VVO:n asunnot

huohhh

Hei, laitoin tän viestin jo tuonne asunnot-palstalle mutta laitan sen vielä tännekkin sillä tarviin nopeita vastauksia.. olis kiva jos joku asiasta tietävä vastaisi mahd. nopeasti...

Eli olen hakemassa VVO:lta asuntoa. Mulla on kuitenkin maksuhäiriömerkintä (=siis luottotiedot mennyt) joten onko edes mahdollista saada sieltä kämppää?? Tää maksuhäiriömerkintä ei siis oo tullut maksamattomista vuokrista tai mistään sellaisesta.
Jostain luin että olisi mahdollisuus saada sieltä kämppä, niin jos se siis olisi mahdollista meneekö sellaset ihmiset mun edelle joilla on puhtaat luottotiedot?
Missä vaiheessa nää luottotiedot yleensä muuten tarkistetaan tietääkö kukaan? Tarkistetaanko heti kun on laittanut sinne hakemuksen netissä? Vai pitääkö vuokran antajan kysyä lupa saako ne tarkistaa? viimeeksi kun muutin vuokranantaja kysyi onko luottotiedoissa jotain merkintöjä ja saako hän tarkistaa ne. Tosin kyseessä oli silloin yksityinen vuokranantaja ja luottotiedot silloin vielä puhtaat.

Jos jollain tietoa niin vastatkaa nopeasti!!!! ei vittuilua kiitos.

8

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietona

      on mahdollista. takuu voi olla enemmän mutta saa.

    • kohta ent VVO.n asuk

      Kyllä voi saada mutta takuu on enemmän kuin sen 250 €...mutta edelle todellakin menee hakija jolla luotot kunnossa. JOs teitä on johonkin asuntoon hakemassa kaksi tasaveroista hakijaa muuten, mutta, toisella puhtaat luottotiedot, niin asunto menee sille jolla ne luotot on puhtaat. Tiedän kokemuksesta. Vuosia hain VVO:lta asuntoa en saanut...mutta kun olin maksanut kaikki ulosottoni ja luottotiedot puhdistu, sain kuukaudessa asunnon...josta nyt olen kyllä muuttamassa pois, koska VVO:lla on törkeen kalliit vuokrat.

    • vvo:lla asuva

      Mulla luottotiedot kunnossa, mutta miehellä ei, joten takuuvuokramme vvo:lla oli 250€ sijaan yhden kuukauden vuokran suuruinen. Lisäksi jouduimme maksamaan ensimmäisen kuukauden vuokran ennakkoon.

    • EI_VVO:lle!

      ÄLKÄÄ MUUTTAKO VVO:lle!

      Jos muutattekin niin ottakaa kuvat kaikesta muutto hetkellä olevista kämpän vaurioista tai jäljistä ja esittäkää isännöitsijälle. Säilyttäkää poismuuttoa varten, ellei korjata.
      VVO tulee muuten laskuttamaa teitä edellisen asukkaan tekemistä vaurioista tai muusta remontin tarpeesta. Vaikka olisikin muuttaessa ollut puhetta, että sellasia kämpässä on. Vaatikaa kirjallisena paperi siitä, jotta on näyttää pois muuttaessa!
      Myöskään mitään varmuutta remontista tai korjauksista et saa, ne veloitetaan vain VVO:n omien hintojen mukaan. Poismuuttotarkastus tehdään niin, että vikoja et pysty itse korjaamaan. Suoraan menee sinulta vain VVO:n hinnaston mukaiset hinnat. Korjataan ne sitten tai ei.

      Jos muutat ajoissa VVO:n asunnosta pois, palauta avaimet myös heti muutettuasi. Muuten ei kämppääsi tarjota eteenpäin ollenkaan. Siitä ei tietenkään sinulle kerrota, ellet itse asiaa osaa kysyä. Tai voidaan kertoa jälkeenpäin. Ennakkotarkastuksen tekoa ennen ei asuntoasi tarjota eteenpäin ja sitä ei tehdä jos ei avaimia ole palautettu, tai vaikka yhden asukkaan puhelinnumero heiltä puuttuu. (voidaan sanoa ettei ole puhelinnumeroa ilmoittaa tarkastuksesta)

      VVO:lle ei ole helppo muuttaakaan, seinät on kämpissä ties minkä värisiä. Kun kysytte, parhaimmillaan voit saada ilmaiset maalit, että voit itse maalata kämpän. Avaimia et silti voi saada etukäteen ollenkaa, edes viikonloppua aikaisemmin tuntuu olevan vaikeeta, vaikka koko kämpän seinät olisi maalattu ihme kuvioin ja koko kämppä olisi näin maalattava uudestaan.

      Varmasti on edelliseltä asukkaalta silti velottaneet joka huoneen maalauksen!
      min 270€ huone heidän hinnastonsa mukaan.

      Asiasanat: Muuttaminen VVO:lle, VVO, vvo, poismuuttaminen vvo:lta.

      • VVO VARASTAA

        Samanlainen kokemus minulla vvolta kun pois muutin. Laskutettiin aikasempien asukkaiden paskoista..


    • ei enää ikinä vvo

      Joo, siellä on ihan rysssämeininki, isännöitsijät jotain vfitun kukkahattutätejä ,jotka ei älyä mitään isännöinnistä.
      asuin aikanaan tapaninvainiolla ja siellä yks seinähullu tuli luvatta asuntoon, siis kotirauhan rikkominen, jost ailmoitn isännöitsijä-ämmälle ja tietysti poliisille.
      Tämä fitun kukkahattuhörhöisännöitsijä koetti, että hyshys, ie kait tuommosesta kannata tehä rikosilmoa kotirauhan rikkomisesta ja mitään kirjallista varotusta koettaa hankkia, meinasin vetää sitä lehmää kuonoon, kun vähätteli asiaa. Rikosilmo tehtiin ja tää sekopää sai varotuksen, jota isännöitsijälehmä koetti estellä, kuulemma se hullu sai myöhemminkin varoituksia, toivotttavasti heittivät pihalle sen kahjon , säälitti muut naapurit, kun joutu kattelemaan tommosia ja etenkin sellaista kyvytöntä isännöitsijää, tais olla joku ulla. Että kaikenlaisia turhakkeita sitä otetaankin vvo.lle suojatöihin.

    • omatieto

      Tarkastavat samassa yhteydessä kun tarjoavat asuntoa. Mikset liity omatietopalveluun. Ei se paljon maksa. Saat heti tiedon kun joku on kysynyt luottotietoasi ja paljon muuta tietoa myös.

    • VVO jakissaongelmat. Onkohan kissaihmiset ihan aivottomia. Kesällä kun pidin parvekkeenovea auki niin jos minkäväristä kissaa änkesi asuntoon. Pahin oli kun makkarin ikkunasta tuli yöllä karvainen kolli sisään. Kun soitin isännöitsijälle sain langanpäähän jonkun pojankloppiharjoittelijan joka kertoi ettei kissoja saa ampua.
      Seuraavaksi hän kertoi ettei ovia ja ikkunoita saa pitää auki lämmönhukan takia. Ulkona oli miltei 30 ja sisällä 25. Sitten minun olisi pitänyt selvittää mistä asunnosta killi tulee. Niitä oli siis neljä eri kissaa kun pyrki asuntoon ja minun pitäisi jäljittää killin osoite. Hehe. Sain sitten vihaisen naapurin silmilleni kun kissan osoite oli selvitetty. Sama kissa kantaa isännälleen pikkulintuja ja muita pieneläimiä. Pikkulinnut ovat kivoja. Kissat kavalia lemmikkejä.
      Puhumattakaan lasten hiekkalaatikko. Sinne kissat tekevät tarpeensa ja meidän lapset leikkii. Lapset tunnetusti tutustuu maailmaan pistämällä kaiken suuhun. Syöttäisitkö Sinä lapsellesi kissanpaskaa? Kissoilla on jokseenkin samanlaiset kiinnipitosäännöt kuin koirilla mutta kissaihmiset ovat aivottomia eivätkä osaa ajatella asioita näin pitkälle. Koiraihmisillä on sentään myös vastuu elukastaan.
      Mitä jos lähden matkoille ja killi jää asuntoon lukkojen taakse vangiksi. Viivyn joskus Thaimaassa kuukaudenkin ja killi lahoaa kodissani. Mätä kissa on inhoittava siivota ja saan vielä syytteen eläinrääkkäyksestä. Kissavainaan omistaja raivoaa ja rauhoituttuaan hommaa uuden katin. Näin kissaihmiset.
      Kissoille kiinnipito ja isännöitsijäharjoittelijalle järkeä päähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe