En ole niin naivi, että kuvittelisin jonkun naisen tarjoavan vamskuille ilmaiseksi seksiä, joten mitä pitää tehdä, että vammainen saisi sitä?
Tiedän ettei kukaan osaa vastata, mutta on tämä silti keskustelun aihe.
Asun etelä-suomessa.
Vammaisille seksiä
16
921
Vastaukset
vamskunkaan ei pidä saada horoilta sexipalveluita ilmaiseksi. Eri asia tietenkin on jos kunnollisempi nainen haluaa sextata vamskun kans, sitten homman pitääkin tapahtua ilmaiseksi
- Ontuva Erikson
Olisi suotavaa että käyttäisitte nimittelyn sijasta asiallisempaa kieltä.
Kyllä vammainenin seksiä löytää kun asiallisesti etsii, myös ilmaiseksi.
Pitää huomioida muutama sekka:
Hyvä käytös, huoliteltu pukeutuminen, erittäin hyvä hygienia sekä sen verran hyvä työ että nainen haluaa jatkaa tuttavuutta edelleen. - mielipide tämäkin
Tässä tulee ensimmäisenä mieleen kaksi asiaa. Ensinnäkin kaikki tuo, mitä Erikson tuossa luetteli. Mielipidekysymys kylläkin tuo työ-juttu, mutta nuo muut pätee kyllä kaikkiin ihmisiin.
Toisaalta se, millaisesta vammasta on kysymys.- 2 keheria yhressä
No mielipide tämäkin sulla tuli kaksi asiaa mieleesi niinkö?
Olen varattu kumppanikin on lievästi kehitysvammainen. Olet kait rakastunut sellaiseen joka on lievä. Voit kihlata pyytämällä lupa ensteksi hänen vanhemmiltaan. Olet jokin aikaa hänen kansaa avoliitossa. Kunnes kysyt sen legendaarisen kysymyksesi. Tuleko vaomokseni?
Minun mieheni kysyi ja suotun menemään vihille tän vuoden keväällä kun kelit lämpenee.
- Revelstoke
Voi hyvänen aika.
Mukavan provokatiivinen aloitus.
Itse olen huonosti kävelevä kolmikymppinen työssä käyvä mies. En ole kyllä koskaan joutunut seksistäni maksamaan. Ei ole tullut mieleenikään moinen.
Näen seksin osana parisuhdetta ja jos nainen haluaa jonkun miehen kanssa suhteeseen, niin yleensä hän on valmis seksiinkin miehen kanssa. Ei välttämättä tietenkään heti, mutta hiukan tutustuttuaan.
Allekirjoitan nuo Eriksonin mainitsemat seikat täysin ja lisäisin siihen vielä huumorintajun ja sen äärettömän tärkeän asian, että liikuntavammaisen yksi loistavimpia "aseita" on yksinkertaisesti se, että uskaltaa olla reilusti oma itsensä. Aitous on ihastuttava piirre ihan kenessä tahansa ihmisessä. - Asennejuttu
Tiedetään ikuisesti, että vammaiseen suhtaudutaan näin. Ikuisuusongelma normaalissa elämässä!
Asenteesta on kiinni normaalin ihmisen elämässä.- Laitosduunari
Seksikumppanin löytää jos omaa normaalin ulosannin ja ihmistavat.
Tilanne on lähes toivoiton jos asut jossakin lahkolaisen ylläpitämässä yhteisössä jossa ihmissuhteet ja seksi on kokonaan kiellettyjä.
Yleensä näillä "kodeilla" on mat lääkärinsä jotka huolehtivat seksuaaliterveyden tunoamisesta kemiallisesti tai kirurgisesti.
Kammottavinta on että näissä "kodeissa" asuu myös suuri määrä alunalkaen täysipäisiä CP- ym vammaisia joista on pakkolääkityksen ja terrorin avulla tehty eläimen asemassa olevia tuotantovälineitä.
Ihmissuhteet ja seksi kielletty ankaran rangaistuksen uhalla, rangaistus voi olla vaikkapa insuliinia: "Saapa nähdä vieläkö heräät..."
- Vammaisaktivisti
Pahoin pelkään että oikeusministerin kannattama kemiallinen kastraatio koskee pian myös vammaisia.
Se mikä vammattomalle on ihmisoikeus, on usein ihmisoikeudettomalle vammaiselle rikos.
Valitettavasti Suomessa ei ole ainoatakaan vammaisten oikeuksia ajavaa järjestöä. - total tyhjää
ei seksi ole kellekkään pakollista. On sellainen kuin machlowin tarve asteikko ja siellä on tarpeita, eli asioita joita ilman ihminen ei pärjää.
Kukaan ei kuole seksin puutteeseen.
Seksi on kyllä jokaisen oikeus, mutta ei kenenkään ole pakko tehdä sitä ihmiselle, jota kohtaan ei ole vetoa. Eikö kukaa kertapiparia antava nainenkaan tee seksiä ilman omaa juttuaan.
Näin se vaan on, olen itse liikuntavammainen ja elänyt yksit ja näin se on pakko hyväksyä. - kastamaton poikalaps
Minneköhän sais esittää kyssän että kuin moni nainen o kostunut vammaisen miehen vuoksi. Kaikkihan o elämän aikaa nähny varmaa 10 000 naista ja niistä joku on tullu paremmin tutuksi, mutta kuin moni nainen sit o oikeesti ees mettiny mitää syvempää?
ehkä muutama, jos ollenkaan
Ja mitä tulee aiheeseen, eli seksiin, nii ei kenenkää oo pakko olla kenenkää kanssa, ei kukaa tee sitä ilmaiseksi pelkästään toisen huvittamiseksi, kyllä siinä o aina oma lehmäkin ojassa. Ei se ole naiivia.. Itselläni on kokemuksia liikuntarajoitteisten ja vammaisten miesten seurasta ja vieläpä erittäin positiivisia kokemuksia..
Rohkeasti vain..- yksmiespks
No jaa. Itse olen liikuntavammainen, pääsen silloin tällöin juttusille naisten kanssa, mutta mitään sen vakavampaa naiset eivät ole halunneet.
- Puhtaasti turvallisesti
Eikös nyktään noita "dominapalveluita" jo löydy joka pitäjästä? Hinnat ja laillisuus kiinnostaa "normaalejakin" poikamiehiä. Mainostusta kehiin ;)
- para-norm
Ymmin sanoin, en mä voi tässä seksiks muuttua, enkä ota asiaan muutenkaan kantaa. Mutta Onnestasoikeelle, olen lukenut provokatiivisia kirjoituksiasi jo kauan.
Siksi pyydänkin ystävällisesti, että voisitko palata sinne Kehitysvammaisten palstalle,
niin rauha säilyisi täällä jatkossakin, kiitos.- Vammaisia kumpikin
Hei para - normi tää on se palsta et tainut kaikea oikein hoksata.
Lueppa uudestaan kaikki sriivvaukset mitä tänne palstalle on sepitelty.
Muuvan henkilä on myös kehari joka just nyt sulle sepittää tekstiä.
Yhressä kaksi keharii ja sillensä.
Täytyis varmaan esttäytyy oikeen kunnollensa.
Kaksi keharia eli kaksi kehitysvammaista niin näin syntyy avopari.
Täs nyt vain kirjoittaa avopuoliso nainen juttuu sulle.
Hänen toidot:
Nimi: Riuttanen Sari Johanna
Syntynyt torstaina 21 päivä 8 kuun aikaan 1969.
Syntymähetkellä syntynyt lievä kehityksen viityminen.
Sotu: 210869 - 1023 synnyinkunta: Jyväskylän maalaiskunta
Harrastus: Klipahiihto
Muita harrastuksia: Netissä surffailu, lenkkeily
Muita tietoja: avoliitossa ollut 19.9.2003 asti Matin kanssa
Muita tietoja: asunpaikka: Pieksämäki
Osoite: Savontie 71 A 3 , 76150 Pieksämäki
Avopuoliso: Haatainen Matti Ensio
Synnyinkunta: Lapinlahti
Syntynyt: kesäkuun15 päivä 6 kuuta 1952
Keskosena syntynyt syntymähetkellä tullu lievä kehityksen viivästyminen
Sotu: 150652 - 123w Synnyikunta: Lapinlahti Kivälän mökki
Harrastus: Kipahiihto
Muita harrastuksia: Ulkoilu,lentopalla,salybandy
Muita tietoja: Avoliitossa 19.9.2003 asti Sarin kanssa
Muita tietoja: asuinpaikka: Pieksämäki
Osoite: Savontie 71 A 3, 76150 Pieksämäki
- Normijätkä
Olen itse terve mies. Aikanaan tutustuin netissä yhteen tytttöön,
Tuntui mukavalta ja monta kertaa piti tava mutta aina tyttö halus siirtää ja entiädä mut keksi vähä teko syitä ettei nähtäis, sitten kerran sanoin etta en jaksa enää tätä koska se oli mukava ja olin ihastunut jo häneen. Sitten se laittoi nyt kerron totuuden,
Olen ollut pyörätyolissä koko ikäni ja sanoin ymmärtävänsä jos en haluu nähä.
Aluksi ajattelin no joo en haluu, mut ihastus oli niin kova että halusin nähdä,
Ja näimmekin ja oli tosi nätti ja mukava livenäkin. Ja tapailimme monta kertaa alettiiseurustelee, ja tyttö halusi seksiä ja minä siihen suostuin olihan se aluksi outo kokemus kun toinen on liikunta rajotteinen mut ei se loppujen lopuks haitannut, ja nautin kovasti seksistä hänen kanssaan.
Mutta sitten jouduttiin eromaan koska sen vanhemmat sano että käytän sitä hyväksi,
En kyllä käyttänyt, mutta erosimme koska tyttö valitsi vanhempansa.
Harmittaa että erosimme, koska melkein kaikki liikunta rajotteiset ja vammaiset ovat niin avoimia eikä niiden seurassa tarvitse itseään hävetä.
Nykyään kylläkin seurustelen niin sanotusti normaalin tytön kanssa.
Ja jos joskus tulisi tilauus päästä sänkyyn vammaisen kanssa ni olisihan se kivä niitäkin auttaa koska olemme kaikki ihmisiä ja meilla on halut...!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764