Kokkolassa paritusta,miksei poliisi puutu?

Nainen sama rappu

Koivuhaassa asunto missä tyttö vaihtuu välillä.Mutta poliisit ei välitä.Miksei?Vai käyävtkö itsekin siellä?Itseäni tympäisee asua samassa rapussa kun jatkuvasti miehiä käy siellä asunnossa.ja kun kerta nainen vaihtuu niin sehän tarkoittaa että huone on jonkun parittajan vuokraama.Hyi sanon minä.

52

3357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghyui

missä osoitteessa....

• koivu5

panotalossa

• x mimmi

Kyllähän Koivuhaassa voi tapahtua mitä tahansa.

• Hei kuule...

Anna äkkiä osoite,panettaa niin pirusti ja rahaa on.

• Perhossa

käytetään vuodesta toiseen lapsia seksuaalisesti hyväksi.Miksei poliisi puutu siihen?

• tr2222222222222

Suomen poliisillahan on selvännäkijän kyvyt. Vaikea puuttua jos kukaan ei ilmoita. Ja voihan homman nimi olla joku muukin.

• Taas nuo .......

No se on sitten huumekioski jos bordelli ei kelpaa.

• jfqp

Siis mistä tiedät että siellä ramppaa miehiä? Kannattais varmaan keskittyä omaan elämään eikä roikkua nenä pitkällä käytävään ja tirkistellä salaa verhojen takaa. Säälittävää!

• Tosirealisti Kokkola

Näin on. Mitä hittoa se kenellekään sivulliselle (naapurin uteliaille, kateellisille, mahoille ja frigideille ämmille) kuuluu, jos paneskellaan.
      Siitä vaan nauttimaan kaikki niin kauan kuin panettaa. Ja jos on varaa maksaa,
      niin sitä suuremmalla syyllä.
      Vai vielä poliiseja "kiilapojiksi", voihan v.... elämänsä pihistelleet ja katkerat "rakonsa" umpeen kasvattaneet ämmät...

• siis,tarkoitatko

nyt perholaisia lastenraiskaajia....? Kaikesta se tosirealistikin nauttii...?

• Åbo Vares

Kyllä poliisi puuttuu kunhan joku antaa asiakkaista selvän vinkin !

• JorggaXXX

Miksi puuttuisi? Seksi rahaa vastaan ei ole rikos edes suomessa. Iso osa avioliitoistakin toimii niin...

• 100 % tinen vinkki

Selvä vinkki. Iso, löyhkäävä, posliini. Siinä aito vinkki, menkääpä nyt viranomaiset kahtomaan nuuskimalla päsee tuohon pirunluolaan

• Voi sinua

Kateus on pahatauti :-)

• ska.

ota yhteys poliisiin, autta paremmin kuin pelkkä nettipalstalla keskustelu

• Muuta pois Koivuhaasta. Ei se paikka ole tavallisille ihmisille tarkoitettu.

• Ei ole--

koivuhakalaisten vika jos muijas myy siellä p e r s e t t ä n s ä.

• Koivukyylä

On se kyllä kumma juttu, että melkein aina kun jotain tapahtuu, niin se tapahtuu Koivuhaassa.

• joo,esim.

keilailun kulta tili koivuhakaan.SM-mitaleita on juoksusta koivuhaassa useita.Myös Suomi-Ruotsi maaottelun juoksija löytyy koivuhaasta.

• ...

niin ja urpilainenkin on koivuhaan tyttöjä alkujaan

• kulta tili

Voi, voi. Olipas siinä jollain raukalla esittää mahtavat meriitit.

• jgjfgj

Taidat olla kateellinen vanhapiika joka ei saa miestä?

• kädet toimivat

mullakin menny jo 45000,00 € kolmessa vuodessa enkä sa kuin kerran kuussa,
      asun kyllä eri maassa vaimon kanssa mutta hyvät on välit parhaimmillaan yli10000km

• poliisi on pop

vai että tyttö vaihtuu välillä? olet siis käynyt tarkkailemassa oletkos sellainen kerrostalo kyttääjä? ei ne sinivuokotkaan kaikkkeen ehdi pitää niittenki välillä syödä kakkua ja kahvia ja hampurilaisia että jaksaa ravata teidän kerrostalo kyttääjien ilmoitusten perässä:/ ja vielä poliisia syytät! ei siinä ole mitään erikoista että siinä em osoitteessa tyttö vaihtuu sehän on vuokra-asunto joten miksi moinen mielenkiinto?

• havaintoja

kävikö joulupukki kyseisessä asunnossa jouluaattona??

• H.Hulppi

Äläkäähän nyt hermostuko, vaihdan vaan tyttöystävää usein, melkein kerran päivässä. Siitä moinen ramppaaminen johtuu. I am sorry!

• Sucking nörtit !!!!

Uskomatonta skeidailua ! iha sama ku mä väittäsin, että Koivuhaan mettässä on kanta asukas mies roikkumassa mäntyjen välis riulla levittelemässä perseposkiaan lappu pakarassa, jossa lukee, että miehet huom! yhtykää minuun ja täyttäkää maa. Satanan valehtelija !!!!!

• naapuri2

onko sama touhu jatkunut

• hakalainen

rauhallista. ihan turhaa vouhotusta taas.

• Eurooppaakierrellyt

Miten niin paritusta. Kyllä seksimyynti suomessa on ihan laillista, ellei sitä naista nyt missään häkissä sielä pidetä.

Ei muutakun kaikki sekaan vaan. Olis kiva, että tänne suomeenkin saatais jonain päivänä kunnon (lailliset) bordellit kuten tuolla keski euroopassa. Kuluis sunnuntaiset rapulapäivät leppoisasti kun menis niihin syö ja nai niin paljon kuin jaksat (80 euroa) paikkoihin. Tekis kyllä hyvää itse kullekkin.

• kjahikhui

pitäähän kaupungin ja lähiseudun miehille olla jotain toimintaa ja hauskaa tarjolla..

• tunnevammanen33

persettä kaupunkilaisillekkin ! kuulin että naapurin talon opiskelija tyttö on muuttanut pois ja siihen tulee nyt uus tyttö.. huora?

• Heinälatoo!

Uinti-puinti-nainti...Näin "ennen vanha"

• jönssi6

onko siellä oikeesti jotain toimintaa? jollain tietoa

• stt:n

tottakai on

• CatB

Ovatkos miehet kuulleet sellaisesta asiasta kuin "trafficing"?! Nuoria naisia huijaamalla maahaan, pakotetaan seksiin, alistetaan, viedään elämä. -->huumeriippuvuus, alkoholismi.

• hepokatti etc

Juu juu ja joka jätkälle AIDS ,satiaisia, tippuri ja eestiläisille suguhaisus........

• jkiuniinh

eihän noi taudit nyt tartu kun suojaukset kunnossa!

• Tyytyväinenasiakas_
      • fsfvsvfsdvsvfsvsadcv

• hjvhjkvbjhbjnbjbh
    • kmihnhimnn

Luulisi pahempaakin kokkolassa tehtävän..jos tytöt omasta halustaan miehiä hyvänä pitää

• koivuh5

sama touhu jatkuu

• Harrastelijapoika_

So What?

Kyllä prostituutio on ihan laillista puuhaa täällä suomessa... lopettakaa jo se kitiseminen.

Antaa poikien harrastaa!!!!!

• Harrastus ok?
        Harrastelijapoika_ kirjoitti:

So What?

Kyllä prostituutio on ihan laillista puuhaa täällä suomessa... lopettakaa jo se kitiseminen.

Olen itse nelikymppinen, hyvin tienaava ja ok näköinen mies, kertakaan en ole ilman rahaa saannut, jos nämäkin asiat menee kieltoon, en jaksa elää, olen aika varma etten ole ainut, yhteiskunta tehköön nyt sitten päätöksensä. Saadaksen ilmaiseksi, pitää olla niin hyvä paskanjauhantakyky ettei siihen kaikki tavis miehet pysty.

• Tosirealisti Kokkola
        Harrastelijapoika_ kirjoitti:

So What?

Näin on. Antakaa ihmisten paritella rauhassa. Mitä se teille pilllukateisille kuuluu kuka ketäkin panee ja missä ja milloin. Voi hyvä tavaton mitä naurettavia kommentteja.
        Lopettakaa heti tämä passkanjauhaminen.

• saatanan kätyri

ja samaa tapahtuu taatusti muuallakin kuin vain koivuhaassa !!!!!!!!!!

• himoköyrijä

pitäähän sitä seudun poikamiehille olla paineen purku paikka..

• Varakas herrasmies

Mikäs se osoite oli? Voisin käydä pitämässä mimmille pikku puhuttelun... päiväkahvin ja kaiken kivan merkeissä.

• hjkiuhj

onkohan vielä tälläistä koivuhaassa

• poliiiiisiiiiiii

Palstan aloittajalle: Oletko ilmoittanut poliisille asiasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe