Joo eli olis siis tarkotus vaihtaa repusta laukkuun, joten ehdotuksia sellaisista kaipailisin. Oon pukeutumiseltani vähän hevari-tyylinen että jotain tyyliin sopivaa ettisin mutkun en oikein tiiä mistä löytäs... Joten ehdotuksia?
Vastaukset 6
- Nimimerkki on pakoll
google
- Natural High
Hei voisitko laittaa linkkii kun en löydä google-nimistä nettikauppaa, tulee vaan joku typerä hakukone?
Joo eihän tässä montaa tuntii ollakaan yritetty löytää laukkuu googlettamalla... Voisin toki vielä jatkaa muutaman tunnin mutta ajattelin että ehkäpä ois kätevämpi kysyä täältä kun täällä ehkä jotkut tietäs paremmin mistä löytys. Niin oisko jollakin kunnollista vastausta?
- toimii..,m
osta ihan normi musta olkis, sitten vaan niittivyöstä väännät niitin irti ja niittaat siihen laukkuun :)
- Jos nyt ei kuitenkaa
Nevar Evar! Elä tee sitä virhettä! Tuut kuulemaan sitää viellä loppu elämäs.... Ja jos pakko on niin osta joku JCK&JNS Pinkki!
- Natural High
Ja mikähän virhe se laukun ostaminen on? Mun mielestä ainakin sopis mulle paremmin kun reppu. Sitä paitsi ei nyt niin hirveesti muitten mielipiteet kiinnosta jos ite jostain tykkään...
Ja kiitos toimii..,m, jonkun ihan perusmustan aattelin itekin ostaa ja kattoo sitten jos siihen jotain ite sitten lisäis... Mut oisko jotain ehdotuksia mistä kaupasta? Netistä aattelin tilata ja ois ihan hyvä jos ois jotain bändipaitojakin samassa kaupassa myytävänä kun tarviis vähän lisää... Kun kaikissa sellasissa kaupoissa mitä oon kattonu niin on ollu vaan jotain bändilaukkuja mutkun haluisin ihan vaan perusmustan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta693028Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65785Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30534Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489