Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miesten asenne naismotoristeihin

naikkonen1234

Voiko joku kertoa mulle miten miesten asenne voi muuttua naista kohtaan niin yks kaks kun saa tietää että omistaakin pyörän? Oon 24v naikkonen ja töissä sihteerinä, omistan Yamahan thundercatin. On ihan älytöntä miten esim miespuolisten työkavereitten asenne on muutunut mua kohtaan ku onkin saannu tietää että mulla on pyörä. Ennen olin vaan joku bimboblondi siihteeri naikkonen ja nyt yks "jätkistä". Tuskin ois mua edes noteeranu ilman pärrääni. Enkä nyt tarkota että olis huono asia että saa miehiltä huomiota, päin vastoin, sehän on tosi mukavaa ;) oisin vaan halunu kuulla teidän kommentteja, että miten teidän oma asenne naista kohtaan muuttu (jos edes muuttuu) jos hän onkin motoristi. Kiitos :)

76

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Busaniitti40

      Yleensä prätkämimmit on vähä niiku jätkiä, olemukseeltakin... oon seurustellut kahen hyvän näkösenkin kanssa, toinen lopettikin pärräily...se paremman näkönen. mutt yleensä ne on kyl et ei kiitos, niin... sellesella kiinnostuksella !

    • VastVaikeeMorSenS

      Aika hankala on vastata kun en ole tienpäällä vielä
      kehenkään nais motoristiin "törmännyt" .
      Mutta kyllä varmaankin asenne muuttuu,kun tuota
      jotenkin ,Äsh,itsellänikin on ensimmäinen kesä
      menossa,ja, nollasta on pitänyt lähteä.
      Ei mikään helppo "taiteen" laji !!
      Minä uskon että naisille pyörän hommaaminen
      on vielä suurempi juttu kun minulle 50 kymppiselle
      ukolle.Arvostan suuresti,että naiset ja tytöt,kin
      liittyvät motoristi porukoihin.Ehkä se asenne
      on minulla se,että "ompas ronski nainen",
      kaikella kunnioituksella.Sana "hurjapää" ei ole ihan oiken.
      Tulipa mieleeni. Käyttin lemmikin eläinlääkärillä,
      siis nainen,ja hän on motoristi myös,arvaten
      saattaa että mistä puhuttiin !!
      Meillä ei olut minkään laista mies nainen näkökulmaa,
      vaan kaksi motoristia .
      Ehkä se ajatus , nainen ja moto on jotakin samaa
      kun villi ori ja nainen selässä, ilman satulaa ?
      Villi ja vapaa, määränpää , , , , jossakin !!

    • sukisuki m 1800 r

      mahtaisko antaa kuvan rohkeammasta naisesta ,eikä mistään pitsin nyplääjästä?vaikka onhan sekin harrastus muiden joukossa.yleensä nais motoristit on luonteeltaan hieman vapaampia ja niiden kanssa tulee juttuun helpommin pyöristä.

    • sou siimple

      Naista kiinnostaa pyörät kuten yleensä miestä niin on jotain yhteistä.
      Miestä ei kiinnosta meikit ja muut naisten omat jutut eli ei yhteistä.

      • ä

        Yleensä naismotoristit ovat erikoisuuden havittelijoita.


    • ManAsi

      Eli pärrämimmi ei kovinkaan naisellinen ole.

      Eikä olekkaan ne kaikki jotka olen tavannut =)

      • Mika++

        Naisellisuus N = paskanlätkytyskerroin PLK * maskaranläträyshurmos MLH. Semmonen nainen jonka |PLK * MLH|


    • Tämän olen huomannut

      Prätkillä ajavat mimmit tuppaa olemaan liian äijämäisiä mun makuun. Ja voi pojat jos vielä ajavat customeilla siinä on tonneja takana.

    • Agos-drum

      Hmm pyörä kuvastaa tietynlaista elämäntapaa: fiilinkiä, asennetta, rohkeutta, avoimmuutta, kaveruutta, vapautta, elämää nehän on kaikki aika hyviä juttuja.

