Joo eli olis siis tarkotus vaihtaa repusta laukkuun, joten ehdotuksia sellaisista kaipailisin. Oon pukeutumiseltani vähän hevari-tyylinen että jotain tyyliin sopivaa ettisin mutkun en oikein tiiä mistä löytäs... Joten ehdotuksia?
OLKALAUKKU POJALLE
6
282
Vastaukset
- Nimimerkki on pakoll
google
- Natural High
Hei voisitko laittaa linkkii kun en löydä google-nimistä nettikauppaa, tulee vaan joku typerä hakukone?
Joo eihän tässä montaa tuntii ollakaan yritetty löytää laukkuu googlettamalla... Voisin toki vielä jatkaa muutaman tunnin mutta ajattelin että ehkäpä ois kätevämpi kysyä täältä kun täällä ehkä jotkut tietäs paremmin mistä löytys. Niin oisko jollakin kunnollista vastausta?
- toimii..,m
osta ihan normi musta olkis, sitten vaan niittivyöstä väännät niitin irti ja niittaat siihen laukkuun :)
- Jos nyt ei kuitenkaa
Nevar Evar! Elä tee sitä virhettä! Tuut kuulemaan sitää viellä loppu elämäs.... Ja jos pakko on niin osta joku JCK&JNS Pinkki!
- Natural High
Ja mikähän virhe se laukun ostaminen on? Mun mielestä ainakin sopis mulle paremmin kun reppu. Sitä paitsi ei nyt niin hirveesti muitten mielipiteet kiinnosta jos ite jostain tykkään...
Ja kiitos toimii..,m, jonkun ihan perusmustan aattelin itekin ostaa ja kattoo sitten jos siihen jotain ite sitten lisäis... Mut oisko jotain ehdotuksia mistä kaupasta? Netistä aattelin tilata ja ois ihan hyvä jos ois jotain bändipaitojakin samassa kaupassa myytävänä kun tarviis vähän lisää... Kun kaikissa sellasissa kaupoissa mitä oon kattonu niin on ollu vaan jotain bändilaukkuja mutkun haluisin ihan vaan perusmustan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818