En tiedä onko tämä sopiva paikka kysellä, mutta kysytään kuitesti.
FJ Lastvagnar on siis ruotsalainen yritys, joka on erikoistunut rekanvetureiden tuunaukseen, mm. akkujen uudelleen sijoittelun ja isomman pa-tankin rakentamisen muodossa
Kysyisinkin, että onko joku joskus tilannut itsellensä tuunauksen ko. firmasta? Ja miten homma toimii, viedäänkö auto itse sinne vai toimitetaanko se sinne suoraan tehtaalta? Ja ennen kaikkea: Minkälainen laatu tuotteilla on, eli kannattaako ylipäänsä kysellä sieltä tarjousta.
Tyhmiä kysymyksiä, tiedetään mutta tulipahan kysyttyä
FJ Lastvagnar, Ruotsi
1
367
Vastaukset
No näyttää nettisivujen perusteella siltä, että ovat Volvon hyväksymä ja Scania-Ruotsin yhteistyökumppani (tai sitten teksti ei kertajankkaamisella auennut....), ja on "lämmin suhde MB:n, Man:in ja Daf:in kanssa", ja "mikään ei ole mahdotonta ja totta kai kaikki merkkiin katsomatta ovat tervetulleita". Taisipa myös lukea, että varustelevat noin 450 autoa per vuosi, ja ovat alallaan Ruotsin suurin.
Jotenkin tuntuisi, että auton voinee viedä itsekin, en sitten tiedä ylettyykö heidän yhteistyönsä niin pitkälle, että auto toimitettaisiin sinne tehtaalta. Järjestelykysymys?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886