      • Jawa -eno Elmeri

        No Ei EI !
        Kyllä se pyörä on vaan kulukuväline, jossa naisen paikka on tarakalla. Sillä ole mitään tekemistä kaveruuden vapauden tai muiden keksittyjen ihanteiden kanssa.
        Autolla on ihan yhtä hyvä, paitsi sateella paljon parempi.


      • mad sunday
        Jawa -eno Elmeri kirjoitti:

        No Ei EI !
        Kyllä se pyörä on vaan kulukuväline, jossa naisen paikka on tarakalla. Sillä ole mitään tekemistä kaveruuden vapauden tai muiden keksittyjen ihanteiden kanssa.
        Autolla on ihan yhtä hyvä, paitsi sateella paljon parempi.

        Kyllä se on elämänlaatu mikä musta on tärkeintä, ja kokemukset putkilossa eläminen ei ole ihmiselle.


      • Sopii nuorille.
        Jawa -eno Elmeri kirjoitti:

        No Ei EI !
        Kyllä se pyörä on vaan kulukuväline, jossa naisen paikka on tarakalla. Sillä ole mitään tekemistä kaveruuden vapauden tai muiden keksittyjen ihanteiden kanssa.
        Autolla on ihan yhtä hyvä, paitsi sateella paljon parempi.

        Kokeilimme joskus puolison "omapeliajoa"
        Mutta siitä tuli tavattoman rasittavaa, jouduin tavallaan huolehtimaan kahdesta pyörästä liikenteessä.
        Piti kokoajan huolehtia kuinka, missä ja miten toinen tulee. Vilkuilla peiliin, näkikö tämä saman kuin minä, huomaako tämä saman vaaran tai jos tämä ajaa edellä, seurata tämän menoa... kamalaa .
        Ja kaiken lisäksi huolehtia kahdesta pyörästä..

        Siirryimme siis taas ajamaan 2-päällä mielenterveyteni takia ja paljon mukavempaa yhdessäoloa jälleen.

        Tosin olemme jo varsin iäkkäitä ja kauan olleet yhdessä, asia sopii nuorille tai tienpäällä tavanneille joille itsenäisyys on tärkeä arvo..muttei sovi tälläiselle ikiparille.


      • Sopii nuorille. kirjoitti:

        Kokeilimme joskus puolison "omapeliajoa"
        Mutta siitä tuli tavattoman rasittavaa, jouduin tavallaan huolehtimaan kahdesta pyörästä liikenteessä.
        Piti kokoajan huolehtia kuinka, missä ja miten toinen tulee. Vilkuilla peiliin, näkikö tämä saman kuin minä, huomaako tämä saman vaaran tai jos tämä ajaa edellä, seurata tämän menoa... kamalaa .
        Ja kaiken lisäksi huolehtia kahdesta pyörästä..

        Siirryimme siis taas ajamaan 2-päällä mielenterveyteni takia ja paljon mukavempaa yhdessäoloa jälleen.

        Tosin olemme jo varsin iäkkäitä ja kauan olleet yhdessä, asia sopii nuorille tai tienpäällä tavanneille joille itsenäisyys on tärkeä arvo..muttei sovi tälläiselle ikiparille.

        Hommaa radiot, ei tarvi kattella, kun voi kysyä.


    • Erkki ja Örkki

      Pyh Agos-drum

      ihme juttuu

      pyörä on pyörä ja sillä voi ajaa kuka tahansa...

      ja nykypellet eivät tiedä edes mikä on tulppa ja missä se on

    • ,

      Teoriassa voi, käytännössä ei.

    • naikkonen1234

      Kiitos kaikille vastanneille :)
      Korjatkaa jos oon väärässä, mut miesten yleinen näkemys taitaa olla se, että jos oot hentorakenteinen bimboblondi joka käyttää meikkiä ja pukeutuu minihameeseen ja on "hyvännäkönen" ei voi omistaa moottoripyörää tai ymmärtää niistä mitään? (Ja joo joo, kaikille näsäviisaille, en mä se minihame päälä aja!) Ja varsinkaan kyykkistä? Vaan kaikki nais motoristit on pakostakin 100 kilosia custom kuskeja? Ja tässä pien esimerkki; Kun kävin ekaa kertaa hakees pyöräni huollosta niin olivat tyrkyttämässä mulle heti kättelyssä skootterin avaimia ja kun sanoin että tulin kyllä hakemaan tota jammua niin kysyivät että ootko ihan varma!? :D

      • Mika++

        Olisko niin, että hentorakenteista bimboblondia ei oikein arvosteta ihmisenä. Hyvä tyttökaveri, huono vaimo. Meikillä läträämisellä ja minihameella saattaapi vaan vahvistaa tätä käsitystä.


      • naikkonen1234
        Mika++ kirjoitti:

        Olisko niin, että hentorakenteista bimboblondia ei oikein arvosteta ihmisenä. Hyvä tyttökaveri, huono vaimo. Meikillä läträämisellä ja minihameella saattaapi vaan vahvistaa tätä käsitystä.

        No joo, kaikilla omat mielipiteensä. Eli jos on tanakka eikä käytä meikkii ja suostuu suosiolla istuu vaan kyydissä niin sit on arvostettu ihmisenä? HOHHOJJAA... Sun ainut kokemus naisista taitaa olla ne pikku pissikset joita käyt vikittelees jossain r-kioskin edessä. Enkä tolla meikin käytöllä tarkota mitään överiksi vetämistä. Vähän ripsiväriä ja kajaalia. Sun ihanne nainen taitaa olla joku eloveena joka seisoo nyrkin ja hellan välissä! Miks suomalainen nainen saatipa sitte motoristi nainen ei saa olla SEXSIKÄS?


      • Mika++
        naikkonen1234 kirjoitti:

        No joo, kaikilla omat mielipiteensä. Eli jos on tanakka eikä käytä meikkii ja suostuu suosiolla istuu vaan kyydissä niin sit on arvostettu ihmisenä? HOHHOJJAA... Sun ainut kokemus naisista taitaa olla ne pikku pissikset joita käyt vikittelees jossain r-kioskin edessä. Enkä tolla meikin käytöllä tarkota mitään överiksi vetämistä. Vähän ripsiväriä ja kajaalia. Sun ihanne nainen taitaa olla joku eloveena joka seisoo nyrkin ja hellan välissä! Miks suomalainen nainen saatipa sitte motoristi nainen ei saa olla SEXSIKÄS?

        Kuka tanakasta puhui? Kyydissä en kuljettele ketään, ei ole edes takapenkkiä! En käy R-kioskilla. Sun päättelykyky vastaa täsmälleen mielikuvaani bimboblondin ajattelun tasosta. Vedä vaan enemmän maskaraa naamaan. Naisilta pitäis olla pääsy kielletty tälle palstalle. Ruoanlaitto ja kodinhoito, siinä on sopivia mielenkiinnon kohteita naiselle.


      • Mika++
        naikkonen1234 kirjoitti:

        No joo, kaikilla omat mielipiteensä. Eli jos on tanakka eikä käytä meikkii ja suostuu suosiolla istuu vaan kyydissä niin sit on arvostettu ihmisenä? HOHHOJJAA... Sun ainut kokemus naisista taitaa olla ne pikku pissikset joita käyt vikittelees jossain r-kioskin edessä. Enkä tolla meikin käytöllä tarkota mitään överiksi vetämistä. Vähän ripsiväriä ja kajaalia. Sun ihanne nainen taitaa olla joku eloveena joka seisoo nyrkin ja hellan välissä! Miks suomalainen nainen saatipa sitte motoristi nainen ei saa olla SEXSIKÄS?

        Tässä sulle infoa...
        http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=3&t=1077&a=7659


      • naikkonen1234
        Mika++ kirjoitti:

        Kuka tanakasta puhui? Kyydissä en kuljettele ketään, ei ole edes takapenkkiä! En käy R-kioskilla. Sun päättelykyky vastaa täsmälleen mielikuvaani bimboblondin ajattelun tasosta. Vedä vaan enemmän maskaraa naamaan. Naisilta pitäis olla pääsy kielletty tälle palstalle. Ruoanlaitto ja kodinhoito, siinä on sopivia mielenkiinnon kohteita naiselle.

        Säkii oot tosi IHQ ;)


      • Mika++
        naikkonen1234 kirjoitti:

        Säkii oot tosi IHQ ;)

        Olet kuitenkin valinnut naiselle sopivan ammatin - sihteeri. Sulla on mies esimiehenä. Näin sen pitää olla. Tyydy paikkaasi työssä ja kotona. Näin menestyt elämässäsi. Maskarat pois. Paskanlätkytys kahvitauoilla pois. Annat moottoripyörän jollekin suvun miespuolisista jäsenistä ja pyydät häneltä anteeksi tyhmää käytöstäsi. Liityt Marttakerhoon ja teet pyytetöntä hyväntekeväisyystyötä Suomen Kansan hyväksi. Martat on hyvällä asialla. Mielestäni kaikkien naisten pitäisi liityä siihen.


      • naikkonen1234
        Mika++ kirjoitti:

        Olet kuitenkin valinnut naiselle sopivan ammatin - sihteeri. Sulla on mies esimiehenä. Näin sen pitää olla. Tyydy paikkaasi työssä ja kotona. Näin menestyt elämässäsi. Maskarat pois. Paskanlätkytys kahvitauoilla pois. Annat moottoripyörän jollekin suvun miespuolisista jäsenistä ja pyydät häneltä anteeksi tyhmää käytöstäsi. Liityt Marttakerhoon ja teet pyytetöntä hyväntekeväisyystyötä Suomen Kansan hyväksi. Martat on hyvällä asialla. Mielestäni kaikkien naisten pitäisi liityä siihen.

        Aikasemmin olin töissä satamassa lemppaamassa. Mun esimies on kyllä Nainen. Taitaa muuten kuuluu marttakerhoonkin. Ai että sun laiset miehet on kyllä niin lutusia, olis kyl tosi Ihquu käpertyä sun hikiseen kainaloon. Pikku nallekarhu!


      • Mika++
        naikkonen1234 kirjoitti:

        Aikasemmin olin töissä satamassa lemppaamassa. Mun esimies on kyllä Nainen. Taitaa muuten kuuluu marttakerhoonkin. Ai että sun laiset miehet on kyllä niin lutusia, olis kyl tosi Ihquu käpertyä sun hikiseen kainaloon. Pikku nallekarhu!

        Hei Tatjaana Rakopaljaana! Avasit tämänkin viestiketjun vain saadaksesi huomiota. Eihän kukaan täyspäinen ja tasapainoinen NAINEN kirjoittele noin hölmöjä. Jos en maskaralla ja minihameella saa päivän huomiokiintiötä täyteen, niin levittelen sanaista revaani täällä. Kyllä miehet huomaa! Mä oon niin seksikäs, voi hellallettat.


      • naikkonen1234
        Mika++ kirjoitti:

        Hei Tatjaana Rakopaljaana! Avasit tämänkin viestiketjun vain saadaksesi huomiota. Eihän kukaan täyspäinen ja tasapainoinen NAINEN kirjoittele noin hölmöjä. Jos en maskaralla ja minihameella saa päivän huomiokiintiötä täyteen, niin levittelen sanaista revaani täällä. Kyllä miehet huomaa! Mä oon niin seksikäs, voi hellallettat.

        Rakkautta vaan sullekkin. Peace out


      • Mika++
        naikkonen1234 kirjoitti:

        Rakkautta vaan sullekkin. Peace out

        Sihteerin pitäisi tietää, että sullekin sanassa ei ole kahta koota. Kannattaa pitää naaman edessä enemmän oppikirjaa kuin peiliä. Maskaroilla ja minihameella ei työelämässä pitkälle pärjätä.


      • Ex Köröttelijä
        Mika++ kirjoitti:

        Sihteerin pitäisi tietää, että sullekin sanassa ei ole kahta koota. Kannattaa pitää naaman edessä enemmän oppikirjaa kuin peiliä. Maskaroilla ja minihameella ei työelämässä pitkälle pärjätä.

        Tosissasko päästelet?Jos niin on,on tainnut jokin motomimmi kyykyttää sua tosi pahasti?En kuitenkaan usko että,vakavalla naamalla vetelet tollaista tuubaa...kesän jatkot,sinne peräkammarin puolelle!


      • polkioikjmnjiujnhujg
        Ex Köröttelijä kirjoitti:

        Tosissasko päästelet?Jos niin on,on tainnut jokin motomimmi kyykyttää sua tosi pahasti?En kuitenkaan usko että,vakavalla naamalla vetelet tollaista tuubaa...kesän jatkot,sinne peräkammarin puolelle!

        Hauska lukea kuinka prätkämimmi vie pikku "alfauros" Mikuli-Kikulia kuin pässiä narussa.


      • Toni gsx-r
        Mika++ kirjoitti:

        Olet kuitenkin valinnut naiselle sopivan ammatin - sihteeri. Sulla on mies esimiehenä. Näin sen pitää olla. Tyydy paikkaasi työssä ja kotona. Näin menestyt elämässäsi. Maskarat pois. Paskanlätkytys kahvitauoilla pois. Annat moottoripyörän jollekin suvun miespuolisista jäsenistä ja pyydät häneltä anteeksi tyhmää käytöstäsi. Liityt Marttakerhoon ja teet pyytetöntä hyväntekeväisyystyötä Suomen Kansan hyväksi. Martat on hyvällä asialla. Mielestäni kaikkien naisten pitäisi liityä siihen.

        Mika .. Taidat olla aikamoinen pelle!!! Peräkammarin poika. Veikkaan ,että moni nainen on parempi kuski kun sinä! Et varmasti ole edes ajanut moottoripyörällä, kuin unessa. omkistat skootterin ja leikit kovaa miestä, uhoat täällä netti palstalla, vaikka todellisuudessa olet itse nyrkin ja hellan välissä! :) Ihmettelen miten tällä vuosi tuhannella on enää sinun kaltaisia pellejä olemassa!


      • Mika++
        Toni gsx-r kirjoitti:

        Mika .. Taidat olla aikamoinen pelle!!! Peräkammarin poika. Veikkaan ,että moni nainen on parempi kuski kun sinä! Et varmasti ole edes ajanut moottoripyörällä, kuin unessa. omkistat skootterin ja leikit kovaa miestä, uhoat täällä netti palstalla, vaikka todellisuudessa olet itse nyrkin ja hellan välissä! :) Ihmettelen miten tällä vuosi tuhannella on enää sinun kaltaisia pellejä olemassa!

        Jos siltä tuntuu niin varataan aika kalenteriin ja katotaan kumman pellen nenä on punainen.


    • naikkonen1234

      Ja lisätäkseni vielä. Tiedän että on olemassa niitä miehiä joille motoristi on motoristi, aivan sama mitä siellä jalkojenvälissä on. Kiitos ja kumarrus heille! :)

      • ZZR1400 :)

        Juuri näin. Morjestetaan kun mutkatiellä vastaan tullaan. Olet luja oman tiesi kulkija, jolla on persoonallisempi ote asioihin. Siitä sinulle pointsit :)

        Älä luovuta tuosta asenteesta, vaikka ympärillä mollataankin ;)


    • joku miekkonen

      Joo kyllä me tuonne ojien väliin mahdutaan kaikki, sukupuoleen tai pyörään katsomatta.

    • Onnenpoika oon

      Kyllä mun 52 kiloinen vaimo ajelee yli 300kg harrikalla ja hyvin luistaa...
      Kieltämättä saa hoikkana ja "kohtuu" katseltavanakin huomiota tien päällä ja sekös minua hymyilyttää. :)

    • KellukkiKaale

      toki poikkeuksia on... mutta pääsääntöisesti motoristimimmi on aika miehekäs,
      ainakin minun kokemuksien ja näköhavaintojeni mukaan.

      ja toki haluasinkin sellasen hyvännäköisen pärrämimmin...kun mieluummin yksin ajelenkin enkä ketään takaritsalle haluaisikaan. ja mukavanhan se olisi jos olisi tällainenkin yhteinen hommeli,,,tai joillekin se on "harrastus" yleensä pelleille.

      • 150711

        en oo miehekäs, harrastan virkkaustakin, ajelen omalla kyykyllä.... ei oo satuttu samoille kulmille


    • Intruderisti_C800

      Minkäs kokoinen Jammu on? Kyllä sitä neitonenkin osaa ajaa jos vaan haluaa.

      • naikkonen1234

        600 "pussycatti" ;)


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Heh :) kusiainen, kyllä pitää kuutioita olla tuplasti

      • naikkonen1234

        Ens kesänä sit lisää :)


    • jaamaahaaaa..

      mikäs sen hienompaa kun mimmi ajaa kyykkypyörää edellä ja tiukat nahkat päällä ja takamus PYÖREENÄ kikottaa kohti takana tuliaa vau...siinä meinaa ruveta oma" KEULIMAAN" ja siinä voi lahje ratketa jos oikein antaa ajatuksen laukata, ajelkaa vaan mimmit se on kivaa hommaa..

    • keulaKylpä

      joo ja sit ottaa kyrpärän pois nii lakkaa se keuliminen

    • Autoileva setä

      Ja tässä olemme jälleen kerran saaneet lukea lähinnä finninaamaisten junttipoikien vastauksia, ehkä he omistavat mopon. Ainakin minussa naismotoristit herättävät suurta ihailua, koska itse en osaisi käsitellä moottoripyörää, vaikka minulla kortti onkin. Kyseessähän on yksinomaan miehinen kateus, aivan samaan tapaan kuin esimerkiksi miesmerkonomit kadehtivat naispuolisia ekonomeja.

      • 46v hki

        Eiköhän suurin osa vastauksista ole 40 kavereilta.

        Kyllä ne motoristimimmit yleensä aika miehekkäitä ovat...kaipa ne sen takia juuri pärristä ovat kiinnostuneet.

        Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään.

        Iän karttuessa miehisyys naisissa vain pahenee, siis ulkonäössä ;~)

        Siis fiinnit naamaassa eivät ehkä niin miehekkäitä vielä...


        sinä pelle siellä !!!!


      • äijäävaiei

        Mutta mitkähän ne sävärit mahtaakaan olla kun
        vaalea nuori kaunotar hyppää alas
        täysperävaunu rekan hytistä,siintä
        kuskin ovesta ? Peruutettuaan sen letkan
        jonnekkin kulman taakse !!
        Tämösiäkin "tytösiä" suomesta löytyy !!
        Voi Voi,oudoksi ? on maailma
        käynyt Eskoseni !!


    • pärrä mimmi

      Oma kohtaisesti sanon, että pari "miestä" on pelästynyt kun olen sanonut harrastuksiini kuuluvan autot ja moottoripyöräily, mutta kyllä ne sukkapuikotkin käsissä pysyy ja ruoan laitto luonnistuu ;-).
      Ne miehet on kadonnut kuin pierusaharaan. Mutta jos pelkäävät niin jouskoon ja lujaa, mitä mä semmosella ressukalla tekisinkään hieman syntisempää kun ehdottaa niin jo vapisee!! Olen kanssasi samaa ikäluokkaa, kooltani pieni ja hento enkä käytä meikkiä (mutta en ole mikään "äijä")..

    • Mika++

      No niin, kerrankin kehityskelpoinen yksilö. Ei pidä ehdotella syntisiä, käyt suoraan kiinni vaan. No pain, no game.

    • 46v hki

      Eiköhän suurin osa vastauksista ole 40 kavereilta.

      Kyllä ne motoristimimmit yleensä aika miehekkäitä ovat...kaipa ne sen takia juuri pärristä ovat kiinnostuneet.

      Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään.

      Iän karttuessa miehisyys naisissa vain pahenee, siis ulkonäössä ;~)

      Siis fiinnit naamaassa eivät ehkä niin miehekkäitä vielä...

      sinä pelle siellä !!!!

    • ladygaydats

      nainen&pyörä on hengenvaarallinen yhdistelmä.näkeehän sen jo pelkästään orgista,konttauksia jatkuvasti vaikka uhoamiset ajotaidoista kovat.

    • mistä löydän?

      Pullantuoksuinen sudokua harrastava kotiäiti vai räväkkä naismotoristi?
      Naismotoristi ehdottomasti kiitos! :)

    • Mika++

      Pullanpaisto saattaa jäädä sulle. Saat semmoisen matamin, joka pitää sut kurissa.

    • Pärrä mimmi

      Ei se pullan paistokaan sille miehelle jää.. Olen keittiöalalta :-) Mutta noihin sudukoihin en ajatusta tärvää..

      En nyt sanois, että nainen ja motukka olis jotenkin sen vaarallisempi yhdistelmä, kun mies ja pyörä. Kummastakin löytyy niitä pallipäitä.
      Toiset miehet on vaan sen verran kateellisia, että yrittää tuol tapaa marmattaa.

    • mistä löydän?

      Kieltämättä olen vähän ihmeissäni tästä negatiivisesta asenteesta naismotoristeja kohtaan, mikä tässäkin ketjussa ilmenee. Kokeeko nämä miehet naiset jollain tavalla uhkaksi kun tulevat pyörinensä muka meidän miesten alueelle, vai mikä on? Oikeesti?

      Toistan tässä itseäni, mutta edelleenkin painotan sitä, että kaikki halukkaat mahtuvat tielle ajamaan ikään, sukupuoleen, tai pyörään katsomatta. Nyt ja tulevaisuudessakin.

      Suvaitsevaisuutta hyvät ihmiset ja turvallisia kilsoja kaikille.

    • Pärrä mimmi

      Mistä löydän?
      Nyt pönkitän egoasi, taidat olla ihan oikea MIES näiden muiden rinnalla! :-) Pyörä sopii niin naisen kuin miehenkin alle, kaikki muu mitä tapahtuu on ihan kuskista ja sen korvien välissä tapahtuvasta kiinni. Ei niinkään sukupuolesta tai iästä johtuvaa, niinkuin sanot.

    • mistä löydän?

      "Nyt pönkitän egoasi, taidat olla ihan oikea MIES näiden muiden rinnalla! :-) "

      Oho! :)

      "Pyörä sopii niin naisen kuin miehenkin alle, kaikki muu mitä tapahtuu on ihan kuskista ja sen korvien välissä tapahtuvasta kiinni."

      Näinhän se menee. Turvallisia ja nautinnollisia hetkiä pyörän päällä sinullekin! Kuka tietää, saatamme joku päivä jutella jossain kahvipaikassa ajoilmoista, yms. tietämättä sitä, että ollaan "tarinoitu" aikaisemminkin ;)

    • ex dajana

      Oo sä kyl aika bimbo:)Mä oon muutamia vuosia ajanu mopolla ja en oo ees koskaan miettiny moista asiaa:)
      Mul on vetin hyvä kamuja noissa mp- porukoissa ja ne kohtelee mua just ihan omana itsenään.
      Musta ei tuu jätkää koskaan ..
      Joten äläs sä välitä anna heidän ajatella ihan mitä he susta haluaa.
      Nauti sä kun käännät hanaa niin minäkin teen..
      Mukavia mutkateitä sulle anna palaa vaan....terv:XVS1100

      • Ex Köröttelijä

        Perkule!
        Nyt kerrot,ootko koskaan käynyt Tebiksellä joka on Lahdesta Mäntsälään päin mennessä n.3km ennen Mäntsälän Pohjoista Shelliä?
        Muutama vuosi sitten siinä poikkesi Torstai-iltana,sama ilta kun Mooseheadit siellä kokoontuvat,pari vetävän näköistä giltsiä ja molemmat olivat Rosvoilla liikkeellä.Yriteltiin sillee varovaisesti houkutella,kerhon Torstaiajelulle mukaan,mut ei onnannut...


    • Mika++

      "Nauti sä kun käännät hanaa niin minäkin teen"

      Taivas varjele! Mä rupean näkemään painajaista visiirin läpi kopsahtelevista korkokengistä.

      • ex dajana

        Mika elettiin vuotta -79 ja mä tosiaan ajoin saappaissa jossa oli hemmetin korkeat korot melkein 10 cm .Oli mul kyl ajokengäkin.Sit mul mul oli sinisalopäällä ,siis ajopuku:)..Mä ajelen silloi n Rd 350 jammulla.Hitto mä oli nuori ja nätti:)
        Nooh ajat muuttuu ja mopot myös ja enkä mä en oo kun nätti:)


    • Mika++
    • AAAAAAAAAAAAAAAHHH!!

      Kyl se nii on et naiset kuuluu hellan ääreen ;~)

      • Mika++

        Tämä on totuus. Asiassa on vain yksi pulma. Ei niistä kaikista ole siihen.


    • AAAAAAAAAAAAAAAHH!!

      Jeps ne miehekkäät

    • bandu

      Minusta on hienoa et on naismotoristeja. moottoripyörät sopii yhtä hyvin naisille kuin miehillekin! moottoripyöräily on hieno harrastus ja annetaan kaikkien harrastaa sitä!


      • vilkasut

        Minä oon aikuinen 50v. nainen ajanut pyörällä jo -83 asti..
        -naisellisuutta ei pyörä vie mihinkään...
        ja tätä harrastusta ei vaan voi lopettaa... se tunne.
        ... te tiedätte :) kaikki kotaset ja imatratkin kolunnneena ...
        on minulla muistot !!! :)

        nyt kukkamekko päälle ja kynnet punasiksi varpaita myöten..
        ja tamperetta kohti... nähdään siellä !! :)


    • sukisuki m 1800 r

      tuli eilen pyörähettyä tuolla tuurin kyläkaupassa ja jossain alajärven paikkeilla huoltamon pihasta kurvas varottamatta eteen pieni punatukkanen hd typy,ihan kivasti näky pärjäävän isolla hd:llä matkavauhtina piti reilua satasta.mikä on hyvin ylipäätään hd:ltä saati sitten pienen typyn käskettävänä,yks kymmenen kilsaa ajoin perässä ennen kuin käännyin mut sama vika näky olevan kuin muillakin hd kuskeilla sarvista ei uskolla päästää irti kun joku tulee vastaan ja tervehtii.mut muuten mimmillä oli upea peräpää(siis pyörässä).

    • Toi Mika++

      taitaa olla homoseksuaali.

    • Kyykky oli parempi

      Oon nähny seksikkään naisen kyykyllä ja lihavan ruman naisen customilla

    • Ex Köröttelijä

      Hellurei on ...Ruotsiks!
      Huvittuneena tätä keskustelua seuranneena ja pari kommenttia laittaneena,voin vain todeta,suurin osa näistä uroista,jos ei tosissaan,niin puolisillai kommentoidessaan osoittavat vain huonoa itsetuntoa tai sitä,etä on levy jäänyt samaan uraan hinkkaamaan...siis ÄMMIÄ ilman hametta...tämä ei millään pahalla,naissukukuntaa vastaan,vaan,syvällä halveksunnalla pieni...aivoisia lajitovereita kohtaan!
      Voi ei laskutoimitukset alkavat olla kohta liian vaikeita,tällaiselle isoaivoiselle,suuret aivot,pieni kapasiteetti!!!

      • Mika++

        Muista verenpaine!


    • z

      mielettömän kuuma näky joku mallikas likka pyörän päällä. Ja oishan se luonnikkaampi kun ei tarvis kyytiin ottaa ku ois likalla oma mopo :)

    • K7

      Itse ainakin arvostan ja kunnioitan naismotoristeja siinä missä miespuolisiakin. Oli lihava tai laiha, mitä se mulle kuuluu? ei vaikuta asiaan mitenkään. Missään ei ole kiveen hakattu että naisella ei sais olla prätkää, tai että se tekis yleensäkään ihmisestä jonkin oudonlaisen stereotyypin? En sano etteikö naiset osais kahvasta kääntää, mutta luultavasti käytäytyvät yleisesti ottaen fiksummin liikenteessä kuin miehen retaleet :)

      Suomen maantiet on kaikille yhteisiä, ja nyt eletään vuotta 2011 eikä 1940-luvulla.

    • aikakilttimotoristi

      Entäs kun nainen kuuluu mc kerhoon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe