, vanhemmis peleis oli parempi..
- nm
nm kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä, vanhemmis peleis oli parempi..
fuu tää ei muunna alle 50lv pokei 50lvsiksi...
- jamin10
nm kirjoitti:
fuu tää ei muunna alle 50lv pokei 50lvsiksi...
hahahah :DDD ja sit toi quick claw toimi just sillon ku pitiki. Jes
- nm
jamin10 kirjoitti:
hahahah :DDD ja sit toi quick claw toimi just sillon ku pitiki. Jes
katkes...>__>
lataas labi - jamin10
nm kirjoitti:
katkes...>__>
lataas labihitto mitä paskaa....
miten se toimii? - nm
jamin10 kirjoitti:
hitto mitä paskaa....
miten se toimii?no sun nimimerkki on?
- jamin10
nm kirjoitti:
no sun nimimerkki on?
aukee sivu, jos lukee kaikkee tälläst:
An error has been encountered in accessing this page.
1. Server: shoddybattle.com
2. URL path: /pokelab-client-dev/pokelab.php
3. Error notes: NONE
4. Error type: 404
5. Request method: GET
6. Request query string: NONE
7. Time: 2011-07-30 14:16:52 UTC ( 1312035412 )
Reporting this problem: The problem you have encountered is with a project web site hosted by SourceForge.net. This issue should be reported to the SourceForge.net-hosted project (not to SourceForge.net).
If this is a severe or recurring/persistent problem, please do one of the following, and provide the error text (numbered 1 through 7, above):
Contact the project via their designated support resources.
Contact the project administrators of this project via email (see the upper right-hand corner of the Project Summary page for their usernames) at [email protected]
If you are a maintainer of this web content, please refer to the Site Documentation regarding web services for further assistance.
NOTE: As of 2008-10-23 directory index display has been disabled by default. This option may be re-enabled by the project by placing a file with the name ".htaccess" with this line:
:00 - nnm
jamin10 kirjoitti:
aukee sivu, jos lukee kaikkee tälläst:
An error has been encountered in accessing this page.
1. Server: shoddybattle.com
2. URL path: /pokelab-client-dev/pokelab.php
3. Error notes: NONE
4. Error type: 404
5. Request method: GET
6. Request query string: NONE
7. Time: 2011-07-30 14:16:52 UTC ( 1312035412 )
Reporting this problem: The problem you have encountered is with a project web site hosted by SourceForge.net. This issue should be reported to the SourceForge.net-hosted project (not to SourceForge.net).
If this is a severe or recurring/persistent problem, please do one of the following, and provide the error text (numbered 1 through 7, above):
Contact the project via their designated support resources.
Contact the project administrators of this project via email (see the upper right-hand corner of the Project Summary page for their usernames) at [email protected]
If you are a maintainer of this web content, please refer to the Site Documentation regarding web services for further assistance.
NOTE: As of 2008-10-23 directory index display has been disabled by default. This option may be re-enabled by the project by placing a file with the name ".htaccess" with this line:
:00kokeile http://trac.poke-lab.com/
- jamin10
nm kirjoitti:
sori kesti vähän.. ja gg
toi toimii. lataaks mä sen tost ekast linkist?
- nm
jamin10 kirjoitti:
toi toimii. lataaks mä sen tost ekast linkist?
joo
- jamin10
nm kirjoitti:
joo
en kyl ehi battlee tänää enää, mut koitan tehä tohon tiimin ja sit katotaa et millo battlataa :P mites tän sais tallennettuu sit ku valmis?
- nm
nm kirjoitti:
joo
oot sä tääl? latasit?
- nm
nm kirjoitti:
oot sä tääl? latasit?
File -> save as ja nimimerkkis on?
- jamin10
nm kirjoitti:
File -> save as ja nimimerkkis on?
Nickiks tulee varmaa Grydon
- jamin10
jamin10 kirjoitti:
Nickiks tulee varmaa Grydon
en saa rekisteröidyttyy tonne.. ei vaa mee.
- jamin10
jamin10 kirjoitti:
en saa rekisteröidyttyy tonne.. ei vaa mee.
nojoo vähä kumma toi on, tallensin tiimin, mut ei ees loadannu sitä. kokeilen myöhemmi, ny täytyy mennä, moro :P
- nm
jamin10 kirjoitti:
nojoo vähä kumma toi on, tallensin tiimin, mut ei ees loadannu sitä. kokeilen myöhemmi, ny täytyy mennä, moro :P
Jamin@ Kokeile sitä joku päivä ja ottele randomeja vastaan, itse en pysty nyt; kun menen viikoksi lomalle (en pysty käyttämään nettiä). Nähdään ensi viikonloppuna luultavasti, viimeistään maanantaina.
Moikka muillekin! - jamin10
nm kirjoitti:
Jamin@ Kokeile sitä joku päivä ja ottele randomeja vastaan, itse en pysty nyt; kun menen viikoksi lomalle (en pysty käyttämään nettiä). Nähdään ensi viikonloppuna luultavasti, viimeistään maanantaina.
Moikka muillekin!Näin teen. Moro
- nm
jamin10 kirjoitti:
Näin teen. Moro
Täällä taas, loma meni ihan hyvin :)
Jamin, kokeilit tiimiäs?
kyl mä sut muistan :D
- satsumi
Jep jep :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31136809Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895755Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294904Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584092Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053373Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös203248Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632788Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4721820