Kies syvältä!

Todella pettyny<<

Ens kesänä vaihdan takas Nokiaan. On nokias paras käyttöjärjestelmä. Kylmä totuus... Anndroid suht ok,mutta yksinkertainen puhelimen päivytys jonka osaa 10 vuotiaskin ei toimi.

17

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni LG Optimus 2X Android puhelin... Tietokoneelle ei tarvitse asentaa mitään ohjelmia, vaan päivitys tapahtuu wlanin kautta...

      • analkonda

        Nokian Ovi Suite yhtä syvältä, ellei syvemmältä.


    • helppoa,kun osaa

      Osta nokian kumisaappaat,niin ei ole liian vaikeata.

    • hggh

      olen kannsa todella pettyny singsung sanggii ei tollast paskaa kukaa osaa päivittää tai no päivitin 2.3.4 girbeargiin mutta ei toimi netti : ( datapaketti on mut ei toimi :( eikä pysty palauttaa alku p käyttiksee tai asentaa 2.2 froyoo vitun vittu!

      • Sinulla saattaa olla nettiasetukset pielessä, jonka takia netti ei toimi puhelimessa.


    • Todella pettyny"

      No syksyl päivitys ehkä toimii. Vielä ku saisivat akun kestoon poweria.Noksus paras karttasysteemi.

    • jh

      Syy taitaakin olla vain "yksinkertaisessa puhelimen päivittäjässä"..........?

      • odotellaan..........

        parasta a ryhmää kyllä vika on päivitysohjelmassa useilla sama vika vaik erimerkkisiä kännyjä siis android.


      • Kiesseli
        odotellaan.......... kirjoitti:

        parasta a ryhmää kyllä vika on päivitysohjelmassa useilla sama vika vaik erimerkkisiä kännyjä siis android.

        Vika? Suurin vika lienee käyttäjissä. Kies on kieltämättä hieman vaikeaselkoinen, vaan ihan toimiva se on, ainakin minulla. Kannattaisi hieman ajatella mitä sen kanssa tekee. Huomioikaa, että myös puhelimen puolella täytyy olla asetukset oikein, ennen kuin se toimii. Itselläni Kies toimii oikeinkin hyvin....


      • Kiesies
        Kiesseli kirjoitti:

        Vika? Suurin vika lienee käyttäjissä. Kies on kieltämättä hieman vaikeaselkoinen, vaan ihan toimiva se on, ainakin minulla. Kannattaisi hieman ajatella mitä sen kanssa tekee. Huomioikaa, että myös puhelimen puolella täytyy olla asetukset oikein, ennen kuin se toimii. Itselläni Kies toimii oikeinkin hyvin....

        Kiesus,mitkä ne asetukset ovat. Kiitos!


      • hj
        odotellaan.......... kirjoitti:

        parasta a ryhmää kyllä vika on päivitysohjelmassa useilla sama vika vaik erimerkkisiä kännyjä siis android.

        Kies vain Samsungin Androideille.....


    • Lahna3

      Yritin eilen ladata samsung kies ohjelman kun olin asentanu ja sit josssain välissä kyllästyin niin ku tänään yritin uudestaan niin tulee vaan kuva et ei ole yhdistetty tietsikkaan. Tulee sama vaikka oliski tietsikassa. Oon yrittäny otta akun miljoona kertaa pois mut ei auta........

      • Kiesi solmussa

        Ei onnistu Kiesin asennus läppärille.
        Asennus käynnistyy kahteen kertaan ja ovat sitten solmussa keskenään.
        Läppärissä Windows 7 Home Premiun.


    • Päivitin Kiessin avulla juuri Galaxsy S 2 ja helppoo oli kuin heinänteko. En ole huomannu ongelmia Kiessiä käyttäessä. Koneen ohjelmisto win7

    • SAMGUNS

      Päivitin pari viikkoo sitten kiesillä samsung galaxy gion ja vaikken olekkaa mikää tietsikka welho niin hyvin suju eikä mitään ongelmia. Että kyllä se on hyvä ja helppo ohjelma.

    • kääää kä kä kääää

      Niin on muutkin, älypuheliten päivitys softat..
      ei ole pikkuhomma aljaa Flas muistiin uusi image.

      Mutta et tarvitse mittään kiessi kuvien tai musiikin siirtoon
      yhdessäkään androi laiteessa! senkun piuha kiinni ja kopioimaan.
      toisin on applet, nokiat, ym sellaiset

    • tiimyy

      Miten saa ladattuu kännykkään kiesin kautta ku oon jo ladannu jo kansioon kappaleet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe